Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:26:35
jonker speelt zaterdag met o21 een belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse dat gaat niet worden.

O21 is van ondergeschikt belang.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:26:35
jonker speelt zaterdag met o21 een belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse dat gaat niet worden.
Mij dunkt dat een basisplaats in de A selectie preferent is.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op april 13, 2025, 15:44:58
O21 is van ondergeschikt belang.
nou dat wil ik nog wel eens zien.
Ik denk eerder dat Smand of Casas er in staat en als derde als derde centrale verdediger mee Jonker.


denistel


denistel

1e hefft dramatisch toch en er werd niks aan gedaan dat vind ik nog
het minste,
de leeuw op het middenveld dat ken niet balk op de buiten is
oek weinig zet die dan maar in de spits zoals 2e helft en el haft
op de buiten veel betere samenwerking met mercera.
2e helft had je ook wel 7 kunnen maken

CambuurArnhem

Eerste half uur (of duurde het nog langer) was niet om aan te  zien. Zelden zoiets gezien. Uiteindelijk win je deze dan toch nog vrij eenvoudig. Blij met de drie puntjes. Ik verwacht verder maar niets meer, wie weet valt het dan nog mee. Wiebe Kooistra viel goed in. Waarom speelt hij niet vaker?

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 13, 2025, 16:56:05
1e hefft dramatisch toch en er werd niks aan gedaan dat vind ik nog
het minste,
de leeuw op het middenveld dat ken niet balk op de buiten is
oek weinig zet die dan maar in de spits zoals 2e helft en el haft
op de buiten veel betere samenwerking met mercera.
2e helft had je ook wel 7 kunnen maken
Mercera kwam er een paar keer buitenom en dat miste ik de eerste helft.

carlo de leeuw

Blijft toch wat een moeizame worstel ploeg. Kwa ranglijst lijkt dit ook het maximale wel zo'n beetje met deze spelers. Vind eigenlijk alleen Diemers goed en degelijk!

wiekie1969

 Diemers......en heel ver daaronder de rest....... Keepertje die een kop heeft alsof ie elk moment in janken kan uitbarsten. Straalt niks meer uit de laatste weken. Elke uittrap levert ie in. Utrecht miste de kansen op de 0-2. Maar de buit is gelukkig weer binnen. Top 5 is haalbaar, dan heb je het goed gedaan.

wiekie1969

Hilterman niet een knikker geraakt. Wat was die man slecht. Gewoon Balk in de punt volgende week.

wiekie1969

Citaat van: michello op april 13, 2025, 15:18:51
We doen nog mee, na Helmond uit weten we of we definitief afhaken of mee gaan doen tot de laatste twee wedstrijden. Benieuwd wie er voor Nieling gaat komen, Smand of toch Jonker/Casas?

Vent, wut eens wakker. 1 rondje playoffs, dat ist.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:00:02
Hilterman niet een knikker geraakt. Wat was die man slecht. Gewoon Balk in de punt volgende week.
Hij was niet de minste, het schijnt dat Pauwels ook mee heeft gedaan.

diekhuzen

Onze centrale verdedigers komen ook beide zwaar te kort. Het is leuk en aardig dat we vaak de nul hebben gehouden, maar opbouwend zeer matig en Souren en Diemers moeten constant uitzakken om de bal op te halen.

michello

#164
Citaat van: wiekie1969 op april 13, 2025, 18:04:46
Vent, wut eens wakker. 1 rondje playoffs, dat ist.

Nee ADO, Den Bosch en De Graafschap zitten er lekker in.  :proost
Toch ook allemaal dramatisch man. Elke week is weer anders in de KKD en de PO is al helemaal niet te zeggen wie er gaat winnen.