Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt


RotterdamLeeuwarden

Goedemorgen Medeforummers,
Smakelijk bakje !!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

666

Eerst even een kopje  :koffie....
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CJ058

En nog maar een :koffie om de ogen open te houden. Ist al bijna weer zondag?  :proost

CJ058

 :koffie :koffie :koffie is op dit moment wel hard nodig na gister..  :hein

RotterdamLeeuwarden

Onder het genot van bakkie  :koffie wil ik iedereen van Cambuuronline hele fijne kerstdagen
toewensen en een goed 2015   :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Tukker

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 09:19:57
Onder het genot van bakkie  :koffie wil ik iedereen van Cambuuronline hele fijne kerstdagen
toewensen en een goed 2015   :y
Dankje. Vanuit Hengelooo ook voor iedereen een fijne kerst gewenst. Ik ga nu aan mijn kerstbrunche.

Nog goede voornemens RL? Ik heb nog wel een tip   ;)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

RotterdamLeeuwarden

Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon normaal en geen gekke\nare dingen in 2015
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 11:49:02
Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon normaal en geen gekke\nare dingen in 2015
Dus geen gedweep meer met die havensnuivers? YES!!!! :zweep

RotterdamLeeuwarden

Dat regel ik zelf wel even  w:)  :devil
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 13:31:30
Dat regel ik zelf wel even  w:)  :devil
Oh leuk, kun je lekker in de prullenbak je gesprekken voeren :devil

RotterdamLeeuwarden

Liever in de prullenbak lullen dan een  :X  :X hier.  :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

siepelsjeu

Ik ben een beetje te laat geweest om fakkels te bestellen voor oud en nieuw bij fakkels.com. Bij welke (boten)winkels in leeuwarden kan je fakkels kopen ? (behalve wagenaar die is op vakantie)

jeff

Citaat van: siepelsjeu op december 28, 2014, 01:11:59
Ik ben een beetje te laat geweest om fakkels te bestellen voor oud en nieuw bij fakkels.com. Bij welke (boten)winkels in leeuwarden kan je fakkels kopen ? (behalve wagenaar die is op vakantie)
Ik heb ze wel eens in grou gehaalt, weet alleen niet of die open is.
http://www.allesaandek.nl/epages/63182274.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/63182274/Categories/Imprint

666

Goedemorgen forumleden... eerst even een bakje :koffie .

Wat gaat deze dag ons brengen qua Cambuur nieuws, wordt Kai Heerings gepresenteerd? Gaan we het alleen maar over Bijker hebben? De fairplay ranglijst, hoe zit het daarmee? Nieuw stadion?

Genoeg om weer een dag mee te vullen, maar eerst nog een 2e bakje  :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander