Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
Volgens mij in ieder geval Bert Konterman

RotterdamLeeuwarden

Robin Nelisse is de 2e.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Shar

derde volgens mij Mols

speculeter

Konterman is goed
Mols ook.
Nellise niet.

Nog een dus.

Spine

Carlo de Leeuw natuurlijk!  |:) |:)

spork


666

Ik dacht eerst Pico Berghuis, maar er staan al 3  ;(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde

Citaat van: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
oeki hoekema, Bert konterman en Henny Weering?

666

 :koffie goedemorgen.

Bevrijdingsdag, straks mooi even naar een festival.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Goedemorgen allemaal. Lekker bakje thee gehad
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Goedemorgen! Lekker bakkie  :koffie en het internet afstruinen naar een nieuwe auto
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Goedemiddag
Na de koffie aan de lunch.
Had graag even bij bevrijding festival gekeken maar lijf werkt niet mee.
Fijne dag!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op mei 05, 2019, 12:17:07
Goedemiddag
Na de koffie aan de lunch.
Had graag even bij bevrijding festival gekeken maar lijf werkt niet mee.
Fijne dag!
Maar laxeert wel lekker die koffie toch....

Beterschap
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2019, 10:56:06
Goedemorgen! Lekker bakkie  :koffie en het internet afstruinen naar een nieuwe auto

Peugeot? :D

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust