Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

Stanley

Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
Waarom anti Diemers club? Diemers is duidelijk een bovengemiddelde speler in de KKD, maar is een echte een topper als hij directer zou spelen. Het vertragen zie toch met regelmaat. Ik vind zijn spel, wat het vertragen betreft wel verbetert is ten opzichte vorige seizoen.          Het klassement van de week zegt mij ook niet alles en kan ook subjectief zijn.

Bankzitter

Als hij zich vrijspeelt en de bal snel wil spelen, dan krijgt hij een overtreding tegen.

Teun Seun

Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook
Je mag toch wel kritisch zijn over hem of niet? Hij laat zich makkelijk vallen, vertraagt de boel vaak.. Dat compenseert hij met goede passes en spelinzicht..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook

Jammer dat zo weinig kenners hier de wedstrijd van galvez goed hebben geanalyseerd...... MOTM  :_schater
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2025, 15:27:20
Jammer dat zo weinig kenners hier de wedstrijd van galvez goed hebben geanalyseerd...... MOTM  :_schater
elftal vd week is een aanfluiting daar kijk ik nooit naar.

beam

Citaat van: Poetser op september 13, 2025, 11:08:26
Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben..  :_schater

Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande! Hij heeft meer pluspunten dan minpunten en deze neem ik dan maar op de koop toe. Ook ik erger me soms aan dat gedraai of dat hij wel heel erg blij met zichzelf is. Want het was toch wel een erg goede goal tegen MVV. Ik noem het eerder een mazzelgoal. Ook de corners zijn nog altijd niet best en die van Ferrah zijn beter.Druk zetten met hem lukt ook niet want dat kan hij niet belopen. Maar desondanks meer pluspunten dan minpunten.