Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

Specuveter

Het moet eerst maar eens doorgaan.
Maar om in het ritme te blijven ga ik ervan uit dat ze alles er aan doen om dit voor elkaar te krijgen

Arno A

Komende zes wedstrijden vijf keer thuis. Als je al deze thuiswedstrijden wint, ben je al heel dicht bij de promotie volgens mij.

michello

Ziet er qua weer niet best uit. Hopelijk krijgen ze de verwarming aan de zuidkant aan de praat.

Lore

Citaat van: Arno A op februari 17, 2026, 07:53:49
Komende zes wedstrijden vijf keer thuis. Als je al deze thuiswedstrijden wint, ben je al heel dicht bij de promotie volgens mij.

Ja, dan zijn wij er denk ik wel.

Mooi man, om in zo'n beslissende fase zo veel te voetballen. Alleen die wedstrijd tegen Eindhoven kunnen wij beter even afgelasten.











Dan zit ik weet even in de Marokaanse zon

Bernardo

Citaat van: michello op februari 17, 2026, 07:57:39
Ziet er qua weer niet best uit. Hopelijk krijgen ze de verwarming aan de zuidkant aan de praat.

Paar nachten vorst en vrijdag oplopende temperaturen. Mag hopen dat het nu eindelijk weer keer doorgaat

Zuid1991

Nog een 400 kaarten in de verkoop. |:)

Scc0511

Citaat van: Bernardo op februari 17, 2026, 15:58:34
Paar nachten vorst en vrijdag oplopende temperaturen. Mag hopen dat het nu eindelijk weer keer doorgaat

Lijkt mij niks aan de hand. Temperaturen zijn alweer wat bijgesteld naar boven voor de komende dagen. Je MOET deze willen spelen.  |:)

Gasgeve

Deze keer meer problemen onderin/midden van Nederland.

In het midden en zuiden van het land geldt vanaf de nacht van woensdag op donderdag code geel, meldt het KNMI. Het gaat daar 's nachts enkele centimeters sneeuwen, waardoor het glad kan worden.
Het is nog onzeker hoe noordelijk de sneeuw zal komen en in hoeverre de sneeuw zal blijven liggen. De temperaturen liggen over het algemeen boven 0. Het kan wel een stuk kouder aanvoelen door een koude wind uit het oosten.

Noordcambuur


sunderland

Jammer dat we wederom in onzekerheid zitten of het doorgaat.

Bernardo

Citaat van: sunderland op februari 18, 2026, 18:07:35
Jammer dat we wederom in onzekerheid zitten of het doorgaat.

Verwacht dat het wel doorgaat, in de nacht naar vrijdag komen temperaturen al boven 0, overdag 5/6 graden. Voetballen!

michello

Kans is iig groter dat het gaat lukken dan de berichten van eerder deze week. Hopelijk hebben ze de verwarming aangeslingerd en werkt het. Zaterdag kan ie uit en hoeft ie ook niet meer aan.

Noordcambuur

Scheidsrechter voor a.s. vrijdag J.Kooij

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op februari 18, 2026, 22:09:23
Scheidsrechter voor a.s. vrijdag J.Kooij
mooi klaar mee....

Poetser