Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Specuveter op februari 15, 2026, 12:39:34

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Jansen stemmen: 0
Optie 2: Mulders stemmen: 1
Optie 3: Amofa stemmen: 0
Optie 4: Baouf stemmen: 4
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 2
Optie 7: Souren stemmen: 2
Optie 8: Diemers stemmen: 4
Optie 9: Ferrah stemmen: 0
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 2
Optie 12: van der Sande stemmen: 14
Optie 13: Henstra stemmen: 0
Optie 14: Kvam stemmen: 0
Optie 15: Kian Visser stemmen: 0
Optie 16: Binder stemmen: 1
Titel: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 15, 2026, 12:39:34
Net bij de training gekeken in het stadion.
Ze hebben maar 20 minuten getraind
Gedeelte van het veld wederom keihard en bevroren.
Weersvoorspellingen voor eind van de week min 4 graden in de nacht.
Vrees met grote vrezen dat er wederom ??n wedstrijd niet doorgaat.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:13:04
Citaat van: Specuveter op februari 15, 2026, 12:39:34
Net bij de training gekeken in het stadion.
Ze hebben maar 20 minuten getraind
Gedeelte van het veld wederom keihard en bevroren.
Weersvoorspellingen voor eind van de week min 4 graden in de nacht.
Vrees met grote vrezen dat er wederom ??n wedstrijd niet doorgaat.
Dag temperatuur +4 en zon...
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2026, 13:17:26
Citaat van: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:13:04
Dag temperatuur +4 en zon...

Maar de zon komt niet aan de kant van Zuid. Nu bevroren; straks nog even een laag sneeuw erop.. Ik snap de twijfel wel.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:21:15
(https://pbs.twimg.com/media/HBMsVWDWUAA5a4V?format=jpg&name=small)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2026, 13:23:38
Citaat van: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:21:15
(https://pbs.twimg.com/media/HBMsVWDWUAA5a4V?format=jpg&name=small)

Bedankt voor het bevestigen van mijn twijfel  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:32:37
(https://pbs.twimg.com/media/HBMmZ7jXYAAb-p6?format=jpg&name=small)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:35:04
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2026, 13:17:26
Maar de zon komt niet aan de kant van Zuid. Nu bevroren; straks nog even een laag sneeuw erop.. Ik snap de twijfel wel.
Het ging mij meer om dat overdag ver boven nul is dus het hele verhaal ipv de helft. :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 15, 2026, 13:44:10
Citaat van: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:35:04
Het ging mij meer om dat overdag ver boven nul is dus het hele verhaal ipv de helft. :thumbsup
-3 en +2a3 . Tja . Misschien verplaatsen naar zaterdag want aflassen kan echt niet meer
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:51:33
Citaat van: sunderland op februari 15, 2026, 13:44:10
-3 en +2a3 . Tja . Misschien verplaatsen naar zaterdag want aflassen kan echt niet meer
Dat denk ik ook niet nee..
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: fred op februari 15, 2026, 14:55:05
Vast nog wel ergens zo een geweldige dinsdag vrij  :zucht
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bernardo op februari 15, 2026, 16:46:47
Ja, de veldverwarming van het Kooi Stadion is inmiddels aangesloten.

Het moet echter nog wel ingeregeld worden en dat schijnt 'complex' te zijn volgens de directie van #Cambuur.

Dus de vraag is of er op korte termijn vruchten van geplukt worden.

Andor Faber op X.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 15, 2026, 18:24:48
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2026, 16:46:47
Ja, de veldverwarming van het Kooi Stadion is inmiddels aangesloten.

Het moet echter nog wel ingeregeld worden en dat schijnt 'complex' te zijn volgens de directie van #Cambuur.

Dus de vraag is of er op korte termijn vruchten van geplukt worden.

Andor Faber op X.
dat moet toch kunnen
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: michello op februari 16, 2026, 08:54:47
Problemen gewoon voor zijn en wedstrijd in overleg met partijen nu al verplaatsen naar zaterdag.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 16, 2026, 11:20:28
Veldverwarming staat sinds vrijdag aan, vorige week maandag zijn ze begonnen met het aansluiten. Het nu een kwestie van instellen en/testen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 22:23:00
Nou komop Cambuur deze moet je winnen en hoop op een vol Kooi stadion  |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2026, 22:35:54
Het moet eerst maar eens doorgaan.
Maar om in het ritme te blijven ga ik ervan uit dat ze alles er aan doen om dit voor elkaar te krijgen
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Arno A op februari 17, 2026, 07:53:49
Komende zes wedstrijden vijf keer thuis. Als je al deze thuiswedstrijden wint, ben je al heel dicht bij de promotie volgens mij.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: michello op februari 17, 2026, 07:57:39
Ziet er qua weer niet best uit. Hopelijk krijgen ze de verwarming aan de zuidkant aan de praat.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Lore op februari 17, 2026, 07:57:51
Citaat van: Arno A op februari 17, 2026, 07:53:49
Komende zes wedstrijden vijf keer thuis. Als je al deze thuiswedstrijden wint, ben je al heel dicht bij de promotie volgens mij.

Ja, dan zijn wij er denk ik wel.

Mooi man, om in zo'n beslissende fase zo veel te voetballen. Alleen die wedstrijd tegen Eindhoven kunnen wij beter even afgelasten.











Dan zit ik weet even in de Marokaanse zon
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bernardo op februari 17, 2026, 15:58:34
Citaat van: michello op februari 17, 2026, 07:57:39
Ziet er qua weer niet best uit. Hopelijk krijgen ze de verwarming aan de zuidkant aan de praat.

Paar nachten vorst en vrijdag oplopende temperaturen. Mag hopen dat het nu eindelijk weer keer doorgaat
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Zuid1991 op februari 18, 2026, 10:48:32
Nog een 400 kaarten in de verkoop. |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Scc0511 op februari 18, 2026, 11:29:36
Citaat van: Bernardo op februari 17, 2026, 15:58:34
Paar nachten vorst en vrijdag oplopende temperaturen. Mag hopen dat het nu eindelijk weer keer doorgaat

Lijkt mij niks aan de hand. Temperaturen zijn alweer wat bijgesteld naar boven voor de komende dagen. Je MOET deze willen spelen.  |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Gasgeve op februari 18, 2026, 11:47:24
Deze keer meer problemen onderin/midden van Nederland.

In het midden en zuiden van het land geldt vanaf de nacht van woensdag op donderdag code geel, meldt het KNMI. Het gaat daar 's nachts enkele centimeters sneeuwen, waardoor het glad kan worden.
Het is nog onzeker hoe noordelijk de sneeuw zal komen en in hoeverre de sneeuw zal blijven liggen. De temperaturen liggen over het algemeen boven 0. Het kan wel een stuk kouder aanvoelen door een koude wind uit het oosten.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 18, 2026, 11:55:50
Citaat van: Zuid1991 op februari 18, 2026, 10:48:32
Nog een 400 kaarten in de verkoop. |:)
dat gaat wel snel |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 18, 2026, 18:07:35
Jammer dat we wederom in onzekerheid zitten of het doorgaat.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bernardo op februari 18, 2026, 18:10:02
Citaat van: sunderland op februari 18, 2026, 18:07:35
Jammer dat we wederom in onzekerheid zitten of het doorgaat.

Verwacht dat het wel doorgaat, in de nacht naar vrijdag komen temperaturen al boven 0, overdag 5/6 graden. Voetballen!
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: michello op februari 18, 2026, 18:13:05
Kans is iig groter dat het gaat lukken dan de berichten van eerder deze week. Hopelijk hebben ze de verwarming aangeslingerd en werkt het. Zaterdag kan ie uit en hoeft ie ook niet meer aan.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 18, 2026, 22:09:23
Scheidsrechter voor a.s. vrijdag J.Kooij
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2026, 07:24:09
Citaat van: Noordcambuur op februari 18, 2026, 22:09:23
Scheidsrechter voor a.s. vrijdag J.Kooij
mooi klaar mee....
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 19, 2026, 07:40:23
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2026, 07:24:09
mooi klaar mee....

Die heeft nog wat goed te maken.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 07:40:59
Citaat van: Noordcambuur op februari 18, 2026, 22:09:23
Scheidsrechter voor a.s. vrijdag J.Kooij
Weer zo'n VAR afhankelijk scheidsrechter... :zucht
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2026, 08:08:23
Citaat van: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 07:40:59
Weer zo'n VAR afhankelijk scheidsrechter... :zucht

Dat vind ik nog niet eens het ergste.

De generatie van Kooij en Van der Eijk voelen wedstrijden en beleving niet aan.
Een Nijhuis en Guzubuyuk lopen altijd met de borst vooruit, het niet is altijd goed, maar laten in de wedstrijden waar het om gaat echt veel meer toe, en dat resulteert vaak in de mooiste wedstrijden voor supporters en tv kijkers.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 09:31:26
Citaat van: sunderland op februari 18, 2026, 18:07:35
Jammer dat we wederom in onzekerheid zitten of het doorgaat.
De training is vandaag in het Kooi stadion..
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Beul B op februari 19, 2026, 09:37:41
De training met scheidsrechter Kooij er bij????  Kan hij vast wennen aan het tempo.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: michello op februari 19, 2026, 12:03:26
Goede berichten van heer Frans Derkx, wat betreft de staat van het veld.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 19, 2026, 12:22:45
Citaat van: michello op februari 19, 2026, 12:03:26
Goede berichten van heer Frans Derkx, wat betreft de staat van het veld.
? Nog nergens gelezen
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2026, 12:27:24
Veld verwarming doet zijn werk, er werd net zelfs gesproeid. #cambuur
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Vlampiep op februari 19, 2026, 12:38:01
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 12:27:24
Veld verwarming doet zijn werk, er werd net zelfs gesproeid. #cambuur
Mooi bericht,,dank je wel  _O_
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 19, 2026, 12:59:45
Citaat van: Vlampiep op februari 19, 2026, 12:38:01
Mooi bericht,,dank je wel  _O_
|:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2026, 13:00:48
Citaat van: Vlampiep op februari 19, 2026, 12:38:01
Mooi bericht,,dank je wel  _O_
is bericht van Derkx op X
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2026, 13:10:34
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 13:00:48
is bericht van Derkx op X
Derkx kom er maar in met de opstelling  :D
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 13:19:11
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2026, 13:10:34
Derkx kom er maar in met de opstelling  :D
Dezelfde als maandag, Kvam en Appie weer bij de selectie :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2026, 13:41:52
Citaat van: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 13:19:11
Dezelfde als maandag, Kvam en Appie weer bij de selectie :thumbsup
top kerel  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bernardo op februari 19, 2026, 13:46:30
Volgens LC gaat de wedstrijd door.  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2026, 14:02:10
Citaat van: Bernardo op februari 19, 2026, 13:46:30
Volgens LC gaat de wedstrijd door.  :thumbsup

Ik heb over de wedstrijd gedroomd. Onze keeper sprong omhoog en liet zich voorwaarts met de armen wijd op de buik in het gras vallen. De toplaag was zo zacht dat hij in het gras wegzakte en zijn afdruk achterbleef in het veld. Maar de wedstrijd ging inderdaad wel door  8)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 19, 2026, 14:49:57
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2026, 13:41:52
top kerel  :thumbsup

Nog 39!
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: michello op februari 19, 2026, 15:28:40
Mooi, wedstrijd gaat dus door.
Lastige pot denk ik, ook een taaie ploeg. Erg benieuwd naar Kvam, die gaat naar verwachting invallen!
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 19, 2026, 15:43:42
Citaat van: michello op februari 19, 2026, 15:28:40
Mooi, wedstrijd gaat dus door.
Lastige pot denk ik, ook een taaie ploeg. Erg benieuwd naar Kvam, die gaat naar verwachting invallen!
idd taaie ploeg met ook wel kwaliteit. Goede spits en vd ley erg moeilijk te bespelen
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2026, 15:48:46
Citaat van: sunderland op februari 19, 2026, 15:43:42
idd taaie ploeg met ook wel kwaliteit. Goede spits en vd ley erg moeilijk te bespelen
Ben ook wel benieuwd naar onze 2 oud-spelers, met name van Veen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 19, 2026, 15:49:46
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 15:48:46
Ben ook wel benieuwd naar onze 2 oud-spelers, met name van Veen.

Daar onbetwist basisspeler, hier invaller.

Zegt toch genoeg?

We spelen thuis, iedereen is fit. Dit gaat echt geen probleem worden.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 19, 2026, 15:56:50
Citaat van: Poetser op februari 19, 2026, 15:49:46
Daar onbetwist basisspeler, hier invaller.

Zegt toch genoeg?

We spelen thuis, iedereen is fit. Dit gaat echt geen probleem worden.
helemaal geen onbetwiste basisspeler.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 16:01:49
Citaat van: Bernardo op februari 19, 2026, 13:46:30
Volgens LC gaat de wedstrijd door.  :thumbsup
Daar hest het LC niet voor nodig toch :_schater :koffie
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Inferno-058 op februari 19, 2026, 16:51:00
Genoeg om goed te maken tegen RKC. Uit zowel verloren in de beker als in de competitie. Revanche, cmon. Zin in
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2026, 17:03:41
Citaat van: Poetser op februari 19, 2026, 14:49:57
Nog 39!
top kerel. 8P
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2026, 19:15:04
Was vanmiddag in stadion
De sproeier stond inderdaad aan.
Beetje apart gezicht omdat kort ervoor veld nog bevroren was.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sk13 op februari 19, 2026, 19:27:01
Toni is meer een middenvelder dan een spits. Balk is meer een spits dan middenvelder. Dus snap eigenlijk  niet zo goed waarom het dan andersom wordt neergezet. Ga je meer de lange bal spelen dan vd sande voor toni, want die is beter in luchtduels (kopt nog weleens balletje door).
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Trainert! op februari 19, 2026, 23:28:56
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 15:48:46
Ben ook wel benieuwd naar onze 2 oud-spelers, met name van Veen.

Van Veen, niet eens basisspeler bij Cambuur. Kortom, kan er niet zoveel van. Iets beter dan Wiebe, maar gaat/ging ons niet verder helpen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: fred op februari 20, 2026, 06:02:14
Hoppakee match day eindelijk na 2 maanden.
Gas geven  |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 07:41:08
Citaat van: michello op februari 19, 2026, 15:28:40
Mooi, wedstrijd gaat dus door.
Lastige pot denk ik, ook een taaie ploeg. Erg benieuwd naar Kvam, die gaat naar verwachting invallen!
Spelen 5-3-2 en loeren op fouten van de tegenstander.. dus snel scoren is een goede remedie daar tegen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Gasgeve op februari 20, 2026, 08:16:11
Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 07:41:08
Spelen 5-3-2 en loeren op fouten van de tegenstander.. dus snel scoren is een goede remedie daar tegen.
Snel scoren is een goede remedie tegen elke tegenstander.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2026, 08:59:08
Geen snelle goal tegen krijgen is ook een goede tip  :clint
Scherp vanaf minuut ??n dus.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 20, 2026, 09:31:54
Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 07:41:08
Spelen 5-3-2 en loeren op fouten van de tegenstander.. dus snel scoren is een goede remedie daar tegen.
we weten het allemaal wel hoe het moet  :devil alle tegenstanders spelen zo maar RKC heeft daarbij ook veel kwaliteit. Iig zin in
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 18:50:28
(https://pbs.twimg.com/media/HBnctScWgAAqxcs?format=jpg&name=small)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 20, 2026, 19:57:23
Geluid staat veel te zacht.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Jules058 op februari 20, 2026, 20:07:03
Goede wedstrijd allemaal!
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Trainert! op februari 20, 2026, 20:26:10
Slappe hap in het eerste half uur.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: zeewolde op februari 20, 2026, 20:51:40
Galvez en Rolke maar wisselen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 20:52:54
Erg matig tegen een solide RKC..
Lullige tegengoal want 0-0 was terecht geweest.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: AL op februari 20, 2026, 20:53:49
Je kunt het halve team er wel uithalen.
Linkerkant is echt onthutsend zwak.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 20, 2026, 20:58:05
Wat een gejank , hun beste speler krijgt met veel geluk een bal mee.

Hou eens op te zeuren en ga achter het team staan.
Diemers is 1 van de besten!
Gvd komop
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 20, 2026, 20:59:16
Zit wat tegen en verder ist best goed alleen zit wat tegen. Mulders ons beste
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Jules058 op februari 20, 2026, 21:58:56
Zoo nou toch 1-1. Cambuur had meer geluk moeten hebben in het afronden. Iig niet verloren, op naar Eindhoven.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 20, 2026, 22:09:06
Mentaal is deze wel heel lekker.
Puntje wat er niet meer in leek te zitten en de ongeslagen status behouden!
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 20, 2026, 22:17:31
Uiteindelijk na een slappe eerste helft toch nog een dik verdiend punt tegen Getafe Waalwijk.

Zelden een ploeg zo anti-voetbal zien spelen met janken, liggen, veinzen, tijdrekken en nog meer janken.

Wat een nare nare club.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Trainert! op februari 20, 2026, 22:20:12
Toni Rolke nooit weer opstellen.


Fantastische gelijkmaker en veel
pech de 2e helft.

Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Destroyer op februari 20, 2026, 22:32:42
Nou blij met een punt maar waar had Galvez vandaag last van?
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bernardo op februari 20, 2026, 22:35:56
Tja eerste helft zeer matig, tweede helft kansen genoeg tegen een zeer vervelende tegenstander moet je uiteindelijk blij zijn met een punt. 8 vd 10x win je deze wedstrijd. Op naar dinsdag  |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2026, 22:48:18
Citaat van: Destroyer op februari 20, 2026, 22:32:42
Nou blij met een punt maar waar had Galvez vandaag last van?
nou niet alleen Galvez??phoeeee
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Zuid1991 op februari 20, 2026, 22:48:33
Citaat van: sunderland op februari 20, 2026, 20:58:05
Wat een gejank , hun beste speler krijgt met veel geluk een bal mee.
|:)
Hou eens op te zeuren en ga achter het team staan.
Diemers is 1 van de besten!  |:)
Gvd komop
Nergens niet om maar ondanks dat het een fantastische voetballer is, is hij in wedstrijden zoals deze vaak ?ondermaats?. Zoveel momenten dat hij met zijn kwaliteiten niet goed staat en balverlies leidt?
Als het team niet draait, valt hij niet op met de kwaliteiten die hij heeft.

En R?lke?.jezus, suh afwezig en beperkt. Snap niet dat Sandor (sporcast) hem wil behouden.

Maar ja, wie weet ben ik te kritisch.
Hoe dan ook, we staan er goed voor  |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Eewal op februari 20, 2026, 23:04:09
Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc
ik heb andere definitie van prima, man wat heb ik me zitten ergeren, en niet alleen aan rkc. Aantal spelers zijn wat uit vorm.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bernardo op februari 20, 2026, 23:05:29
Citaat van: Zuid1991 op februari 20, 2026, 22:48:33
Nergens niet om maar ondanks dat het een fantastische voetballer is, is hij in wedstrijden zoals deze vaak ?ondermaats?. Zoveel momenten dat hij met zijn kwaliteiten niet goed staat en balverlies leidt?
Als het team niet draait, valt hij niet op met de kwaliteiten die hij heeft.

En R?lke?.jezus, suh afwezig en beperkt. Snap niet dat Sandor (sporcast) hem wil behouden.

Maar ja, wie weet ben ik te kritisch.
Hoe dan ook, we staan er goed voor  |:)

Je kan het ook omdraaien, kan ook zijn dat het team niet draait doordat Diemers een mindere dag heeft.

Ondanks dat, we hebben 4 100% kansen gehad, normaal gaan zulke ballen erin en winnen we deze wedstrijd gewoon. 8 van de 10x win je deze en 1x speel je gelijk dat was deze keer
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Zuid1991 op februari 20, 2026, 23:14:38
Citaat van: Bernardo op februari 20, 2026, 23:05:29
Je kan het ook omdraaien, kan ook zijn dat het team niet draait doordat Diemers een mindere dag heeft.

Ondanks dat, we hebben 4 100% kansen gehad, normaal gaan zulke ballen erin en winnen we deze wedstrijd gewoon. 8 van de 10x win je deze en 1x speel je gelijk dat was deze keer

Het was gewoon een hele slechte wedstrijd.
Ook van Diemers.
Sorry, ik vindt persoonlijk dat hij te veel opgehemeld wordt, vindt het een hele goede voetballer maar soms ook beperkt in wedstrijden zoals deze.
Waarschijnlijk is dat de tijd waar we in leven dat een ?goede voetballer?, elke x zo opgehemeld wordt. Ik heb een andere mening.
Als hij een kap beweging maakt speelt hij al goed bij wijze van. Ik ben er kritischer op.

Uiteraard blijft het een goede voetballer voor onze club.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:17:54
Die gast die bij Diemers stond was toch ook ongelooflijk. Ik denk dat hij zelfs met Diemers onder de douche is gestapt na de wedstrijd.
"Loek, wat er ook gebeurt: jij gaat de h?le avond alleen maar Diemers volgen". En zo geschiede.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:20:36
Citaat van: Eewal op februari 20, 2026, 23:04:09
ik heb andere definitie van prima

Dat kun je idd echt niet zeggen van de 1e helft. Met voor mij Ferrah als dieptepunt.
Wel prima 2e helft; gevochten als leeuwen op een volgens mij enorm lastig veld. Het was wachten op de 1-1 en die gerechtigheid kwam gelukkig uit.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: okkele op februari 20, 2026, 23:21:48
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:17:54
Die gast die bij Diemers stond was toch ook ongelooflijk. Ik denk dat hij zelfs met Diemers onder de douche is gestapt na de wedstrijd.
"Loek, wat er ook gebeurt: jij gaat de h?le avond alleen maar Diemers volgen". En zo geschiede.
dat was een onderdeel van het slimme spel van rkc.
bijna 3 punten meegenomen uit lwd.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: TheDutchman op februari 20, 2026, 23:24:11
Aantal spelers ondermaats, tweede helft iets beter. Gelijkspel wel terecht. Wat is het toch met dat continu alleen aanvallers er bij wisselen, is het ook niet helemaal.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:34:11
Citaat van: okkele op februari 20, 2026, 23:21:48
dat was een onderdeel van het slimme spel van rkc.
bijna 3 punten meegenomen uit lwd.

Luister net de interviews idd. Goed gespeeld! Vond het de eerste helft ook echt hun verdienste dat wij geen vuist konden maken.

Jammer dat R?lke die bal net voor de 0-1 er niet in gleed...
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: anderszchristian op februari 20, 2026, 23:42:29
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:34:11
Luister net de interviews idd. Goed gespeeld! Vond het de eerste helft ook echt hun verdienste dat wij geen vuist konden maken.

Jammer dat R?lke die bal net voor de 0-1 er niet in gleed...
Dinsdag Sande voor Rolke en de rest zo laten staan
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Leovardiascc op februari 20, 2026, 23:51:35
Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 23:42:29
Dinsdag Sande voor Rolke en de rest zo laten staan

Marsman voor Galvez
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 00:22:51
Tsjees wat was hun nummer 7 goed zeg. Man van de wedstrijd.
Kan zo met Cambuur naar de eredivisie....

Was Cleonise, net gegoogeld. Zal niet overdreven duur zijn...ik zeg halen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bankzitter op februari 21, 2026, 07:01:19
Citaat van: Leovardiascc op februari 20, 2026, 23:51:35
Marsman voor Galvez

Dan is het risico dat Sj?strand minder gevaarlijk kan zijn.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 21, 2026, 07:45:43
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 00:22:51
Tsjees wat was hun nummer 7 goed zeg. Man van de wedstrijd.
Kan zo met Cambuur naar de eredivisie....

Was Cleonise, net gegoogeld. Zal niet overdreven duur zijn...ik zeg halen.

Wat een klasbak inderdaad. RKC heeft gewoon een goede ploeg. Wel heel irritant. Maar dat was hun strijdplan gisteren.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 21, 2026, 08:31:01
Henk aan het woord...
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 21, 2026, 08:32:10
Jort aan het woord,

Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2026, 09:05:57
Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2026, 07:01:19
Dan is het risico dat Sj?strand minder gevaarlijk kan zijn.

Juist gevaarlijker als je het mij vraagt. Galvez knijpt graag naar binnen en Sj?strand ook. Die gooien vaak voor elkaar de deur dicht. Ik heb liever dat Sjostrand iets naar binnenkomt en Marsman er over heen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2026, 09:08:21
Zelden zo'n verschrikkelijke schijtploeg in Leeuwarden gezien.
RKC wou niet voetballen, en al die blessure gevallen?  :R

Terecht dat ze alsnog in minuut 97 hem tegen kregen. Heerlijk!
En wat een misbaksel is die Uneken met zijn maniertjes richting Noord.

