Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 14:55:09
nou R?lke bracht meer dan die bejaarde de Leeuw.
eens, bracht veel dreiging weer mee

Bernardo

Nou 10 minuten voor rust leuk, 10 minuten na rust leuk en voor de rest weer gezapig voetbal. Weinig vermaak dit seizoen .

fred

Half uur werk had om daar weg te komen. Nieuw stadion mooie praatjes maar de infrastructuur lachwekkend en beschamend. Niet te filmen.

Bankzitter

Eerste 30 minuten gemist maar ik heb eigenlijk best een aardige wedstrijd gezien. Af en toe leuke passjes , aardige combinatie en genoeg kansen.
Alleen die corners.. ze gaan er maar niet in.

Die Jong ploegen hebben trouwens in de regel wel een uitstekende keeper. Deze pakte er ook weer veel.

Destroyer

Citaat van: fred op april 13, 2025, 15:01:57
Half uur werk had om daar weg te komen. Nieuw stadion mooie praatjes maar de infrastructuur lachwekkend en beschamend. Niet te filmen.

Nou en juh, ben soms wel bijna uur bezig. Must naast stadion gaan wonen dan!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

We hadden de eerste helft ook zomaar 0-3 achter kunnen staan.

Vanaf minuut 1 erop klappen. Nou het leek wel of ze tot 5 uur vanmorgen op stap waren weest.

fred

Citaat van: Destroyer op april 13, 2025, 15:04:06
Nou en juh, ben soms wel bijna uur bezig. Must naast stadion gaan wonen dan!

Was leuk die weer even te treffen  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 13, 2025, 15:02:31
Eerste 30 minuten gemist maar ik heb eigenlijk best een aardige wedstrijd gezien. Af en toe leuke passjes , aardige combinatie en genoeg kansen.
Alleen die corners.. ze gaan er maar niet in.

Die Jong ploegen hebben trouwens in de regel wel een uitstekende keeper. Deze pakte er ook weer veel.
jazeker een geweldige doelman Gadellea.

Noordcambuur

Er waren vandaag 14.118 supporters maar die waren er zeker niet.
Uitvak was zeker niet uitverkocht
Zuidtribune ook heel veel lege plekken.
Westtribune maar niet over te hebben?

fred

Klopt zat op Zuid dit keer. Noord echt half leeg. Veel mensen zelf voetballen denk ik ?
Uitvak vol kleine kinderen elftallen.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:08:31
Er waren vandaag 14.118 supporters maar die waren er zeker niet.
Uitvak was zeker niet uitverkocht
Zuidtribune ook heel veel lege plekken.
Westtribune maar niet over te hebben?

Ken ook heel vel die thuis bleven, waardeloze tijd?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

We doen nog mee, na Helmond uit weten we of we definitief afhaken of mee gaan doen tot de laatste twee wedstrijden. Benieuwd wie er voor Nieling gaat komen, Smand of toch Jonker/Casas?

fred


Noordcambuur

Citaat van: michello op april 13, 2025, 15:18:51
We doen nog mee, na Helmond uit weten we of we definitief afhaken of mee gaan doen tot de laatste twee wedstrijden. Benieuwd wie er voor Nieling gaat komen, Smand of toch Jonker/Casas?
jonker speelt zaterdag met o21 een belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse dat gaat niet worden.