Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op april 01, 2025, 12:21:27

Titel: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2025, 12:21:27
Belangrijke wedstrijd  |:)
Noord is al uitverkocht er zijn nog kaarten beschikbaar voor de zuid en oosttribune.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 01, 2025, 13:11:00
Raakt wel uitverkocht toch? Wanneer je eerst het resultaat tegen Emmen wilt afwachten vis je misschien wel achter het net. Laat het vissen maar over aan de keepers van de tegenpartij.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2025, 13:51:32
Citaat van: Arno A op april 01, 2025, 13:11:00
Raakt wel uitverkocht toch? Wanneer je eerst het resultaat tegen Emmen wilt afwachten vis je misschien wel achter het net. Laat het vissen maar over aan de keepers van de tegenpartij.
:y :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2025, 21:39:45
Op deze dag speelt Utrecht tegen Groningen om de zelfde tijd  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 02, 2025, 19:01:52
Noordtribune uitverkocht
Oosttribune nog 42 kaarten beschikbaar.
Zuidtribune nog 51 kaarten beschikbaar.
Westtribune?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 03, 2025, 19:18:31
Nog 17 kaarten beschikbaar voor Oosttribune.
Nog 32 kaarten beschikbaar voor Zuidtribune.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 04, 2025, 14:18:54
Nog ruim een week te gaan en al bijna uitverkocht  |:)

Kaartje of 30 nog te verkrijgen
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bernardo op april 04, 2025, 15:26:17
Uitvak ook maar verkopen aan Cambuur supporters?

Het eerste van Utrecht speelt zelf ook thuis om 12:15, zal wel niks meekomen met Jong
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 04, 2025, 19:06:02
Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 15:26:17
Uitvak ook maar verkopen aan Cambuur supporters?

Het eerste van Utrecht speelt zelf ook thuis om 12:15, zal wel niks meekomen met Jong
klopt helemaal vol moet het stadion.
Voor ?5,00 in het uitvak.
Heb het vorige week ook gezien bij Excelsior tegen jong Utrecht heeft Excelsior ook de kaarten verkocht voor het uitvak aan supporters van Excelsior.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 04, 2025, 19:35:41
Tsja wij zijn Cambuur he  :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 08:43:38
Nou er zijn nog een paar kaarten beschikbaar.
Oosttribune nog maar 1 kaart beschikbaar.
Zuidtribune nog maar 4 kaarten beschikbaar.

Noordtribune al een week uitverkocht.
Westtribune ?

Uitvak zal niet vol komen?? :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 07, 2025, 09:12:56
Wedstrijd van niks
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Zuid1991 op april 07, 2025, 13:09:06
Deze wedstrijd is bijna ?uitverkocht?.
Waarom gooi je dat uitvak niet open voor Cambuur supporters!
Dit had allang gecommuniceerd kunnen worden.
Extra inkomsten, voller stadion?.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 13:15:41
Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2025, 13:09:06
Deze wedstrijd is bijna ?uitverkocht?.
Waarom gooi je dat uitvak niet open voor Cambuur supporters!
Dit had allang gecommuniceerd kunnen worden.
Extra inkomsten, voller stadion?.
heb ik al gedaan nog niks gehoord van de club.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 07, 2025, 13:17:07
Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2025, 13:09:06
Deze wedstrijd is bijna ?uitverkocht?.
Waarom gooi je dat uitvak niet open voor Cambuur supporters!
Dit had allang gecommuniceerd kunnen worden.
Extra inkomsten, voller stadion?.

j utrecht had de laatste wedstrijden wel aardig support maar 1e speelt nu ook thuis
om die tijd dus vraag me af of er wel supporters mee komen
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 13:51:12
Oosttribune is helemaal uitverkocht en nog 2 kaarten beschikbaar voor de zuidtribune  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 07, 2025, 14:08:56
Citaat van: sunderland op april 07, 2025, 09:12:56
Wedstrijd van niks

ADO verliest van Telstar dus er moet om twee redenen wel even gewonnen worden.  :proost
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 07, 2025, 14:13:14
Citaat van: michello op april 07, 2025, 14:08:56
ADO verliest van Telstar dus er moet om twee redenen wel even gewonnen worden.  :proost

Kan ook zijn dat ze vandaag al van JUT verliezen.
Zag een lijstje voorbij komen. Zonder de wedstrijden tegen beloften hadden ze 1 punt achter volendam gestaan.

Blijft voetbal.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 14:43:38
Citaat van: sunderland op april 07, 2025, 09:12:56
Wedstrijd van niks
je kunt ook thuisblijven Sunderland  :y
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2025, 15:15:32
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2025, 14:43:38
je kunt ook thuisblijven Sunderland  :y
Tuurlijk kan hij dat niet
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 07, 2025, 16:55:15
Snap die hele ticketsite niet. Ineens komen er weer extra plekken vrij.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 07, 2025, 17:21:34
Stel dat Den Haag verliest vanavond
Dan staan we nog maar steeds 3 a 4 punten achter op de nummers 2 tm 4
Het blijft dus mogelijk.
Pas opgeven als we 4 punten uit de laatste wedstrijd moeten halen!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 17:24:51
Citaat van: fred op april 07, 2025, 16:55:15
Snap die hele ticketsite niet. Ineens komen er weer extra plekken vrij.
klopt nu weer 23 kaarten beschikbaar voor zuidtribune  8P
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 07, 2025, 17:27:45
Citaat van: Specuveter op april 07, 2025, 17:21:34
Pas opgeven als we 4 punten uit de laatste wedstrijd moeten halen!

_O_

Hopelijk beseffen de spelers het ook.
Maar ja Henkie heeft de handdoek al gegooid. Had ik nog niet verwacht.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Inferno-058 op april 07, 2025, 17:34:39
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2025, 13:51:12
Oosttribune is helemaal uitverkocht en nog 2 kaarten beschikbaar voor de zuidtribune  :thumbsup
Veel van m?n vrienden gaan niet, staan op Noord. Tijd voor het resale systeem.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Inferno-058 op april 07, 2025, 17:36:47
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2025, 17:24:51
klopt nu weer 23 kaarten beschikbaar voor zuidtribune  8P
Heel simpel. Mensen die tickets hebben gekocht kunnen niet waardoor ze vrijkomen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Inferno-058 op april 07, 2025, 17:37:50
Citaat van: sunderland op april 07, 2025, 09:12:56
Wedstrijd van niks
Er staat niet veel meer op het spel nee. De competitie wordt pas weer hervat vanaf de 1e PO wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 07, 2025, 17:51:57
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2025, 17:37:50
Er staat niet veel meer op het spel nee. De competitie wordt pas weer hervat vanaf de 1e PO wedstrijd.


Zeker wel. Plek 8 geeft al geen recht meer op PO met deze stand. Lekker achterover leunen zit er niet in. Gewoon volle bak en je weet maar nooit bovenin..
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 07, 2025, 17:54:11
Citaat van: Specuveter op april 07, 2025, 17:21:34
Stel dat Den Haag verliest vanavond
Dan staan we nog maar steeds 3 a 4 punten achter op de nummers 2 tm 4
Het blijft dus mogelijk.
Pas opgeven als we 4 punten uit de laatste wedstrijd moeten halen!

