Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Specuveter

Tsja...Rkc deed zichzelf eigenlijk de das om met al dat tijdrekken
Denk dat 7 minuten blessure tijd nog erg weinig was.
Je merkt nog steeds ??n soort van wedstrijd ritme
Maar aan de andere kant ook wel v??l klasse als het even wel goed loopt.
Tweede helft vier honderd procent kansen die je wel cre?ert ondanks hun verdedigende speelwijze.
Dus komt wel goed
Zou Dinsdag wel Rolke er uit laten.
En met Vd Sande starten.
En inderdaad die Cleonisse zit op voetbal.

wiekie1969

Citaat van: okkele op februari 20, 2026, 23:21:48
dat was een onderdeel van het slimme spel van rkc.
bijna 3 punten meegenomen uit lwd.

Bijna ja.......  die lui hebben alleen maar tegen gehouden man de tweede helft , die 7 minuten extra waren veel te weinig nog met dat zielige tijdrekken.

wiekie1969

Vond Cambuur prima voetballen, vooral de tweede helft. Als je 4-1 wint dan lult niemand. Volkomen terecht punt. Dinsdag Eindhoven pakken dan staast 9 punten voor plus doelsaldo

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:14:19
Vond Cambuur prima voetballen, vooral de tweede helft. Als je 4-1 wint dan lult niemand. Volkomen terecht punt. Dinsdag Eindhoven pakken dan staast 9 punten voor plus doelsaldo
en nog tw?? extra wedstrijden h?

wiekie1969

Citaat van: sunderland op februari 20, 2026, 20:58:05
Wat een gejank , hun beste speler krijgt met veel geluk een bal mee.

Hou eens op te zeuren en ga achter het team staan.
Diemers is 1 van de besten!
Gvd komop

Dooie boel int stadion, helemaal na de 0-1.  :zucht :zucht :zucht

Johan-12

Citaat van: Specuveter op februari 21, 2026, 10:03:12
Tsja...Rkc deed zichzelf eigenlijk de das om met al dat tijdrekken
Denk dat 7 minuten blessure tijd nog erg weinig was.
Je merkt nog steeds ??n soort van wedstrijd ritme
Maar aan de andere kant ook wel v??l klasse als het even wel goed loopt.
Tweede helft vier honderd procent kansen die je wel cre?ert ondanks hun verdedigende speelwijze.
Dus komt wel goed
Zou Dinsdag wel Rolke er uit laten.
En met Vd Sande starten.
En inderdaad die Cleonisse zit op voetbal.
Volgens mij is vd Sande niet fit genoeg voor 90 minuten. Dan zie ik hem liever de 2e helft invallen dan in de basis. Hij speelde prima pot trouwens.
De tweede helft was van goed niveau,  en zelfs dan zijn er een paar die echt beter kunnen zoals bijvoorbeeld Ferrah, Galvez en Amofa.

wiekie1969

Citaat van: anderszchristian op februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc

Ben het volkomen met je eens.  _O_

Zuid1991

Poeh heb ik een andere wedstrijd gezien dan anderen?
Vond het echt matig nivo, vooral eerste helft.

Begin mij er echt aan te ergeren dat we geen echte spits hebben.
Maar goed, promotie is dik in zicht  |:)

Johan-12

Citaat van: Zuid1991 op februari 21, 2026, 11:06:38
Poeh heb ik een andere wedstrijd gezien dan anderen?
Vond het echt matig nivo, vooral eerste helft.

Begin mij er echt aan te ergeren dat we geen echte spits hebben.
Maar goed, promotie is dik in zicht  |:)
Wat de 1e helft eens met jou, dat viel niet mee.
Er waren een paar veel te gemakzuchtig en dan is het lastig om een wedstrijd om te draaien.
Die gemakzuchtigheid zie je wel vaker bij bepaalde spelers, en dat kan het enige struikelblok nog worden dit seizoen.

Leuk dat een Amofa het over een missie heeft, maar daarbij is wel volledige focus nodig. Juist bij hem ontbreekt dat wel eens. Helemaal tegen de"kleintjes".

zeewolde

Uit het Brabants Dagblad :( :

bezoekers kwamen er totaal niet meer uit, waardoor Spenkelink de opdracht kreeg om een krampaanval te simuleren. Op dat moment paste RKC drie wissels toe om in de laatste fase weer aan voetballen toe te komen




En dan janken om 7 minuten blessuretijd. Dat waren er nog 3 te weinig.

Poetser

Citaat van: zeewolde op februari 21, 2026, 12:13:17
Uit het Brabants Dagblad :( :

bezoekers kwamen er totaal niet meer uit, waardoor Spenkelink de opdracht kreeg om een krampaanval te simuleren. Op dat moment paste RKC drie wissels toe om in de laatste fase weer aan voetballen toe te komen




En dan janken om 7 minuten blessuretijd. Dat waren er nog 3 te weinig.

Het is het Getafe van Nederland.

Dat je dit soort 'voetbal' durft te spelen naar je fans toe die 2x 2,5 uur in een auto zitten.

roepieh

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:18:15
Dooie boel int stadion, helemaal na de 0-1.  :zucht :zucht :zucht

Dat heb je met al die thuisblijvers

Poetser


Vlampiep

Het gebrek aan wedstrijd ritme is volgens mij de oorzaak dat er nog te veel onnauwkeurigheid zit in de ballen vanaf de vleugelspelers.
Deze onnauwkeurigheid mag hun wel worden aangerekend en vind ook dat hun basisplaats momenteel dan ook niet onomstreden mag zijn.
Souren daartegen komt gaande weg steeds beter in de wedstrijd en lijkt op weg naar zijn goede vorm.
Maar de door velen gehoopte flow is nog ver weg en het vechtvoetbal wat veel energie vraagt moet jammer genoeg nog steeds gehanteerd worden om wedstriiden over de streep te trekken.
Vraag mij wel af hoe de selectie dit intensieve  schema kan overleven met dit energievretende voetbal.
Tropen uren voor de TS en medische staf.

oost

Ik vind sommigen echt veel te negatief hoor  :zucht
1 vreselijke weer omstandigheden
2 veel pech (genoeg kansen) klote tegengoal
3 waardeloze scheidsrechter (alweer)

Ondanks dit alles toch nog een puntje
Alleen de eerste helft was echt heel matig