Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Stiens op juli 19, 2024, 09:54:46

Titel: Thijs Jansen
Bericht door: Stiens op juli 19, 2024, 09:54:46
SC Cambuur heeft eindelijk beet en strikt doelman Thijs Jansen

SC Cambuur kan een groen vinkje zetten achter de komst van een nieuwe doelman. Thijs Jansen wordt overgenomen van Feyenoord.

(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/07/DSC00727-3-1536x1024.jpg)

De 22-jarige Jansen genoot zijn opleiding bij Feyenoord. Tot een debuut in het eerste elftal van de Rotterdammers kwam het niet. Jansen werd de voorbije jaren verhuurd aan TOP Oss en De Graafschap. Hij kreeg in Noord-Brabant meteen een basisplaats. Bij De Graafschap duurde het iets langer voordat hij zijn plek onder de lat veroverde. Jansen speelde desalniettemin vorig seizoen 21 competitieduels en kwam ook in twee beker- en play-offduels in actie.

Nu kiest Jansen dus voor SC Cambuur, dat overeenstemming bereikte met Feyenoord over zijn nog eenjarige contract in Rotterdam. Jansen is de opvolger van Yanick van Osch, die onlangs werd verkocht aan RKC Waalwijk. Het doel lijkt op voorhand helder: Jansen moet er mede voor zorgen dat het exorbitante aantal tegentreffers van vorig seizoen (74) wordt verminderd.

Bron: LC.nl



WELKOM  |:) |:) |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2024, 10:09:04
DOELMAN THIJS JANSEN KOMEND SEIZOEN ONDER DE LAT IN LEEUWARDEN
CAMBUUR.NL 19 juli 2024, 9:30
Van de ene volksclub naar de andere: Thijs Jansen verdedigt komend seizoen niet de clubkleuren van Feyenoord, maar van SC Cambuur. De 1,92 meter lange doelman sluit per direct aan bij de manschappen van Henk de Jong en heeft een contract getekend voor de komende drie seizoenen.



Met 22 jaar is Thijs Jansen nog een relatief jonge keeper, maar desalniettemin beschikt hij al wel over behoorlijk wat ervaring. Afgelopen seizoen was hij namelijk een vaste waarde bij De Graafschap (huurbasis) en het jaar daarvoor werd hij uitgeleend aan TOP Oss, waar hij ook eerste doelman was. De geboren Rotterdammer is een product van de Feyenoord Academy en doorliep daar nagenoeg alle jeugdteams.

Technisch manager Lars Lambooij over de nieuwe sluitpost van SC Cambuur: ?Het was na het vertrek van Yanick van Osch geen geheim dat we op zoek waren naar een nieuwe doelman en we zijn blij dat we die nu hebben gevonden. Thijs sluit met zijn offensieve manier van keepen goed aan bij het hiervoor opgestelde profiel en we zien in hem een doelman met bewezen kwaliteit die er direct kan staan, maar ook nog eens over veel potentie beschikt. Met het aantrekken van Thijs hebben we ons keeperstrio voor komend seizoen compleet en kunnen ze onderling de strijd met elkaar aangaan.?

Welkom bij de club en veel succes, Thijs!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op juli 19, 2024, 10:13:19
Wat interviews die wel een aardig beeld van Thijs geven:
https://www.youtube.com/watch?v=olcUBlwEa1U

https://www.youtube.com/watch?v=iTo1cLPVbyk

Het is een keeper die graag ver uit zijn goal speelt en dat past wel bij ons spel.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bernardo op juli 19, 2024, 10:14:48
Welkom en succes  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op juli 19, 2024, 10:15:19
Welkom Thijs en heel veel succes in Leeuwarden  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Voorstopper op juli 19, 2024, 11:00:34
Zouden we hem morgen al in actie kunnen zien tegen SV Meppen?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Scc4-ever op juli 19, 2024, 11:15:42
Welkom en veel succes |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op juli 19, 2024, 11:35:40
Citaat van: Voorstopper op juli 19, 2024, 11:00:34
Zouden we hem morgen al in actie kunnen zien tegen SV Meppen?

