Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Zie even terug, die domkop van een Faber zegt dat het geen strafschop is . Hoe duidelijk kan het zijn

Poetser

Citaat van: sunderland op april 15, 2025, 17:14:34
Zie even terug, die domkop van een Faber zegt dat het geen strafschop is . Hoe duidelijk kan het zijn

Haha ja die vond ik ook bijzonder.

Maar ja, wat verwacht je ook van een spits van Trynwalden 5.

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 15, 2025, 17:14:34
Zie even terug, die domkop van een Faber zegt dat het geen strafschop is . Hoe duidelijk kan het zijn
zelfs de spelers van jong utrecht konnje direct aan zien dat ze het ook een duidelijke penalty vonden

michello

Citaat van: zeewolde op april 15, 2025, 18:39:52
zelfs de spelers van jong utrecht konnje direct aan zien dat ze het ook een duidelijke penalty vonden

Faber, met z?n programmatheorie, kansloos.  :_schater
man wat verlang ik weer naar Jan Vincent van Zuiden. Dat was een veel betere analist/commentator.

beam

Andor Faber de man met 25 letters in het alfabet.  :zweep

Arno A

Ja waar je mee omgaat... Ouwe jongens... bij de sportcast. Zouden ze weten dat het uitgezonden wordt. Het is niet live dus knippen mag. En JVvZ kan je gelukkig elk weekend horen bij LDL. Hij doet het erg goed.

Arno A