Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Delfzijl/Cambuur

#90
Tsjees wat was hun nummer 7 goed zeg. Man van de wedstrijd.
Kan zo met Cambuur naar de eredivisie....

Was Cleonise, net gegoogeld. Zal niet overdreven duur zijn...ik zeg halen.

Bankzitter

Citaat van: Leovardiascc op februari 20, 2026, 23:51:35
Marsman voor Galvez

Dan is het risico dat Sj?strand minder gevaarlijk kan zijn.

Poetser

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 00:22:51
Tsjees wat was hun nummer 7 goed zeg. Man van de wedstrijd.
Kan zo met Cambuur naar de eredivisie....

Was Cleonise, net gegoogeld. Zal niet overdreven duur zijn...ik zeg halen.

Wat een klasbak inderdaad. RKC heeft gewoon een goede ploeg. Wel heel irritant. Maar dat was hun strijdplan gisteren.

Derkx R.H.

Henk aan het woord...

Derkx R.H.


Galdiano

Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2026, 07:01:19
Dan is het risico dat Sj?strand minder gevaarlijk kan zijn.

Juist gevaarlijker als je het mij vraagt. Galvez knijpt graag naar binnen en Sj?strand ook. Die gooien vaak voor elkaar de deur dicht. Ik heb liever dat Sjostrand iets naar binnenkomt en Marsman er over heen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Zelden zo'n verschrikkelijke schijtploeg in Leeuwarden gezien.
RKC wou niet voetballen, en al die blessure gevallen?  :R

Terecht dat ze alsnog in minuut 97 hem tegen kregen. Heerlijk!
En wat een misbaksel is die Uneken met zijn maniertjes richting Noord.

Ik weet dat ze bij Cambuur erg gecharmeerd van hem zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Poetser op februari 20, 2026, 22:17:31
Uiteindelijk na een slappe eerste helft toch nog een dik verdiend punt tegen Getafe Waalwijk.

Zelden een ploeg zo anti-voetbal zien spelen met janken, liggen, veinzen, tijdrekken en nog meer janken.

Wat een nare nare club.
wat een akelig team, en de scheidsrechter liet het allemaal maar gebeuren. Wat een dweil was dat

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 20, 2026, 22:35:56
Tja eerste helft zeer matig, tweede helft kansen genoeg tegen een zeer vervelende tegenstander moet je uiteindelijk blij zijn met een punt. 8 vd 10x win je deze wedstrijd. Op naar dinsdag  |:)
klopt idd. Je kunt ook zeggen dat hun heel goed waren de eerste helft speelden zij de beste helft van het seizoen volgens hun trainer

sunderland

Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc
precies zoals ik het ook heb gezien.

oost

Ondanks het vreselijke honden weer en een nog vervelender tegenstander toch weer een heerlijk avondje cambuur gehad.  Kooij deed echt zijn best om elke duel af te fluiten en vond het dikke prima dat Rkc alle tijd nam bij elke vrije trap. 7 min extra was nog veel te weinig.
Maar goed ondanks het honden weer prima 2e helft gezien |:)

Bankzitter

De eerste 20 minuten waren ook echt goed. Goal van hun was een mazzeltje. Geen reden tot zorgen zolang we iedere wedstrijd zoveel kansen krijgen en weinig weggeven.

Eewal

Ik heb geloof ik echt een andere wedstrijd gezien dan vele anderen hier. Er zijn er een aantal flink uit vorm en we kunnen geen 'Ado-dip' veroorloven. Dinsdag 3-0, dan geef ik mijn ongelijk direct toe.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2026, 00:22:51
Tsjees wat was hun nummer 7 goed zeg. Man van de wedstrijd.
Kan zo met Cambuur naar de eredivisie....

Was Cleonise, net gegoogeld. Zal niet overdreven duur zijn...ik zeg halen.
jaaaa klopt wat een voetballer geweldig en die nummer 35 ook :thumbsup

Bankzitter

Citaat van: Eewal op februari 21, 2026, 09:37:19
Ik heb geloof ik echt een andere wedstrijd gezien dan vele anderen hier. Er zijn er een aantal flink uit vorm en we kunnen geen 'Ado-dip' veroorloven. Dinsdag 3-0, dan geef ik mijn ongelijk direct toe.

Dat is het verschil tussen een team dat al anderhalve maand wekelijks speelt en een team die vooral getrained heeft. En misschien wat extra druk.
7 uit 4 met 3 uitwedstrijden is verder keurig... dat kun je geen dip noemen.