Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058


Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op april 10, 2025, 16:48:48
Hey mede scc?ers,
Vooral voor de fanatieke lui op noord: stap zondag effe van het principe af door geen sfeergerelateerde acties te houden tegen beloften ploegen. Spandoek: ?stop de beloften? prima maar ook eigen doeken en volop gas gevuh.
Zondag ist ?uitverkocht?, de laatste losse tickets voor het ?uitvak? gaan ook over de toonbank. Geweldig!
Een mooiere reclame is er niet zondag: we doen nog mee voor plek 2 ?n nacompetitie + vol huis.
En mijn glazen bol zegt al een tijd dat wij alsnog tweede worden! ;) |:)

Inderdaad  :0= VOL GAS  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel


fred


sunderland


Noordcambuur


V-man

ADO kunnen we pakken hebben 1-1 gespeeld. Excelsior een zijden draadje. Het kan nog maar het wordt met een bijna aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de na-competitie!

Specuveter

ADO punten verspeeld
Excelsior krijgt nog Emmen en Volendam
Morgen even kijken wat Dordrecht doet
En dan Zondag zelf knallen!!

V-man


michello

Ongeslagen thuis in 2025 en dat blijven we ook dit seizoen, inclusief eventuele play-offs.  :proost

Arno A

Bijna zelfde opstelling? Of de Leeuw voor Nartey ? En Mercera terug in de basis?

Klopt het dat Nieling en Mercera op scherp staan?  :gelekaart

En ook de Leeuw en Diemers?

sunderland

Verwacht een uitslag van minstens 3-4 doelpunten verschil

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 12, 2025, 15:41:20
Verwacht een uitslag van minstens 3-4 doelpunten verschil
moet ik nog maar eens zien?..

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op april 12, 2025, 19:34:35
moet ik nog maar eens zien?..

Verwacht eerder een taaie en lastige wedstrijd.. 2-1.