Tuurlijk, het kan altijd nog maar dan mogen we zelf wel eens wat opscherpen. Winnen we van JUT (normaal gesproken wel) en ook van Helmond dan kan het zomaar zijn dat we toch weer binnen 3 punten staan van de nummer 2.  ADO moet nu 2 keer uit, als ze beiden winnen geef ik ze wel een goede kans.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 07, 2025, 18:04:21
Citaat van: fred op april 07, 2025, 17:27:45
_O_

Hopelijk beseffen de spelers het ook.
Maar ja Henkie heeft de handdoek al gegooid. Had ik nog niet verwacht.

gewoon realisme we komen te kort voor de top 2
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: oost op april 07, 2025, 18:51:35
Ik neem aan dat de meeste fans wel even terug zijn op aarde naar 2 kansloze nederlagen Emmen en volendam.
Dit elftal kan bij vlagen leuk voetballen.
Maar laten we eerlijk zijn we zijn dit seizoen bar weinig vermaakt. Eigelijk is het gewoon bizar dat we tot afgelopen vrijdag nog aan rechtstreeks promotie mochten denken.
PO is 1 grote lotteij en met wat geluk kunnen we daar misschien verassen. Want op die manier promoveren heb ik in 20 jaar cambuur nog niet mee gemaakt
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 19:43:42
Citaat van: michello op april 07, 2025, 17:51:57

Zeker wel. Plek 8 geeft al geen recht meer op PO met deze stand. Lekker achterover leunen zit er niet in. Gewoon volle bak en je weet maar nooit bovenin..
bij puntenverlies heb je ook niks te zoeken in de playoffs?..
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2025, 19:44:45
Citaat van: denistel op april 07, 2025, 18:04:21
gewoon realisme we komen te kort voor de top 2
dan ga je toch voor  plek 3 :y
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 07, 2025, 20:46:10
JUT voor tegen den haag.

Over een uurtje kan de wereld er weer heel anders uit zien.  :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 07, 2025, 21:02:15
Citaat van: fred op april 07, 2025, 20:46:10
JUT voor tegen den haag.

Over een uurtje kan de wereld er weer heel anders uit zien.  :_schater

Zo slecht dat ADO, maar dat waren wij ook.. Als ADO zo doorgaat zie ik ze ook in Velsen punten verspelen.. Excelsior de lachende 3e? Die moeten volgende week vrijdag alleen wel op Volendam?s kampioensfeest aantreden?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 07, 2025, 21:07:40
Alles kan nog.
Of nu promoveren goed is, zien we later wel  8P
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: diekhuzen op april 07, 2025, 21:21:41
Citaat van: michello op april 07, 2025, 21:02:15
Zo slecht dat ADO, maar dat waren wij ook.. Als ADO zo doorgaat zie ik ze ook in Velsen punten verspelen.. Excelsior de lachende 3e? Die moeten volgende week vrijdag alleen wel op Volendam?s kampioensfeest aantreden?

Excelsior is niet de lachende derde, want die hadden allang afstand van de rest moeten nemen. Excelsior en Volendam verdienen ook promotie.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: V-man op april 07, 2025, 22:03:55
I get my hopes up!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Trainert! op april 07, 2025, 22:09:49
Geen illusies maken. Wij worden geen 2e, zolang wij de tegenstander niet vanaf seconde 1 bij de strot pakken.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 07, 2025, 22:12:56
Citaat van: diekhuzen op april 07, 2025, 21:21:41
Excelsior en Volendam verdienen ook promotie.

Gun het dat Ado ook tot??l niet, dus doe dan maar Excelsior.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: V-man op april 07, 2025, 22:50:51
Excelsior? oud papier club, dependance van feyenoord, amper following maar drie clubs uit Rotterdam in de Ere is teveel!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 07, 2025, 23:09:15
Citaat van: V-man op april 07, 2025, 22:50:51
Excelsior? oud papier club, dependance van feyenoord, amper following maar drie clubs uit Rotterdam in de Ere is teveel!

Al jaren goed beleid.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: De Gast op april 08, 2025, 06:52:49
Zeker. Laatst ook weer 4 miljoen gepakt toch?
Excelsior is dipje te boven en gaan het wel halen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 08, 2025, 07:23:01
Citaat van: De Gast op april 08, 2025, 06:52:49
Zeker. Laatst ook weer 4 miljoen gepakt toch?
Excelsior is dipje te boven en gaan het wel halen.

Al een paar keer flink gecasht, ook nog door Schouten en Dalinga en dat soort spelers.
Wij hadden als joker ons doelsaldo, maar dat is heel snel verdwenen.  :(

12 punten zou realistisch zijn op basis van de stand. En dan zou ADO de key kunnen zijn.
Maar door de blamage tegen Oss en afstraffing bij Volendam en Emmen heb ik er een hard hoofd in.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Naastismis op april 08, 2025, 07:45:33
Schrijf Dordrecht maar op als nummer 2, ik heb hun programma gekeken die winnen de overige wedstrijden allemaal.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 08, 2025, 08:40:44
Citaat van: Naastismis op april 08, 2025, 07:45:33
Schrijf Dordrecht maar op als nummer 2, ik heb hun programma gekeken die winnen de overige wedstrijden allemaal.
Dordrecht lijkt inderdaad makkelijkste programma te hebben.
Maar moet nog wel naar jong Utrecht
En krijgt Volendam nog thuis maar doen die hun sportieve plicht??
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bernardo op april 08, 2025, 11:19:18
https://cambuur.nl/nieuws/extra-kaarten-voor-sc-cambuur-tegen-jong-fc-utrecht/
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 08, 2025, 11:38:03
Citaat van: Bernardo op april 08, 2025, 11:19:18
https://cambuur.nl/nieuws/extra-kaarten-voor-sc-cambuur-tegen-jong-fc-utrecht/

Verstandig en weer mooi wat extra inkomsten!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Tanjajeah op april 08, 2025, 12:12:45
Citaat van: Specuveter op april 08, 2025, 08:40:44
Dordrecht lijkt inderdaad makkelijkste programma te hebben.
Maar moet nog wel naar jong Utrecht
En krijgt Volendam nog thuis maar doen die hun sportieve plicht??

Tel daarbij op de druk die erbij komt kijken als je op plaats 2 staat. Niet te onderschatten wat dat met een club doet. Het is constant stuivertje wisselen de laatste weken, dat zegt genoeg.

Plus Excelsior moet nog tegen Volendam. Wij nog tegen ADO. En er zijn in het verleden wel gekkere dingen gebeurd. Ik geloof er nog wel in.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: wiekie1969 op april 08, 2025, 12:14:05
Dan mutte we alle 5 winnen. Gaat niet gebeuren. Zijn we niet goed genoeg voor.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 08, 2025, 12:23:49
Ze luisteren wel naar mij :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 08, 2025, 12:28:44
Citaat van: wiekie1969 op april 08, 2025, 12:14:05
Dan mutte we alle 5 winnen. Gaat niet gebeuren. Zijn we niet goed genoeg voor.

De thuiswedstrijden tegen laagvliegers JUT, Vitesse en MVV zullen we normaal gesproken winnen? Blijven er twee over.. Na Helmond uit weten we of we definitief mee gaan doen voor plek 2 of niet.. ADO en Excelsior gaan sowieso punten verspelen tegen Telstar en Volendam verwacht ik.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 08, 2025, 13:13:07
Wat is normaal gesproken deze competitie is zo slecht dat er amper Iets te voorspellen is.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 08, 2025, 14:52:56
Citaat van: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.

