Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2025, 08:59:54
Vd Sande viel verschrikkelijk slecht in en Rolke doet maar wat.

Eens hoor dat Van der Sande slecht inviel.

Maar een fitte Van der Sande had hem afgemaakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

Diemers is onze beste en belangrijkste speler!

De Gast

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 09:07:51
Eens hoor dat Van der Sande slecht inviel.

Maar een fitte Van der Sande had hem afgemaakt.

Hij had ook met links kunnen trappen. Ik had wel eens willen zien wat Kian had gedaan.

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 09:04:27
Souren. Dan heb je een veel gezondere balans.
Nu gaat alles op Diemers. Het spel is veel te voorspellend.
En Diemers is nou niet de snelste.


Natuurlijk gaat veel over Diemers. Vrijwel geen balverlies, ook in de kleine ruimtes.
Visser was vaak niet aanspeelbaar, R?lke is geen aanspeelpunt? nou dan had je Balk nog.


Arno A

Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.

Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt.  Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.

Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.

Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.

Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.

Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!

Scc0511

Citaat van: Arno A op september 13, 2025, 09:33:07
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.

Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt.  Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.

Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.

Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.

Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.

Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!

Spektakel hebben we vorige week gehad thuis. Van mijn part winnen ze alle uitwedstrijden met 0-1. Je staat er gewoon prima voor nu. Komende potjes kunnen ook gewoon gewonnen worden gezien het programma.

Bankzitter

Gewoon goedkoper om de selectie aan te vullen met eigen talent. Die spelers krijgen nog kansen. En ook belangrijk dat het niveau van O21 hoog blijft zodat ze niet degraderen.
Visser speelt, vVeen valt veel in. Prima doorstroming zo.

michello

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 09:07:51
Eens hoor dat Van der Sande slecht inviel.

Maar een fitte Van der Sande had hem afgemaakt.

Hij deed ook hele nuttige dingen en bewaard de rust op belangrijke momenten. Het was niet alleen maar slecht.

oost

Citaat van: Arno A op september 13, 2025, 09:33:07
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.

Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt.  Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.

Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.

Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.

Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.

Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!

Dit seizoen moeten de genoemde talenten aanhaken,  doen ze dat niet dan wordt er door geselecteerd. Afgelopen jaren was het niveau om te huilen. Dat het gisteren niet goed was begin 1e helft en 2e helft boeit niet. Als we zo doorgaan hebben we eindelijk weer wat te juichen. Een eventuele promotie brengt ook veel geld in het laatje.  En bovendien Visser speelt geweldig Van Veen viel goed in. Dat zijn toch 2 eigen jeugd spelers. Bij hoeveel clubs in het betaalde voetbal zie je tegenwoordig nog 3 of 4 zelf opgeleide spelers erin staan? Behalve ajax nergens

Poetser

Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben..  :_schater

Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.

michello

Diemers had ook een aantal keren belabberde passes waar een counter uit voortkwam. Vond dit zeker niet z?n beste wedstrijd dit seizoen, maar moet idd altijd spelen.

michello

Van der Veen, ik vind het niet zo veel, ik zie dan toch liever een Henstra of Kooistra. Van der Veen heeft alleen snelheid, zijn passing is matig en het oogt allemaal wat slungelig als hij aan de bal is. Als hij hem dan al voorgeeft komt ie zelden aan en beland 9/10 keer in niemandsland of rolletjes in de handen van de keeper.


sunderland

Citaat van: Galdiano op september 13, 2025, 08:31:17
Ik denk, ik begin er niet over. Het ging veel sneller en mijn inziens beter dan het stroperige van Diemers.
Ook dat eerste schot weer in de eerste helft. Jank die bal dwars door het net. Nee meneertje probeertje het weer binnenkant voet. Ik meende dat hij een goed schot had. Ik heb hem nog niet gezien.

Prima eerste goal hoor van hem, maar verder...
kest het ook zwaar overdrijven. Het kan soms wat sneller of vooral direct spelen. Hij speelde prima wedstrijd. Toen hij er uit ging was er 3 x een gevaarlijke aanval over die kant met heel dom  bal verlies van de jonkjes en dat was anders niet gebeurd

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 13, 2025, 09:24:35

Natuurlijk gaat veel over Diemers. Vrijwel geen balverlies, ook in de kleine ruimtes.
Visser was vaak niet aanspeelbaar, R?lke is geen aanspeelpunt? nou dan had je Balk nog.
gaat veel via Diemers idd en dat moet niet daar ben ik het mee eens maar hoe vaak de tegenstander ook wel niet een overtreding maakte om de omschakeling er uit te halen. Dat gebeurt iedere wedstrijd maar gisteren wel 10 x

sunderland

Citaat van: Arno A op september 13, 2025, 09:33:07
Waarom zien we Jonker, Kooistra en Henstra (bijna) nooit in actie. Op deze manier had je ze beter kunnen verhuren of verkopen. Er was belangstelling van Jong Feyenoord voor Henstra en Kooistra.

Nu hebben Kooistra en Jonker twee seizoenen terug hun debuut al gemaakt.  Van het spelen bij Jong Cambuur wordt je ook niet beter. Het nivo van deze competitie is ongeveer van de Derde Divisie ( hooguit rechter rijtje) Stel dat we promoveren, dan kunnen ze nooit het hoogste nivo aan.

Nu heb je eigenlijk al geconcludeerd dat ze het kkd nivo niet aankunnen.

Gister zaten er maar zes jeugdspelers bij de selectie. Terwijl het streven dertig procent is. Dus acht. En op kkd-nivo zouden er toch twee a drie in de basis moeten kunnen staan.

Ik geloof dat het meer een centenkwestie is. De buitenlanders en Amofa zijn gehaald als handelswaar. Er moet stevig verkocht worden en een smak extern geld erbij om een beetje in de buurt van de zwarte cijfers te komen over ?????? jaar.

Verder scorend vermogen nog steeds erg mager. Gelukkig is de verdediging goed genoeg. Maar ik zou liever een verdediger minder opstellen en dan een scorende speler er in. Dan maar meer risico . En dan uitslagen van drie, vier of vijf goals. En dan zal je meer wedstrijden gaan verliezen. Spektakel moeten we hebben!
even een antwoord op jouw allereerste vraag. Omdat de rest beter is! Vind er maar een negatieve lading aan zitten. We staan 2 e er zit heel veel rek in, ook met het jonge spul. Ben het wel met Denistel eens , breng dan Kooistra in het laatste