Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

michello

Lastige pot zoals verwacht.. Weinig echt kansen weggegeven en gekregen. Hadden het wel een paar keer beter moeten uitspelen..

AL

Hier moet je gewoon winnen.
Voorin nog niet sterk. Als de laatste bal goed is maak je er nog 4.
Het balletje van Visser in 1x echt smullen hoor.

Korezev

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2025, 20:50:03
Weer zo'n schijt Ajaxied te juichen voor het thuisvak. Hebben die arrogante lui wel vaker last van :R
Wat heeft Ajax hier mee te maken?

oost

Visser is misschien wel het grootste talent van de afgelopen 7 jaar. Niet alles gaat natuurlijk goed maar genot om naar hem te kijken :thumbsup

sunderland

Citaat van: oost op september 12, 2025, 20:55:51
Visser is misschien wel het grootste talent van de afgelopen 7 jaar. Niet alles gaat natuurlijk goed maar genot om naar hem te kijken :thumbsup
hij is ook al paar x het eindstation met niks dus niet overdrijven

sunderland

Paar x laatste bal en Diemers gvd schiet eens!

Bankzitter

We krijgen weinig ruimte maar spelen eigenlijk best goed. Bij MVV oogt het wat gevaarlijker uit de omschakeling maar zoveel gevaar komt er uiteindelijk ook niet uit. Er komt straks ook meer ruimte voor ons. MVV speelt prima maar je moet deze op kwaliteit dan wel kunnen winnen.

Oud Cambuur

Citaat van: HansKazan op september 12, 2025, 20:39:35
Die commentator heeft een hekel aan Cambuur. En een stijve leuter bij alles wat MVV doet. Wie is die vreselijke gast? Wat een ergenis.
Heb altijd het geluid erbij uit en een lekker muziekje erbij aan hoef je. je ook niet te ergeren

michello

R?lke amper een bal geraakt trouwens. (Als in, aan de bal geweest)

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2025, 20:50:03
Weer zo'n schijt Ajaxied te juichen voor het thuisvak. Hebben die arrogante lui wel vaker last van :R

Waar gaat dit over?

sunderland

Citaat van: michello op september 12, 2025, 20:59:12
R?lke amper een bal geraakt trouwens. (Als in, aan de bal geweest)
idd maar loopt wel veel , paar x baalt ie ook omdat ie zo kan afronden

Bankzitter

Haha, we hebben er wel een paar die wat balverliefd zijn en dat is voor de spits (R?lke nu) niet makkelijk.

YellowBlue


Galdiano

Citaat van: michello op september 12, 2025, 20:59:12
R?lke amper een bal geraakt trouwens. (Als in, aan de bal geweest)

De spitsen krijgen al enkele seizoenen geen bal meer. Als dat ook nog eens gaat gebeuren...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

2e helft erg zwak hoor.
9 en 10 wederom onder de maat.