Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het lijkt wel modern om afwachtend te beginnen en dan te kijken hoe de tegenstander staat.

Bij dit soort thuiswedstrijden denk ik, begin gewoon alles 1-op-1 zetten en geef vol gas. In principe heb je op de meeste positie toch een betere speler dan de tegenstander. Dan heb je direct het publiek erachter.

beam

Citaat van: Specuveter op april 14, 2025, 11:29:19
Het schijnt de voetballerij van tegenwoordig te zijn
Helaas verandert alles om ons heen.
We worden ??n dagje ouder denk ik.
Dat zal het dan wel. Wel jammer dat de jongens zo geprogrammeerd worden dat er geen inzicht meer in zit.

De Gast

Citaat van: Galdiano op april 13, 2025, 22:03:49

Hilterman is totaal niet fit. Wil graag maar lukt gewoon niet.
De eerste beste afwerk oefening tijdens de warming up ging een simpele pass naar de cornervlag al finaal mis.


Die jongen kwam hier topfit. Ik kan me niet voorstellen dat de schouder uit de kom hem zo lang parten speelt.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 14, 2025, 12:28:08
Het lijkt wel modern om afwachtend te beginnen en dan te kijken hoe de tegenstander staat.

Bij dit soort thuiswedstrijden denk ik, begin gewoon alles 1-op-1 zetten en geef vol gas. In principe heb je op de meeste positie toch een betere speler dan de tegenstander. Dan heb je direct het publiek erachter.
Henk zei dat ze vol er op zouden. Ze zetten druk tot 5 meter voor de 16. Wat is dat dan voor volgas. Henk is verantwoordelijk voor ons spel. Kan ie na afloop dingen zeggen maar als men niet luistert gelijk er uit flikkeren. Wat een nepzooi.

fred

Er kan inderdaad ook verbaal wat meer uit komen Henkie, dat hoeft niet perse in de kleedkamer maar kan gewoon vanaf de zijlijn. Daar maak je jou jongens echt niet mee kapot.

denistel

Citaat van: Bankzitter op april 14, 2025, 12:28:08
Het lijkt wel modern om afwachtend te beginnen en dan te kijken hoe de tegenstander staat.

Bij dit soort thuiswedstrijden denk ik, begin gewoon alles 1-op-1 zetten en geef vol gas. In principe heb je op de meeste positie toch een betere speler dan de tegenstander. Dan heb je direct het publiek erachter.

juistum maar ja dat gaat niet gebeuren,,de tegenstander speelde anders
dan de laatste wedstrijden ja logisch toen hadden ze een heel ander team.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op april 14, 2025, 15:20:35
Die jongen kwam hier topfit. Ik kan me niet voorstellen dat de schouder uit de kom hem zo lang parten speelt.
Verklaart overgens wel dat hij op de bank zat en Uldrikus in de basis stond.

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 14, 2025, 15:20:35
Die jongen kwam hier topfit. Ik kan me niet voorstellen dat de schouder uit de kom hem zo lang parten speelt.

Hij kwam hier helemaal niet topfit. Moest nog opgestraind worden. En is bij lange na niet topfit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Citaat van: Vlampiep op april 14, 2025, 20:37:08
Verklaart overgens wel dat hij op de bank zat en Uldrikus in de basis stond.

Tsja, inmiddels Uldrikis ook (ernstig) geblesseerd.

De Gast

Citaat van: Galdiano op april 14, 2025, 22:07:14
Hij kwam hier helemaal niet topfit. Moest nog opgestraind worden. En is bij lange na niet topfit.

Dat is dan jouw indruk. Gaf zelf aan in zijn eerste interview fit te zijn.

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 14, 2025, 22:17:01
Dat is dan jouw indruk. Gaf zelf aan in zijn eerste interview fit te zijn.

Tuurlijk zegt hij dat. Net zoals Afolabi.  :_schater
Met Hilterman heeft het niets met zijn schouder te maken.
Hij was niet fit en is niet fit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Fit of niet fit.. misschien hebben we te weinig geduld met die jongen of verwachten we teveel. Geeft zelf aan een spits te zijn die je de hele wedstrijd niet kunt zien, geen bal hoeft te raken maar er dan plots staat.
En dan wisselen wij hem weer in de rust. Heeft de club dan weer z?n huiswerk niet gedaan vraag ik me af.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 15, 2025, 07:16:51
Fit of niet fit.. misschien hebben we te weinig geduld met die jongen of verwachten we teveel. Geeft zelf aan een spits te zijn die je de hele wedstrijd niet kunt zien, geen bal hoeft te raken maar er dan plots staat.
En dan wisselen wij hem weer in de rust. Heeft de club dan weer z?n huiswerk niet gedaan vraag ik me af.
was toch dat we 2 e helft veel beter waren zonder Hilterman. Afjagen deed hij op een drafje tot niet eens de 16. Balk bracht veel meer energie. Betekent dat nu dat Hilterman slecht is ofzo? Nee juh. Die gaat heus nog belangrijk zijn. Kunnen het beter over van Mullem hebben die zo slecht was. Ach iedere speler heeft wel een mindere tijd. Neem Mercera die weer top is maar ook een slechte fase heeft gehad paar weken terug

Gasgeve

Citaat van: De Gast op april 15, 2025, 07:16:51
Fit of niet fit.. misschien hebben we te weinig geduld met die jongen of verwachten we teveel. Geeft zelf aan een spits te zijn die je de hele wedstrijd niet kunt zien, geen bal hoeft te raken maar er dan plots staat.
En dan wisselen wij hem weer in de rust. Heeft de club dan weer z?n huiswerk niet gedaan vraag ik me af.
En de club gaf aan juist een spits te willen die als kapstok kan fungeren en meer doet dan alleen scoren. Spits waarmee je door kan voetballen. Hilterman is een doelpuntenmaker, meer een Makaay dan een aanspeelpunt. Wel heel ander niveau dan Makaay natuurlijk.