Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

Inferno-058

Toch maar even 3 punten ondanks het matige voetbal. Als je deze potjes zelfs wint...

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op september 12, 2025, 22:26:50
Balk en Rolke andermaal zwaar onder de maat gelukkig had Balk een assist bij de goal maar wat lijd die een balverlies zeg
je moet deze 2 wel opstellen want Binder nog niet fit en van der Sande is nog niet.

Galdiano

Citaat van: rvw op september 12, 2025, 22:43:39
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.

Ik denk, ik begin er niet over. Het ging veel sneller en mijn inziens beter dan het stroperige van Diemers.
Ook dat eerste schot weer in de eerste helft. Jank die bal dwars door het net. Nee meneertje probeertje het weer binnenkant voet. Ik meende dat hij een goed schot had. Ik heb hem nog niet gezien.

Prima eerste goal hoor van hem, maar verder...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

rvw

Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 22:47:01
en ook fouten gemaakt waardoor hun in de omschakeling gigantisch gevaarlijk werden dat moet je dan ook mee nemen graag
ik bedoel de basiself zonder diemers, hij is te vaak een verplicht station wat aangedaan moet worden . De fouten worden sowieso gemaakt als de tegenpartij je zo onder druk zet .ze gingen steeds hoger druk zetten ,

Galdiano

Citaat van: rvw op september 13, 2025, 08:39:12
ik bedoel de basiself zonder diemers, hij is te vaak een verplicht station wat aangedaan moet worden . De fouten worden sowieso gemaakt als de tegenpartij je zo onder druk zet .ze gingen steeds hoger druk zetten ,

AMEN!  _O_ Eindelijk iemand die het snapt.

Diemers kon het niet belopen en liet ook twee keer zijn man lopen omdat hij de snelheid miste.
Het veranderde niets aan het opportunisme van MVV op dat moment.
Wij gingen erdoor wel sneller spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Slotfase? MVV bleef niet meer achterin hangen maar ging massaal naar voren.
Logisch dat je dan snel kan uitbreken.

Wel terecht dat je dan zonder Diemers gaat spelen in die fase maar voor de eerste helft had een andere speler (Souren) het echt niet beter gedaan dan Diemers.

wiekie1969

#141
Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:44:53
AMEN!  _O_ Eindelijk iemand die het snapt.

Diemers kon het niet belopen en liet ook twee keer zijn man lopen omdat hij de snelheid miste.
Het veranderde niets aan het opportunisme van MVV op dat moment.
Wij gingen erdoor wel sneller spelen.

Volgens mij heeft Diemers de winnende goal gemaakt en is hij bij elke aanval van Cambuur betrokken. Mvv was de tweede helft beter omdat ze 1 op 1 gingen spelen. Daar hebben wij grote moeite mee. Dat heeft niks met Diemers te maken. Was 1 vd betere Cambuur spelers gisteravond. 80 procent haalde het niveau van vorige week niet.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:31:17
Ik denk, ik begin er niet over. Het ging veel sneller en mijn inziens beter dan het stroperige van Diemers.
Ook dat eerste schot weer in de eerste helft. Jank die bal dwars door het net. Nee meneertje probeertje het weer binnenkant voet. Ik meende dat hij een goed schot had. Ik heb hem nog niet gezien.

Prima eerste goal hoor van hem, maar verder...


:_schater :_schater :_schater

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:53:12
Volgens mij heeft Diemers de winnende goal gemaakt en is hij bij elke aanval van Cambuur betrokken. Mvv was de tweede helft beter omdat ze 1 op 1 gingen spelen. Dat heeft niks met Diemers te maken. Was 1 vd betere Cambuur spelers gisteravond. 80 procent haalde het niveau van vorige week niet.

We gaan het nog wel eens zien als die een wedstrijd niet kan spelen.
Praten we dan verder.

Remember Vitesse uit!  :clint
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:53:58

:_schater :_schater :_schater

Het is toch gewoon een feit?
R?lke of een Van der Sande hadden hem dwars door het met geschoten in die positie?

Het moet allemaal te frivool.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:54:28
We gaan het nog wel eens zien als die een wedstrijd niet kan spelen.
Praten we dan verder.

Remember Vitesse uit!  :clint

Wie moet Diemers vervangen dan??? Noem mij eens een naam.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:55:39
Het is toch gewoon een feit?
R?lke of een Van der Sande hadden hem dwars door het met geschoten in die positie?

Het moet allemaal te frivool.

Vd Sande viel verschrikkelijk slecht in en Rolke doet maar wat.

wiekie1969

Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2025, 07:46:53
Toch maar even 3 punten ondanks het matige voetbal. Als je deze potjes zelfs wint...

Dan kom je heel ver  8)

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:58:58
Wie moet Diemers vervangen dan??? Noem mij eens een naam.

Souren. Dan heb je een veel gezondere balans.
Nu gaat alles op Diemers. Het spel is veel te voorspellend.
En Diemers is nou niet de snelste.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Diemers werd ziek tijdens de wedstrijd, dit verklaart wellicht ook dat hij het helemaal niet kan belopen.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets