Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Specuveter

Net bij de training gekeken in het stadion.
Ze hebben maar 20 minuten getraind
Gedeelte van het veld wederom keihard en bevroren.
Weersvoorspellingen voor eind van de week min 4 graden in de nacht.
Vrees met grote vrezen dat er wederom ??n wedstrijd niet doorgaat.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op februari 15, 2026, 12:39:34
Net bij de training gekeken in het stadion.
Ze hebben maar 20 minuten getraind
Gedeelte van het veld wederom keihard en bevroren.
Weersvoorspellingen voor eind van de week min 4 graden in de nacht.
Vrees met grote vrezen dat er wederom ??n wedstrijd niet doorgaat.
Dag temperatuur +4 en zon...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:13:04
Dag temperatuur +4 en zon...

Maar de zon komt niet aan de kant van Zuid. Nu bevroren; straks nog even een laag sneeuw erop.. Ik snap de twijfel wel.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

#3

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.


Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2026, 13:17:26
Maar de zon komt niet aan de kant van Zuid. Nu bevroren; straks nog even een laag sneeuw erop.. Ik snap de twijfel wel.
Het ging mij meer om dat overdag ver boven nul is dus het hele verhaal ipv de helft. :thumbsup

sunderland

#7
Citaat van: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 13:35:04
Het ging mij meer om dat overdag ver boven nul is dus het hele verhaal ipv de helft. :thumbsup
-3 en +2a3 . Tja . Misschien verplaatsen naar zaterdag want aflassen kan echt niet meer

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op februari 15, 2026, 13:44:10
-3 en +2a3 . Tja . Misschien verplaatsen naar zaterdag want aflassen kan echt niet meer
Dat denk ik ook niet nee..

fred

Vast nog wel ergens zo een geweldige dinsdag vrij  :zucht

Bernardo

Ja, de veldverwarming van het Kooi Stadion is inmiddels aangesloten.

Het moet echter nog wel ingeregeld worden en dat schijnt 'complex' te zijn volgens de directie van #Cambuur.

Dus de vraag is of er op korte termijn vruchten van geplukt worden.

Andor Faber op X.

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 15, 2026, 16:46:47
Ja, de veldverwarming van het Kooi Stadion is inmiddels aangesloten.

Het moet echter nog wel ingeregeld worden en dat schijnt 'complex' te zijn volgens de directie van #Cambuur.

Dus de vraag is of er op korte termijn vruchten van geplukt worden.

Andor Faber op X.
dat moet toch kunnen

michello

Problemen gewoon voor zijn en wedstrijd in overleg met partijen nu al verplaatsen naar zaterdag.

Derkx R.H.

Veldverwarming staat sinds vrijdag aan, vorige week maandag zijn ze begonnen met het aansluiten. Het nu een kwestie van instellen en/testen.

Noordcambuur

Nou komop Cambuur deze moet je winnen en hoop op een vol Kooi stadion  |:)