Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Poetser


michello

Mooi, wedstrijd gaat dus door.
Lastige pot denk ik, ook een taaie ploeg. Erg benieuwd naar Kvam, die gaat naar verwachting invallen!

sunderland

Citaat van: michello op februari 19, 2026, 15:28:40
Mooi, wedstrijd gaat dus door.
Lastige pot denk ik, ook een taaie ploeg. Erg benieuwd naar Kvam, die gaat naar verwachting invallen!
idd taaie ploeg met ook wel kwaliteit. Goede spits en vd ley erg moeilijk te bespelen

zeewolde

Citaat van: sunderland op februari 19, 2026, 15:43:42
idd taaie ploeg met ook wel kwaliteit. Goede spits en vd ley erg moeilijk te bespelen
Ben ook wel benieuwd naar onze 2 oud-spelers, met name van Veen.

Poetser

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 15:48:46
Ben ook wel benieuwd naar onze 2 oud-spelers, met name van Veen.

Daar onbetwist basisspeler, hier invaller.

Zegt toch genoeg?

We spelen thuis, iedereen is fit. Dit gaat echt geen probleem worden.

sunderland

Citaat van: Poetser op februari 19, 2026, 15:49:46
Daar onbetwist basisspeler, hier invaller.

Zegt toch genoeg?

We spelen thuis, iedereen is fit. Dit gaat echt geen probleem worden.
helemaal geen onbetwiste basisspeler.

Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op februari 19, 2026, 13:46:30
Volgens LC gaat de wedstrijd door.  :thumbsup
Daar hest het LC niet voor nodig toch :_schater :koffie

Inferno-058

Genoeg om goed te maken tegen RKC. Uit zowel verloren in de beker als in de competitie. Revanche, cmon. Zin in


Specuveter

Was vanmiddag in stadion
De sproeier stond inderdaad aan.
Beetje apart gezicht omdat kort ervoor veld nog bevroren was.

sk13

Toni is meer een middenvelder dan een spits. Balk is meer een spits dan middenvelder. Dus snap eigenlijk  niet zo goed waarom het dan andersom wordt neergezet. Ga je meer de lange bal spelen dan vd sande voor toni, want die is beter in luchtduels (kopt nog weleens balletje door).

Trainert!

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 15:48:46
Ben ook wel benieuwd naar onze 2 oud-spelers, met name van Veen.

Van Veen, niet eens basisspeler bij Cambuur. Kortom, kan er niet zoveel van. Iets beter dan Wiebe, maar gaat/ging ons niet verder helpen.

fred

Hoppakee match day eindelijk na 2 maanden.
Gas geven  |:)

Derkx R.H.

Citaat van: michello op februari 19, 2026, 15:28:40
Mooi, wedstrijd gaat dus door.
Lastige pot denk ik, ook een taaie ploeg. Erg benieuwd naar Kvam, die gaat naar verwachting invallen!
Spelen 5-3-2 en loeren op fouten van de tegenstander.. dus snel scoren is een goede remedie daar tegen.

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 07:41:08
Spelen 5-3-2 en loeren op fouten van de tegenstander.. dus snel scoren is een goede remedie daar tegen.
Snel scoren is een goede remedie tegen elke tegenstander.