Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Koffie kan ik op dit moment wel gebruiken

Grijskijkert

Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:24:58
Koffie kan ik op dit moment wel gebruiken
Wat houd u tegen?
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:25:39
Wat houd u tegen?
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is

Grijskijkert

Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
O'jeeee.. Dan zou je nu zelfs blij zijn met een bakkie Senseo extra dark?
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:31:39
O'jeeee.. Dan zou je nu zelfs blij zijn met een bakkie Senseo extra dark?
Klopt helemaal  :koffie

Dokkumer

Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
Schandalig. Dit is arbotechnisch onverantwoord!
Ik ben hier op een werkplek waar me de koffie door iemand gebracht wordt :D

moodygrunn

 :koffie  aah, lekker bakkie
In Henk en Sandor we trust

jeff

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2015, 09:00:53
Schandalig. Dit is arbotechnisch onverantwoord!
Ik ben hier op een werkplek waar me de koffie door iemand gebracht wordt :D
Had ik maar een vak moet leren.
Maar ik zit eindelijk aan me bakkie :koffie

Grijskijkert

Weinig koffie drinkers vandaag... 2e bakkie gaat er net zo goed in als de 1e :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:36:38
Weinig koffie drinkers vandaag... 2e bakkie gaat er net zo goed in als de 1e :koffie

Ik ben klaar met de koffie, eerst maar even een bakje Earl Grey
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 08:39:41
Ik ben klaar met de koffie, eerst maar even een bakje Earl Grey
Thee?? Dat is toch voor vrouwen en homo's ? :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Neem, dan was het Girl Gay ipv Earl Grey?  8P

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:48:07
Thee?? Dat is toch voor vrouwen en homo's ? :koffie

Niet als je aan de race bent, dan mag het  l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander