Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

wiekie1969

Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21
had toch ingegrepen moeten wordend e 1e helft voorin liep het voor geen meter
Rolke en Balk hielden geen bal vast en lui liepen ons een paar x finaal er uit,

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,
De laatste bal en het afmaken zal scherper moeten,Tegen Eindhoven gewoon vd Sande
in de punt,

Geef Henstra maar een kans, zodra hij erin komt gebeurt er wat. Groot fan van deze man. Stylist met dat linkervoetje.

carlo de leeuw

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 17:02:30
Mulders is de zwakste schakel achterin. Zodra er wat druk op hem komt raakt hij in paniek. En er komt niet een fatsoenlijke voorzet van zijn voeten. Verdedigend ook heel matig. Marsman is niks minder.
of Marsman niks minder is weet ik niet maar ik vind Mulders ook vaak een wat een paniekerige wildebras.

zeewolde

Wedstrijd niet gezien gisteren?

Mulders met vd Sande onze beste spelers.

Bankzitter

De ontwikkeling van Henstra is mooi om te zien. Zonde dat zijn schot er niet in ging.

wiekie1969

Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,


We hewwe een punt pakt toch.

wiekie1969

Citaat van: carlo de leeuw op februari 21, 2026, 13:00:44
De meeste spelers moeten duidelijk nog op gang komen en missen nog wat handelingssnelheid. Ze doen soms ook de gekste dingen waardoor je ineens in de problemen komt. Belangrijk nog een puntje in de slotfase gepakt.  Goed voor het vertrouwen.

Vond het gisteravond al een stuk beter dan afgelopen maandag tegen Jong Ajax. Tweede helft was gewoon prima

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op februari 21, 2026, 17:52:39
Wedstrijd niet gezien gisteren?

Mulders met vd Sande onze beste spelers.

Baouf was de beste.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 20:13:59
Baouf was de beste.
Nee hoor dat was Cleonisse
. Genoten van die gast. Snel boeken voor volgend jaar.

Specuveter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 23:09:27
Nee hoor dat was Cleonisse
. Genoten van die gast. Snel boeken voor volgend jaar.
is waar....maar in 25 wedstrijden 1 goal en 3 assists??

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 17:02:30
Mulders is de zwakste schakel achterin. Zodra er wat druk op hem komt raakt hij in paniek. En er komt niet een fatsoenlijke voorzet van zijn voeten. Verdedigend ook heel matig. Marsman is niks minder.


Rik 'tikkie terug' Mulders. Wat speelt deze man vaak de bal terug. Marsman zou ik ook wel eens willen zien op die positie

beam

Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2026, 09:52:41
Dat is het verschil tussen een team dat al anderhalve maand wekelijks speelt en een team die vooral getrained heeft. En misschien wat extra druk.
7 uit 4 met 3 uitwedstrijden is verder keurig... dat kun je geen dip noemen.

7/4 x 13 wedstrijden = 23 punten en we hebben al 54 punten en dus eindigen we dan op 77. Dat is wel genoeg voor promotie. Dus geen paniek mede forumleden. Alles komt goed.

papier

Citaat van: Trainert! op februari 22, 2026, 04:05:01

Rik 'tikkie terug' Mulders. Wat speelt deze man vaak de bal terug. Marsman zou ik ook wel eens willen zien op die positie

Ik niet. Die man is stijf links, alleen bij nood op de rechtsback. Verder wel gecharmeerd van z'n drive. Maar qua niveau vind ik hem denk ik nog wel iets minder dan Mulders.

De Gast

Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:35:21
had toch ingegrepen moeten wordend e 1e helft voorin liep het voor geen meter
Rolke en Balk hielden geen bal vast en lui liepen ons een paar x finaal er uit,

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,
De laatste bal en het afmaken zal scherper moeten,Tegen Eindhoven gewoon vd Sande
in de punt,

Ik ben er nu wel van overtuigd dat Balkie altijd moet spelen. Poeh wat een drive.. zelfs achterin redde hij de ploeg nog een keer. Ongekend.
Zo zie je maar dat zo?n gastje die jong binnen wordt gehaald wel een aardige tijd nodig heeft om op stoom te komen.
Snap dan ook niet dat we in de winter jongens als Apkakou en Kvam halen als de eredivisie binnen bereik ligt. Die gaan er volgend seizoen ook nog niet staan.

Derkx R.H.

#148
Citaat van: De Gast op februari 22, 2026, 10:57:50
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Balkie altijd moet spelen. Poeh wat een drive.. zelfs achterin redde hij de ploeg nog een keer. Ongekend.
Zo zie je maar dat zo?n gastje die jong binnen wordt gehaald wel een aardige tijd nodig heeft om op stoom te komen.
Snap dan ook niet dat we in de winter jongens als Apkakou en Kvam halen als de eredivisie binnen bereik ligt. Die gaan er volgend seizoen ook nog niet staan.
Hoe bedoel je dit? Balk: 137 wedstrijd 34 doelpunten 19 assist in 4 seizoenen. 
Zeer speciaal/bijzonder dat jij nu al weet dat Kvam en Apkakou er volgend jaar niet zullen staan...

sunderland

Citaat van: Trainert! op februari 22, 2026, 04:05:01

Rik 'tikkie terug' Mulders. Wat speelt deze man vaak de bal terug. Marsman zou ik ook wel eens willen zien op die positie
zie je wel hoe de opbouw begint en staat? We hebben vaak het zelfde opbouw patroon en als de bal dan van links naar rechts gaat via 4 schijven en Rik kan niet meer vooruit ( en mag geen balverlies hebben met alleen Ferrah voor hem) dan moet hij wel terug. Dat is dan de situatie. ( was in de tijd met Doke en vorig seizoen met Mercera ook zo)