:_schater 4 punten af van directe promotie met nog 5 potjes en daarna 90 % kans op PO
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 08, 2025, 14:56:30
Citaat van: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.
wat kan jij een hoop onzin hier neerkalken :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Poetser op april 08, 2025, 15:05:28
Citaat van: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.

Helemaal mee eens. Echt een top idee!



Als je 15e staat.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 08, 2025, 15:08:35
Citaat van: Bernardo op april 08, 2025, 11:19:18
https://cambuur.nl/nieuws/extra-kaarten-voor-sc-cambuur-tegen-jong-fc-utrecht/

Hopelijk laten ze het hek daar een keer open zodat ik met mien kreupele poot ook weer een keer kan kijken. Zal een mooie wandeling schelen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 08, 2025, 15:41:22
Citaat van: fred op april 08, 2025, 15:08:35
Hopelijk laten ze het hek daar een keer open zodat ik met mien kreupele poot ook weer een keer kan kijken. Zal een mooie wandeling schelen.
ik heb wel een rolstoel voor jouw fred :D
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 08, 2025, 15:46:34
Citaat van: Noordcambuur op april 08, 2025, 15:41:22
ik heb wel een rolstoel voor jouw fred :D

Kom je ook zo mooi mee naar boven.
Naar beneden geen probleem  :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 08, 2025, 19:52:10
Citaat van: fred op april 08, 2025, 15:46:34
Kom je ook zo mooi mee naar boven.
Naar beneden geen probleem  :_schater
jaaaaa blijf dan maar op de begane grond?..
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Zuid1991 op april 10, 2025, 16:48:48
Hey mede scc?ers,
Vooral voor de fanatieke lui op noord: stap zondag effe van het principe af door geen sfeergerelateerde acties te houden tegen beloften ploegen. Spandoek: ?stop de beloften? prima maar ook eigen doeken en volop gas gevuh.
Zondag ist ?uitverkocht?, de laatste losse tickets voor het ?uitvak? gaan ook over de toonbank. Geweldig!
Een mooiere reclame is er niet zondag: we doen nog mee voor plek 2 ?n nacompetitie + vol huis.
En mijn glazen bol zegt al een tijd dat wij alsnog tweede worden! ;) |:)

Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 10, 2025, 17:22:35
Citaat van: Zuid1991 op april 10, 2025, 16:48:48
Hey mede scc?ers,
Vooral voor de fanatieke lui op noord: stap zondag effe van het principe af door geen sfeergerelateerde acties te houden tegen beloften ploegen. Spandoek: ?stop de beloften? prima maar ook eigen doeken en volop gas gevuh.
Zondag ist ?uitverkocht?, de laatste losse tickets voor het ?uitvak? gaan ook over de toonbank. Geweldig!
Een mooiere reclame is er niet zondag: we doen nog mee voor plek 2 ?n nacompetitie + vol huis.
En mijn glazen bol zegt al een tijd dat wij alsnog tweede worden! ;) |:)
Dan zit er vast een scheur in jou glazen bol :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Zuid1991 op april 10, 2025, 17:28:06
Citaat van: Specuveter op april 10, 2025, 17:22:35
Dan zit er vast een scheur in jou glazen bol :_schater
Intu?tie vriend, komt aan op de laatste thuiswedstrijd, geloof mie |:)
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 10, 2025, 18:44:00
Su mij toch oek niet ferbaase,  dat we weer blied weeze magge met un geliek spel.
Ut ken alle kanten op, mar dizze selectie is feul te onevenwichtig om onder druk te presteren.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2025, 19:23:06
Nog slechts 5 kaarten beschikbaar voor het uitvak?. |:)
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: De Gast op april 10, 2025, 20:15:59
Bijzonder. Eerder dit seizoen zat er geen hond tegen Jong Ajax in dat vak.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: papier op april 10, 2025, 20:40:12
Citaat van: De Gast op april 10, 2025, 20:15:59
Bijzonder. Eerder dit seizoen zat er geen hond tegen Jong Ajax in dat vak.

Was die uberhaupt open voor thuispubliek toen? Nou ja, mooi weer, middagwedstrijdje, 10 euro. Ideaal voor gezinnen lijkt mij.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 10, 2025, 21:55:41
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2025, 19:23:06
Nog slechts 5 kaarten beschikbaar voor het uitvak?. |:)

Vraag mij af of alle kaarten wel beschikbaar waren.
Onderin alles wel snel verkocht
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 11, 2025, 07:21:40
Citaat van: fred op april 10, 2025, 21:55:41
Vraag mij af of alle kaarten wel beschikbaar waren.
Onderin alles wel snel verkocht
klopt fred komt niet helemaal vol.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 11, 2025, 08:41:41
Citaat van: Noordcambuur op april 11, 2025, 07:21:40
klopt fred komt niet helemaal vol.
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 11, 2025, 09:24:58
Citaat van: fred op april 11, 2025, 08:41:41
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?

Kan toch gewoon? Het bevind zich op de zuid tribune.
Dag van te voren komt er altijd wedstrijd info online. Zal ook wel de ingang van het uitvak vermeld gaan worden.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: diekhuzen op april 11, 2025, 09:43:30
Citaat van: fred op april 11, 2025, 08:41:41
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?

Je kunt ook overal tegenaan trappen....
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 11, 2025, 10:02:45
Dat trappen gaat momenteel niet zo makkelijk bij Fred.  :koffie
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 11, 2025, 10:13:02
Citaat van: michello op april 11, 2025, 10:02:45
Dat trappen gaat momenteel niet zo makkelijk bij Fred.  :koffie

_O_
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Inferno-058 op april 11, 2025, 11:57:53
'Uitverkocht'
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Destroyer op april 11, 2025, 12:38:15
Citaat van: Zuid1991 op april 10, 2025, 16:48:48
Hey mede scc?ers,
Vooral voor de fanatieke lui op noord: stap zondag effe van het principe af door geen sfeergerelateerde acties te houden tegen beloften ploegen. Spandoek: ?stop de beloften? prima maar ook eigen doeken en volop gas gevuh.
Zondag ist ?uitverkocht?, de laatste losse tickets voor het ?uitvak? gaan ook over de toonbank. Geweldig!
Een mooiere reclame is er niet zondag: we doen nog mee voor plek 2 ?n nacompetitie + vol huis.
En mijn glazen bol zegt al een tijd dat wij alsnog tweede worden! ;) |:)

Inderdaad  :0= VOL GAS  |:)
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 11, 2025, 13:04:29
Citaat van: Destroyer op april 11, 2025, 12:38:15
Inderdaad  :0= VOL GAS  |:)

ja oek op het veld aub
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 11, 2025, 15:33:42
Citaat van: Noordcambuur op april 11, 2025, 07:21:40
klopt fred komt niet helemaal vol.

