Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 10:12:29
Niet als je aan de race bent, dan mag het  l0l
Het is je vergeven :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 10:33:17
Het is je vergeven :koffie

Bedankt...  Ik was al bezorgd dat je mij niet zou vergeven,  daar was ik nooit meer overheen gekomen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 11:01:05
Bedankt...  Ik was al bezorgd dat je mij niet zou vergeven,  daar was ik nooit meer overheen gekomen.
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Is het alweer tijd voor een bakkie? Ik zeg ja... :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 06:27:06
Is het alweer tijd voor een bakkie? Ik zeg ja... :koffie

Ik nim ook een bakje  :koffie... Een espresso om te beginnen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 22, 2015, 06:47:34
Ik nim ook een bakje  :koffie... Een espresso om te beginnen
Een goed begin is het halve werk  :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Heeeeeerlijk ouderwets snelfilterbakje

IsmailvanEssen

Geen koffie voor mij.. vind er niks aan.. Ik werk voor coca cola dus neem gewoon een gratis flesje om te beginnen :) lekker gezond!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op mei 22, 2015, 07:22:20
Heeeeeerlijk ouderwets snelfilterbakje
Helemaal niks mis mee.. Lekker sterk hoop ik?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 22, 2015, 08:24:03
Geen koffie voor mij.. vind er niks aan.. Ik werk voor coca cola dus neem gewoon een gratis flesje om te beginnen :) lekker gezond!
Zelfde kleur en zit ook cafeïne in,prima dus..
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 08:31:17
Helemaal niks mis mee.. Lekker sterk hoop ik?

Kneitersterk!  :koffie

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op mei 22, 2015, 12:48:25
Kneitersterk!  :koffie
Dat is altijd goed... Nu maar snel weer een bakkie erin gooien.. :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Het is altijd tijd voor koffie  :koffie

Grijskijkert

Inderdaad Jeff, het is koffietijd.. :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#134
Weinig koffie drinkers gister hoe ist vandaag? :koffie
IN HENK WE TRUST!!!