Ik weet dat ze bij Cambuur erg gecharmeerd van hem zijn.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 21, 2026, 09:17:24
Citaat van: Poetser op februari 20, 2026, 22:17:31
Uiteindelijk na een slappe eerste helft toch nog een dik verdiend punt tegen Getafe Waalwijk.

Zelden een ploeg zo anti-voetbal zien spelen met janken, liggen, veinzen, tijdrekken en nog meer janken.

Wat een nare nare club.
wat een akelig team, en de scheidsrechter liet het allemaal maar gebeuren. Wat een dweil was dat
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 21, 2026, 09:19:55
Citaat van: Bernardo op februari 20, 2026, 22:35:56
Tja eerste helft zeer matig, tweede helft kansen genoeg tegen een zeer vervelende tegenstander moet je uiteindelijk blij zijn met een punt. 8 vd 10x win je deze wedstrijd. Op naar dinsdag  |:)
klopt idd. Je kunt ook zeggen dat hun heel goed waren de eerste helft speelden zij de beste helft van het seizoen volgens hun trainer
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 21, 2026, 09:22:16
Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc
precies zoals ik het ook heb gezien.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: oost op februari 21, 2026, 09:26:27
Ondanks het vreselijke honden weer en een nog vervelender tegenstander toch weer een heerlijk avondje cambuur gehad.  Kooij deed echt zijn best om elke duel af te fluiten en vond het dikke prima dat Rkc alle tijd nam bij elke vrije trap. 7 min extra was nog veel te weinig.
Maar goed ondanks het honden weer prima 2e helft gezien |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bankzitter op februari 21, 2026, 09:35:18
De eerste 20 minuten waren ook echt goed. Goal van hun was een mazzeltje. Geen reden tot zorgen zolang we iedere wedstrijd zoveel kansen krijgen en weinig weggeven.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Eewal op februari 21, 2026, 09:37:19
Ik heb geloof ik echt een andere wedstrijd gezien dan vele anderen hier. Er zijn er een aantal flink uit vorm en we kunnen geen 'Ado-dip' veroorloven. Dinsdag 3-0, dan geef ik mijn ongelijk direct toe.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2026, 09:43:12
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 00:22:51
Tsjees wat was hun nummer 7 goed zeg. Man van de wedstrijd.
Kan zo met Cambuur naar de eredivisie....

Was Cleonise, net gegoogeld. Zal niet overdreven duur zijn...ik zeg halen.
jaaaa klopt wat een voetballer geweldig en die nummer 35 ook :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bankzitter op februari 21, 2026, 09:52:41
Citaat van: Eewal op februari 21, 2026, 09:37:19
Ik heb geloof ik echt een andere wedstrijd gezien dan vele anderen hier. Er zijn er een aantal flink uit vorm en we kunnen geen 'Ado-dip' veroorloven. Dinsdag 3-0, dan geef ik mijn ongelijk direct toe.

Dat is het verschil tussen een team dat al anderhalve maand wekelijks speelt en een team die vooral getrained heeft. En misschien wat extra druk.
7 uit 4 met 3 uitwedstrijden is verder keurig... dat kun je geen dip noemen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 21, 2026, 10:03:12
Tsja...Rkc deed zichzelf eigenlijk de das om met al dat tijdrekken
Denk dat 7 minuten blessure tijd nog erg weinig was.
Je merkt nog steeds ??n soort van wedstrijd ritme
Maar aan de andere kant ook wel v??l klasse als het even wel goed loopt.
Tweede helft vier honderd procent kansen die je wel cre?ert ondanks hun verdedigende speelwijze.
Dus komt wel goed
Zou Dinsdag wel Rolke er uit laten.
En met Vd Sande starten.
En inderdaad die Cleonisse zit op voetbal.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:12:17
Citaat van: okkele op februari 20, 2026, 23:21:48
dat was een onderdeel van het slimme spel van rkc.
bijna 3 punten meegenomen uit lwd.

Bijna ja.......  die lui hebben alleen maar tegen gehouden man de tweede helft , die 7 minuten extra waren veel te weinig nog met dat zielige tijdrekken.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:14:19
Vond Cambuur prima voetballen, vooral de tweede helft. Als je 4-1 wint dan lult niemand. Volkomen terecht punt. Dinsdag Eindhoven pakken dan staast 9 punten voor plus doelsaldo
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 21, 2026, 10:17:36
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:14:19
Vond Cambuur prima voetballen, vooral de tweede helft. Als je 4-1 wint dan lult niemand. Volkomen terecht punt. Dinsdag Eindhoven pakken dan staast 9 punten voor plus doelsaldo
en nog tw?? extra wedstrijden h?
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:18:15
Citaat van: sunderland op februari 20, 2026, 20:58:05
Wat een gejank , hun beste speler krijgt met veel geluk een bal mee.

Hou eens op te zeuren en ga achter het team staan.
Diemers is 1 van de besten!
Gvd komop

Dooie boel int stadion, helemaal na de 0-1.  :zucht :zucht :zucht
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Johan-12 op februari 21, 2026, 10:19:31
Citaat van: Specuveter op februari 21, 2026, 10:03:12
Tsja...Rkc deed zichzelf eigenlijk de das om met al dat tijdrekken
Denk dat 7 minuten blessure tijd nog erg weinig was.
Je merkt nog steeds ??n soort van wedstrijd ritme
Maar aan de andere kant ook wel v??l klasse als het even wel goed loopt.
Tweede helft vier honderd procent kansen die je wel cre?ert ondanks hun verdedigende speelwijze.
Dus komt wel goed
Zou Dinsdag wel Rolke er uit laten.
En met Vd Sande starten.
En inderdaad die Cleonisse zit op voetbal.
Volgens mij is vd Sande niet fit genoeg voor 90 minuten. Dan zie ik hem liever de 2e helft invallen dan in de basis. Hij speelde prima pot trouwens.
De tweede helft was van goed niveau,  en zelfs dan zijn er een paar die echt beter kunnen zoals bijvoorbeeld Ferrah, Galvez en Amofa.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:19:36
Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc

Ben het volkomen met je eens.  _O_
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Zuid1991 op februari 21, 2026, 11:06:38
Poeh heb ik een andere wedstrijd gezien dan anderen?
Vond het echt matig nivo, vooral eerste helft.

