Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Destroyer

Nou blij met een punt maar waar had Galvez vandaag last van?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Tja eerste helft zeer matig, tweede helft kansen genoeg tegen een zeer vervelende tegenstander moet je uiteindelijk blij zijn met een punt. 8 vd 10x win je deze wedstrijd. Op naar dinsdag  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op februari 20, 2026, 22:32:42
Nou blij met een punt maar waar had Galvez vandaag last van?
nou niet alleen Galvez??phoeeee

Zuid1991

Citaat van: sunderland op februari 20, 2026, 20:58:05
Wat een gejank , hun beste speler krijgt met veel geluk een bal mee.
|:)
Hou eens op te zeuren en ga achter het team staan.
Diemers is 1 van de besten!  |:)
Gvd komop
Nergens niet om maar ondanks dat het een fantastische voetballer is, is hij in wedstrijden zoals deze vaak ?ondermaats?. Zoveel momenten dat hij met zijn kwaliteiten niet goed staat en balverlies leidt?
Als het team niet draait, valt hij niet op met de kwaliteiten die hij heeft.

En R?lke?.jezus, suh afwezig en beperkt. Snap niet dat Sandor (sporcast) hem wil behouden.

Maar ja, wie weet ben ik te kritisch.
Hoe dan ook, we staan er goed voor  |:)

anderszchristian

We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc

Eewal

Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc
ik heb andere definitie van prima, man wat heb ik me zitten ergeren, en niet alleen aan rkc. Aantal spelers zijn wat uit vorm.

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op februari 20, 2026, 22:48:33
Nergens niet om maar ondanks dat het een fantastische voetballer is, is hij in wedstrijden zoals deze vaak ?ondermaats?. Zoveel momenten dat hij met zijn kwaliteiten niet goed staat en balverlies leidt?
Als het team niet draait, valt hij niet op met de kwaliteiten die hij heeft.

En R?lke?.jezus, suh afwezig en beperkt. Snap niet dat Sandor (sporcast) hem wil behouden.

Maar ja, wie weet ben ik te kritisch.
Hoe dan ook, we staan er goed voor  |:)

Je kan het ook omdraaien, kan ook zijn dat het team niet draait doordat Diemers een mindere dag heeft.

Ondanks dat, we hebben 4 100% kansen gehad, normaal gaan zulke ballen erin en winnen we deze wedstrijd gewoon. 8 van de 10x win je deze en 1x speel je gelijk dat was deze keer

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op februari 20, 2026, 23:05:29
Je kan het ook omdraaien, kan ook zijn dat het team niet draait doordat Diemers een mindere dag heeft.

Ondanks dat, we hebben 4 100% kansen gehad, normaal gaan zulke ballen erin en winnen we deze wedstrijd gewoon. 8 van de 10x win je deze en 1x speel je gelijk dat was deze keer

Het was gewoon een hele slechte wedstrijd.
Ook van Diemers.
Sorry, ik vindt persoonlijk dat hij te veel opgehemeld wordt, vindt het een hele goede voetballer maar soms ook beperkt in wedstrijden zoals deze.
Waarschijnlijk is dat de tijd waar we in leven dat een ?goede voetballer?, elke x zo opgehemeld wordt. Ik heb een andere mening.
Als hij een kap beweging maakt speelt hij al goed bij wijze van. Ik ben er kritischer op.

Uiteraard blijft het een goede voetballer voor onze club.

Holwerd voor Cambuur

Die gast die bij Diemers stond was toch ook ongelooflijk. Ik denk dat hij zelfs met Diemers onder de douche is gestapt na de wedstrijd.
"Loek, wat er ook gebeurt: jij gaat de h?le avond alleen maar Diemers volgen". En zo geschiede.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op februari 20, 2026, 23:04:09
ik heb andere definitie van prima

Dat kun je idd echt niet zeggen van de 1e helft. Met voor mij Ferrah als dieptepunt.
Wel prima 2e helft; gevochten als leeuwen op een volgens mij enorm lastig veld. Het was wachten op de 1-1 en die gerechtigheid kwam gelukkig uit.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:17:54
Die gast die bij Diemers stond was toch ook ongelooflijk. Ik denk dat hij zelfs met Diemers onder de douche is gestapt na de wedstrijd.
"Loek, wat er ook gebeurt: jij gaat de h?le avond alleen maar Diemers volgen". En zo geschiede.
dat was een onderdeel van het slimme spel van rkc.
bijna 3 punten meegenomen uit lwd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

TheDutchman

Aantal spelers ondermaats, tweede helft iets beter. Gelijkspel wel terecht. Wat is het toch met dat continu alleen aanvallers er bij wisselen, is het ook niet helemaal.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op februari 20, 2026, 23:21:48
dat was een onderdeel van het slimme spel van rkc.
bijna 3 punten meegenomen uit lwd.

Luister net de interviews idd. Goed gespeeld! Vond het de eerste helft ook echt hun verdienste dat wij geen vuist konden maken.

Jammer dat R?lke die bal net voor de 0-1 er niet in gleed...

anderszchristian

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:34:11
Luister net de interviews idd. Goed gespeeld! Vond het de eerste helft ook echt hun verdienste dat wij geen vuist konden maken.

Jammer dat R?lke die bal net voor de 0-1 er niet in gleed...
Dinsdag Sande voor Rolke en de rest zo laten staan

Leovardiascc

Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 23:42:29
Dinsdag Sande voor Rolke en de rest zo laten staan

Marsman voor Galvez