Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Janssen
Optie 2: Mulders
Optie 3: Amofa
Optie 4: Baouf
Optie 5: Galvez
Optie 6: Balk
Optie 7: Daan Visser
Optie 8: Diemers
Optie 9: Ferrah
Optie 10: Rolke
Optie 11: Sjostrand
Optie 12: van der Sande
Optie 13: Souren
Optie 14: van de Veen
Optie 15: Jermoumi
Optie 16: Berkhout
Op naar Maastricht en op naar de 3 punten |:)
Ik hoop dat we de goede lijn wat doorzetten?
Dit moeten gewoon 3 punten worden. Gas geven.
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!
Citaat van: D-to-f op september 07, 2025, 23:14:30
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!
Woensdag stond de teller op 70, met nog 19 auto's beschikbaar.
Citaat van: D-to-f op september 07, 2025, 23:14:30
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!
Ik sla deze zoals het nu staat over
Net kaart gekocht, hoef ik mijn kenteken tegenwoordig niet meer in te vullen of wordt dat automatisch gedaan.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 08, 2025, 18:59:06
Net kaart gekocht, hoef ik mijn kenteken tegenwoordig niet meer in te vullen of wordt dat automatisch gedaan.
Hoeft niet meer _O_ Tot vrijdag topper |:)
Citaat van: D-to-f op september 07, 2025, 23:14:30
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!
106 meldde de club vanmiddag
Even op de training geweest en met Henk gesproken
Binder sluit volgende week weer aan.
Geen Galvez....dagje rust
Geen Visser en Berkhout die hebben gisteren gespeeld
Voor de rest iedereen aanwezig
Laatste kwartier hadden de aanvallers nog even afronden op goal.
Genoten van Ferrah die legt ze er links en rechts met precisie in
Genot om te zien.
Deze word weer lastig, des Cambuurs of echt doorpakken.
Als je 50 % van het nivo brengt van Willem 2 win je met de goede wedstrijd instelling
Citaat van: sunderland op september 10, 2025, 16:47:11
Deze word weer lastig, des Cambuurs of echt doorpakken.
Als je 50 % van het nivo brengt van Willem 2 win je met de goede wedstrijd instelling
We winnen met 0-2. Cambuur komt er aan. |:)
Laten we nog even rustig en kalm blijven. Willem II miste 7 man bij de selectie en de wedstrijd ervoor tegen Jong AZ was van een erbarmelijk niveau. We kunnen goed voetballen maar er is nog lang geen sprake van dat we dat ook in 90% van de gevallen kunnen.
Citaat van: papier op september 11, 2025, 11:36:43
Laten we nog even rustig en kalm blijven. Willem II miste 7 man bij de selectie en de wedstrijd ervoor tegen Jong AZ was van een erbarmelijk niveau. We kunnen goed voetballen maar er is nog lang geen sprake van dat we dat ook in 90% van de gevallen kunnen.
je weet niet of Willem 2 wel sterker was geweest want die waren daarvoor nog veel slechter. Niet bagatelliseren die wedstrijd! Verder heb je wel gelijk, daarom zei ik ook des Cambuurs
Citaat van: papier op september 11, 2025, 11:36:43
Laten we nog even rustig en kalm blijven. Willem II miste 7 man bij de selectie en de wedstrijd ervoor tegen Jong AZ was van een erbarmelijk niveau. We kunnen goed voetballen maar er is nog lang geen sprake van dat we dat ook in 90% van de gevallen kunnen.
Precies, stoppen met bravoure.
Dat past helemaal niet bij de Leeuwarder mentaliteit.
Malle mensen hier allemaal.
Eerst morgen bekijken hoe het gaat ik kijk er ook niet raar van op dat we verliezen?.
Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:09:49
Precies, stoppen met bravoure.
Dat past helemaal niet bij de Leeuwarder mentaliteit.
Malle mensen hier allemaal.
malle mensen :_schater
Citaat van: Noordcambuur op september 11, 2025, 12:10:37
Eerst morgen bekijken hoe het gaat ik kijk er ook niet raar van op dat we verliezen?.
Zo denk ik er ook over. Het wordt iets van 3-0 denk ik.
Staan we weer met beide beentjes op de grond. Kunnen we weer lekker zeuren en zeiken. :thumbsup Daar bin we w?l goed in namelijk _O_
Benieuwd hoe we voor de dag komen in een uitwedstrijd, vorige 2 waren dramatisch.
Hopelijk is een positief effect van het niet winnen dat ze beseffen dat goed spel alleen niet genoeg is.
Het gaat om afmaken van de kansen en geen domme goals weggeven.
Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:35:45
Zo denk ik er ook over. Het wordt iets van 3-0 denk ik.
Staan we weer met beide beentjes op de grond. Kunnen we weer lekker zeuren en zeiken. :thumbsup Daar bin we w?l goed in namelijk _O_
Poetser we zullen het meemaken :y
Morgen zelfde opstelling dan afgelopen zaterdag?.
Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:35:45
Zo denk ik er ook over. Het wordt iets van 3-0 denk ik.
Staan we weer met beide beentjes op de grond. Kunnen we weer lekker zeuren en zeiken. :thumbsup Daar bin we w?l goed in namelijk _O_
Kunnen bepaalde forumleden ook eindelijk weer eens inloggen :koffie
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 11, 2025, 17:15:02
Kunnen bepaalde forumleden ook eindelijk weer eens inloggen :koffie
Dat is toch ook bizar eigenlijk. Dat als je een goede wedstrijd speelt, dat bepaalde figuren dan helemaal niet meer reageren.
