Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - Cambuur Vrijdag 12 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 07, 2025, 08:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
van de Veen
Jermoumi
Berkhout

sunderland

Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:09:49
Precies, stoppen met bravoure.

Dat past helemaal niet bij de Leeuwarder mentaliteit.

Malle mensen hier allemaal.
malle mensen  :_schater

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op september 11, 2025, 12:10:37
Eerst morgen bekijken hoe het gaat ik kijk er ook niet raar van op dat we verliezen?.

Zo denk ik er ook over. Het wordt iets van 3-0 denk ik.

Staan we weer met beide beentjes op de grond. Kunnen we weer lekker zeuren en zeiken.  :thumbsup Daar bin we w?l goed in namelijk  _O_

Bernardo

Benieuwd hoe we voor de dag komen in een uitwedstrijd, vorige 2 waren dramatisch.

Bankzitter

Hopelijk is een positief effect van het niet winnen dat ze beseffen dat goed spel alleen niet genoeg is.
Het gaat om afmaken van de kansen en geen domme goals weggeven.


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:35:45
Zo denk ik er ook over. Het wordt iets van 3-0 denk ik.

Staan we weer met beide beentjes op de grond. Kunnen we weer lekker zeuren en zeiken.  :thumbsup Daar bin we w?l goed in namelijk  _O_
Poetser we zullen het meemaken  :y

Noordcambuur

Morgen zelfde opstelling dan afgelopen zaterdag?.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op september 11, 2025, 12:35:45
Zo denk ik er ook over. Het wordt iets van 3-0 denk ik.

Staan we weer met beide beentjes op de grond. Kunnen we weer lekker zeuren en zeiken.  :thumbsup Daar bin we w?l goed in namelijk  _O_

Kunnen bepaalde forumleden ook eindelijk weer eens inloggen :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

gobo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 11, 2025, 17:15:02
Kunnen bepaalde forumleden ook eindelijk weer eens inloggen :koffie
Dat is toch ook bizar eigenlijk. Dat als je een goede wedstrijd speelt, dat bepaalde figuren dan helemaal niet meer reageren.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Galdiano

Citaat van: gobo op september 11, 2025, 20:31:38
Dat is toch ook bizar eigenlijk. Dat als je een goede wedstrijd speelt, dat bepaalde figuren dan helemaal niet meer reageren.

Lekker rustig zonder Derkx R.H.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Na afgelopen zaterdag de lijn doortrekken; minimaal 1 omhaalgoal  :devil

Lore

Citaat van: Galdiano op september 11, 2025, 21:54:10
Lekker rustig zonder Derkx R.H.

Hij was toch niet een van de mensen die alles afbranden in van de club als het niet goed gaat?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 12, 2025, 08:15:55
Hij was toch niet een van de mensen die alles afbranden in van de club als het niet goed gaat?

Tegendeel
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

En eerlijk is eerlijk,  wiekinho heeft zich hier ook al weer gemeld
Henk, held, bedankt

Poetser

Richard en Skolten. Maar gewoon blijven winnen, dan hebben we daar geen last meer van.

Specuveter