Begin mij er echt aan te ergeren dat we geen echte spits hebben.
Maar goed, promotie is dik in zicht  |:)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Johan-12 op februari 21, 2026, 11:43:24
Citaat van: Zuid1991 op februari 21, 2026, 11:06:38
Poeh heb ik een andere wedstrijd gezien dan anderen?
Vond het echt matig nivo, vooral eerste helft.

Begin mij er echt aan te ergeren dat we geen echte spits hebben.
Maar goed, promotie is dik in zicht  |:)
Wat de 1e helft eens met jou, dat viel niet mee.
Er waren een paar veel te gemakzuchtig en dan is het lastig om een wedstrijd om te draaien.
Die gemakzuchtigheid zie je wel vaker bij bepaalde spelers, en dat kan het enige struikelblok nog worden dit seizoen.

Leuk dat een Amofa het over een missie heeft, maar daarbij is wel volledige focus nodig. Juist bij hem ontbreekt dat wel eens. Helemaal tegen de"kleintjes".
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: zeewolde op februari 21, 2026, 12:13:17
Uit het Brabants Dagblad :( :

bezoekers kwamen er totaal niet meer uit, waardoor Spenkelink de opdracht kreeg om een krampaanval te simuleren. Op dat moment paste RKC drie wissels toe om in de laatste fase weer aan voetballen toe te komen




En dan janken om 7 minuten blessuretijd. Dat waren er nog 3 te weinig.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 21, 2026, 12:16:33
Citaat van: zeewolde op februari 21, 2026, 12:13:17
Uit het Brabants Dagblad :( :

bezoekers kwamen er totaal niet meer uit, waardoor Spenkelink de opdracht kreeg om een krampaanval te simuleren. Op dat moment paste RKC drie wissels toe om in de laatste fase weer aan voetballen toe te komen




En dan janken om 7 minuten blessuretijd. Dat waren er nog 3 te weinig.

Het is het Getafe van Nederland.

Dat je dit soort 'voetbal' durft te spelen naar je fans toe die 2x 2,5 uur in een auto zitten.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: roepieh op februari 21, 2026, 12:23:23
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:18:15
Dooie boel int stadion, helemaal na de 0-1.  :zucht :zucht :zucht

Dat heb je met al die thuisblijvers
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Poetser op februari 21, 2026, 12:41:30
Citaat van: roepieh op februari 21, 2026, 12:23:23
Dat heb je met al die thuisblijvers

Vakantie.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Vlampiep op februari 21, 2026, 12:44:34
Het gebrek aan wedstrijd ritme is volgens mij de oorzaak dat er nog te veel onnauwkeurigheid zit in de ballen vanaf de vleugelspelers.
Deze onnauwkeurigheid mag hun wel worden aangerekend en vind ook dat hun basisplaats momenteel dan ook niet onomstreden mag zijn.
Souren daartegen komt gaande weg steeds beter in de wedstrijd en lijkt op weg naar zijn goede vorm.
Maar de door velen gehoopte flow is nog ver weg en het vechtvoetbal wat veel energie vraagt moet jammer genoeg nog steeds gehanteerd worden om wedstriiden over de streep te trekken.
Vraag mij wel af hoe de selectie dit intensieve  schema kan overleven met dit energievretende voetbal.
Tropen uren voor de TS en medische staf.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: oost op februari 21, 2026, 12:48:53
Ik vind sommigen echt veel te negatief hoor  :zucht
1 vreselijke weer omstandigheden
2 veel pech (genoeg kansen) klote tegengoal
3 waardeloze scheidsrechter (alweer)

Ondanks dit alles toch nog een puntje
Alleen de eerste helft was echt heel matig
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: carlo de leeuw op februari 21, 2026, 13:00:44
De meeste spelers moeten duidelijk nog op gang komen en missen nog wat handelingssnelheid. Ze doen soms ook de gekste dingen waardoor je ineens in de problemen komt. Belangrijk nog een puntje in de slotfase gepakt.  Goed voor het vertrouwen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: papier op februari 21, 2026, 13:03:42
Citaat van: zeewolde op februari 21, 2026, 12:13:17
Uit het Brabants Dagblad :( :

bezoekers kwamen er totaal niet meer uit, waardoor Spenkelink de opdracht kreeg om een krampaanval te simuleren. Op dat moment paste RKC drie wissels toe om in de laatste fase weer aan voetballen toe te komen




En dan janken om 7 minuten blessuretijd. Dat waren er nog 3 te weinig.

Ongekend. Itt Cambuur wel wedstrijdritme en continue kramp. En kooy doet niks.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 21, 2026, 13:19:15
Citaat van: oost op februari 21, 2026, 12:48:53
Ik vind sommigen echt veel te negatief hoor  :zucht
1 vreselijke weer omstandigheden
2 veel pech (genoeg kansen) klote tegengoal
3 waardeloze scheidsrechter (alweer)

Ondanks dit alles toch nog een puntje
Alleen de eerste helft was echt heel matig
ook de eerste helft zaten hele goede momenten. Vond Mulders echt uitstekend spelen terwijl hij juist 1 van de minderen was de laatste tijd. Dat is dus positief. Verder had RKC ook wel heel veel geluk, passes die steeds voor hun voeten vielen omdat wij slordig waren. Als je de statistieken ziet is het ongelofelijk dat je niet wint. Iedereen in het stadion juichte ook bij de 1-1 en dat was ook vooral om die kut spelers in het laatst. Tenminste dat was bij mij zo
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:57:12
Kunnen ze dat heen en weer sprinten bij de warming up niet buiten de lijnen doen? De hoek voor het uitvak leek dramatisch slecht. Je zag dat Sjostrand daar de 1e helft ook weinig kon uitrichten.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: oost op februari 21, 2026, 15:32:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.


Hij floot in mijn ogen de wedstrijd stuk. Elke duel werdt afgefloten niet zozeer partijdig ofzo, alleen daardoor lag het spel onnodig veel stil. Wat natuurlijk volledig in het voordeel van rkc was :_spank
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 21, 2026, 15:32:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.
pfff dat meen je niet
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21
Citaat van: Johan-12 op februari 21, 2026, 11:43:24
Wat de 1e helft eens met jou, dat viel niet mee.
Er waren een paar veel te gemakzuchtig en dan is het lastig om een wedstrijd om te draaien.
Die gemakzuchtigheid zie je wel vaker bij bepaalde spelers, en dat kan het enige struikelblok nog worden dit seizoen.

