Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59

NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap

met wat mooie namen alleen red je het niet hoor.
dan was nec vorig seizoen wel kampioen geworden.
die namen zijn er nu ook bij roda,ik schat die hoger in.
wijzelf gaan ook meedoen,let maar op.

goeiemiddag.
:koffie
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

moodygrunn

Citaat van: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59
Goedemorgen.
Deze week maar eens zien of er nog versterking komt.
Dan vrijdag de laatste oefenwedstrijd en dan op naar echte werk.
Wel weer zin in.
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
Die halen na Stokkers ook nog even Dogan binnen.
Tevreden met spelen in top 5.En dan maar kijken waar schip strand.

Ik ben zelf heel benieuwd naar Volendam, hebben al paar verrassende uitslagen neergezet deze voorbereiding (o.a. 4-1 gewonnen van h'veen)
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:23:17
Ik ben zelf heel benieuwd naar Volendam, hebben al paar verrassende uitslagen neergezet deze voorbereiding (o.a. 4-1 gewonnen van h'veen)
Tegen de reserves en jong elftal spelers van dat clubje..
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op juli 30, 2019, 16:54:03
Tegen de reserves en jong elftal spelers van dat clubje..

Ok, de (gewonnen) wedstrijd tegen Heracles dan?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:57:56
Ok, de (gewonnen) wedstrijd tegen Heracles dan?

Toevallig de samenvatting gezien, dat had Heracles met 2-6 moeten winnen (werd geloof ik 2-1 voor Volendam). Desondanks draait Volendam op papier een sterke voorbereiding en ben vrijdag benieuwd hoe de krachtverhoudingen op dit moment in de voorbereiding/transferperiode zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil
De echte, dat lees je :devil

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil

Is het waar? Bedriegen mijn ogen me niet?

The Legend is wedergekeerd  |:)

Delfzijl/Cambuur

Dokkie ben jij t echt?
Stuur m s ff heel gauw een prive bericht, gewoon even bijkleppen.
Machtig dat je er weer bij bent.
Heb je hier gemist.
Al een hele poos... ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil
DOKKIEEEEEEEEEEEE
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil
Fijn dat je terug bent Dokkie.  :koffie

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Specuveter

Is er hier vandaag een Re?nie??
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Is er hier vandaag een Re?nie??
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!

En de 0 gehouden
Henk, held, bedankt