786 zeggen ze
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 11, 2025, 17:22:50
Citaat van: denistel op april 11, 2025, 13:04:29
ja oek op het veld aub
idd niet van die slappe zooi.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 11, 2025, 19:24:56
Citaat van: fred op april 11, 2025, 15:33:42
786 zeggen ze
we zullen het zien jij er ook :?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: V-man op april 11, 2025, 22:11:22
ADO kunnen we pakken hebben 1-1 gespeeld. Excelsior een zijden draadje. Het kan nog maar het wordt met een bijna aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de na-competitie!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 11, 2025, 22:51:23
ADO punten verspeeld
Excelsior krijgt nog Emmen en Volendam
Morgen even kijken wat Dordrecht doet
En dan Zondag zelf knallen!!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: V-man op april 11, 2025, 23:26:16
Knallen bij de biertent?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 12, 2025, 09:02:58
Ongeslagen thuis in 2025 en dat blijven we ook dit seizoen, inclusief eventuele play-offs.  :proost
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 12, 2025, 13:59:31
Bijna zelfde opstelling? Of de Leeuw voor Nartey ? En Mercera terug in de basis?

Klopt het dat Nieling en Mercera op scherp staan?  :gelekaart

En ook de Leeuw en Diemers?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 12, 2025, 15:41:20
Verwacht een uitslag van minstens 3-4 doelpunten verschil
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 12, 2025, 19:34:35
Citaat van: sunderland op april 12, 2025, 15:41:20
Verwacht een uitslag van minstens 3-4 doelpunten verschil
moet ik nog maar eens zien?..
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2025, 20:17:50
Citaat van: Noordcambuur op april 12, 2025, 19:34:35
moet ik nog maar eens zien?..

We zullen het zien morgen :proost
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: ChantiSCC op april 12, 2025, 21:54:29
Citaat van: Noordcambuur op april 12, 2025, 19:34:35
moet ik nog maar eens zien?..

Verwacht eerder een taaie en lastige wedstrijd.. 2-1.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: V-man op april 12, 2025, 22:05:20
Die lui zijn fris en onbevangen en waarschijnlijk slim en snel in de counter. SCC voor een uitverkocht stadion. Hopelijk verlamt dit de tegenstander en niet het geel blauw. Ben er wat sceptisch over!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 12, 2025, 22:45:29
Ik zie ze morgen wel winnen en het dan vrijdag tegen HS verknallen :wall
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2025, 23:36:06
Citaat van: fred op april 11, 2025, 08:41:41
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?

Kaartje voor het uitvak? Hier moet je zijn!
Ben je in het bezit van een kaartje voor het uitvak/vak 22? Dan is Ingang Zuid jouw ingang, ook als er op jouw kaartje staat dat je bij het gastenvak naar binnen moet.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: ChantiSCC op april 13, 2025, 00:05:36
Citaat van: zeewolde op april 12, 2025, 22:45:29
Ik zie ze morgen wel winnen en het dan vrijdag tegen HS verknallen :wall

Zelfs al win je ze allemaal nog kom je waarschijnlijk nog een punt of doelsaldo tekort
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 06:40:52
Citaat van: V-man op april 12, 2025, 22:05:20
Die lui zijn fris en onbevangen en waarschijnlijk slim en snel in de counter. SCC voor een uitverkocht stadion. Hopelijk verlamt dit de tegenstander en niet het geel blauw. Ben er wat sceptisch over!

4 - 1
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 13, 2025, 08:48:50
Je moet er nu over heen walsen om nog een kans te maken. Het doelsaldo hadden wij in ons voordeel.
Dat moeten wij nu weer terugpakken als we nog wat willen.

Gelijk die mannetjes bij de strot pakken, dat ze met knikkende knie?n op het veld staan.

:0= 6-0
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: papier op april 13, 2025, 09:10:42
Citaat van: Galdiano op april 13, 2025, 08:48:50
Je moet er nu over heen walsen om nog een kans te maken. Het doelsaldo hadden wij in ons voordeel.
Dat moeten wij nu weer terugpakken als we nog wat willen.

Gelijk die mannetjes bij de strot pakken, dat ze met knikkende knie?n op het veld staan.

:0= 6-0

Zou niet weten wie die goals moet maken
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bankzitter op april 13, 2025, 09:25:30
Dan gewoon even de opstelling erbij pakken.
Balk, Hilterman, Diemers , R?lke en Pauwels staan daarvoor op het veld.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: papier op april 13, 2025, 10:19:23
Citaat van: Bankzitter op april 13, 2025, 09:25:30
Dan gewoon even de opstelling erbij pakken.
Balk, Hilterman, Diemers , R?lke en Pauwels staan daarvoor op het veld.

In dat geval 10-0
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 10:44:02
Wil je de druk houden op de bovenste ploegen moet je vandaag ruim winnen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 13, 2025, 11:02:38
De Leeuw ipv Nartey.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 11:05:49
Citaat van: zeewolde op april 13, 2025, 11:02:38
De Leeuw ipv Nartey.
waarom geen R?lke?.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Trainert! op april 13, 2025, 12:09:35
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 11:05:49
waarom geen R?lke?.


omdat die er niets van kan
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Poetser op april 13, 2025, 12:12:56
'Uitverkocht'

Als er 10 zijn ist veel.

8P
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Trainert! op april 13, 2025, 12:29:08
Wat een triest begin weer. Lekker focus op nacompetitie
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 13, 2025, 12:29:46
Niet te geloven. Stelletje makke schapen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 13, 2025, 12:30:59
Citaat van: V-man op april 12, 2025, 22:05:20
Die lui zijn fris en onbevangen en waarschijnlijk slim en snel in de counter. SCC voor een uitverkocht stadion. Hopelijk verlamt dit de tegenstander en niet het geel blauw. Ben er wat sceptisch over!

_O_
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 12:32:01
In Harkema 5 zit meer power, dit is betaald voetbal onwaardig.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 12:34:28
Henk haal Pauwels er uit en zet Van Veen daar neer voor het beoogde rendement.l
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Trainert! op april 13, 2025, 12:37:32
toch ook lacchwekkend dat tyrelll tikkie terug mercera er weer in staat.
Een kwartier gespeeld, geen normale aanval gezie. Wat een armoede
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Destroyer op april 13, 2025, 12:38:50
 :O hopen dat we in de PO nog wat te zoeken hebben met deze dames.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 12:42:44
Er zit totaal geen idee in dit voetbal, tactisch zwaar onder de maat.
Henk maar eefkes belle met Sandor.

Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: nee,wel? op april 13, 2025, 12:51:19
Nivootje weer hoor, wer sit ik naar te kieken tis toch beskamend
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: ChantiSCC op april 13, 2025, 12:58:08
Die PO moeten eerst maar eens gehaald worden. Op deze manier wordt dat hem niet. Plek 7 is de laatste playoffs plek op het moment.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 13:00:30
Citaat van: ChantiSCC op april 13, 2025, 12:58:08
Die PO moeten eerst maar eens gehaald worden. Op deze manier wordt dat hem niet. Plek 7 is de laatste playoffs plek op het moment.
Dit het oek niks te soeken in de PO.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 13:01:47
Nieling  rijden geschorst, kan Jonker hem hopelijk uit de selectie spelen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 13, 2025, 13:10:37
wedstrijd begon later omdat de zon op de smartphones scheen en het scannen daardoor langer duurde.....

Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 13, 2025, 13:11:59
Wat is die Pauwels slecht :( :(
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 13, 2025, 13:13:43
Henk voor de wedstrijd...
Vanaf minuut ??n er boven op knallen
Nou we hebben het gezien :_schater
Laatste kwartier iets beter Maar dat komt ook door directer voetbal in plaats van dat eindeloos geschuif achterin.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 13:14:37
Citaat van: Specuveter op april 13, 2025, 13:13:43
Henk voor de wedstrijd...
Vanaf minuut ??n er boven op knallen
Nou we hebben het gezien :_schater
Laatste kwartier iets beter Maar dat komt ook door directer voetbal in plaats van dat eindeloos geschuif achterin.
Henk kan beter lullen dan de juiste tactiek toepassen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 13:16:17
Pauwels is meer de remmende factor dan de renderende en Hilterman idem.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 13, 2025, 13:21:25
Van Mullem een parodie op voetbal
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 13, 2025, 13:22:00
Het kan niet slechter dus winnen we
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: nee,wel? op april 13, 2025, 14:13:45
Gezapigheid en armoedetroef, je winne mar der is oek alles met seit
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 13, 2025, 14:20:19
Wat een kansen nog over ?n weer
Had ook zo maar 7-5 kunnen worden.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 14:25:31
Mooi dat de winst is gepakt, maar wat is Cambuur momenteel toch bij vlagen slecht en onevenwichtig.
Tactisch had de trainer van Jong Utrecht het goed staan, wat we bij ons niet konden bespeuren.
Waarom laat Henk Pauwels zo lang staan met zijn tot niets leidende acties en die absoluut verzuimt het echte duel aan te gaan bij balverlies.
Wat dat betreft deed Kooistra in die 15 minuten meer dan die Pauwels in de resterende tijd.  Als Pauwels de instelling zou hebben van Balk zou hij een hoger niveau aan kunnen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Viper op april 13, 2025, 14:42:59
Opvallend hoe snel onze keeper in paniek raakt aan de bal en vervolgens een klote pass geeft.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 13, 2025, 14:46:48
Wiebe in 10 minuten meer acties, meer dreiging en meer meters dan Pauwels in 85 minuten
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 14:46:57
Citaat van: Viper op april 13, 2025, 14:42:59
Opvallend hoe snel onze keeper in paniek raakt aan de bal en vervolgens een klote pass geeft.
Hij was overigens hierin niet uniek hoor. Meerdere spelers waren de weg met name in de eerste 20 minuten volledig kwijt.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: drg op april 13, 2025, 14:48:48
Citaat van: Arno A op april 13, 2025, 13:10:37
wedstrijd begon later omdat de zon op de smartphones scheen en het scannen daardoor langer duurde.....

Kom ik verdomme weer eens eerder, sta je alsnog een 20-30 minuten in de rij dat werkelijk niks opschiet, man man wat triest hoe slecht dat scannen nog steeds verloopt.
Is wel een bijzondere ergernis aan het worden bij het nieuwe stadion. Heb zo'n beetje bij elke wedstrijd dat ik rond de opkomst of aftrap pas bij de stoel kom.

Ze moeten gewoon een extra deur opengooien en dan maar iemand met een handscanner er bij zetten, werkelijk nog nooit een probleem mee gehad bij het oude stadion.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 14:51:26
Citaat van: zeewolde op april 13, 2025, 14:46:48
Wiebe in 10 minuten meer acties, meer dreiging en meer meters dan Pauwels in 85 minuten
Pauwels is geen speler die wil strijden en vooral werkt aan eigen succes.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: drg op april 13, 2025, 14:52:13
Citaat van: Viper op april 13, 2025, 14:42:59
Opvallend hoe snel onze keeper in paniek raakt aan de bal en vervolgens een klote pass geeft.

Gelukkig verder wel nog steeds ver boven het niveau van keepers van afgelopen decennium, heeft soms een off-dagje maar hij is niet voor niets de minst gepasseerde.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 14:55:09
Citaat van: Trainert! op april 13, 2025, 12:09:35

omdat die er niets van kan
nou R?lke bracht meer dan die bejaarde de Leeuw.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 14:56:09
Citaat van: drg op april 13, 2025, 14:48:48
Kom ik verdomme weer eens eerder, sta je alsnog een 20-30 minuten in de rij dat werkelijk niks opschiet, man man wat triest hoe slecht dat scannen nog steeds verloopt.
Is wel een bijzondere ergernis aan het worden bij het nieuwe stadion. Heb zo'n beetje bij elke wedstrijd dat ik rond de opkomst of aftrap pas bij de stoel kom.
Ze moeten gewoon een extra deur opengooien en dan maar iemand met een handscanner er bij zetten, werkelijk nog nooit een probleem mee gehad bij het oude stadion.
In het begin was dit al bekend, maar het lijkt dat het de verantwoordelijken het hun niet boeit, hoeven zelf en sponsoren niet te scannen.
Het zelfde met de bereikbaarheid voor de personen met verminderde mobiliteit.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 14:57:32
Wat een kansen nog de laatste 10 minuten?. :y
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 13, 2025, 14:59:23
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 14:55:09
nou R?lke bracht meer dan die bejaarde de Leeuw.
eens, bracht veel dreiging weer mee
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bernardo op april 13, 2025, 15:01:03
Nou 10 minuten voor rust leuk, 10 minuten na rust leuk en voor de rest weer gezapig voetbal. Weinig vermaak dit seizoen .
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 13, 2025, 15:01:57
Half uur werk had om daar weg te komen. Nieuw stadion mooie praatjes maar de infrastructuur lachwekkend en beschamend. Niet te filmen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bankzitter op april 13, 2025, 15:02:31
Eerste 30 minuten gemist maar ik heb eigenlijk best een aardige wedstrijd gezien. Af en toe leuke passjes , aardige combinatie en genoeg kansen.
Alleen die corners.. ze gaan er maar niet in.

Die Jong ploegen hebben trouwens in de regel wel een uitstekende keeper. Deze pakte er ook weer veel.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Destroyer op april 13, 2025, 15:04:06
Citaat van: fred op april 13, 2025, 15:01:57
Half uur werk had om daar weg te komen. Nieuw stadion mooie praatjes maar de infrastructuur lachwekkend en beschamend. Niet te filmen.

Nou en juh, ben soms wel bijna uur bezig. Must naast stadion gaan wonen dan!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 13, 2025, 15:04:46
We hadden de eerste helft ook zomaar 0-3 achter kunnen staan.

Vanaf minuut 1 erop klappen. Nou het leek wel of ze tot 5 uur vanmorgen op stap waren weest.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 13, 2025, 15:05:39
Citaat van: Destroyer op april 13, 2025, 15:04:06
Nou en juh, ben soms wel bijna uur bezig. Must naast stadion gaan wonen dan!

Was leuk die weer even te treffen  |:)
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:06:03
Citaat van: Bankzitter op april 13, 2025, 15:02:31
Eerste 30 minuten gemist maar ik heb eigenlijk best een aardige wedstrijd gezien. Af en toe leuke passjes , aardige combinatie en genoeg kansen.
Alleen die corners.. ze gaan er maar niet in.

