Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

oost058


oost058

Vandaag even "oranje boven", vrijdag "geel/blauw boven!"

:koffie :koffie :koffie

oost058


Cambuur Liwwadden

 :0= H-DAY!!  The day we write HISTORY!!    |:)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

RotterdamLeeuwarden

Ook hier goedemorgen,

Eerst nog even een paar  :koffie :koffie wegdrinken tegen de zenuwen en dan daar heen !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

oost058

kan het nog niet helemaal geloven... 

:koffie :schaal
|:) |:) |:)

oost058

Niks aan trouwens dat kampioenschap. Zo cold turkey afkicken kan ik echt niet. Had me al helemaal voorbereid op play offs, tot een week of 2 , 3 terug.

Dikke klootzak die Henk

8P

SCCornjum

Zo 300ste berichtje getypt nu een lekker bakje Koffie
Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: SCCornjum op mei 07, 2013, 18:38:24
Zo 300ste berichtje getypt nu een lekker bakje Koffie

Gefeliciteerd en smakelijk bakje dan maar  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

The king1

Citaat van: oost058 op mei 04, 2013, 12:06:02
Niks aan trouwens dat kampioenschap. Zo cold turkey afkicken kan ik echt niet. Had me al helemaal voorbereid op play offs, tot een week of 2 , 3 terug.

Dikke klootzak die Henk

8P

Eigenlijk heb ik dat ook wel  :insane En wat Henk betreft tsja wat moet ik daar van zeggen _O_

RotterdamLeeuwarden

Smakelijk bakje iedereen.

Tis wel apart, ook ik had me voorbereid op de paly-offs maar zoals iedereen weet is Cambuur al klaar met voetballen  :schaal :schaal :schaal
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCRulez

ff nagenieten met een bakje  :koffie van alle mooie kampioensfilmpjes op forum  |:)

Leovardiascc

net uit skool, ook maar ff bakkie doen.

Wat vinden jullie van de nieuwe vlaggen?

http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur.

ik vind hem wel mooi :)

Clint

Het originele wapen er weer in. Prachtig.

RotterdamLeeuwarden

Mooi inderdaad, en dan 60x20 meter !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)