Citaat van: gobo op september 11, 2025, 20:31:38
Dat is toch ook bizar eigenlijk. Dat als je een goede wedstrijd speelt, dat bepaalde figuren dan helemaal niet meer reageren.
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
Na afgelopen zaterdag de lijn doortrekken; minimaal 1 omhaalgoal :devil
Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
Hij was toch niet een van de mensen die alles afbranden in van de club als het niet goed gaat?
Citaat van: Lore op september 12, 2025, 08:15:55
Hij was toch niet een van de mensen die alles afbranden in van de club als het niet goed gaat?
Tegendeel
En eerlijk is eerlijk, wiekinho heeft zich hier ook al weer gemeld
Richard en Skolten. Maar gewoon blijven winnen, dan hebben we daar geen last meer van.
3 punten!! |:)
Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
misschien is er wel wat gebeurd in zijn priv?leven :?
Het enige wat vanavond puntenverlies op kan leveren is onderschatting& en niet 100% focus hebben.
Als iedereen de scherpte heeft kan het volgens mij niet mis gaan en gaan de puntjes mee in de bus naar het noorden. |:)
Zo goed als afgelopen vrijdag ga ik niet vanuit.
Zolang de punten maar mee de bus in gaan boeit het mij niet hoe we de uit duels winnen :zweep
Die lui hebben heel weinig doelpunten tegen dus is hun verdediging uitstekend.
Beslist niet onderschatten omdat wij ook al heel lang niet meer een goede uitwedstrijd hebben gespeeld. Volgens mij was de laatste goede uitwedstrijd in Denbosch ( niet nacompetitie dat was dramatisch) .
Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
die was ?ber enthousiast over alles en had overal een weer woord op maar wel met zijn argumenten. Wat Kuzmanovic zegt misschien is er iets aan de hand
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 12:03:10
die was ?ber enthousiast over alles en had overal een weer woord op maar wel met zijn argumenten. Wat Kuzmanovic zegt misschien is er iets aan de hand
Ja jammer, was het lang niet altijd eens met zijn zienswijzes, maar zijn enthousiasme mis ik wel op het forum en dat is nu juist wat het forum levendig houdt.
Citaat van: Vlampiep op september 12, 2025, 13:32:15
Ja jammer, was het lang niet altijd eens met zijn zienswijzes, maar zijn enthousiasme mis ik wel op het forum en dat is nu juist wat het forum levendig houdt.
Hij moet door een val even rustig aan doen heb ik begrepen, maar gaat t naar omstandigheden goed.
Geef het even de tijd en hij komt ons snel weer vergezellen. :proost
Dat zeiden ze vorig seizoen ook steeds van Alofabi. :)
Geweldige keeper bij MVV.
Maar 3 punten moet echt kunnen.
Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
Waarom is het lekker rustig zonder hem. Is het forum niet van iedereen? Je kunt zijn post ook overslaan. Ik vind het jammer. Hij zit op de een of andere manier toch dicht bij bepaalde bronnen. Ik denk dat iedereen wel eens irritant overkomt hier.
Wij hebben ook een fantasische keeper en verdediging.
Twee domme goals tegen door Mulder en Baouf maar verder geven we vrijwel niks weg en anders redt Jansen wel.
Zelf scoren is genoeg om de punten te pakken.
Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:09:49
Precies, stoppen met bravoure.
Dat past helemaal niet bij de Leeuwarder mentaliteit.
Malle mensen hier allemaal.
Jazeker wel! Wanneer het slecht is, is het echt gitzwart slecht en eindigen we onderaan, maar wanneer het goed is, is het echt fantastisch en verslaan we iedereen. Het gevoel is afhankelijk van de wedstrijd die net is geweest en daar baseren we onze bravoure of doomdenken op.
Zit even wat te werken in van der Valk Stein, stil in een hoekje, want onze jongens rusten op dit moment. Zin in vanavond _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 12, 2025, 17:34:14
Zit even wat te werken in van der Valk Stein, stil in een hoekje, want onze jongens rusten op dit moment. Zin in vanavond _O_
Ja want als ze weer als lamme takken aan de aftrap verschijnen krijg jij straks de schuld :zweep
Succes, neem de punten mee! :proost
Citaat van: michello op september 12, 2025, 17:51:51
Ja want als ze weer als lamme takken aan de aftrap verschijnen krijg jij straks de schuld :zweep
Succes, neem de punten mee! :proost
Wel terecht.
Zitten al in de tas hoor |:)
Citaat van: Stanley op september 12, 2025, 14:38:14
Waarom is het lekker rustig zonder hem. Is het forum niet van iedereen? Je kunt zijn post ook overslaan. Ik vind het jammer. Hij zit op de een of andere manier toch dicht bij bepaalde bronnen. Ik denk dat iedereen wel eens irritant overkomt hier.
nou dat zeg je maar hij heeft de laatste jaren heel wat spelers hier genoemd maar helemaal niemand kwam
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 12, 2025, 18:08:02
Wel terecht.
Zitten al in de tas hoor |:)
goh wel lekker gevoel om dat te weten. Kan ik mooi relaxed kijken
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 18:30:23
nou dat zeg je maar hij heeft de laatste jaren heel wat spelers hier genoemd maar helemaal niemand kwam
Dit dus.
Citaat van: michello op september 12, 2025, 14:00:53
Hij moet door een val even rustig aan doen heb ik begrepen, maar gaat t naar omstandigheden goed.
Geef het even de tijd en hij komt ons snel weer vergezellen. :proost
Ai dat zijn mindere berichten. Beterschap.
