Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Bankzitter

Geen snelle goal tegen krijgen is ook een goede tip  :clint
Scherp vanaf minuut ??n dus.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 07:41:08
Spelen 5-3-2 en loeren op fouten van de tegenstander.. dus snel scoren is een goede remedie daar tegen.
we weten het allemaal wel hoe het moet  :devil alle tegenstanders spelen zo maar RKC heeft daarbij ook veel kwaliteit. Iig zin in

Derkx R.H.


Poetser

Geluid staat veel te zacht.

Jules058

Goede wedstrijd allemaal!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Trainert!

Slappe hap in het eerste half uur.

zeewolde

Galvez en Rolke maar wisselen.

Holwerd voor Cambuur

Erg matig tegen een solide RKC..
Lullige tegengoal want 0-0 was terecht geweest.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Je kunt het halve team er wel uithalen.
Linkerkant is echt onthutsend zwak.

sunderland

Wat een gejank , hun beste speler krijgt met veel geluk een bal mee.

Hou eens op te zeuren en ga achter het team staan.
Diemers is 1 van de besten!
Gvd komop

sunderland

Zit wat tegen en verder ist best goed alleen zit wat tegen. Mulders ons beste

Jules058

Zoo nou toch 1-1. Cambuur had meer geluk moeten hebben in het afronden. Iig niet verloren, op naar Eindhoven.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

CambuurAmersfoort

Mentaal is deze wel heel lekker.
Puntje wat er niet meer in leek te zitten en de ongeslagen status behouden!

Poetser

Uiteindelijk na een slappe eerste helft toch nog een dik verdiend punt tegen Getafe Waalwijk.

Zelden een ploeg zo anti-voetbal zien spelen met janken, liggen, veinzen, tijdrekken en nog meer janken.

Wat een nare nare club.

Trainert!

Toni Rolke nooit weer opstellen.


Fantastische gelijkmaker en veel
pech de 2e helft.