Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Belangrijke wedstrijd  |:)
Noord is al uitverkocht er zijn nog kaarten beschikbaar voor de zuid en oosttribune.

Arno A

Raakt wel uitverkocht toch? Wanneer je eerst het resultaat tegen Emmen wilt afwachten vis je misschien wel achter het net. Laat het vissen maar over aan de keepers van de tegenpartij.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op april 01, 2025, 13:11:00
Raakt wel uitverkocht toch? Wanneer je eerst het resultaat tegen Emmen wilt afwachten vis je misschien wel achter het net. Laat het vissen maar over aan de keepers van de tegenpartij.
:y :thumbsup

Noordcambuur

Op deze dag speelt Utrecht tegen Groningen om de zelfde tijd  :thumbsup

Noordcambuur

Noordtribune uitverkocht
Oosttribune nog 42 kaarten beschikbaar.
Zuidtribune nog 51 kaarten beschikbaar.
Westtribune?

Noordcambuur

Nog 17 kaarten beschikbaar voor Oosttribune.
Nog 32 kaarten beschikbaar voor Zuidtribune.

fred

Nog ruim een week te gaan en al bijna uitverkocht  |:)

Kaartje of 30 nog te verkrijgen

Bernardo

Uitvak ook maar verkopen aan Cambuur supporters?

Het eerste van Utrecht speelt zelf ook thuis om 12:15, zal wel niks meekomen met Jong

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 15:26:17
Uitvak ook maar verkopen aan Cambuur supporters?

Het eerste van Utrecht speelt zelf ook thuis om 12:15, zal wel niks meekomen met Jong
klopt helemaal vol moet het stadion.
Voor ?5,00 in het uitvak.
Heb het vorige week ook gezien bij Excelsior tegen jong Utrecht heeft Excelsior ook de kaarten verkocht voor het uitvak aan supporters van Excelsior.

fred


Noordcambuur

Nou er zijn nog een paar kaarten beschikbaar.
Oosttribune nog maar 1 kaart beschikbaar.
Zuidtribune nog maar 4 kaarten beschikbaar.

Noordtribune al een week uitverkocht.
Westtribune ?

Uitvak zal niet vol komen?? :_schater

sunderland


Zuid1991

Deze wedstrijd is bijna ?uitverkocht?.
Waarom gooi je dat uitvak niet open voor Cambuur supporters!
Dit had allang gecommuniceerd kunnen worden.
Extra inkomsten, voller stadion?.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2025, 13:09:06
Deze wedstrijd is bijna ?uitverkocht?.
Waarom gooi je dat uitvak niet open voor Cambuur supporters!
Dit had allang gecommuniceerd kunnen worden.
Extra inkomsten, voller stadion?.
heb ik al gedaan nog niks gehoord van de club.

denistel

Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2025, 13:09:06
Deze wedstrijd is bijna ?uitverkocht?.
Waarom gooi je dat uitvak niet open voor Cambuur supporters!
Dit had allang gecommuniceerd kunnen worden.
Extra inkomsten, voller stadion?.

j utrecht had de laatste wedstrijden wel aardig support maar 1e speelt nu ook thuis
om die tijd dus vraag me af of er wel supporters mee komen