Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op september 12, 2025, 20:59:49
Waar gaat dit over?

Phoe eehm, ik denk over Roda - Ajax. Dat heb je als je het schakelkanaal moet kijken.
Die lui staan hier ook altijd voor Noord uit te dagen als ze scoren, dus dat moest er ff uit.

Oeps, nu gaat t weer over Ajax.

Reactie al verplaatst hoor.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Het houdt niet over. Overleven tot het einde.

Poetser

Bij wat spelers van MVV zitten ook een paar steekjes los h?

TheDutchman

Citaat van: Poetser op september 12, 2025, 21:45:27
Bij wat spelers van MVV zitten ook een paar steekjes los h?
Die Breugelsdijk ja

AL

Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)

HansKazan

Citaat van: AL op september 12, 2025, 21:54:18
Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)

Onverdiend?

Stiens

Punten in de tas, inpakken en wegwezen.  _O_  |:)

hobbes

Punten is de tas, wel zo lekker met een lange terugreis. Paar mooie aanvallen gezien, het voetbalt makkelijker dan vorig seizoen.

Poetser

Winst! 3 punten. Meer telt niet in uitwedstrijden.

1e helft prima, 2e helft overleven.

michello

Zwak of niet, kan me niks schelen in zo?n uitwedstrijd.  Dat doen de kampioenen altijd..   :devil

Stiens

Nog een beste redding van Jansen in de blessuretijd  |:)

wiekie1969

 Mvv- Jansen 0-1.Dramatische tweede helft. Lag zoveel ruimte om de 2-0 te maken. Constant de verkeerde keuzes of slechte passing. 13 uut 6. Lekker su deurgaan. Proost  :proost :proost :proost

Oud Cambuur

Was weer niet best in een uitwedstrijd kunstgras geven we maar de schuld. Maar 3 punten op naar volgende wedstrijd

YellowBlue

Citaat van: AL op september 12, 2025, 21:54:18
Tja zwaar onverdiend en onthutsend zwak, maar wederom 3 punten |:)
haha wtf

YellowBlue

Citaat van: Poetser op september 12, 2025, 21:57:58
Winst! 3 punten. Meer telt niet in uitwedstrijden.

1e helft prima, 2e helft overleven.
precies