Als het na Willem II is gebeurd, dan heb ik hem ook nog overeind geholpen vermoed ik. :_schater
Citaat van: michello op september 12, 2025, 14:00:53
Hij moet door een val even rustig aan doen heb ik begrepen, maar gaat t naar omstandigheden goed.
Geef het even de tijd en hij komt ons snel weer vergezellen. :proost
ohhhh bedankt voor de info :thumbsup
Heeft iemand een stream linkje? |:)
Bijzondere keuzes weer van ESPN.
Jong az - vitesse
Eindhoven - ado
Dordrecht - den Bosch
8P
Citaat van: michello op september 12, 2025, 14:00:53
Hij moet door een val even rustig aan doen heb ik begrepen, maar gaat t naar omstandigheden goed.
Geef het even de tijd en hij komt ons snel weer vergezellen. :proost
Beterschap Derxkiekert, zet em op :proost
Citaat van: Poetser op september 12, 2025, 18:57:37
Bijzondere keuzes weer van ESPN.
Jong az - vitesse
Eindhoven - ado
Dordrecht - den Bosch
8P
Wat is hier bijzonder aan, volgens mij is Cambuur gewoon te zien op ESPN watch
Citaat van: Korezev op september 12, 2025, 19:05:11
Wat is hier bijzonder aan, volgens mij is Cambuur gewoon te zien op ESPN watch
kanaal?
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 19:24:51
kanaal?
alle wedstrijden worden daar uitgezonden, is wel via de PC, ik denk dat je wel ESPN moet hebben
www.espn.nl/watch/
en voor mensen zonder abbo?
We winnen maar daantje gaat wel een mindere wedstrijd spelen helaas
Deze werkt waarschijnlijk om 20:00:
https://antenasport.org/channel/exY3VzdG9tU2FsdDg1MjA1NTE= (https://antenasport.org/channel/exY3VzdG9tU2FsdDg1MjA1NTE=)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 12, 2025, 19:43:40
We winnen maar daantje gaat wel een mindere wedstrijd spelen helaas
Door de goede CVs van ons valt het minder op dat hij wmb te weinig vrij staat en opbouwend niet aanwezig genoeg. Verdedigend ook minder dan Souren. Ben benieuwd of hij Souren nog lang uit de basis kan spelen. Zijn kwaliteit is de dribbel, maar is dat voldoende
Citaat van: kapseltje op september 12, 2025, 19:55:31
Door de goede CVs van ons valt het minder op dat hij wmb te weinig vrij staat en opbouwend niet aanwezig genoeg. Verdedigend ook minder dan Souren. Ben benieuwd of hij Souren nog lang uit de basis kan spelen. Zijn kwaliteit is de dribbel, maar is dat voldoende
Zo ver gaat mijn analyse niet :_schater
Ze hebben het weer lekker voor elkaar bij ESPN, stream wil niet starten :_spank
Citaat van: michello op september 12, 2025, 19:48:58
Deze werkt waarschijnlijk om 20:00:
https://antenasport.org/channel/exY3VzdG9tU2FsdDg1MjA1NTE= (https://antenasport.org/channel/exY3VzdG9tU2FsdDg1MjA1NTE=)
Helaas
Fucking kut espn
Espn eerkt nu wel gewoon bij mij.
https://cdn.livetv863.me/webplayer.php?t=ifr&c=2819926&lang=en&eid=294192006&lid=2819926&ci=165&si=1 (https://cdn.livetv863.me/webplayer.php?t=ifr&c=2819926&lang=en&eid=294192006&lid=2819926&ci=165&si=1)
Mooie goal
WIJ STAAN BOVENAAN; WIJ STAAN BOVENAAN |:)
Citaat van: TheDutchman op september 12, 2025, 20:05:43
Ze hebben het weer lekker voor elkaar bij ESPN, stream wil niet starten :_spank
Nieuw seizoen inloggen en ff weer aanmelden bij je provider dan werkt t weer
Die commentator heeft een hekel aan Cambuur. En een stijve leuter bij alles wat MVV doet. Wie is die vreselijke gast? Wat een ergenis.
Citaat van: HansKazan op september 12, 2025, 20:39:35
Die commentator heeft een hekel aan Cambuur. En een stijve leuter bij alles wat MVV doet. Wie is die vreselijke gast? Wat een ergenis.
Ben net hier ff om hetzelfde te willen typen :devil
(behalve dat van dat stijve dinges) een admin moet wel netjes blijven.....
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2025, 20:41:45
Ben net hier ff om hetzelfde te willen typen :devil
(behalve dat van dat stijve dinges) een admin moet wel netjes blijven.....
Hahaha. Als ik blind was dan zou ik nu denken dat MVV de wedstrijd van hun leven speelt.
Ik weet niet welke wedstrijd die commentator bekijkt, maar ik denk niet dat het dezelfde is
Lastige pot zoals verwacht.. Weinig echt kansen weggegeven en gekregen. Hadden het wel een paar keer beter moeten uitspelen..
Hier moet je gewoon winnen.
Voorin nog niet sterk. Als de laatste bal goed is maak je er nog 4.
Het balletje van Visser in 1x echt smullen hoor.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2025, 20:50:03
Weer zo'n schijt Ajaxied te juichen voor het thuisvak. Hebben die arrogante lui wel vaker last van :R
Wat heeft Ajax hier mee te maken?
Visser is misschien wel het grootste talent van de afgelopen 7 jaar. Niet alles gaat natuurlijk goed maar genot om naar hem te kijken :thumbsup
Citaat van: oost op september 12, 2025, 20:55:51
Visser is misschien wel het grootste talent van de afgelopen 7 jaar. Niet alles gaat natuurlijk goed maar genot om naar hem te kijken :thumbsup
hij is ook al paar x het eindstation met niks dus niet overdrijven
Paar x laatste bal en Diemers gvd schiet eens!