Ik begreep wel aanwezig maar pas vanaf trainingskamp echt eerste keeper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: TheDutchman op juli 19, 2024, 11:57:27
Dit kon nog wel eens een leuke keeper voor ons worden :D
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: fred op juli 19, 2024, 12:11:16
Het zal mij benieuwen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op juli 19, 2024, 12:53:06
Top welkom
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2024, 13:11:08
  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: SCCRulez op juli 21, 2024, 09:10:06
Welkom Thijs! Gelijk hele wedstrijd kunnen spelen tegen SV Meppen. Toont wel leiderschap in zijn 16 meter gebied, duidelijk hoorbaar hele wedstrijd. Zal vooral met hoge ballen een hele verbetering zijn tov Yanick.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: anderszchristian op augustus 07, 2024, 11:37:04
Ik heb tot dusver nog niet de gelegenheid gehad om een oefenwedstrijd te bezoeken, wat is jullie eerste indruk van Thijs?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: janou op augustus 07, 2024, 11:38:50
Citaat van: anderszchristian op augustus 07, 2024, 11:37:04
Ik heb tot dusver nog niet de gelegenheid gehad om een oefenwedstrijd te bezoeken, wat is jullie eerste indruk van Thijs?

Vond m tegen VVV erg sterk bij hoge ballen en inschatten van diepteballen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op augustus 18, 2024, 16:26:56
niks te doen gehad maar je ziet zo al een topper in de goal
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 16:29:58
Maar had wel moeten scoren met die laatste kans 8)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: zeewolde op augustus 18, 2024, 17:35:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 16:29:58
Maar had wel moeten scoren met die laatste kans 8)
ging maar net over :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op augustus 18, 2024, 17:38:43
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 16:26:56
niks te doen gehad maar je ziet zo al een topper in de goal

Nieuwe Bizot. Beste aankoop met Nieling denk ik. |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Stiens op augustus 18, 2024, 19:47:57
Heerst in de lucht en komt bij voorzetten ook vaak van z?n lijn om ballen weg te boksen. Wat een verademing vergeleken bij van Osch.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op augustus 31, 2024, 08:06:10
Dankzij deze keeper ga je er niet met 5-0 af.

Dit is een aanwinst!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:17:19
Dit is wel een echte verbetering tov Van Osch zeg!  _O_ _O_
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: AL op september 16, 2024, 23:19:25
Prima gekeept!
Pakt een punt voor ons.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:28:14
Tot nu toe de beste speler dit seizoen. Beste pot kerel.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op september 17, 2024, 00:11:36
Geweldige keeper met een geweldige trap
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Stiens op oktober 04, 2024, 21:56:30
Deze man pakt punten voor de club. Geweldige aankoop, mag ook eens gezegd worden  |:) _O_
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op oktober 04, 2024, 21:58:50
zeker een prima aankoop
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:00:28
Citaat van: denistel op oktober 04, 2024, 21:58:50
zeker een prima aankoop
klopt beste aankoop van de zomer.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op oktober 04, 2024, 23:47:15
Jep. Onze nieuwe Bizot. Gaat de kassa voor rinkelen over een tijd.  :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Mike SCC op oktober 04, 2024, 23:55:26
Heel fijn om zo?n rustige en zelfverzekerde keeper onder de lat te hebben staan die ook nog eens heel jong is. Komt op mij een beetje over als Sonny Stevens qua uitstraling en no nonsense stijl. Keept goed uit zijn goal en plukt voorzetten soeverein uit de lucht. Alleen meevoetballen gaat nog niet altijd even soepel, linkerbeen is nog niet altijd top maar dan had ie ook niet hier gespeeld. Echt een topper en goede aankoop van Lambooij  :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Yellow Army op oktober 05, 2024, 08:13:43
Hoppa. 2 punten gepakt
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op oktober 05, 2024, 09:51:57
Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2024, 08:13:43
Hoppa. 2 punten gepakt
3??
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Stiens op oktober 05, 2024, 09:54:02
Hij bedoelt dat als die laatste bal er in valt je 1-1 speelt en je dus 1 punt pakt i.p.v. 3.
:proost
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op oktober 05, 2024, 10:05:46
Wat een verademing deze keeper :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Yellow Army op oktober 05, 2024, 11:16:44
Citaat van: Stiens op oktober 05, 2024, 09:54:02
Hij bedoelt dat als die laatste bal er in valt je 1-1 speelt en je dus 1 punt pakt i.p.v. 3.
:proost

Exact
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op oktober 05, 2024, 11:58:06
Eindelijk een keeper die punten pakt in plaats van kost
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:05:05
Beest
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: KlinkHamer op oktober 05, 2024, 13:09:47
Was bij Stevens de laatste keer dat er gezongen werd:"Wij hebben een keeper op de goal".
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Stiens op oktober 28, 2024, 13:59:13
Staat volgens de Jong in de belangstelling van andere clubs.

