Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: 666 op mei 14, 2015, 07:05:02
Goedemorgen forumleden... eerst even een bakje :koffie .

Wat gaat deze dag ons brengen qua Cambuur nieuws, wordt Kai Heerings gepresenteerd? Gaan we het alleen maar over Bijker hebben? De fairplay ranglijst, hoe zit het daarmee? Nieuw stadion?

Genoeg om weer een dag mee te vullen, maar eerst nog een 2e bakje  :koffie
Mogge :koffie

Nee, Nee, we zijn derde kanshebber, er komt nu écht nieuws aan (2 weekjes nog)

Bakkie nummer 4 komt eraan

RotterdamLeeuwarden

Ook goedemorgen, ook eerst een bakkie koffie voordat ik me ga verdiepen in Cambuuronline  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Grijskijkert

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 08:38:37
Ook goedemorgen, ook eerst een bakkie koffie voordat ik me ga verdiepen in Cambuuronline  :koffie
Dat is een goed plan,lang leve de Senseo.. :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Mogge, eerst even dit duidelijk maken :
Senseo is geen koffie, das slootwater :koffie

RotterdamLeeuwarden

Het smaakt wel heel anders dan echte koffie  :zweep

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Grijskijkert

Ik ben blij met een bakkie Senseo extra dark...
IN HENK WE TRUST!!!

RotterdamLeeuwarden

Smakelijk bakje dan  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:15:44
Ik ben blij met een bakkie Senseo extra dark...
Dat was ik ook altijd tot ik een bonen apparaat heb gekocht. Sinds dien smaakt senseo nergens meer naar  :koffie

Grijskijkert

Citaat van: jeff op mei 14, 2015, 09:39:09
Dat was ik ook altijd tot ik een bonen apparaat heb gekocht. Sinds dien smaakt senseo nergens meer naar  :koffie
Ik begrijp u volledig, maar je moet roeien met de riemen die je hebt :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Zo...eerste bakkie is weer binnen...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 08:00:51
Zo...eerste bakkie is weer binnen...

Als je net zoveel  :koffie neemt als berichten per dag dan sta je stijf van de cafeïne  :P

:koffie

Grijskijkert

Citaat van: michello op mei 18, 2015, 08:51:45
Als je net zoveel  :koffie neemt als berichten per dag dan sta je stijf van de cafeïne  :P

:koffie
:_schater ik stuiter aardig rond kan ik je zeggen.. :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)