We krijgen weinig ruimte maar spelen eigenlijk best goed. Bij MVV oogt het wat gevaarlijker uit de omschakeling maar zoveel gevaar komt er uiteindelijk ook niet uit. Er komt straks ook meer ruimte voor ons. MVV speelt prima maar je moet deze op kwaliteit dan wel kunnen winnen.
Citaat van: HansKazan op september 12, 2025, 20:39:35
Die commentator heeft een hekel aan Cambuur. En een stijve leuter bij alles wat MVV doet. Wie is die vreselijke gast? Wat een ergenis.
Heb altijd het geluid erbij uit en een lekker muziekje erbij aan hoef je. je ook niet te ergeren
R?lke amper een bal geraakt trouwens. (Als in, aan de bal geweest)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2025, 20:50:03
Weer zo'n schijt Ajaxied te juichen voor het thuisvak. Hebben die arrogante lui wel vaker last van :R
Waar gaat dit over?
Citaat van: michello op september 12, 2025, 20:59:12
R?lke amper een bal geraakt trouwens. (Als in, aan de bal geweest)
idd maar loopt wel veel , paar x baalt ie ook omdat ie zo kan afronden
Haha, we hebben er wel een paar die wat balverliefd zijn en dat is voor de spits (R?lke nu) niet makkelijk.
Vd zande er maar even in
Citaat van: michello op september 12, 2025, 20:59:12
R?lke amper een bal geraakt trouwens. (Als in, aan de bal geweest)
De spitsen krijgen al enkele seizoenen geen bal meer. Als dat ook nog eens gaat gebeuren...
2e helft erg zwak hoor.
9 en 10 wederom onder de maat.
Citaat van: michello op september 12, 2025, 20:59:49
Waar gaat dit over?
Phoe eehm, ik denk over Roda - Ajax. Dat heb je als je het schakelkanaal moet kijken.
Die lui staan hier ook altijd voor Noord uit te dagen als ze scoren, dus dat moest er ff uit.
Oeps, nu gaat t weer over Ajax.
Reactie al verplaatst hoor.
Het houdt niet over. Overleven tot het einde.
Bij wat spelers van MVV zitten ook een paar steekjes los h?
Citaat van: Poetser op september 12, 2025, 21:45:27
Bij wat spelers van MVV zitten ook een paar steekjes los h?
Die Breugelsdijk ja
Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)
Citaat van: AL op september 12, 2025, 21:54:18
Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)
Onverdiend?
Punten in de tas, inpakken en wegwezen. _O_ |:)
Punten is de tas, wel zo lekker met een lange terugreis. Paar mooie aanvallen gezien, het voetbalt makkelijker dan vorig seizoen.
Winst! 3 punten. Meer telt niet in uitwedstrijden.
1e helft prima, 2e helft overleven.
Zwak of niet, kan me niks schelen in zo?n uitwedstrijd. Dat doen de kampioenen altijd.. :devil
Nog een beste redding van Jansen in de blessuretijd |:)
Mvv- Jansen 0-1.Dramatische tweede helft. Lag zoveel ruimte om de 2-0 te maken. Constant de verkeerde keuzes of slechte passing. 13 uut 6. Lekker su deurgaan. Proost :proost :proost :proost
Was weer niet best in een uitwedstrijd kunstgras geven we maar de schuld. Maar 3 punten op naar volgende wedstrijd
Citaat van: AL op september 12, 2025, 21:54:18
Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)
haha wtf
Citaat van: Poetser op september 12, 2025, 21:57:58
Winst! 3 punten. Meer telt niet in uitwedstrijden.
1e helft prima, 2e helft overleven.
precies
3 punten...
Meer hoeven we niet te zeggen over dit duel |:)
Lekkere driepunter. Je merkt wel dat wanneer R?lke en Sj?strand het veld verlaten het billenknijpen wordt. Van der Sande kan het nog niet belopen en op dezelfde manier drukzetten als Tony. Wat die Djermoumi in de spits had te zoeken de laatste minuten, geen idee - maar 0-1 is prima!
Je moet de credits ook aan MVV geven. Die speelden ook erg aardig.
Eerste helft was prima niveau, begin tweede helft ook nog goed en daarna wordt het meer overleven en knokken.
We spelen we het steeds slecht uit in de omschakeling. Jansen voorkomt iedere week wel een tegengoal, ook wel lekker.
Maar we winnen wel... Willem II, Almere en RKC niet.
Phoeeee gelukkig 3 punten :thumbsup wat een verschil vorige week :y
Op naar jong Utrecht?..
Zoals Diemers in interview zegt...
Met dit jonge ploegje kun je nog niet elke week een 10 gooien.
Punten in de knip.
In zo'n vechtwedstrijd kun je Balkie goed gebruiken trouwens
Vond hem prima wedstrijd spelen.
Jeetje wat een uitslagen in de KKD :thumbsup
3 punten pakken in een uitwedstrijd. Helemaal prima. Resultaat is het enige wat telt.
Thuis maar weer een mooie pot neerzetten. Als dat zo doorgaat gaan we nog een leuk seizoen tegemoet.
De twee punten die we vorige week tekort kregen pakken we nu. Die lui hadden een paar beste kansen. 13 uut 6. Lekker deurgaan.
Balk en Rolke andermaal zwaar onder de maat gelukkig had Balk een assist bij de goal maar wat lijd die een balverlies zeg
Je weet wat ze zeggen over een ploeg die slechte wedstrijden weet te winnen...
