Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

carlo de leeuw

De meeste spelers moeten duidelijk nog op gang komen en missen nog wat handelingssnelheid. Ze doen soms ook de gekste dingen waardoor je ineens in de problemen komt. Belangrijk nog een puntje in de slotfase gepakt.  Goed voor het vertrouwen.

papier

Citaat van: zeewolde op februari 21, 2026, 12:13:17
Uit het Brabants Dagblad :( :

bezoekers kwamen er totaal niet meer uit, waardoor Spenkelink de opdracht kreeg om een krampaanval te simuleren. Op dat moment paste RKC drie wissels toe om in de laatste fase weer aan voetballen toe te komen




En dan janken om 7 minuten blessuretijd. Dat waren er nog 3 te weinig.

Ongekend. Itt Cambuur wel wedstrijdritme en continue kramp. En kooy doet niks.

sunderland

Citaat van: oost op februari 21, 2026, 12:48:53
Ik vind sommigen echt veel te negatief hoor  :zucht
1 vreselijke weer omstandigheden
2 veel pech (genoeg kansen) klote tegengoal
3 waardeloze scheidsrechter (alweer)

Ondanks dit alles toch nog een puntje
Alleen de eerste helft was echt heel matig
ook de eerste helft zaten hele goede momenten. Vond Mulders echt uitstekend spelen terwijl hij juist 1 van de minderen was de laatste tijd. Dat is dus positief. Verder had RKC ook wel heel veel geluk, passes die steeds voor hun voeten vielen omdat wij slordig waren. Als je de statistieken ziet is het ongelofelijk dat je niet wint. Iedereen in het stadion juichte ook bij de 1-1 en dat was ook vooral om die kut spelers in het laatst. Tenminste dat was bij mij zo

Holwerd voor Cambuur

Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Kunnen ze dat heen en weer sprinten bij de warming up niet buiten de lijnen doen? De hoek voor het uitvak leek dramatisch slecht. Je zag dat Sjostrand daar de 1e helft ook weinig kon uitrichten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.


Hij floot in mijn ogen de wedstrijd stuk. Elke duel werdt afgefloten niet zozeer partijdig ofzo, alleen daardoor lag het spel onnodig veel stil. Wat natuurlijk volledig in het voordeel van rkc was :_spank

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.
pfff dat meen je niet

denistel

Citaat van: Johan-12 op februari 21, 2026, 11:43:24
Wat de 1e helft eens met jou, dat viel niet mee.
Er waren een paar veel te gemakzuchtig en dan is het lastig om een wedstrijd om te draaien.
Die gemakzuchtigheid zie je wel vaker bij bepaalde spelers, en dat kan het enige struikelblok nog worden dit seizoen.

Leuk dat een Amofa het over een missie heeft, maar daarbij is wel volledige focus nodig. Juist bij hem ontbreekt dat wel eens. Helemaal tegen de"kleintjes".

had toch ingegrepen moeten wordend e 1e helft voorin liep het voor geen meter
Rolke en Balk hielden geen bal vast en lui liepen ons een paar x finaal er uit,

kunnen het wel over statistieken hebben maar daar krijg je geen punten voor,
De laatste bal en het afmaken zal scherper moeten,Tegen Eindhoven gewoon vd Sande
in de punt,

denistel

Citaat van: sunderland op februari 21, 2026, 15:32:38
pfff dat meen je niet

idd niet te geloven wat een drama die vent lui maakten wel 40 overtredingen
hij deed er niks aan

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op februari 21, 2026, 15:36:19
idd niet te geloven wat een drama die vent lui maakten wel 40 overtredingen
hij deed er niks aan

21 volgens Livescore  ;)
Sommige spelers van ons gaan ook v??l te gemakkelijk liggen elke keer.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op februari 21, 2026, 15:32:38
pfff dat meen je niet

Oke 1. Hij had geel mogen geven voor een overtreding op Mulders.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Beul B

Kooy was heel slecht, zoals altijd. In de hoek bij Noord gaf hij na een zware overtreding helemaal niets. En maar praten met RKC spelers, maar soms zomaar een gele geven aan ons. Dan de blessuretijd. Had wel meer dan 10 minuten moeten zijn. In de blessuretijd heeft het meer dan twee minuten stilgelegen en er kwam maar 23 seconden bij. Waar is de reeele blessure tijd van het vorige WK.  Toen kwam er regelmatig 10 tot 15 minuten bij.

En dan Rolke. Ik speel niet vaak op de man. Maar wat had hij gister. Zelfs bij Walking Footbal was hij de langzaamste geweest. Na 10 minuten had ik dat gesjok al gezien en riep al dat Sande er in moest. Het gemis van een spits  zoals een vd Sande kwam in de eerste helft wel goed naar voren.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2026, 14:53:59
Ik vond Kooij wel prima fluiten. Zoveel meer kon hij niet doen aan het tijdrekken en ik kan me geen duidelijk foute beslissingen herinneren.
dit meen je echt niet he?.

Noordcambuur

Die gele kaart van Baouf was er ook geen eentje de spelers van rkc hadden veel meer overtredingen?

wiekie1969

Citaat van: sunderland op februari 21, 2026, 13:19:15
ook de eerste helft zaten hele goede momenten. Vond Mulders echt uitstekend spelen terwijl hij juist 1 van de minderen was de laatste tijd. Dat is dus positief. Verder had RKC ook wel heel veel geluk, passes die steeds voor hun voeten vielen omdat wij slordig waren. Als je de statistieken ziet is het ongelofelijk dat je niet wint. Iedereen in het stadion juichte ook bij de 1-1 en dat was ook vooral om die kut spelers in het laatst. Tenminste dat was bij mij zo

Mulders is de zwakste schakel achterin. Zodra er wat druk op hem komt raakt hij in paniek. En er komt niet een fatsoenlijke voorzet van zijn voeten. Verdedigend ook heel matig. Marsman is niks minder.