Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

Noordcambuur

Op naar Maastricht en op naar de 3 punten |:)
Ik hoop dat we de goede lijn wat doorzetten?

Inferno-058

Dit moeten gewoon 3 punten worden. Gas geven.

D-to-f

Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!

debaas058

Citaat van: D-to-f op september 07, 2025, 23:14:30
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!

Woensdag stond de teller op 70, met nog 19 auto's beschikbaar.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Inferno-058

Citaat van: D-to-f op september 07, 2025, 23:14:30
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!
Ik sla deze zoals het nu staat over

Kuzmanovic-Apeldoorn

Net kaart gekocht, hoef ik mijn kenteken tegenwoordig niet meer in te vullen of wordt dat automatisch gedaan.
Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 08, 2025, 18:59:06
Net kaart gekocht, hoef ik mijn kenteken tegenwoordig niet meer in te vullen of wordt dat automatisch gedaan.

Hoeft niet meer  _O_ Tot vrijdag topper  |:)

Inferno-058

Citaat van: D-to-f op september 07, 2025, 23:14:30
Weet iemand op hoeveel de teller nu staat? Lijkt mij dat we naar een goed gevuld uitvak moeten gaan!
106 meldde de club vanmiddag

Specuveter

Even op de training geweest en met Henk gesproken
Binder sluit volgende week weer aan.
Geen Galvez....dagje rust
Geen Visser en Berkhout die hebben gisteren gespeeld
Voor de rest iedereen aanwezig
Laatste kwartier hadden de aanvallers nog even afronden op goal.
Genoten van Ferrah die legt ze er links en rechts met precisie in
Genot om te zien.

sunderland

Deze word weer lastig, des Cambuurs of echt doorpakken.
Als je 50 % van het nivo brengt van Willem 2 win je met de goede wedstrijd instelling

YellowBlue

Citaat van: sunderland op september 10, 2025, 16:47:11
Deze word weer lastig, des Cambuurs of echt doorpakken.
Als je 50 % van het nivo brengt van Willem 2 win je met de goede wedstrijd instelling
We winnen met 0-2. Cambuur komt er aan.  |:)

papier

Laten we nog even rustig en kalm blijven. Willem II miste 7 man bij de selectie en de wedstrijd ervoor tegen Jong AZ was van een erbarmelijk niveau. We kunnen goed voetballen maar er is nog lang geen sprake van dat we dat ook in 90% van de gevallen kunnen.

sunderland

Citaat van: papier op september 11, 2025, 11:36:43
Laten we nog even rustig en kalm blijven. Willem II miste 7 man bij de selectie en de wedstrijd ervoor tegen Jong AZ was van een erbarmelijk niveau. We kunnen goed voetballen maar er is nog lang geen sprake van dat we dat ook in 90% van de gevallen kunnen.
je weet niet of Willem 2 wel sterker was geweest want die waren daarvoor nog veel slechter. Niet bagatelliseren die wedstrijd! Verder heb je wel gelijk, daarom zei ik ook des Cambuurs

Poetser

Citaat van: papier op september 11, 2025, 11:36:43
Laten we nog even rustig en kalm blijven. Willem II miste 7 man bij de selectie en de wedstrijd ervoor tegen Jong AZ was van een erbarmelijk niveau. We kunnen goed voetballen maar er is nog lang geen sprake van dat we dat ook in 90% van de gevallen kunnen.

Precies, stoppen met bravoure.

Dat past helemaal niet bij de Leeuwarder mentaliteit.

Malle mensen hier allemaal.

Noordcambuur

Eerst morgen bekijken hoe het gaat ik kijk er ook niet raar van op dat we verliezen?.