Weer de punten en vooral de eerste helft toch echt prima voetbal gespeeld. Maar wie moet er scoren.. waar is die afmaker? Er is gewoon niemand.. we spelen zonder spits.
We zijn er inmiddels wel aan gewend maar het slaat eigenlijk helemaal nergens op en is ook niet vol te houden.
mooie 3 punten maar toch wel een groot verschil met vorige week en
een 10 gooien lukt niet elke week maar toch wel raar dat het dan zo
veel minder is.dat wiebe er niet in komt met zijn snelheid snap ik niet
die lui moeten komen dan moet je juist snelheid voorop hebben ipv
vd sande die andere kwaliteiten heeft,
op naar J Utrecht thuis dan nu met 2-0 won van RKC
Valt mij op dat sommigen hier de commentator na praten. Je hebt toch zelf ook gezien dat wij veel beter veldspel hebben en steeds de laatste bal niet goed was. Ons veldspel was gewoon prima in mijn ogen. Verder was de intensiteit gewoon heel goed en dat is ook heel anders geweest. Dat geld trouwens ook voor mvv .
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.
We hadden gewoon prima veldspel en ik weet niet hoeveel keer een uitbraak van ons werd onderbroken door een overtreding, dat waren er iig 10.
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 22:40:36
Valt mij op dat sommigen hier de commentator na praten. Je hebt toch zelf ook gezien dat wij veel beter veldspel hebben en steeds de laatste bal niet goed was. Ons veldspel was gewoon prima in mijn ogen. Verder was de intensiteit gewoon heel goed en dat is ook heel anders geweest. Dat geld trouwens ook voor mvv .
Je maakt het jezelf moeilijk omdat je de 2-0 niet maakt, terwijl de kansen er wel lagen. Tot aan de 16 spelen we prima, maar daarna ontbreekt het vernuft en het overzicht. De voorzetten vanaf de vleugels zijn gewoon erg slecht. Jansen had nog een wereldredding in blessuretijd. Vorig seizoen zat alles tegen in de eerste wedstrijden, nu valt het kwartje in onze richting.
Citaat van: rvw op september 12, 2025, 22:43:39
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.
en ook fouten gemaakt waardoor hun in de omschakeling gigantisch gevaarlijk werden dat moet je dan ook mee nemen graag
Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 22:46:44
Je maakt het jezelf moeilijk omdat je de 2-0 niet maakt, terwijl de kansen er wel lagen. Tot aan de 16 spelen we prima, maar daarna ontbreekt het vernuft en het overzicht. De voorzetten vanaf de vleugels zijn gewoon erg slecht. Jansen had nog een wereldredding in blessuretijd. Vorig seizoen zat alles tegen in de eerste wedstrijden, nu valt het kwartje in onze richting.
klopt helemaal , laatste fase zegt men dan. Dat is niet erg want daar kun je aan werken. Dat is wel anders geweest de laatste jaren
We missen een afmaker Sunderland. Hopelijk is die Binder er snel weer bij.
Thuis moet je gas geven, en uitwedstrijden moet je killen, dan kom je een heel eind. We hewwe alleen van Dordrecht verloren. Dat was de eerste wedstrijd. In die andere 5 had je de controle
Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 22:57:52
Thuis moet je gas geven, en uitwedstrijden moet je killen, dan kom je een heel eind. We hewwe alleen van Dordrecht verloren. Dat was de eerste wedstrijd. Die andere 5 had je de controle
Op AZ uit na ben ik net met je eens. Zeker de laatste 10 minuten spelen wij het goed uit, maar toch geven wij dan nog een megakans weg wat zo 2 punten kan kosten.
Maar goed, nu niets verliezen tegen twee jong ploegen.
Wut niet gemakkelijk, Jong Utrecht wint met 2-0 van Rkc en Jong Psv heeft 15 uit 5.
Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 22:55:18
We missen een afmaker Sunderland. Hopelijk is die Binder er snel weer bij.
R?lke heeft ( bijna)niet 1 kans gemist want die kreeg hij niet.
Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 23:01:24
Wut niet gemakkelijk, Jong Utrecht wint met 2-0 van Rkc en Jong Psv heeft 15 uit 5.
laat ze maar komen
Zolang de jonkie ploegjes puntjes pakken van de concurentie vind ik t prima.
Zelf lekker er van winnen en in de eind ranglijst doen ze toch niet mee....
Wie heeft dit bedacht eigenlijk
.
Had veel liever Veendam Wageningen RBC of een goede amateur club.
Wat een uitslagen weer bij de andere wedstrijden...
Mooie overwinning. Op baais van samenvatting:
Goede uitgespeelde goal.
Verdedigend is het allemaal zo slap. Met name vaak na de rust lijkt het of we het helemaal kwijt zijn.
plekje 2, wie had dat gedacht
Citaat van: rvw op september 12, 2025, 22:43:39
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.
MVV speelde alles of niks en wij konden zo naar voren rennen.
Wel goed dat Diemers ook gewoon gewisseld wordt als het nodig is voor de wedstrijd.
Citaat van: sunderland op september 13, 2025, 00:03:00
R?lke heeft ( bijna)niet 1 kans gemist want die kreeg hij niet.
Zelfde verhaal vorig seizoen. Op een bepaald moment verdwijnt hij dan weer naar de bank.
Ligt dat dan aan de aanvoer of speel je met een echte spits gewoon een andere wedstrijd.
We weten het niet want we hebben geen vergelijkingsmateriaal.
Toch maar even 3 punten ondanks het matige voetbal. Als je deze potjes zelfs wint...