"Als je ziet hoe onze keepers zich ontwikkelen, is dat een groot compliment voor Peter van der Vlag." Een voorbeeld daarvan is volgens De Jong de eerste keeper, Thijs Jansen. Die zou in de belangstelling staan van andere clubs. "En dan praat ik niet over kleine clubjes."
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2024, 14:09:11
Citaat van: Stiens op oktober 28, 2024, 13:59:13
Staat volgens de Jong in de belangstelling van andere clubs.

"Als je ziet hoe onze keepers zich ontwikkelen, is dat een groot compliment voor Peter van der Vlag." Een voorbeeld daarvan is volgens De Jong de eerste keeper, Thijs Jansen. Die zou in de belangstelling staan van andere clubs. "En dan praat ik niet over kleine clubjes."

Peter van der Vlag?

Noem mij welke keepers hier beter zijn geworden?
Sonny Stevens kwam al met een heel behoorlijk niveau binnen en had zich al eerder bewezen.
Thijs Jansen heeft een meer dan uitstekende opleiding gehad bij Feyenoord, en daarna goed doorontwikkeld bij De Graafschap.

Maar ik kan niemand bedenken die echt beter is geworden de laatste jaren.

Rene Grotenhuis die maakte keepers echt beter. En bij zwakke punten zag je soms echt verbeteringen.


Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: anderszchristian op oktober 28, 2024, 14:26:44
Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2024, 14:09:11
Peter van der Vlag?

Noem mij welke keepers hier beter zijn geworden?
Sonny Stevens kwam al met een heel behoorlijk niveau binnen en had zich al eerder bewezen.
Thijs Jansen heeft een meer dan uitstekende opleiding gehad bij Feyenoord, en daarna goed doorontwikkeld bij De Graafschap.

Maar ik kan niemand bedenken die echt beter is geworden de laatste jaren.

Rene Grotenhuis die maakte keepers echt beter. En bij zwakke punten zag je soms echt verbeteringen.

Haha nou inderdaad. Belachelijk om Peter de credits te geven van het success van Jansen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op oktober 28, 2024, 14:35:31
We hebben 3 spelers van de buitencategorie voor de KKD: Jansen, Pauwels en Diemers.
Daar zou Nieling nog wel eens bij kunnen komen.  Gelukkig ligt iedereen goed vast.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: janou op oktober 28, 2024, 14:42:32
Citaat van: anderszchristian op oktober 28, 2024, 14:26:44
Haha nou inderdaad. Belachelijk om Peter de credits te geven van het success van Jansen.

Net zo belachelijk als dat Peter de schuld krijgt van fouten van de keepers.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2024, 14:47:35
Citaat van: janou op oktober 28, 2024, 14:42:32
Net zo belachelijk als dat Peter de schuld krijgt van fouten van de keepers.

Krijgt die de schuld? Waar haal je dat vandaan?
Ik constateer alleen dat keepers onder Van der Vlag niet beter worden. Als ze fouten maken ligt het aan hun zelf. Aan Van der Vlag de taak dit in de toekomst te voorkomen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 14:51:40
Eerst maar eens zijn dat er een club ge?nteresseerd is in Jansen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: anderszchristian op oktober 28, 2024, 15:12:10
Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 14:51:40
Eerst maar eens zijn dat er een club ge?nteresseerd is in Jansen.
Heb liever dat hij gewoon blijft, we hebben de afgelopen jaren gezien dat dit een van de lastigste posities is om in te vullen. Met een keeper van het kaliber Jansen hadden wij dat laatste eredivisie seizoen gewoon overleefd.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 15:22:16
Citaat van: anderszchristian op oktober 28, 2024, 15:12:10
Heb liever dat hij gewoon blijft, we hebben de afgelopen jaren gezien dat dit een van de lastigste posities is om in te vullen. Met een keeper van het kaliber Jansen hadden wij dat laatste eredivisie seizoen gewoon overleefd.
nou niet alleen een keeper wat denk je van een spits  :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: janou op oktober 28, 2024, 15:45:04
Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2024, 14:47:35
Krijgt die de schuld? Waar haal je dat vandaan?
Ik constateer alleen dat keepers onder Van der Vlag niet beter worden. Als ze fouten maken ligt het aan hun zelf. Aan Van der Vlag de taak dit in de toekomst te voorkomen.

Was niet persoonlijk naar jou hoor, die tendens voel ik hier af en toe.

