Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 18, 2026, 22:09:23
Scheidsrechter voor a.s. vrijdag J.Kooij
Weer zo'n VAR afhankelijk scheidsrechter... :zucht

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 07:40:59
Weer zo'n VAR afhankelijk scheidsrechter... :zucht

Dat vind ik nog niet eens het ergste.

De generatie van Kooij en Van der Eijk voelen wedstrijden en beleving niet aan.
Een Nijhuis en Guzubuyuk lopen altijd met de borst vooruit, het niet is altijd goed, maar laten in de wedstrijden waar het om gaat echt veel meer toe, en dat resulteert vaak in de mooiste wedstrijden voor supporters en tv kijkers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op februari 18, 2026, 18:07:35
Jammer dat we wederom in onzekerheid zitten of het doorgaat.
De training is vandaag in het Kooi stadion..

Beul B

De training met scheidsrechter Kooij er bij????  Kan hij vast wennen aan het tempo.

michello

Goede berichten van heer Frans Derkx, wat betreft de staat van het veld.

sunderland

Citaat van: michello op februari 19, 2026, 12:03:26
Goede berichten van heer Frans Derkx, wat betreft de staat van het veld.
? Nog nergens gelezen

zeewolde

Veld verwarming doet zijn werk, er werd net zelfs gesproeid. #cambuur

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 12:27:24
Veld verwarming doet zijn werk, er werd net zelfs gesproeid. #cambuur
Mooi bericht,,dank je wel  _O_

sunderland


zeewolde


Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2026, 13:00:48
is bericht van Derkx op X
Derkx kom er maar in met de opstelling  :D

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2026, 13:10:34
Derkx kom er maar in met de opstelling  :D
Dezelfde als maandag, Kvam en Appie weer bij de selectie :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 19, 2026, 13:19:11
Dezelfde als maandag, Kvam en Appie weer bij de selectie :thumbsup
top kerel  :thumbsup

Bernardo

Volgens LC gaat de wedstrijd door.  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op februari 19, 2026, 13:46:30
Volgens LC gaat de wedstrijd door.  :thumbsup

Ik heb over de wedstrijd gedroomd. Onze keeper sprong omhoog en liet zich voorwaarts met de armen wijd op de buik in het gras vallen. De toplaag was zo zacht dat hij in het gras wegzakte en zijn afdruk achterbleef in het veld. Maar de wedstrijd ging inderdaad wel door  8)
Henk, held, bedankt