Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Goeiemorgen mensen, eerst een  :koffie  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

oost058


SCCornjum

Zo en nu eerst Koffie
Watching Football Is Not A Crime

SCCFRANEKER

Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

brambo3004

Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

Het leven van een Cambuur-supporter in een notendop :thumbsup

oost058

Zo. Eindelijk weer eens een zaterdagochtend met het "3 punten" gevoel.
Werd tijd.

:koffie :koffie :koffie

SCCFRANEKER

Citaat van: brambo3004 op maart 14, 2013, 18:51:13
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

Het leven van een Cambuur-supporter in een notendop :thumbsup
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

:X :X :X :X :X

John Hiatt


oost058


RotterdamLeeuwarden

Goedemorgen, eerst ontbijt met  :koffie en dan naar mn werk :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

brambo3004


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

En nu eerst een lekker bakje  :koffie
Watching Football Is Not A Crime

oost058

Nog even een middagbakje  :koffie voordat de adrenaline zo hoog is dat er niks meer bij kan  8)

RotterdamLeeuwarden

Goedemorgen iedereen.

eerst een bakje  :koffie en wakker worden na de sfeervolle wedstrijd van gisteren :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)