Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het woanskip klonk in de kuip ( in het nederlands)
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

#166
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2019, 20:35:52
Wellicht, heb je wat moois?

Jahzeker heb ik wat moois...een zwarte 3008 gtline.
Wat een auto is dat!
Alleen wil ik m voor geen goud kwijt, man dat is geen autorijden meer maar
puur genieten.  :thumbsup
Heb m net....vanaf maart.

Destroyer

Wat lief hier allemaal complimenten  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Morgen

Nog 1 dag en dan gaan we los  :koffie :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Even een lekker bakkie  :koffie
In Henk en Sandor we trust

okkele

even een dolce gusto voor de spanning.

:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Goedemorgen.
Deze week maar eens zien of er nog versterking komt.
Dan vrijdag de laatste oefenwedstrijd en dan op naar echte werk.
Wel weer zin in.
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
Die halen na Stokkers ook nog even Dogan binnen.
Tevreden met spelen in top 5.En dan maar kijken waar schip strand.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje  :koffie

Hey Rotterdam, wat fijn dat je er weer bij bent, had je al een hele poos gemist!
Leuk je er weer bij te hebben! :koffie

Treb

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 29, 2019, 12:55:00
Hey Rotterdam, wat fijn dat je er weer bij bent, had je al een hele poos gemist!
Leuk je er weer bij te hebben! :koffie

Dit meen je niet echt, toch?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op juli 29, 2019, 13:42:52
Dit meen je niet echt, toch?

Jawel Rotterdam zn laatste bericht was in dec 2018 volgens mijn boekhouding......
Dus ik meen het echt jah :y

RotterdamLeeuwarden

Ben nooit weggeweest, post alleen niet zoveel meer.
Nu genietend van een glaasje wijn  :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)