Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

oost

3 punten...

Meer hoeven we niet te zeggen over dit duel |:)

CaseP

Lekkere driepunter. Je merkt wel dat wanneer R?lke en Sj?strand het veld verlaten het billenknijpen wordt. Van der Sande kan het nog niet belopen en op dezelfde manier drukzetten als Tony. Wat die Djermoumi in de spits had te zoeken de laatste minuten, geen idee - maar 0-1 is prima!

Bankzitter

Je moet de credits ook aan MVV geven. Die speelden ook erg aardig.
Eerste helft was prima niveau, begin tweede helft ook nog goed en daarna wordt het meer overleven en knokken.
We spelen we het steeds slecht uit in de omschakeling. Jansen voorkomt iedere week wel een tegengoal, ook wel lekker.

Maar we winnen wel... Willem II, Almere en RKC niet.

Noordcambuur

Phoeeee gelukkig 3 punten  :thumbsup wat een verschil vorige week :y

Noordcambuur


Specuveter

Zoals Diemers in interview zegt...
Met dit jonge ploegje kun je nog niet elke week een 10 gooien.
Punten in de knip.
In zo'n vechtwedstrijd kun je Balkie goed gebruiken trouwens
Vond hem prima wedstrijd spelen.

Noordcambuur


NRG

3 punten pakken in een uitwedstrijd. Helemaal prima. Resultaat is het enige wat telt.
Thuis maar weer een mooie pot neerzetten. Als dat zo doorgaat gaan we nog een leuk seizoen tegemoet.

wiekie1969

De twee punten die we vorige week tekort kregen pakken we nu. Die lui hadden een paar beste kansen. 13 uut 6. Lekker deurgaan.

Oud Cambuur

Balk en Rolke andermaal zwaar onder de maat gelukkig had Balk een assist bij de goal maar wat lijd die een balverlies zeg

Yellow Army

Je weet wat ze zeggen over een ploeg die slechte wedstrijden weet te winnen...
Area 58

De Gast

Weer de punten en vooral de eerste helft toch echt prima voetbal gespeeld. Maar wie moet er scoren.. waar is die afmaker? Er is gewoon niemand.. we spelen zonder spits.
We zijn er inmiddels wel aan gewend maar het slaat eigenlijk helemaal nergens op en is ook niet vol te houden.

denistel

mooie 3 punten maar toch wel een groot verschil met vorige week en
een 10 gooien lukt niet elke week maar toch wel raar dat het dan zo
veel minder is.dat wiebe er niet in komt met zijn snelheid snap ik niet
die lui moeten komen dan moet je juist snelheid voorop hebben ipv
vd sande die andere kwaliteiten heeft,
op naar J Utrecht thuis dan nu met 2-0 won van RKC

sunderland

Valt mij op dat sommigen hier de commentator na praten. Je hebt toch zelf ook gezien dat wij veel beter veldspel hebben en steeds de laatste bal niet goed was. Ons veldspel was gewoon prima in mijn ogen. Verder was de intensiteit gewoon heel goed en dat is ook heel anders geweest. Dat geld trouwens ook voor mvv .

rvw

Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.