Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Oosttribune is helemaal uitverkocht en nog 2 kaarten beschikbaar voor de zuidtribune  :thumbsup

michello

Citaat van: sunderland op april 07, 2025, 09:12:56
Wedstrijd van niks

ADO verliest van Telstar dus er moet om twee redenen wel even gewonnen worden.  :proost

fred

#17
Citaat van: michello op april 07, 2025, 14:08:56
ADO verliest van Telstar dus er moet om twee redenen wel even gewonnen worden.  :proost

Kan ook zijn dat ze vandaag al van JUT verliezen.
Zag een lijstje voorbij komen. Zonder de wedstrijden tegen beloften hadden ze 1 punt achter volendam gestaan.

Blijft voetbal.

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

fred

Snap die hele ticketsite niet. Ineens komen er weer extra plekken vrij.

Specuveter

Stel dat Den Haag verliest vanavond
Dan staan we nog maar steeds 3 a 4 punten achter op de nummers 2 tm 4
Het blijft dus mogelijk.
Pas opgeven als we 4 punten uit de laatste wedstrijd moeten halen!

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 07, 2025, 16:55:15
Snap die hele ticketsite niet. Ineens komen er weer extra plekken vrij.
klopt nu weer 23 kaarten beschikbaar voor zuidtribune  8P

fred

Citaat van: Specuveter op april 07, 2025, 17:21:34
Pas opgeven als we 4 punten uit de laatste wedstrijd moeten halen!

_O_

Hopelijk beseffen de spelers het ook.
Maar ja Henkie heeft de handdoek al gegooid. Had ik nog niet verwacht.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2025, 13:51:12
Oosttribune is helemaal uitverkocht en nog 2 kaarten beschikbaar voor de zuidtribune  :thumbsup
Veel van m?n vrienden gaan niet, staan op Noord. Tijd voor het resale systeem.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2025, 17:24:51
klopt nu weer 23 kaarten beschikbaar voor zuidtribune  8P
Heel simpel. Mensen die tickets hebben gekocht kunnen niet waardoor ze vrijkomen.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op april 07, 2025, 09:12:56
Wedstrijd van niks
Er staat niet veel meer op het spel nee. De competitie wordt pas weer hervat vanaf de 1e PO wedstrijd.

michello

Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2025, 17:37:50
Er staat niet veel meer op het spel nee. De competitie wordt pas weer hervat vanaf de 1e PO wedstrijd.


Zeker wel. Plek 8 geeft al geen recht meer op PO met deze stand. Lekker achterover leunen zit er niet in. Gewoon volle bak en je weet maar nooit bovenin..

michello

#28
Citaat van: Specuveter op april 07, 2025, 17:21:34
Stel dat Den Haag verliest vanavond
Dan staan we nog maar steeds 3 a 4 punten achter op de nummers 2 tm 4
Het blijft dus mogelijk.
Pas opgeven als we 4 punten uit de laatste wedstrijd moeten halen!

Tuurlijk, het kan altijd nog maar dan mogen we zelf wel eens wat opscherpen. Winnen we van JUT (normaal gesproken wel) en ook van Helmond dan kan het zomaar zijn dat we toch weer binnen 3 punten staan van de nummer 2.  ADO moet nu 2 keer uit, als ze beiden winnen geef ik ze wel een goede kans.

denistel

Citaat van: fred op april 07, 2025, 17:27:45
_O_

Hopelijk beseffen de spelers het ook.
Maar ja Henkie heeft de handdoek al gegooid. Had ik nog niet verwacht.

gewoon realisme we komen te kort voor de top 2