Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 08, 2025, 15:46:34
Kom je ook zo mooi mee naar boven.
Naar beneden geen probleem  :_schater
jaaaaa blijf dan maar op de begane grond?..

Zuid1991

#61
Hey mede scc?ers,
Vooral voor de fanatieke lui op noord: stap zondag effe van het principe af door geen sfeergerelateerde acties te houden tegen beloften ploegen. Spandoek: ?stop de beloften? prima maar ook eigen doeken en volop gas gevuh.
Zondag ist ?uitverkocht?, de laatste losse tickets voor het ?uitvak? gaan ook over de toonbank. Geweldig!
Een mooiere reclame is er niet zondag: we doen nog mee voor plek 2 ?n nacompetitie + vol huis.
En mijn glazen bol zegt al een tijd dat wij alsnog tweede worden! ;) |:)


Specuveter

Citaat van: Zuid1991 op april 10, 2025, 16:48:48
Hey mede scc?ers,
Vooral voor de fanatieke lui op noord: stap zondag effe van het principe af door geen sfeergerelateerde acties te houden tegen beloften ploegen. Spandoek: ?stop de beloften? prima maar ook eigen doeken en volop gas gevuh.
Zondag ist ?uitverkocht?, de laatste losse tickets voor het ?uitvak? gaan ook over de toonbank. Geweldig!
Een mooiere reclame is er niet zondag: we doen nog mee voor plek 2 ?n nacompetitie + vol huis.
En mijn glazen bol zegt al een tijd dat wij alsnog tweede worden! ;) |:)
Dan zit er vast een scheur in jou glazen bol :_schater

Zuid1991

Citaat van: Specuveter op april 10, 2025, 17:22:35
Dan zit er vast een scheur in jou glazen bol :_schater
Intu?tie vriend, komt aan op de laatste thuiswedstrijd, geloof mie |:)

Vlampiep

Su mij toch oek niet ferbaase,  dat we weer blied weeze magge met un geliek spel.
Ut ken alle kanten op, mar dizze selectie is feul te onevenwichtig om onder druk te presteren.

Noordcambuur

Nog slechts 5 kaarten beschikbaar voor het uitvak?. |:)

De Gast

Bijzonder. Eerder dit seizoen zat er geen hond tegen Jong Ajax in dat vak.

papier

Citaat van: De Gast op april 10, 2025, 20:15:59
Bijzonder. Eerder dit seizoen zat er geen hond tegen Jong Ajax in dat vak.

Was die uberhaupt open voor thuispubliek toen? Nou ja, mooi weer, middagwedstrijdje, 10 euro. Ideaal voor gezinnen lijkt mij.

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2025, 19:23:06
Nog slechts 5 kaarten beschikbaar voor het uitvak?. |:)

Vraag mij af of alle kaarten wel beschikbaar waren.
Onderin alles wel snel verkocht

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 10, 2025, 21:55:41
Vraag mij af of alle kaarten wel beschikbaar waren.
Onderin alles wel snel verkocht
klopt fred komt niet helemaal vol.

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 11, 2025, 07:21:40
klopt fred komt niet helemaal vol.
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?

Galdiano

Citaat van: fred op april 11, 2025, 08:41:41
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?

Kan toch gewoon? Het bevind zich op de zuid tribune.
Dag van te voren komt er altijd wedstrijd info online. Zal ook wel de ingang van het uitvak vermeld gaan worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

diekhuzen

Citaat van: fred op april 11, 2025, 08:41:41
Opnieuw slaan ze de plank mis. Ingang Zuid staat er ook op de tickets  :?

Je kunt ook overal tegenaan trappen....

michello

Dat trappen gaat momenteel niet zo makkelijk bij Fred.  :koffie

fred