Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

sunderland

We hadden gewoon prima veldspel en ik weet niet hoeveel keer een uitbraak van ons werd onderbroken door een overtreding, dat waren er iig 10.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 22:40:36
Valt mij op dat sommigen hier de commentator na praten. Je hebt toch zelf ook gezien dat wij veel beter veldspel hebben en steeds de laatste bal niet goed was. Ons veldspel was gewoon prima in mijn ogen. Verder was de intensiteit gewoon heel goed en dat is ook heel anders geweest. Dat geld trouwens ook voor mvv .

Je maakt het jezelf moeilijk omdat je de 2-0 niet maakt, terwijl de kansen er wel lagen. Tot aan de 16 spelen we prima, maar daarna ontbreekt het vernuft en het overzicht. De voorzetten vanaf de vleugels zijn gewoon erg slecht. Jansen had nog een wereldredding in blessuretijd. Vorig seizoen zat alles tegen in de eerste wedstrijden, nu valt het kwartje in onze richting.

sunderland

Citaat van: rvw op september 12, 2025, 22:43:39
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.
en ook fouten gemaakt waardoor hun in de omschakeling gigantisch gevaarlijk werden dat moet je dan ook mee nemen graag

sunderland

#123
Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 22:46:44
Je maakt het jezelf moeilijk omdat je de 2-0 niet maakt, terwijl de kansen er wel lagen. Tot aan de 16 spelen we prima, maar daarna ontbreekt het vernuft en het overzicht. De voorzetten vanaf de vleugels zijn gewoon erg slecht. Jansen had nog een wereldredding in blessuretijd. Vorig seizoen zat alles tegen in de eerste wedstrijden, nu valt het kwartje in onze richting.
klopt helemaal , laatste fase zegt men dan. Dat is niet erg want daar kun je aan werken. Dat is wel anders geweest de laatste jaren

wiekie1969

We missen een afmaker Sunderland. Hopelijk is die Binder er snel weer bij.

wiekie1969

Thuis moet je gas geven, en uitwedstrijden moet je killen, dan kom je een heel eind. We hewwe alleen van Dordrecht verloren. Dat was de eerste wedstrijd. In die andere 5 had je de controle

Lore

Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 22:57:52
Thuis moet je gas geven, en uitwedstrijden moet je killen, dan kom je een heel eind. We hewwe alleen van Dordrecht verloren. Dat was de eerste wedstrijd. Die andere 5 had je de controle

Op AZ uit na ben ik net met je eens. Zeker de laatste 10 minuten spelen wij het goed uit, maar toch geven wij dan nog een megakans weg wat zo 2 punten kan kosten.

Maar goed, nu niets verliezen tegen twee jong ploegen.

wiekie1969

Wut niet gemakkelijk, Jong Utrecht wint met 2-0 van Rkc en Jong Psv heeft 15 uit 5.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 22:55:18
We missen een afmaker Sunderland. Hopelijk is die Binder er snel weer bij.
R?lke heeft ( bijna)niet 1 kans gemist want die kreeg hij niet.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 12, 2025, 23:01:24
Wut niet gemakkelijk, Jong Utrecht wint met 2-0 van Rkc en Jong Psv heeft 15 uit 5.
laat ze maar komen

Delfzijl/Cambuur

Zolang de jonkie ploegjes puntjes pakken van de concurentie vind ik t prima.
Zelf lekker er van winnen en in de eind ranglijst doen ze toch niet mee....
Wie heeft dit bedacht eigenlijk
.
Had veel liever Veendam Wageningen RBC of een goede amateur club.

Eewal

Wat een uitslagen weer bij de andere wedstrijden...

Trainert!

Mooie overwinning. Op baais van samenvatting:

Goede uitgespeelde goal.
Verdedigend is het allemaal zo slap. Met name vaak na de rust lijkt het of we het helemaal kwijt zijn.

plekje 2, wie had dat gedacht

Bankzitter

Citaat van: rvw op september 12, 2025, 22:43:39
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.

MVV speelde alles of niks en wij konden zo naar voren rennen.
Wel goed dat Diemers ook gewoon gewisseld wordt als het nodig is voor de wedstrijd.

De Gast

Citaat van: sunderland op september 13, 2025, 00:03:00
R?lke heeft ( bijna)niet 1 kans gemist want die kreeg hij niet.

Zelfde verhaal vorig seizoen. Op een bepaald moment verdwijnt hij dan weer naar de bank.
Ligt dat dan aan de aanvoer of speel je met een echte spits gewoon een andere wedstrijd.
We weten het niet want we hebben geen vergelijkingsmateriaal.