Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-J.Utrecht zondag 13 april 12:15

Gestart door Noordcambuur, april 01, 2025, 12:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Naastismis op april 08, 2025, 07:45:33
Schrijf Dordrecht maar op als nummer 2, ik heb hun programma gekeken die winnen de overige wedstrijden allemaal.
Dordrecht lijkt inderdaad makkelijkste programma te hebben.
Maar moet nog wel naar jong Utrecht
En krijgt Volendam nog thuis maar doen die hun sportieve plicht??


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tanjajeah

Citaat van: Specuveter op april 08, 2025, 08:40:44
Dordrecht lijkt inderdaad makkelijkste programma te hebben.
Maar moet nog wel naar jong Utrecht
En krijgt Volendam nog thuis maar doen die hun sportieve plicht??

Tel daarbij op de druk die erbij komt kijken als je op plaats 2 staat. Niet te onderschatten wat dat met een club doet. Het is constant stuivertje wisselen de laatste weken, dat zegt genoeg.

Plus Excelsior moet nog tegen Volendam. Wij nog tegen ADO. En er zijn in het verleden wel gekkere dingen gebeurd. Ik geloof er nog wel in.

wiekie1969

Dan mutte we alle 5 winnen. Gaat niet gebeuren. Zijn we niet goed genoeg voor.

Noordcambuur


michello

#51
Citaat van: wiekie1969 op april 08, 2025, 12:14:05
Dan mutte we alle 5 winnen. Gaat niet gebeuren. Zijn we niet goed genoeg voor.

De thuiswedstrijden tegen laagvliegers JUT, Vitesse en MVV zullen we normaal gesproken winnen? Blijven er twee over.. Na Helmond uit weten we of we definitief mee gaan doen voor plek 2 of niet.. ADO en Excelsior gaan sowieso punten verspelen tegen Telstar en Volendam verwacht ik.

fred

Wat is normaal gesproken deze competitie is zo slecht dat er amper Iets te voorspellen is.

Arno A

Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.

:_schater 4 punten af van directe promotie met nog 5 potjes en daarna 90 % kans op PO
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.
wat kan jij een hoop onzin hier neerkalken :_schater

Poetser

Citaat van: Arno A op april 08, 2025, 14:32:36
Waarom zou je je nu niet al richten op volgend seizoen. En spelers laten spelen waar je het volgend seizoen in ziet zitten.

Dus waarom niet Kieftenbeld voor van Mullem. Visser ( zat nu ook al bij de selectie vs Emmen)  voor Nartey. En Kooistra / Henstra voor Hilterman en of Pauwels?

En a.j.b. geen R?lke/ Alhaft etc. meer.

Of laat Bakkati en Jonker eens invallen..

Ik weet het , het gaat ten koste van O21 . Maar wanneer je volgend seizoen toch kkd speelt , wordt het de hoogste tijd dat meer jeugdspelers uitprobeert ( lees kan uitproberen) Stel dat er van de jeugd een tweetal doorbreekt is dat een prima resultaat. Ik gun de O21 ook hun succes, maar we moeten verder kijken dan vandaag.

Doormodderen met deze ploeg met nog (te) veel wedstrijden voor de boeg, dan verspeel je misschien ook veel krediet. Met nieuwe spelers tussen de lijnen veer je toch weer even op.

Helemaal mee eens. Echt een top idee!



Als je 15e staat.

fred

Citaat van: Bernardo op april 08, 2025, 11:19:18
https://cambuur.nl/nieuws/extra-kaarten-voor-sc-cambuur-tegen-jong-fc-utrecht/

Hopelijk laten ze het hek daar een keer open zodat ik met mien kreupele poot ook weer een keer kan kijken. Zal een mooie wandeling schelen.

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 08, 2025, 15:08:35
Hopelijk laten ze het hek daar een keer open zodat ik met mien kreupele poot ook weer een keer kan kijken. Zal een mooie wandeling schelen.
ik heb wel een rolstoel voor jouw fred :D

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 08, 2025, 15:41:22
ik heb wel een rolstoel voor jouw fred :D

Kom je ook zo mooi mee naar boven.
Naar beneden geen probleem  :_schater