Ik vind het overigens makkelijk om te zeggen dat vd vlag keepers niet beter maakt. Wij weten niet wat de ontwikkelpunten per keeper zijn toch? En zien van 2 van de 3 de resultaten hier niet van omdat die niet spelen. En van de nummer 1 zien we dat vaak ook niet omdat hij het of goed doet, of hij maakt te veel fouten en dan word hij eruit gehaald en zeggen we dat hij niet beter wordt. Daarbij denk ik dat Keepers minder kneedbaar zijn dan voetballers. Voetballers kunnen nou eenmaal meer fouten maken in een wedstrijd zonder dat het wordt afgestraft.

Van groter belang vind ik dat je kijkt naar wat voor profiel keeper je aantrekt. Als je een keeper zoekt die proactief uit zijn goal keept en heerst in de 16, dan kon ik van tevoren wel vertellen dat dat niet de grootste kwaliteiten van Van Osch waren.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2024, 18:39:56
Ik vind dat Jansen bij de beste 7 keepers van Nederland hoort. Eindelijk een geweldige keeper waarvan we in de winterstop zijn contract nu al moeten verlengen. Hij is veel beter dan die 2 van Dkv. Dusss?..
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: NRG op oktober 28, 2024, 19:16:26
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2024, 18:39:56
Ik vind dat Jansen bij de beste 7 keepers van Nederland hoort. Eindelijk een geweldige keeper waarvan we in de winterstop zijn contract nu al moeten verlengen. Hij is veel beter dan die 2 van Dkv. Dusss?..

Laten we het er maar op houden dat we voor ons niveau (eindelijk weer eens) een prima keeper hebben. Langer binden kan zeker geen kwaad. 
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 19:32:16
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2024, 18:39:56
Ik vind dat Jansen bij de beste 7 keepers van Nederland hoort. Eindelijk een geweldige keeper waarvan we in de winterstop zijn contract nu al moeten verlengen. Hij is veel beter dan die 2 van Dkv. Dusss?..
denk je dat hij zijn kontrakt gaat verlengen dat denk ik niet.
Hij wordt er echt niet veel beter op .
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op oktober 28, 2024, 20:01:59
Waarom niet? Iedere maand flink meer salaris. Stel dat 'ie ernstig geblesseerd raakt, dan is dat geld maar mooi binnen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: roepieh op oktober 28, 2024, 20:46:18
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2024, 20:01:59
Waarom niet? Iedere maand flink meer salaris. Stel dat 'ie ernstig geblesseerd raakt, dan is dat geld maar mooi binnen.

Heeft een 3 jarig contract. Geen reden voor tenzij hij clausules heeft waar je van af wilt
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2024, 20:59:30
Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 19:32:16
denk je dat hij zijn kontrakt gaat verlengen dat denk ik niet.
Hij wordt er echt niet veel beter op .
:_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 21:04:49
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2024, 20:59:30
:_schater :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 21:05:37
Citaat van: Bankzitter op oktober 28, 2024, 20:01:59
Waarom niet? Iedere maand flink meer salaris. Stel dat 'ie ernstig geblesseerd raakt, dan is dat geld maar mooi binnen.
we zullen het zien :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op november 28, 2024, 19:26:25
Staat in de belangstelling van dkv van Persie wil hem graag als eerste doelman hebben.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: papier op november 28, 2024, 19:48:21
Citaat van: Noordcambuur op november 28, 2024, 19:26:25
Staat in de belangstelling van dkv van Persie wil hem graag als eerste doelman hebben.

Dat zou vanuit hun perspectief echt wanbeleid zijn met die 2 eerste keepers die ze al hebben> maar goed 80 miljoen hebben we het nergens meer over.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 28, 2024, 21:06:09
Citaat van: Noordcambuur op november 28, 2024, 19:26:25
Staat in de belangstelling van dkv van Persie wil hem graag als eerste doelman hebben.

:zucht
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op november 28, 2024, 21:11:36
Onrust stoker Riemer is bang dat Cambuur gaat promoveren, en de boeren naar de kkd gaan. Het trukje om Cambuur te verzwakken wordt weer gebruikt. Het zou niet best zijn, als dit gaat gebeuren.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: moodygrunn op november 28, 2024, 21:40:30
Of het nou is om te stoken of dat er vanuit sportief oogpunt geredeneerd wordt, zowel voor Jansen als Pauwels (en anderen waar belangstelling voor is) geldt dat de club een reservelijst klaar moet hebben voor over 1,5 mnd.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op november 28, 2024, 22:49:30
Altijd dat gestook van die kutboeren
Maar niet getreurd
Als het zo doorgaat de komende tijd dan komt het nog eens zover dat wij eredivisie spelen en zij KKD  :scc
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op november 28, 2024, 23:18:37
niet te druk maken. lekker betalen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Dreet op november 28, 2024, 23:31:29
Citaat van: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?
En dan Floppert naar Cambuur zeker? Wie zegt dat Jansen dit zelf ook wil?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op november 29, 2024, 00:07:00
Laten ze Raatsie van Excelsior nemen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op november 29, 2024, 01:28:12
Noppert heeft daar een topcontract. Dat zullen ze eerst moeten regelen.
En dan nog een hele forse afkoopsom (met een hoog doorverkooppercentage).
Ze hebben dat geld zelf helemaal niet.