Leuk dat een Amofa het over een missie heeft, maar daarbij is wel volledige focus nodig. Juist bij hem ontbreekt dat wel eens. Helemaal tegen de"kleintjes".

had toch ingegrepen moeten wordend e 1e helft voorin liep het voor geen meter
Rolke en Balk hielden geen bal vast en lui liepen ons een paar x finaal er uit,

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,
De laatste bal en het afmaken zal scherper moeten,Tegen Eindhoven gewoon vd Sande
in de punt,
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: denistel op februari 21, 2026, 15:36:19
Citaat van: sunderland op februari 21, 2026, 15:32:38
pfff dat meen je niet

idd niet te geloven wat een drama die vent lui maakten wel 40 overtredingen
hij deed er niks aan
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 15:46:49
Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:36:19
idd niet te geloven wat een drama die vent lui maakten wel 40 overtredingen
hij deed er niks aan

21 volgens Livescore  ;)
Sommige spelers van ons gaan ook v??l te gemakkelijk liggen elke keer.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 15:47:36
Citaat van: sunderland op februari 21, 2026, 15:32:38
pfff dat meen je niet

Oke 1. Hij had geel mogen geven voor een overtreding op Mulders.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Beul B op februari 21, 2026, 15:48:44
Kooy was heel slecht, zoals altijd. In de hoek bij Noord gaf hij na een zware overtreding helemaal niets. En maar praten met RKC spelers, maar soms zomaar een gele geven aan ons. Dan de blessuretijd. Had wel meer dan 10 minuten moeten zijn. In de blessuretijd heeft het meer dan twee minuten stilgelegen en er kwam maar 23 seconden bij. Waar is de reeele blessure tijd van het vorige WK.  Toen kwam er regelmatig 10 tot 15 minuten bij.

En dan Rolke. Ik speel niet vaak op de man. Maar wat had hij gister. Zelfs bij Walking Footbal was hij de langzaamste geweest. Na 10 minuten had ik dat gesjok al gezien en riep al dat Sande er in moest. Het gemis van een spits  zoals een vd Sande kwam in de eerste helft wel goed naar voren.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2026, 15:50:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.
dit meen je echt niet he?.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2026, 15:52:40
Die gele kaart van Baouf was er ook geen eentje de spelers van rkc hadden veel meer overtredingen?
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 17:02:30
Citaat van: sunderland op februari 21, 2026, 13:19:15
ook de eerste helft zaten hele goede momenten. Vond Mulders echt uitstekend spelen terwijl hij juist 1 van de minderen was de laatste tijd. Dat is dus positief. Verder had RKC ook wel heel veel geluk, passes die steeds voor hun voeten vielen omdat wij slordig waren. Als je de statistieken ziet is het ongelofelijk dat je niet wint. Iedereen in het stadion juichte ook bij de 1-1 en dat was ook vooral om die kut spelers in het laatst. Tenminste dat was bij mij zo

Mulders is de zwakste schakel achterin. Zodra er wat druk op hem komt raakt hij in paniek. En er komt niet een fatsoenlijke voorzet van zijn voeten. Verdedigend ook heel matig. Marsman is niks minder.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 17:05:42
Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21
had toch ingegrepen moeten wordend e 1e helft voorin liep het voor geen meter
Rolke en Balk hielden geen bal vast en lui liepen ons een paar x finaal er uit,

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,
De laatste bal en het afmaken zal scherper moeten,Tegen Eindhoven gewoon vd Sande
in de punt,

Geef Henstra maar een kans, zodra hij erin komt gebeurt er wat. Groot fan van deze man. Stylist met dat linkervoetje.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: carlo de leeuw op februari 21, 2026, 17:14:25
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 17:02:30
Mulders is de zwakste schakel achterin. Zodra er wat druk op hem komt raakt hij in paniek. En er komt niet een fatsoenlijke voorzet van zijn voeten. Verdedigend ook heel matig. Marsman is niks minder.
of Marsman niks minder is weet ik niet maar ik vind Mulders ook vaak een wat een paniekerige wildebras.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: zeewolde op februari 21, 2026, 17:52:39
Wedstrijd niet gezien gisteren?

Mulders met vd Sande onze beste spelers.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bankzitter op februari 21, 2026, 17:56:54
De ontwikkeling van Henstra is mooi om te zien. Zonde dat zijn schot er niet in ging.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 18:08:04
Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,


We hewwe een punt pakt toch.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 18:09:09
Citaat van: carlo de leeuw op februari 21, 2026, 13:00:44
De meeste spelers moeten duidelijk nog op gang komen en missen nog wat handelingssnelheid. Ze doen soms ook de gekste dingen waardoor je ineens in de problemen komt. Belangrijk nog een puntje in de slotfase gepakt.  Goed voor het vertrouwen.

Vond het gisteravond al een stuk beter dan afgelopen maandag tegen Jong Ajax. Tweede helft was gewoon prima
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2026, 20:13:59
Citaat van: zeewolde op februari 21, 2026, 17:52:39
Wedstrijd niet gezien gisteren?

Mulders met vd Sande onze beste spelers.

Baouf was de beste.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 23:09:27
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 20:13:59
Baouf was de beste.
Nee hoor dat was Cleonisse
. Genoten van die gast. Snel boeken voor volgend jaar.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Specuveter op februari 21, 2026, 23:13:38
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 23:09:27
Nee hoor dat was Cleonisse
. Genoten van die gast. Snel boeken voor volgend jaar.
is waar....maar in 25 wedstrijden 1 goal en 3 assists??
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Trainert! op februari 22, 2026, 04:05:01
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 17:02:30
Mulders is de zwakste schakel achterin. Zodra er wat druk op hem komt raakt hij in paniek. En er komt niet een fatsoenlijke voorzet van zijn voeten. Verdedigend ook heel matig. Marsman is niks minder.


Rik 'tikkie terug' Mulders. Wat speelt deze man vaak de bal terug. Marsman zou ik ook wel eens willen zien op die positie
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: beam op februari 22, 2026, 07:06:40
Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2026, 09:52:41
Dat is het verschil tussen een team dat al anderhalve maand wekelijks speelt en een team die vooral getrained heeft. En misschien wat extra druk.
7 uit 4 met 3 uitwedstrijden is verder keurig... dat kun je geen dip noemen.