Die Jong ploegen hebben trouwens in de regel wel een uitstekende keeper. Deze pakte er ook weer veel.
jazeker een geweldige doelman Gadellea.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:08:31
Er waren vandaag 14.118 supporters maar die waren er zeker niet.
Uitvak was zeker niet uitverkocht
Zuidtribune ook heel veel lege plekken.
Westtribune maar niet over te hebben?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 13, 2025, 15:11:25
Klopt zat op Zuid dit keer. Noord echt half leeg. Veel mensen zelf voetballen denk ik ?
Uitvak vol kleine kinderen elftallen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Destroyer op april 13, 2025, 15:12:09
Citaat van: fred op april 13, 2025, 15:05:39
Was leuk die weer even te treffen  |:)
|:) echt wel
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Destroyer op april 13, 2025, 15:12:56
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:08:31
Er waren vandaag 14.118 supporters maar die waren er zeker niet.
Uitvak was zeker niet uitverkocht
Zuidtribune ook heel veel lege plekken.
Westtribune maar niet over te hebben?

Ken ook heel vel die thuis bleven, waardeloze tijd?!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 13, 2025, 15:18:51
We doen nog mee, na Helmond uit weten we of we definitief afhaken of mee gaan doen tot de laatste twee wedstrijden. Benieuwd wie er voor Nieling gaat komen, Smand of toch Jonker/Casas?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 13, 2025, 15:21:40
Citaat van: michello op april 13, 2025, 15:18:51
We doen nog mee

Hoeveel hest had jonge  :_schater
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:26:35
Citaat van: michello op april 13, 2025, 15:18:51
We doen nog mee, na Helmond uit weten we of we definitief afhaken of mee gaan doen tot de laatste twee wedstrijden. Benieuwd wie er voor Nieling gaat komen, Smand of toch Jonker/Casas?
jonker speelt zaterdag met o21 een belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse dat gaat niet worden.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Poetser op april 13, 2025, 15:44:58
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:26:35
jonker speelt zaterdag met o21 een belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse dat gaat niet worden.

O21 is van ondergeschikt belang.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 15:53:10
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:26:35
jonker speelt zaterdag met o21 een belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse dat gaat niet worden.
Mij dunkt dat een basisplaats in de A selectie preferent is.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 16:02:07
Citaat van: Poetser op april 13, 2025, 15:44:58
O21 is van ondergeschikt belang.
nou dat wil ik nog wel eens zien.
Ik denk eerder dat Smand of Casas er in staat en als derde als derde centrale verdediger mee Jonker.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 13, 2025, 16:02:52
Citaat van: fred op april 13, 2025, 15:21:40
Hoeveel hest had jonge  :_schater

0.0 :proost
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 16:52:22
Citaat van: Poetser op april 13, 2025, 15:44:58
O21 is van ondergeschikt belang.

die willen kampioen worden
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 16:56:05
1e hefft dramatisch toch en er werd niks aan gedaan dat vind ik nog
het minste,
de leeuw op het middenveld dat ken niet balk op de buiten is
oek weinig zet die dan maar in de spits zoals 2e helft en el haft
op de buiten veel betere samenwerking met mercera.
2e helft had je ook wel 7 kunnen maken
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: CambuurArnhem op april 13, 2025, 16:58:35
Eerste half uur (of duurde het nog langer) was niet om aan te  zien. Zelden zoiets gezien. Uiteindelijk win je deze dan toch nog vrij eenvoudig. Blij met de drie puntjes. Ik verwacht verder maar niets meer, wie weet valt het dan nog mee. Wiebe Kooistra viel goed in. Waarom speelt hij niet vaker?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 17:02:50
Citaat van: denistel op april 13, 2025, 16:56:05
1e hefft dramatisch toch en er werd niks aan gedaan dat vind ik nog
het minste,
de leeuw op het middenveld dat ken niet balk op de buiten is
oek weinig zet die dan maar in de spits zoals 2e helft en el haft
op de buiten veel betere samenwerking met mercera.
2e helft had je ook wel 7 kunnen maken
Mercera kwam er een paar keer buitenom en dat miste ik de eerste helft.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: carlo de leeuw op april 13, 2025, 17:18:50
Blijft toch wat een moeizame worstel ploeg. Kwa ranglijst lijkt dit ook het maximale wel zo'n beetje met deze spelers. Vind eigenlijk alleen Diemers goed en degelijk!
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: wiekie1969 op april 13, 2025, 17:58:08
 Diemers......en heel ver daaronder de rest....... Keepertje die een kop heeft alsof ie elk moment in janken kan uitbarsten. Straalt niks meer uit de laatste weken. Elke uittrap levert ie in. Utrecht miste de kansen op de 0-2. Maar de buit is gelukkig weer binnen. Top 5 is haalbaar, dan heb je het goed gedaan.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:00:02
Hilterman niet een knikker geraakt. Wat was die man slecht. Gewoon Balk in de punt volgende week.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:04:46
Citaat van: michello op april 13, 2025, 15:18:51
We doen nog mee, na Helmond uit weten we of we definitief afhaken of mee gaan doen tot de laatste twee wedstrijden. Benieuwd wie er voor Nieling gaat komen, Smand of toch Jonker/Casas?

Vent, wut eens wakker. 1 rondje playoffs, dat ist.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 13, 2025, 18:05:39
Citaat van: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:00:02
Hilterman niet een knikker geraakt. Wat was die man slecht. Gewoon Balk in de punt volgende week.
Hij was niet de minste, het schijnt dat Pauwels ook mee heeft gedaan.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: diekhuzen op april 13, 2025, 18:14:36
Onze centrale verdedigers komen ook beide zwaar te kort. Het is leuk en aardig dat we vaak de nul hebben gehouden, maar opbouwend zeer matig en Souren en Diemers moeten constant uitzakken om de bal op te halen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 13, 2025, 18:26:18
Citaat van: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:04:46
Vent, wut eens wakker. 1 rondje playoffs, dat ist.

Nee ADO, Den Bosch en De Graafschap zitten er lekker in.  :proost
Toch ook allemaal dramatisch man. Elke week is weer anders in de KKD en de PO is al helemaal niet te zeggen wie er gaat winnen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:43:32
Citaat van: michello op april 13, 2025, 18:26:18
Nee ADO, Den Bosch en De Graafschap zitten er lekker in.  :proost
Toch ook allemaal dramatisch man. Elke week is weer anders in de KKD en de PO is al helemaal niet te zeggen wie er gaat winnen.

Cambuur redt het niet met dit elftal. Dat weest toch zelf oek wel.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bernardo op april 13, 2025, 19:08:02
Citaat van: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:43:32
Cambuur redt het niet met dit elftal. Dat weest toch zelf oek wel.

