Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: michello op april 13, 2025, 18:26:18
Nee ADO, Den Bosch en De Graafschap zitten er lekker in.  :proost
Toch ook allemaal dramatisch man. Elke week is weer anders in de KKD en de PO is al helemaal niet te zeggen wie er gaat winnen.

Cambuur redt het niet met dit elftal. Dat weest toch zelf oek wel.

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:43:32
Cambuur redt het niet met dit elftal. Dat weest toch zelf oek wel.

Dacht NAC vorig seizoen ook. PO is moment opname

Tanjajeah

Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?

PePe

Om 12.15 een wedstrijd is ook veel te vroeg voor Cambuur, ze waren nog niet wakker.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 13, 2025, 20:29:43
Om 12.15 een wedstrijd is ook veel te vroeg voor Cambuur, ze waren nog niet wakker.
dat zal het zijn  :y

denistel

Citaat van: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?

juistum zoek je spitsen of combineer naar voren bal spelen
en door bewegen ipv stil staand voetbal de 2e helft kon het
bij vlagen wel en werd je een keer of 10 gevaarlijk,

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 17:02:50
Mercera kwam er een paar keer buitenom en dat miste ik de eerste helft.

omdat balk de voel blokeerde die moet dan af en toe naar binnen komen
want komt zelf geen man voor bij.op links het zelfde pauwels moet soms
ruimte geven aan de back.

Vlampiep

#172
Citaat van: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?
Dat oeverloze getik achterin is in opdracht. Onze trainer wil vanuit de verdediging opbouwen, maar vergeet dat hij bij cambuur in dienst is en niet bij Ajax, Barcelona enz.

oost

Het niveau verschil is gewoon te groot.
Tegen Dordrecht en nog een paar duels werd er echt goed gespeeld. Vandaag en vorige week deed gewoon pijn aan de ogen. Dat we vandaag wonnen had meer te maken met gebrek aan kwaliteit bij Utrecht dan dat wij zo goed zijn.
Hilterman valt mij echt vies tegen.

Ik zou zeggen volgend duel gewoon  Balk weer in de spits el haft en pauwels op de vlanken.

En de Leeuw op 10 gelijk mee stoppen.
Zo zuur dat de Jong niet meer bij de selectie zit, daar had je echt nog wel wat aan gehad.
Nu heb je eigelijk geen middenveld.
Rolke en De Leeuw kunnen beiden eigelijk niet meer.
Eerst genoemde is nog redelijk jong maar ik zie amper talent in hem.

Noordcambuur

Ben heel benieuwd wie Henk gaat opstellen tegen Helmond Sport.
Nieling is er niet bij en ik zou de Leeuw mooi op het bankje laten beginnen.

Galdiano

Gewoon starten met Casas. Als je heel je jeugd bij Barca hebt gespeeld dan kun je gewoon voetballen.

Hilterman is totaal niet fit. Wil graag maar lukt gewoon niet.
De eerste beste afwerk oefening tijdens de warming up ging een simpele pass naar de cornervlag al finaal mis.

Van Mullem was weer ouderwets aan het prutsen.
Weer bijna een eigen doelpunt, en tijdens het in dribbelen liep hij zich hopeloos vast.

Gewoon Balk maar weer in de spits.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

beam

Man man wat een moeizame overwinning. Lachwekkend hoe wij starten aan de wedstrijd. Totaal geen scherpte. Overal een stap te laat. Ze hadden niet verwacht dat Utrecht met veel druk naar voren zou gaan spelen en hun linkermiddenvelder veel naar binnen zou spelen. Daar wisten geen raad mee. Volgens Diemers. Ze kunnen dit zelf in het veld niet oplossen. Dan moet de keeper gaan liggen en Henk gaat Diemers influisteren dat de Nieling moet doorstappen op deze man. Echt daar snap ik echt helemaal niets van. Wat een niveau zeg om te janken. Het eindeloze getik door het midden terwijl een Balk of Pauwels langs de lijn ook gewoon aanspeelbaar zijn. Maar nee dit altijd met de meest moeilijke en gevaarlijkste pass door het midden. Voorzetten die niet aankomen. Hilterman is alleen maar aan het lopen en word maar niet ingespeeld. Niemand die een gat trekt op het middenveld zodat er een passlijn open komt. Dat Utrecht zo laag staat in de competitie is ook wel duidelijk geworden. Scorend vermogen van 0,0. Die hebben veel kansen nodig om tot scoren te komen en dat is gister ons geluk geweest.

Uiteindelijk wel een terechte overwinning en het mooie is dat de andere ploegen ook niet best zijn. Dus we maken echt nog kans op de 2e plek. Je hebt het niet in eigen hand.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op april 13, 2025, 20:22:33
Dat eeuwige plichtmatige achterin-heen-en-weer getik, vanaf het begin al. Daar snap ik niks van. Nieling naar Mullem naar Mercera naar Nieling. Zeker in de beginfase tegen een jongploeg thuis wil je toch gelijk vol gasgeven?
een grote ergernis idd. Waar ik ook niet goed van word is dat ons ingooi standaard terug gaat waar ook maar op het veld. Iedere x die achteruit gedachte. Kun je steeds weer opnieuw beginnen. Er waren zo vaak momenten dat de inworp vooruit kon.

sunderland

Citaat van: beam op april 14, 2025, 09:37:24
Man man wat een moeizame overwinning. Lachwekkend hoe wij starten aan de wedstrijd. Totaal geen scherpte. Overal een stap te laat. Ze hadden niet verwacht dat Utrecht met veel druk naar voren zou gaan spelen en hun linkermiddenvelder veel naar binnen zou spelen. Daar wisten geen raad mee. Volgens Diemers. Ze kunnen dit zelf in het veld niet oplossen. Dan moet de keeper gaan liggen en Henk gaat Diemers influisteren dat de Nieling moet doorstappen op deze man. Echt daar snap ik echt helemaal niets van. Wat een niveau zeg om te janken. Het eindeloze getik door het midden terwijl een Balk of Pauwels langs de lijn ook gewoon aanspeelbaar zijn. Maar nee dit altijd met de meest moeilijke en gevaarlijkste pass door het midden. Voorzetten die niet aankomen. Hilterman is alleen maar aan het lopen en word maar niet ingespeeld. Niemand die een gat trekt op het middenveld zodat er een passlijn open komt. Dat Utrecht zo laag staat in de competitie is ook wel duidelijk geworden. Scorend vermogen van 0,0. Die hebben veel kansen nodig om tot scoren te komen en dat is gister ons geluk geweest.

Uiteindelijk wel een terechte overwinning en het mooie is dat de andere ploegen ook niet best zijn. Dus we maken echt nog kans op de 2e plek. Je hebt het niet in eigen hand.
wat jij omschrijft is de totale voetballerij en dan krijg je dus dit. Als er een speler in moet vallen laatste 10 minuten word ie een A4 voorgehouden met opdrachten. Alles word voorgekauwd tegenwoordig. Een warming up trainer is toch tenenkrommend.

Specuveter

Het schijnt de voetballerij van tegenwoordig te zijn
Helaas verandert alles om ons heen.
We worden ??n dagje ouder denk ik.