Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

papier

Tsja, Jong Feyenoord dat kun je toch niet serieus nemen? Die spelen hetzelfde niveau als Jong Cambuur. De stap van Jong Feyenoord naar Feyenoor 1 is veel te groot, spelers met een beetje niveau verhuren ze gewoon aan Dordrecht. Een stap naar Jong Feyenoord is los van de naam op geen enkele manier een stap omhoog. Alsof je voor Ajax amateurs gaat spelen.

Hoop dat we meer vertrouwen krijgen en sneller een wedstrijd kunnen beslissen, geef het een pot of 10. Gaat dat lukken dan zou ik ondanks goede prestaties van bv. Baouf of Sj?strand ook de jongeren meer minuten gunnen. Evenals Souren trouwens.

Bankzitter

Citaat van: Poetser op september 13, 2025, 11:08:26
Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben..  :_schater

Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.

Jansen en Amofa zijn ook heel goed. Lastig te zeggen wie de beste van die drie is.
Baouf ook met de week beter, die gaat ook dicht bij dat niveau komen.


Johan-12

Citaat van: Bankzitter op september 13, 2025, 13:26:59
Jansen en Amofa zijn ook heel goed. Lastig te zeggen wie de beste van die drie is.
Baouf ook met de week beter, die gaat ook dicht bij dat niveau komen.
Maak ook helemaal niet uit wie de beste is,  want de beste moet ook in en met het team spelen.
Diemers is aan de bal ijzersterk, maar zijn corners waren gewoon slecht vorig seizoen. Jansen had vorig seizoen ook goede momenten en hele gekke zoals bij Eindhoven uit.
Mijn indruk is dat het achterin en op middenveld nu beter staat dan vorig jaar. Alleen voorin moet het nog iets beter. Hopelijk valt die puzzel binnenkort ook in elkaar.
En wie dan de uitblinker is, dat maakt mij niet uit. Zoals vorige week ga je gewoon blij weg omdat je een leuk voetballend team zag.

R058

Mooi dat we hem wonnen gisteren, maar nog wel genoeg verbeterpunten. Vooral in de omschakeling, zowel aanvallend als verdedigend.
Aanvallend ontbreekt de medogenloosheid om meteen de tegenstander pijn te doen op counter. Te weinig diepteloopacties en te weinig goede keuzes aan de bal.
Verdedigend ligt het vaak erg open als we de bal verliezen. Diemers kon het gister ook niet belopen, maar Balk deed dat deze wedstrijd wel echt goed.
Buiten de omschakelmomenten vind ik t wel heel stabiel.

Bankzitter

Het viel me op dat Daan Visser een aantal keer tot de rand van de 16 meter was meegekomen. Daar wil je andere spelers aan de bal krijgen. Dan is het ook niet raar dat MVV in de omschakeling heel veel ruimte krijgt bij balverlies.


denistel

natuurlijk kun je niet elke keer zo goed spelen als vorige week
maar de intentie zou wel het zelfde moeten zijn, nu zag je weer
te veel twijfel of ballen achter uit of te slap.als je speelt zoals
vorige week dan komen de kwaliteiten van de spelers beter tot
zijn recht is mijn mening.
en met wissels het zelfde we passen onze wissels aan die van hun
aan.er komt ruimte en dan moet je er snelheid ingooien nu kreeg
je ondanks verdedigende wissels de 1-1 nog bijna om de oren

sunderland

Citaat van: Johan-12 op september 13, 2025, 13:41:25
Maak ook helemaal niet uit wie de beste is,  want de beste moet ook in en met het team spelen.
Diemers is aan de bal ijzersterk, maar zijn corners waren gewoon slecht vorig seizoen. Jansen had vorig seizoen ook goede momenten en hele gekke zoals bij Eindhoven uit.
Mijn indruk is dat het achterin en op middenveld nu beter staat dan vorig jaar. Alleen voorin moet het nog iets beter. Hopelijk valt die puzzel binnenkort ook in elkaar.
En wie dan de uitblinker is, dat maakt mij niet uit. Zoals vorige week ga je gewoon blij weg omdat je een leuk voetballend team zag.
open deur?.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 13, 2025, 14:27:27
Het viel me op dat Daan Visser een aantal keer tot de rand van de 16 meter was meegekomen. Daar wil je andere spelers aan de bal krijgen. Dan is het ook niet raar dat MVV in de omschakeling heel veel ruimte krijgt bij balverlies.
klopt en dat zinde Henk absoluut niet

Noordcambuur

Dit seizoen maar wat vaker met 1-0 winnen  :y

sunderland

Citaat van: denistel op september 13, 2025, 15:01:30
natuurlijk kun je niet elke keer zo goed spelen als vorige week
maar de intentie zou wel het zelfde moeten zijn, nu zag je weer
te veel twijfel of ballen achter uit of te slap.als je speelt zoals
vorige week dan komen de kwaliteiten van de spelers beter tot
zijn recht is mijn mening.
en met wissels het zelfde we passen onze wissels aan die van hun
aan.er komt ruimte en dan moet je er snelheid ingooien nu kreeg
je ondanks verdedigende wissels de 1-1 nog bijna om de oren
de intentie was er wel. Tegenwoordig zijn de spelers bijna niet meer vrij in hun hoofd en wordt alles van te voren bedacht. Dat helpt ook niet mee om vrij te spelen.
Van Persie wisselde gisteren wel met de Denistel gedachte waar ik het helemaal mee eens ben. Beide keren is het goed uitgepakt

Bankzitter

Het ligt ook wel aan de positie , Sj?strand en Ferrah voetballen wel vrijuit als ze de ruimte hebben.
Een 6 moet de balans bewaken en heeft wat minder vrijheid.

Oud Cambuur

Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook

denistel


denistel

Citaat van: Oud Cambuur op september 14, 2025, 12:12:27
Voor de leden van de anti diemers fanclub hij staat andermaal in het elftal van de week galvez en mulders ook

staat er vast in oek al is het soms niet terecht