Dacht NAC vorig seizoen ook. PO is moment opname
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: PePe op april 13, 2025, 20:29:43
Om 12.15 een wedstrijd is ook veel te vroeg voor Cambuur, ze waren nog niet wakker.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 20:54:39
Citaat van: PePe op april 13, 2025, 20:29:43
Om 12.15 een wedstrijd is ook veel te vroeg voor Cambuur, ze waren nog niet wakker.
dat zal het zijn  :y
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 21:07:38
Citaat van: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?

juistum zoek je spitsen of combineer naar voren bal spelen
en door bewegen ipv stil staand voetbal de 2e helft kon het
bij vlagen wel en werd je een keer of 10 gevaarlijk,
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 21:09:51
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 17:02:50
Mercera kwam er een paar keer buitenom en dat miste ik de eerste helft.

omdat balk de voel blokeerde die moet dan af en toe naar binnen komen
want komt zelf geen man voor bij.op links het zelfde pauwels moet soms
ruimte geven aan de back.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 21:16:09
Citaat van: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?
Dat oeverloze getik achterin is in opdracht. Onze trainer wil vanuit de verdediging opbouwen, maar vergeet dat hij bij cambuur in dienst is en niet bij Ajax, Barcelona enz.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: oost op april 13, 2025, 21:21:54
Het niveau verschil is gewoon te groot.
Tegen Dordrecht en nog een paar duels werd er echt goed gespeeld. Vandaag en vorige week deed gewoon pijn aan de ogen. Dat we vandaag wonnen had meer te maken met gebrek aan kwaliteit bij Utrecht dan dat wij zo goed zijn.
Hilterman valt mij echt vies tegen.

Ik zou zeggen volgend duel gewoon  Balk weer in de spits el haft en pauwels op de vlanken.

En de Leeuw op 10 gelijk mee stoppen.
Zo zuur dat de Jong niet meer bij de selectie zit, daar had je echt nog wel wat aan gehad.
Nu heb je eigelijk geen middenveld.
Rolke en De Leeuw kunnen beiden eigelijk niet meer.
Eerst genoemde is nog redelijk jong maar ik zie amper talent in hem.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 21:41:49
Ben heel benieuwd wie Henk gaat opstellen tegen Helmond Sport.
Nieling is er niet bij en ik zou de Leeuw mooi op het bankje laten beginnen.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 13, 2025, 22:03:49
Gewoon starten met Casas. Als je heel je jeugd bij Barca hebt gespeeld dan kun je gewoon voetballen.

Hilterman is totaal niet fit. Wil graag maar lukt gewoon niet.
De eerste beste afwerk oefening tijdens de warming up ging een simpele pass naar de cornervlag al finaal mis.

Van Mullem was weer ouderwets aan het prutsen.
Weer bijna een eigen doelpunt, en tijdens het in dribbelen liep hij zich hopeloos vast.

Gewoon Balk maar weer in de spits.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: beam op april 14, 2025, 09:37:24
Man man wat een moeizame overwinning. Lachwekkend hoe wij starten aan de wedstrijd. Totaal geen scherpte. Overal een stap te laat. Ze hadden niet verwacht dat Utrecht met veel druk naar voren zou gaan spelen en hun linkermiddenvelder veel naar binnen zou spelen. Daar wisten geen raad mee. Volgens Diemers. Ze kunnen dit zelf in het veld niet oplossen. Dan moet de keeper gaan liggen en Henk gaat Diemers influisteren dat de Nieling moet doorstappen op deze man. Echt daar snap ik echt helemaal niets van. Wat een niveau zeg om te janken. Het eindeloze getik door het midden terwijl een Balk of Pauwels langs de lijn ook gewoon aanspeelbaar zijn. Maar nee dit altijd met de meest moeilijke en gevaarlijkste pass door het midden. Voorzetten die niet aankomen. Hilterman is alleen maar aan het lopen en word maar niet ingespeeld. Niemand die een gat trekt op het middenveld zodat er een passlijn open komt. Dat Utrecht zo laag staat in de competitie is ook wel duidelijk geworden. Scorend vermogen van 0,0. Die hebben veel kansen nodig om tot scoren te komen en dat is gister ons geluk geweest.

Uiteindelijk wel een terechte overwinning en het mooie is dat de andere ploegen ook niet best zijn. Dus we maken echt nog kans op de 2e plek. Je hebt het niet in eigen hand.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 14, 2025, 10:23:55
Citaat van: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?
een grote ergernis idd. Waar ik ook niet goed van word is dat ons ingooi standaard terug gaat waar ook maar op het veld. Iedere x die achteruit gedachte. Kun je steeds weer opnieuw beginnen. Er waren zo vaak momenten dat de inworp vooruit kon.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 14, 2025, 10:28:18
Citaat van: beam op april 14, 2025, 09:37:24
Man man wat een moeizame overwinning. Lachwekkend hoe wij starten aan de wedstrijd. Totaal geen scherpte. Overal een stap te laat. Ze hadden niet verwacht dat Utrecht met veel druk naar voren zou gaan spelen en hun linkermiddenvelder veel naar binnen zou spelen. Daar wisten geen raad mee. Volgens Diemers. Ze kunnen dit zelf in het veld niet oplossen. Dan moet de keeper gaan liggen en Henk gaat Diemers influisteren dat de Nieling moet doorstappen op deze man. Echt daar snap ik echt helemaal niets van. Wat een niveau zeg om te janken. Het eindeloze getik door het midden terwijl een Balk of Pauwels langs de lijn ook gewoon aanspeelbaar zijn. Maar nee dit altijd met de meest moeilijke en gevaarlijkste pass door het midden. Voorzetten die niet aankomen. Hilterman is alleen maar aan het lopen en word maar niet ingespeeld. Niemand die een gat trekt op het middenveld zodat er een passlijn open komt. Dat Utrecht zo laag staat in de competitie is ook wel duidelijk geworden. Scorend vermogen van 0,0. Die hebben veel kansen nodig om tot scoren te komen en dat is gister ons geluk geweest.

Uiteindelijk wel een terechte overwinning en het mooie is dat de andere ploegen ook niet best zijn. Dus we maken echt nog kans op de 2e plek. Je hebt het niet in eigen hand.
wat jij omschrijft is de totale voetballerij en dan krijg je dus dit. Als er een speler in moet vallen laatste 10 minuten word ie een A4 voorgehouden met opdrachten. Alles word voorgekauwd tegenwoordig. Een warming up trainer is toch tenenkrommend.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Specuveter op april 14, 2025, 11:29:19
Het schijnt de voetballerij van tegenwoordig te zijn
Helaas verandert alles om ons heen.
We worden ??n dagje ouder denk ik.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Bankzitter op april 14, 2025, 12:28:08
Het lijkt wel modern om afwachtend te beginnen en dan te kijken hoe de tegenstander staat.

Bij dit soort thuiswedstrijden denk ik, begin gewoon alles 1-op-1 zetten en geef vol gas. In principe heb je op de meeste positie toch een betere speler dan de tegenstander. Dan heb je direct het publiek erachter.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: beam op april 14, 2025, 13:16:06
Citaat van: Specuveter op april 14, 2025, 11:29:19
Het schijnt de voetballerij van tegenwoordig te zijn
Helaas verandert alles om ons heen.
We worden ??n dagje ouder denk ik.
Dat zal het dan wel. Wel jammer dat de jongens zo geprogrammeerd worden dat er geen inzicht meer in zit.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: De Gast op april 14, 2025, 15:20:35
Citaat van: Galdiano op april 13, 2025, 22:03:49

Hilterman is totaal niet fit. Wil graag maar lukt gewoon niet.
De eerste beste afwerk oefening tijdens de warming up ging een simpele pass naar de cornervlag al finaal mis.


Die jongen kwam hier topfit. Ik kan me niet voorstellen dat de schouder uit de kom hem zo lang parten speelt.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 14, 2025, 15:43:50
Citaat van: Bankzitter op april 14, 2025, 12:28:08
Het lijkt wel modern om afwachtend te beginnen en dan te kijken hoe de tegenstander staat.