7/4 x 13 wedstrijden = 23 punten en we hebben al 54 punten en dus eindigen we dan op 77. Dat is wel genoeg voor promotie. Dus geen paniek mede forumleden. Alles komt goed.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: papier op februari 22, 2026, 10:34:08
Citaat van: Trainert! op februari 22, 2026, 04:05:01

Rik 'tikkie terug' Mulders. Wat speelt deze man vaak de bal terug. Marsman zou ik ook wel eens willen zien op die positie

Ik niet. Die man is stijf links, alleen bij nood op de rechtsback. Verder wel gecharmeerd van z'n drive. Maar qua niveau vind ik hem denk ik nog wel iets minder dan Mulders.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: De Gast op februari 22, 2026, 10:57:50
Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21
had toch ingegrepen moeten wordend e 1e helft voorin liep het voor geen meter
Rolke en Balk hielden geen bal vast en lui liepen ons een paar x finaal er uit,

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,
De laatste bal en het afmaken zal scherper moeten,Tegen Eindhoven gewoon vd Sande
in de punt,

Ik ben er nu wel van overtuigd dat Balkie altijd moet spelen. Poeh wat een drive.. zelfs achterin redde hij de ploeg nog een keer. Ongekend.
Zo zie je maar dat zo?n gastje die jong binnen wordt gehaald wel een aardige tijd nodig heeft om op stoom te komen.
Snap dan ook niet dat we in de winter jongens als Apkakou en Kvam halen als de eredivisie binnen bereik ligt. Die gaan er volgend seizoen ook nog niet staan.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Derkx R.H. op februari 22, 2026, 11:34:00
Citaat van: De Gast op februari 22, 2026, 10:57:50
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Balkie altijd moet spelen. Poeh wat een drive.. zelfs achterin redde hij de ploeg nog een keer. Ongekend.
Zo zie je maar dat zo?n gastje die jong binnen wordt gehaald wel een aardige tijd nodig heeft om op stoom te komen.
Snap dan ook niet dat we in de winter jongens als Apkakou en Kvam halen als de eredivisie binnen bereik ligt. Die gaan er volgend seizoen ook nog niet staan.
Hoe bedoel je dit? Balk: 137 wedstrijd 34 doelpunten 19 assist in 4 seizoenen. 
Zeer speciaal/bijzonder dat jij nu al weet dat Kvam en Apkakou er volgend jaar niet zullen staan...
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: sunderland op februari 22, 2026, 12:30:12
Citaat van: Trainert! op februari 22, 2026, 04:05:01

Rik 'tikkie terug' Mulders. Wat speelt deze man vaak de bal terug. Marsman zou ik ook wel eens willen zien op die positie
zie je wel hoe de opbouw begint en staat? We hebben vaak het zelfde opbouw patroon en als de bal dan van links naar rechts gaat via 4 schijven en Rik kan niet meer vooruit ( en mag geen balverlies hebben met alleen Ferrah voor hem) dan moet hij wel terug. Dat is dan de situatie. ( was in de tijd met Doke en vorig seizoen met Mercera ook zo)
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: De Gast op februari 22, 2026, 14:05:40
Citaat van: Derkx R.H. op februari 22, 2026, 11:34:00
Hoe bedoel je dit? Balk: 137 wedstrijd 34 doelpunten 19 assist in 4 seizoenen. 
Zeer speciaal/bijzonder dat jij nu al weet dat Kvam en Apkakou er volgend jaar niet zullen staan...

Aan Balkie hadden we niks in de eredivisie.. jong en onervaren. Dat zie ik ook met deze jongens wel gebeuren. En dit seizoen zullen ze niet veel meer spelen.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Bankzitter op februari 22, 2026, 14:23:40
Jonge spelers zijn veel beter opgeleid dan vroeger en zijn in veel opzichten niks minder meer dan spelers van 24/25.

Als ze kwaliteit hebben zoals Baouf of Daan Visser, dan kunnen ze gewoon mee.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: mark1989 op februari 22, 2026, 17:05:03
Citaat van: De Gast op februari 22, 2026, 14:05:40
Aan Balkie hadden we niks in de eredivisie.. jong en onervaren. Dat zie ik ook met deze jongens wel gebeuren. En dit seizoen zullen ze niet veel meer spelen.

Het is veel te vroeg om spelers nu al af te schrijven. Kvam heeft amper gespeeld en Apkaku ook. Het zijn spelers voor de toekomst.
Het beleid van de club is om jonge spelers op te leiden en dan door te verkopen. Daarmee kun je als club op lange termijn groeien. Je moet daarbij wel rekening houden dat je soms jaren slechter draait of een matig begin hebt.
Beleid zoals cambuur voorheen voerde met spelers die ouder waren of met korte contracten is geen beleid en dan blijf je altijd ping pongen tussen ere en kkd.
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: denistel op februari 22, 2026, 17:58:57
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 18:08:04
We hewwe een punt pakt toch.

maar heen punten he
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: denistel op februari 22, 2026, 18:02:10
Citaat van: De Gast op februari 22, 2026, 10:57:50
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Balkie altijd moet spelen. Poeh wat een drive.. zelfs achterin redde hij de ploeg nog een keer. Ongekend.
Zo zie je maar dat zo?n gastje die jong binnen wordt gehaald wel een aardige tijd nodig heeft om op stoom te komen.
Snap dan ook niet dat we in de winter jongens als Apkakou en Kvam halen als de eredivisie binnen bereik ligt. Die gaan er volgend seizoen ook nog niet staan.

renne en vliege wel voetballend zeer matig en vrijdag ook amper gevaarlijk toch
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: Yellow Army op februari 22, 2026, 23:01:25
Citaat van: denistel op februari 22, 2026, 18:02:10
renne en vliege wel voetballend zeer matig en vrijdag ook amper gevaarlijk toch

En toch heb ik hem er graag bij
Titel: Re: Cambuur-Rkc
Bericht door: denistel op februari 23, 2026, 12:47:30
Citaat van: Yellow Army op februari 22, 2026, 23:01:25
En toch heb ik hem er graag bij

is ook prima toch