Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Pauwels is meer de remmende factor dan de renderende en Hilterman idem.

sunderland


sunderland


nee,wel?

Gezapigheid en armoedetroef, je winne mar der is oek alles met seit

Specuveter

Wat een kansen nog over ?n weer
Had ook zo maar 7-5 kunnen worden.

Vlampiep

Mooi dat de winst is gepakt, maar wat is Cambuur momenteel toch bij vlagen slecht en onevenwichtig.
Tactisch had de trainer van Jong Utrecht het goed staan, wat we bij ons niet konden bespeuren.
Waarom laat Henk Pauwels zo lang staan met zijn tot niets leidende acties en die absoluut verzuimt het echte duel aan te gaan bij balverlies.
Wat dat betreft deed Kooistra in die 15 minuten meer dan die Pauwels in de resterende tijd.  Als Pauwels de instelling zou hebben van Balk zou hij een hoger niveau aan kunnen.

Viper

Opvallend hoe snel onze keeper in paniek raakt aan de bal en vervolgens een klote pass geeft.

zeewolde

Wiebe in 10 minuten meer acties, meer dreiging en meer meters dan Pauwels in 85 minuten

Vlampiep

Citaat van: Viper op april 13, 2025, 14:42:59
Opvallend hoe snel onze keeper in paniek raakt aan de bal en vervolgens een klote pass geeft.
Hij was overigens hierin niet uniek hoor. Meerdere spelers waren de weg met name in de eerste 20 minuten volledig kwijt.

drg

Citaat van: Arno A op april 13, 2025, 13:10:37
wedstrijd begon later omdat de zon op de smartphones scheen en het scannen daardoor langer duurde.....

Kom ik verdomme weer eens eerder, sta je alsnog een 20-30 minuten in de rij dat werkelijk niks opschiet, man man wat triest hoe slecht dat scannen nog steeds verloopt.
Is wel een bijzondere ergernis aan het worden bij het nieuwe stadion. Heb zo'n beetje bij elke wedstrijd dat ik rond de opkomst of aftrap pas bij de stoel kom.

Ze moeten gewoon een extra deur opengooien en dan maar iemand met een handscanner er bij zetten, werkelijk nog nooit een probleem mee gehad bij het oude stadion.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op april 13, 2025, 14:46:48
Wiebe in 10 minuten meer acties, meer dreiging en meer meters dan Pauwels in 85 minuten
Pauwels is geen speler die wil strijden en vooral werkt aan eigen succes.

drg

Citaat van: Viper op april 13, 2025, 14:42:59
Opvallend hoe snel onze keeper in paniek raakt aan de bal en vervolgens een klote pass geeft.

Gelukkig verder wel nog steeds ver boven het niveau van keepers van afgelopen decennium, heeft soms een off-dagje maar hij is niet voor niets de minst gepasseerde.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op april 13, 2025, 12:09:35

omdat die er niets van kan
nou R?lke bracht meer dan die bejaarde de Leeuw.

Vlampiep

Citaat van: drg op april 13, 2025, 14:48:48
Kom ik verdomme weer eens eerder, sta je alsnog een 20-30 minuten in de rij dat werkelijk niks opschiet, man man wat triest hoe slecht dat scannen nog steeds verloopt.
Is wel een bijzondere ergernis aan het worden bij het nieuwe stadion. Heb zo'n beetje bij elke wedstrijd dat ik rond de opkomst of aftrap pas bij de stoel kom.
Ze moeten gewoon een extra deur opengooien en dan maar iemand met een handscanner er bij zetten, werkelijk nog nooit een probleem mee gehad bij het oude stadion.
In het begin was dit al bekend, maar het lijkt dat het de verantwoordelijken het hun niet boeit, hoeven zelf en sponsoren niet te scannen.
Het zelfde met de bereikbaarheid voor de personen met verminderde mobiliteit.

Noordcambuur

Wat een kansen nog de laatste 10 minuten?. :y