Citaat van: Oud Cambuur op september 12, 2025, 22:26:50
Balk en Rolke andermaal zwaar onder de maat gelukkig had Balk een assist bij de goal maar wat lijd die een balverlies zeg
je moet deze 2 wel opstellen want Binder nog niet fit en van der Sande is nog niet.
Citaat van: rvw op september 12, 2025, 22:43:39
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.
Ik denk, ik begin er niet over. Het ging veel sneller en mijn inziens beter dan het stroperige van Diemers.
Ook dat eerste schot weer in de eerste helft. Jank die bal dwars door het net. Nee meneertje probeertje het weer binnenkant voet. Ik meende dat hij een goed schot had. Ik heb hem nog niet gezien.
Prima eerste goal hoor van hem, maar verder...
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 22:47:01
en ook fouten gemaakt waardoor hun in de omschakeling gigantisch gevaarlijk werden dat moet je dan ook mee nemen graag
ik bedoel de basiself zonder diemers, hij is te vaak een verplicht station wat aangedaan moet worden . De fouten worden sowieso gemaakt als de tegenpartij je zo onder druk zet .ze gingen steeds hoger druk zetten ,
Citaat van: rvw op september 13, 2025, 08:39:12
ik bedoel de basiself zonder diemers, hij is te vaak een verplicht station wat aangedaan moet worden . De fouten worden sowieso gemaakt als de tegenpartij je zo onder druk zet .ze gingen steeds hoger druk zetten ,
AMEN! _O_ Eindelijk iemand die het snapt.
Diemers kon het niet belopen en liet ook twee keer zijn man lopen omdat hij de snelheid miste.
Het veranderde niets aan het opportunisme van MVV op dat moment.
Wij gingen erdoor wel sneller spelen.
Slotfase? MVV bleef niet meer achterin hangen maar ging massaal naar voren.
Logisch dat je dan snel kan uitbreken.
Wel terecht dat je dan zonder Diemers gaat spelen in die fase maar voor de eerste helft had een andere speler (Souren) het echt niet beter gedaan dan Diemers.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:44:53
AMEN! _O_ Eindelijk iemand die het snapt.
Diemers kon het niet belopen en liet ook twee keer zijn man lopen omdat hij de snelheid miste.
Het veranderde niets aan het opportunisme van MVV op dat moment.
Wij gingen erdoor wel sneller spelen.
Volgens mij heeft Diemers de winnende goal gemaakt en is hij bij elke aanval van Cambuur betrokken. Mvv was de tweede helft beter omdat ze 1 op 1 gingen spelen. Daar hebben wij grote moeite mee. Dat heeft niks met Diemers te maken. Was 1 vd betere Cambuur spelers gisteravond. 80 procent haalde het niveau van vorige week niet.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:31:17
Ik denk, ik begin er niet over. Het ging veel sneller en mijn inziens beter dan het stroperige van Diemers.
Ook dat eerste schot weer in de eerste helft. Jank die bal dwars door het net. Nee meneertje probeertje het weer binnenkant voet. Ik meende dat hij een goed schot had. Ik heb hem nog niet gezien.
Prima eerste goal hoor van hem, maar verder...
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:53:12
Volgens mij heeft Diemers de winnende goal gemaakt en is hij bij elke aanval van Cambuur betrokken. Mvv was de tweede helft beter omdat ze 1 op 1 gingen spelen. Dat heeft niks met Diemers te maken. Was 1 vd betere Cambuur spelers gisteravond. 80 procent haalde het niveau van vorige week niet.
We gaan het nog wel eens zien als die een wedstrijd niet kan spelen.
Praten we dan verder.
Remember Vitesse uit! :clint
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:53:58
:_schater :_schater :_schater
Het is toch gewoon een feit?
R?lke of een Van der Sande hadden hem dwars door het met geschoten in die positie?
Het moet allemaal te frivool.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:54:28
We gaan het nog wel eens zien als die een wedstrijd niet kan spelen.
Praten we dan verder.
Remember Vitesse uit! :clint
Wie moet Diemers vervangen dan??? Noem mij eens een naam.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:55:39
Het is toch gewoon een feit?
R?lke of een Van der Sande hadden hem dwars door het met geschoten in die positie?
Het moet allemaal te frivool.
Vd Sande viel verschrikkelijk slecht in en Rolke doet maar wat.
Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2025, 07:46:53
Toch maar even 3 punten ondanks het matige voetbal. Als je deze potjes zelfs wint...
Dan kom je heel ver 8)
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:58:58
Wie moet Diemers vervangen dan??? Noem mij eens een naam.
Souren. Dan heb je een veel gezondere balans.
Nu gaat alles op Diemers. Het spel is veel te voorspellend.
En Diemers is nou niet de snelste.
Diemers werd ziek tijdens de wedstrijd, dit verklaart wellicht ook dat hij het helemaal niet kan belopen.
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:59:54
Vd Sande viel verschrikkelijk slecht in en Rolke doet maar wat.
Eens hoor dat Van der Sande slecht inviel.
Maar een fitte Van der Sande had hem afgemaakt.
Diemers is onze beste en belangrijkste speler!
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 09:07:51
Eens hoor dat Van der Sande slecht inviel.
Maar een fitte Van der Sande had hem afgemaakt.
Hij had ook met links kunnen trappen. Ik had wel eens willen zien wat Kian had gedaan.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 09:04:27
Souren. Dan heb je een veel gezondere balans.
Nu gaat alles op Diemers. Het spel is veel te voorspellend.
En Diemers is nou niet de snelste.
Natuurlijk gaat veel over Diemers. Vrijwel geen balverlies, ook in de kleine ruimtes.
Visser was vaak niet aanspeelbaar, R?lke is geen aanspeelpunt? nou dan had je Balk nog.
