Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

oost

#30
Ik neem aan dat de meeste fans wel even terug zijn op aarde naar 2 kansloze nederlagen Emmen en volendam.
Dit elftal kan bij vlagen leuk voetballen.
Maar laten we eerlijk zijn we zijn dit seizoen bar weinig vermaakt. Eigelijk is het gewoon bizar dat we tot afgelopen vrijdag nog aan rechtstreeks promotie mochten denken.
PO is 1 grote lotteij en met wat geluk kunnen we daar misschien verassen. Want op die manier promoveren heb ik in 20 jaar cambuur nog niet mee gemaakt

Noordcambuur

Citaat van: michello op april 07, 2025, 17:51:57

Zeker wel. Plek 8 geeft al geen recht meer op PO met deze stand. Lekker achterover leunen zit er niet in. Gewoon volle bak en je weet maar nooit bovenin..
bij puntenverlies heb je ook niks te zoeken in de playoffs?..

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 07, 2025, 18:04:21
gewoon realisme we komen te kort voor de top 2
dan ga je toch voor  plek 3 :y

fred

JUT voor tegen den haag.

Over een uurtje kan de wereld er weer heel anders uit zien.  :_schater

michello

#34
Citaat van: fred op april 07, 2025, 20:46:10
JUT voor tegen den haag.

Over een uurtje kan de wereld er weer heel anders uit zien.  :_schater

Zo slecht dat ADO, maar dat waren wij ook.. Als ADO zo doorgaat zie ik ze ook in Velsen punten verspelen.. Excelsior de lachende 3e? Die moeten volgende week vrijdag alleen wel op Volendam?s kampioensfeest aantreden?

fred

Alles kan nog.
Of nu promoveren goed is, zien we later wel  8P

diekhuzen

Citaat van: michello op april 07, 2025, 21:02:15
Zo slecht dat ADO, maar dat waren wij ook.. Als ADO zo doorgaat zie ik ze ook in Velsen punten verspelen.. Excelsior de lachende 3e? Die moeten volgende week vrijdag alleen wel op Volendam?s kampioensfeest aantreden?

Excelsior is niet de lachende derde, want die hadden allang afstand van de rest moeten nemen. Excelsior en Volendam verdienen ook promotie.

V-man


Trainert!

Geen illusies maken. Wij worden geen 2e, zolang wij de tegenstander niet vanaf seconde 1 bij de strot pakken.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: diekhuzen op april 07, 2025, 21:21:41
Excelsior en Volendam verdienen ook promotie.

Gun het dat Ado ook tot??l niet, dus doe dan maar Excelsior.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

Excelsior? oud papier club, dependance van feyenoord, amper following maar drie clubs uit Rotterdam in de Ere is teveel!

Galdiano

Citaat van: V-man op april 07, 2025, 22:50:51
Excelsior? oud papier club, dependance van feyenoord, amper following maar drie clubs uit Rotterdam in de Ere is teveel!

Al jaren goed beleid.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Zeker. Laatst ook weer 4 miljoen gepakt toch?
Excelsior is dipje te boven en gaan het wel halen.

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 08, 2025, 06:52:49
Zeker. Laatst ook weer 4 miljoen gepakt toch?
Excelsior is dipje te boven en gaan het wel halen.

Al een paar keer flink gecasht, ook nog door Schouten en Dalinga en dat soort spelers.
Wij hadden als joker ons doelsaldo, maar dat is heel snel verdwenen.  :(

12 punten zou realistisch zijn op basis van de stand. En dan zou ADO de key kunnen zijn.
Maar door de blamage tegen Oss en afstraffing bij Volendam en Emmen heb ik er een hard hoofd in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Naastismis

Schrijf Dordrecht maar op als nummer 2, ik heb hun programma gekeken die winnen de overige wedstrijden allemaal.