Bij dit soort thuiswedstrijden denk ik, begin gewoon alles 1-op-1 zetten en geef vol gas. In principe heb je op de meeste positie toch een betere speler dan de tegenstander. Dan heb je direct het publiek erachter.
Henk zei dat ze vol er op zouden. Ze zetten druk tot 5 meter voor de 16. Wat is dat dan voor volgas. Henk is verantwoordelijk voor ons spel. Kan ie na afloop dingen zeggen maar als men niet luistert gelijk er uit flikkeren. Wat een nepzooi.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: fred op april 14, 2025, 17:31:18
Er kan inderdaad ook verbaal wat meer uit komen Henkie, dat hoeft niet perse in de kleedkamer maar kan gewoon vanaf de zijlijn. Daar maak je jou jongens echt niet mee kapot.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: denistel op april 14, 2025, 18:20:08
Citaat van: Bankzitter op april 14, 2025, 12:28:08
Het lijkt wel modern om afwachtend te beginnen en dan te kijken hoe de tegenstander staat.

Bij dit soort thuiswedstrijden denk ik, begin gewoon alles 1-op-1 zetten en geef vol gas. In principe heb je op de meeste positie toch een betere speler dan de tegenstander. Dan heb je direct het publiek erachter.

juistum maar ja dat gaat niet gebeuren,,de tegenstander speelde anders
dan de laatste wedstrijden ja logisch toen hadden ze een heel ander team.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Vlampiep op april 14, 2025, 20:37:08
Citaat van: De Gast op april 14, 2025, 15:20:35
Die jongen kwam hier topfit. Ik kan me niet voorstellen dat de schouder uit de kom hem zo lang parten speelt.
Verklaart overgens wel dat hij op de bank zat en Uldrikus in de basis stond.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 14, 2025, 22:07:14
Citaat van: De Gast op april 14, 2025, 15:20:35
Die jongen kwam hier topfit. Ik kan me niet voorstellen dat de schouder uit de kom hem zo lang parten speelt.

Hij kwam hier helemaal niet topfit. Moest nog opgestraind worden. En is bij lange na niet topfit.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: De Gast op april 14, 2025, 22:16:13
Citaat van: Vlampiep op april 14, 2025, 20:37:08
Verklaart overgens wel dat hij op de bank zat en Uldrikus in de basis stond.

Tsja, inmiddels Uldrikis ook (ernstig) geblesseerd.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: De Gast op april 14, 2025, 22:17:01
Citaat van: Galdiano op april 14, 2025, 22:07:14
Hij kwam hier helemaal niet topfit. Moest nog opgestraind worden. En is bij lange na niet topfit.

Dat is dan jouw indruk. Gaf zelf aan in zijn eerste interview fit te zijn.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Galdiano op april 15, 2025, 06:56:02
Citaat van: De Gast op april 14, 2025, 22:17:01
Dat is dan jouw indruk. Gaf zelf aan in zijn eerste interview fit te zijn.

Tuurlijk zegt hij dat. Net zoals Afolabi.  :_schater
Met Hilterman heeft het niets met zijn schouder te maken.
Hij was niet fit en is niet fit.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: De Gast op april 15, 2025, 07:16:51
Fit of niet fit.. misschien hebben we te weinig geduld met die jongen of verwachten we teveel. Geeft zelf aan een spits te zijn die je de hele wedstrijd niet kunt zien, geen bal hoeft te raken maar er dan plots staat.
En dan wisselen wij hem weer in de rust. Heeft de club dan weer z?n huiswerk niet gedaan vraag ik me af.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 15, 2025, 07:55:57
Citaat van: De Gast op april 15, 2025, 07:16:51
Fit of niet fit.. misschien hebben we te weinig geduld met die jongen of verwachten we teveel. Geeft zelf aan een spits te zijn die je de hele wedstrijd niet kunt zien, geen bal hoeft te raken maar er dan plots staat.
En dan wisselen wij hem weer in de rust. Heeft de club dan weer z?n huiswerk niet gedaan vraag ik me af.
was toch dat we 2 e helft veel beter waren zonder Hilterman. Afjagen deed hij op een drafje tot niet eens de 16. Balk bracht veel meer energie. Betekent dat nu dat Hilterman slecht is ofzo? Nee juh. Die gaat heus nog belangrijk zijn. Kunnen het beter over van Mullem hebben die zo slecht was. Ach iedere speler heeft wel een mindere tijd. Neem Mercera die weer top is maar ook een slechte fase heeft gehad paar weken terug
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Gasgeve op april 15, 2025, 09:11:56
Citaat van: De Gast op april 15, 2025, 07:16:51
Fit of niet fit.. misschien hebben we te weinig geduld met die jongen of verwachten we teveel. Geeft zelf aan een spits te zijn die je de hele wedstrijd niet kunt zien, geen bal hoeft te raken maar er dan plots staat.
En dan wisselen wij hem weer in de rust. Heeft de club dan weer z?n huiswerk niet gedaan vraag ik me af.
En de club gaf aan juist een spits te willen die als kapstok kan fungeren en meer doet dan alleen scoren. Spits waarmee je door kan voetballen. Hilterman is een doelpuntenmaker, meer een Makaay dan een aanspeelpunt. Wel heel ander niveau dan Makaay natuurlijk.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 15, 2025, 11:00:50
and the Oscar goes to ;

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17396549/cambuur-sjoernaal-toneelspel-van-jansen-leidt-tot-comeback-tegen-jong-fc-utrecht

Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: sunderland op april 15, 2025, 17:14:34
Zie even terug, die domkop van een Faber zegt dat het geen strafschop is . Hoe duidelijk kan het zijn
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Poetser op april 15, 2025, 18:14:20
Citaat van: sunderland op april 15, 2025, 17:14:34
Zie even terug, die domkop van een Faber zegt dat het geen strafschop is . Hoe duidelijk kan het zijn

Haha ja die vond ik ook bijzonder.

Maar ja, wat verwacht je ook van een spits van Trynwalden 5.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: zeewolde op april 15, 2025, 18:39:52
Citaat van: sunderland op april 15, 2025, 17:14:34
Zie even terug, die domkop van een Faber zegt dat het geen strafschop is . Hoe duidelijk kan het zijn
zelfs de spelers van jong utrecht konnje direct aan zien dat ze het ook een duidelijke penalty vonden
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: michello op april 15, 2025, 19:45:58
Citaat van: zeewolde op april 15, 2025, 18:39:52
zelfs de spelers van jong utrecht konnje direct aan zien dat ze het ook een duidelijke penalty vonden

Faber, met z?n programmatheorie, kansloos.  :_schater
man wat verlang ik weer naar Jan Vincent van Zuiden. Dat was een veel betere analist/commentator.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: beam op april 16, 2025, 11:09:48
Andor Faber de man met 25 letters in het alfabet.  :zweep
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 16, 2025, 11:56:38
Ja waar je mee omgaat... Ouwe jongens... bij de sportcast. Zouden ze weten dat het uitgezonden wordt. Het is niet live dus knippen mag. En JVvZ kan je gelukkig elk weekend horen bij LDL. Hij doet het erg goed.
Titel: Re: Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15
Bericht door: Arno A op april 20, 2025, 14:04:29
En Ohio ook gespaard van vandaag..