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.
Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt. Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.
Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.
Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.
Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.
Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!
Citaat van: Arno A op september 13, 2025, 09:33:07
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.
Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt. Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.
Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.
Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.
Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.
Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!
Spektakel hebben we vorige week gehad thuis. Van mijn part winnen ze alle uitwedstrijden met 0-1. Je staat er gewoon prima voor nu. Komende potjes kunnen ook gewoon gewonnen worden gezien het programma.
Gewoon goedkoper om de selectie aan te vullen met eigen talent. Die spelers krijgen nog kansen. En ook belangrijk dat het niveau van O21 hoog blijft zodat ze niet degraderen.
Visser speelt, vVeen valt veel in. Prima doorstroming zo.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 09:07:51
Eens hoor dat Van der Sande slecht inviel.
Maar een fitte Van der Sande had hem afgemaakt.
Hij deed ook hele nuttige dingen en bewaard de rust op belangrijke momenten. Het was niet alleen maar slecht.
Citaat van: Arno A op september 13, 2025, 09:33:07
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.
Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt. Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.
Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.
Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.
Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.
Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!
Dit seizoen moeten de genoemde talenten aanhaken, doen ze dat niet dan wordt er door geselecteerd. Afgelopen jaren was het niveau om te huilen. Dat het gisteren niet goed was begin 1e helft en 2e helft boeit niet. Als we zo doorgaan hebben we eindelijk weer wat te juichen. Een eventuele promotie brengt ook veel geld in het laatje. En bovendien Visser speelt geweldig Van Veen viel goed in. Dat zijn toch 2 eigen jeugd spelers. Bij hoeveel clubs in het betaalde voetbal zie je tegenwoordig nog 3 of 4 zelf opgeleide spelers erin staan? Behalve ajax nergens
Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben.. :_schater
Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.
Diemers had ook een aantal keren belabberde passes waar een counter uit voortkwam. Vond dit zeker niet z?n beste wedstrijd dit seizoen, maar moet idd altijd spelen.
Van der Veen, ik vind het niet zo veel, ik zie dan toch liever een Henstra of Kooistra. Van der Veen heeft alleen snelheid, zijn passing is matig en het oogt allemaal wat slungelig als hij aan de bal is. Als hij hem dan al voorgeeft komt ie zelden aan en beland 9/10 keer in niemandsland of rolletjes in de handen van de keeper.
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:31:17
Ik denk, ik begin er niet over. Het ging veel sneller en mijn inziens beter dan het stroperige van Diemers.
Ook dat eerste schot weer in de eerste helft. Jank die bal dwars door het net. Nee meneertje probeertje het weer binnenkant voet. Ik meende dat hij een goed schot had. Ik heb hem nog niet gezien.
Prima eerste goal hoor van hem, maar verder...
kest het ook zwaar overdrijven. Het kan soms wat sneller of vooral direct spelen. Hij speelde prima wedstrijd. Toen hij er uit ging was er 3 x een gevaarlijke aanval over die kant met heel dom bal verlies van de jonkjes en dat was anders niet gebeurd
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2025, 09:24:35
Natuurlijk gaat veel over Diemers. Vrijwel geen balverlies, ook in de kleine ruimtes.
Visser was vaak niet aanspeelbaar, R?lke is geen aanspeelpunt? nou dan had je Balk nog.
gaat veel via Diemers idd en dat moet niet daar ben ik het mee eens maar hoe vaak de tegenstander ook wel niet een overtreding maakte om de omschakeling er uit te halen. Dat gebeurt iedere wedstrijd maar gisteren wel 10 x
Citaat van: Arno A op september 13, 2025, 09:33:07
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.
Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt. Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.
Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.
Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.
Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.
Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!
even een antwoord op jouw allereerste vraag. Omdat de rest beter is! Vind er maar een negatieve lading aan zitten. We staan 2 e er zit heel veel rek in, ook met het jonge spul. Ben het wel met Denistel eens , breng dan Kooistra in het laatste
Tsja, Jong Feyenoord dat kun je toch niet serieus nemen? Die spelen hetzelfde niveau als Jong Cambuur. De stap van Jong Feyenoord naar Feyenoor 1 is veel te groot, spelers met een beetje niveau verhuren ze gewoon aan Dordrecht. Een stap naar Jong Feyenoord is los van de naam op geen enkele manier een stap omhoog. Alsof je voor Ajax amateurs gaat spelen.
Hoop dat we meer vertrouwen krijgen en sneller een wedstrijd kunnen beslissen, geef het een pot of 10. Gaat dat lukken dan zou ik ondanks goede prestaties van bv. Baouf of Sj?strand ook de jongeren meer minuten gunnen. Evenals Souren trouwens.
Citaat van: Poetser op september 13, 2025, 11:08:26
Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben.. :_schater
Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.
Jansen en Amofa zijn ook heel goed. Lastig te zeggen wie de beste van die drie is.
Baouf ook met de week beter, die gaat ook dicht bij dat niveau komen.
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2025, 13:26:59
Jansen en Amofa zijn ook heel goed. Lastig te zeggen wie de beste van die drie is.
Baouf ook met de week beter, die gaat ook dicht bij dat niveau komen.
Maak ook helemaal niet uit wie de beste is, want de beste moet ook in en met het team spelen.
Diemers is aan de bal ijzersterk, maar zijn corners waren gewoon slecht vorig seizoen. Jansen had vorig seizoen ook goede momenten en hele gekke zoals bij Eindhoven uit.
Mijn indruk is dat het achterin en op middenveld nu beter staat dan vorig jaar. Alleen voorin moet het nog iets beter. Hopelijk valt die puzzel binnenkort ook in elkaar.
