Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
misschien is er wel wat gebeurd in zijn priv?leven  :?

Vlampiep

Het enige wat vanavond puntenverlies op kan leveren is onderschatting& en niet 100% focus hebben.
Als iedereen de scherpte heeft kan het volgens mij niet mis gaan en gaan de puntjes mee in de bus naar het noorden.  |:)

oost

Zo goed als afgelopen vrijdag ga ik niet vanuit.
Zolang de punten maar mee de bus in gaan boeit het mij niet hoe we de uit duels winnen :zweep

sunderland

Die lui hebben heel weinig doelpunten tegen dus is hun verdediging uitstekend.
Beslist niet onderschatten omdat wij ook al heel lang niet meer een goede uitwedstrijd hebben gespeeld. Volgens mij was de laatste goede uitwedstrijd in Denbosch ( niet nacompetitie dat was dramatisch) .

sunderland

Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
die was ?ber enthousiast over alles en had overal een weer woord op maar wel met zijn argumenten. Wat Kuzmanovic zegt misschien is er iets aan de hand

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 12:03:10
die was ?ber enthousiast over alles en had overal een weer woord op maar wel met zijn argumenten. Wat Kuzmanovic zegt misschien is er iets aan de hand
Ja jammer, was het lang niet altijd eens met zijn zienswijzes, maar zijn enthousiasme mis ik wel op het forum en dat is nu juist wat het forum levendig houdt.

michello

Citaat van: Vlampiep op september 12, 2025, 13:32:15
Ja jammer, was het lang niet altijd eens met zijn zienswijzes, maar zijn enthousiasme mis ik wel op het forum en dat is nu juist wat het forum levendig houdt.

Hij moet door een val even rustig aan doen heb ik begrepen, maar gaat t naar omstandigheden goed.
Geef het even de tijd en hij komt ons snel weer vergezellen.  :proost

Beul B

Dat zeiden ze vorig seizoen ook steeds van Alofabi. :)

Specuveter

Geweldige keeper bij MVV.
Maar 3 punten moet echt kunnen.

Stanley

Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.
Waarom is het lekker rustig zonder hem. Is het forum niet van iedereen? Je kunt zijn post ook overslaan. Ik vind het jammer. Hij zit op de een of andere manier toch dicht bij bepaalde bronnen. Ik denk dat iedereen wel eens irritant overkomt hier.

Bankzitter

Wij hebben ook een fantasische keeper en verdediging.
Twee domme goals tegen door Mulder en Baouf maar verder geven we vrijwel niks weg en anders redt Jansen wel.
Zelf scoren is genoeg om de punten te pakken.

Marc S

Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:09:49
Precies, stoppen met bravoure.

Dat past helemaal niet bij de Leeuwarder mentaliteit.

Malle mensen hier allemaal.

Jazeker wel! Wanneer het slecht is, is het echt gitzwart slecht en eindigen we onderaan, maar wanneer het goed is, is het echt fantastisch en verslaan we iedereen. Het gevoel is afhankelijk van de wedstrijd die net is geweest en daar baseren we onze bravoure of doomdenken op.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zit even wat te werken in van der Valk Stein, stil in een hoekje, want onze jongens rusten op dit moment. Zin in vanavond  _O_
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 12, 2025, 17:34:14
Zit even wat te werken in van der Valk Stein, stil in een hoekje, want onze jongens rusten op dit moment. Zin in vanavond  _O_

Ja want als ze weer als lamme takken aan de aftrap verschijnen krijg jij straks de schuld  :zweep

Succes, neem de punten mee! :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op september 12, 2025, 17:51:51
Ja want als ze weer als lamme takken aan de aftrap verschijnen krijg jij straks de schuld  :zweep

Succes, neem de punten mee! :proost

Wel terecht.

Zitten al in de tas hoor  |:)
Henk, held, bedankt