En wie dan de uitblinker is, dat maakt mij niet uit. Zoals vorige week ga je gewoon blij weg omdat je een leuk voetballend team zag.
Mooi dat we hem wonnen gisteren, maar nog wel genoeg verbeterpunten. Vooral in de omschakeling, zowel aanvallend als verdedigend.
Aanvallend ontbreekt de medogenloosheid om meteen de tegenstander pijn te doen op counter. Te weinig diepteloopacties en te weinig goede keuzes aan de bal.
Verdedigend ligt het vaak erg open als we de bal verliezen. Diemers kon het gister ook niet belopen, maar Balk deed dat deze wedstrijd wel echt goed.
Buiten de omschakelmomenten vind ik t wel heel stabiel.
Het viel me op dat Daan Visser een aantal keer tot de rand van de 16 meter was meegekomen. Daar wil je andere spelers aan de bal krijgen. Dan is het ook niet raar dat MVV in de omschakeling heel veel ruimte krijgt bij balverlies.
natuurlijk kun je niet elke keer zo goed spelen als vorige week
maar de intentie zou wel het zelfde moeten zijn, nu zag je weer
te veel twijfel of ballen achter uit of te slap.als je speelt zoals
vorige week dan komen de kwaliteiten van de spelers beter tot
zijn recht is mijn mening.
en met wissels het zelfde we passen onze wissels aan die van hun
aan.er komt ruimte en dan moet je er snelheid ingooien nu kreeg
je ondanks verdedigende wissels de 1-1 nog bijna om de oren
Citaat van: Johan-12 op september 13, 2025, 13:41:25
Maak ook helemaal niet uit wie de beste is, want de beste moet ook in en met het team spelen.
Diemers is aan de bal ijzersterk, maar zijn corners waren gewoon slecht vorig seizoen. Jansen had vorig seizoen ook goede momenten en hele gekke zoals bij Eindhoven uit.
Mijn indruk is dat het achterin en op middenveld nu beter staat dan vorig jaar. Alleen voorin moet het nog iets beter. Hopelijk valt die puzzel binnenkort ook in elkaar.
En wie dan de uitblinker is, dat maakt mij niet uit. Zoals vorige week ga je gewoon blij weg omdat je een leuk voetballend team zag.
open deur?.
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2025, 14:27:27
Het viel me op dat Daan Visser een aantal keer tot de rand van de 16 meter was meegekomen. Daar wil je andere spelers aan de bal krijgen. Dan is het ook niet raar dat MVV in de omschakeling heel veel ruimte krijgt bij balverlies.
klopt en dat zinde Henk absoluut niet
Dit seizoen maar wat vaker met 1-0 winnen :y
Citaat van: denistel op september 13, 2025, 15:01:30
natuurlijk kun je niet elke keer zo goed spelen als vorige week
maar de intentie zou wel het zelfde moeten zijn, nu zag je weer
te veel twijfel of ballen achter uit of te slap.als je speelt zoals
vorige week dan komen de kwaliteiten van de spelers beter tot
zijn recht is mijn mening.
en met wissels het zelfde we passen onze wissels aan die van hun
aan.er komt ruimte en dan moet je er snelheid ingooien nu kreeg
je ondanks verdedigende wissels de 1-1 nog bijna om de oren
de intentie was er wel. Tegenwoordig zijn de spelers bijna niet meer vrij in hun hoofd en wordt alles van te voren bedacht. Dat helpt ook niet mee om vrij te spelen.
Van Persie wisselde gisteren wel met de Denistel gedachte waar ik het helemaal mee eens ben. Beide keren is het goed uitgepakt
Het ligt ook wel aan de positie , Sj?strand en Ferrah voetballen wel vrijuit als ze de ruimte hebben.
Een 6 moet de balans bewaken en heeft wat minder vrijheid.
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2025, 09:09:15
Dit seizoen maar wat vaker met 1-0 winnen :y
0-1 bedoelst :y
Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
staat er vast in oek al is het soms niet terecht
Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
Waarom anti Diemers club? Diemers is duidelijk een bovengemiddelde speler in de KKD, maar is een echte een topper als hij directer zou spelen. Het vertragen zie toch met regelmaat. Ik vind zijn spel, wat het vertragen betreft wel verbetert is ten opzichte vorige seizoen. Het klassement van de week zegt mij ook niet alles en kan ook subjectief zijn.
Als hij zich vrijspeelt en de bal snel wil spelen, dan krijgt hij een overtreding tegen.
Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
Je mag toch wel kritisch zijn over hem of niet? Hij laat zich makkelijk vallen, vertraagt de boel vaak.. Dat compenseert hij met goede passes en spelinzicht..
Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
Jammer dat zo weinig kenners hier de wedstrijd van galvez goed hebben geanalyseerd...... MOTM :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2025, 15:27:20
Jammer dat zo weinig kenners hier de wedstrijd van galvez goed hebben geanalyseerd...... MOTM :_schater
elftal vd week is een aanfluiting daar kijk ik nooit naar.
Citaat van: Poetser op september 13, 2025, 11:08:26
Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben.. :_schater
Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande! Hij heeft meer pluspunten dan minpunten en deze neem ik dan maar op de koop toe. Ook ik erger me soms aan dat gedraai of dat hij wel heel erg blij met zichzelf is. Want het was toch wel een erg goede goal tegen MVV. Ik noem het eerder een mazzelgoal. Ook de corners zijn nog altijd niet best en die van Ferrah zijn beter.Druk zetten met hem lukt ook niet want dat kan hij niet belopen. Maar desondanks meer pluspunten dan minpunten.