En dan gaat Jansen naar een trainer die zegt.... ik kijk per week wel of je speelt of niet. Lekker dan.
Jansen kan direct naar de subtop als die hier een beetje geduldig is.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Huizen op november 29, 2024, 08:53:37
Citaat van: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?

Dit staat op Twitter/X toch? Ik snap niet zo goed waarom dit soort berichten door Cambuur fans de wereld in komen. Wat heeft dat voor een voordeel voor de club?  :?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op november 29, 2024, 09:18:27
Citaat van: Bussum op november 29, 2024, 08:53:37
Dit staat op Twitter/X toch? Ik snap niet zo goed waarom dit soort berichten door Cambuur fans de wereld in komen. Wat heeft dat voor een voordeel voor de club?  :?

Het kan de club alleen maar schaden door onnodig onrust te cre?ren.
Jansen heeft nog 2.5 jaar. Een verkoop in de winter is onbespreekbaar lijkt mij.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op november 29, 2024, 09:55:25
Citaat van: Galdiano op november 29, 2024, 09:18:27
Het kan de club alleen maar schaden door onnodig onrust te cre?ren.
Jansen heeft nog 2.5 jaar. Een verkoop in de winter is onbespreekbaar lijkt mij.
alles is bespreekbaar maar 2.5 jaar kontrakt nog phoeeee dan praat je al snel over 2 miljoen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: zeewolde op november 29, 2024, 10:25:25
Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 09:55:25
alles is bespreekbaar maar 2.5 jaar kontrakt nog phoeeee dan praat je al snel over 2 miljoen.
plus ewn toeslag ,alleen al omdat het DKV is
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Andy King op november 29, 2024, 10:44:20
Citaat van: Trainert! op november 28, 2024, 23:18:37
niet te druk maken. lekker betalen.

Hebben ze geen geld voor. Zal wel een transfervrije worden.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op november 29, 2024, 10:53:38
En als Jansen vertrekt wie wordt opvolger. :?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op november 29, 2024, 10:55:10
Citaat van: zeewolde op november 29, 2024, 10:25:25
plus ewn toeslag ,alleen al omdat het DKV is
hoorde dat ze een eigen vermogen van 20 miljoen.
En gaan ze nog bedelen bij externe investeerders  :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op november 29, 2024, 14:10:53
Talenten halen, met als doel, om er dik aan te gaan verdienen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: SCC op november 29, 2024, 15:11:49
Past toch totaal niet in het profiel welke v Persie voor ogen hebt? Voor ons een topper, maar juist het meevoetballen is z'n minste onderdeel. Dat gaf Henk eerder zelf ook aan.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Johan058... op november 29, 2024, 17:10:52
Lekker bij Cambuur blijven. :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op november 29, 2024, 18:30:17
Citaat van: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?
wat een gelul. Extern zeggen ze want wij weten dat ze geen geld hebben. En als ze 2 miljoen neerleggen dan is het oke. 2 jaar en optie dus dat moeten we vragen. Heb wel begrepen dat er buitenlandse interesse is en die betalen sowieso meer. Van Persie heeft Noppert kapot gemaakt en ik weet zeker dat Henk in 3 weken  hem weer op de rit zou hebben.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op november 29, 2024, 18:34:25
Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 10:55:10
hoorde dat ze een eigen vermogen van 20 miljoen.
En gaan ze nog bedelen bij externe investeerders  :_schater
die lui leunen jaren op transfers en dit jaar is er geen transfer. Sterker nog, ze hebben een gat van 6 miljoen. Hun beste aanvaller zit op de bank.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: anderszchristian op november 29, 2024, 18:36:27
Citaat van: sunderland op november 29, 2024, 18:34:25
die lui leunen jaren op transfers en dit jaar is er geen transfer. Sterker nog, ze hebben een gat van 6 miljoen. Hun beste aanvaller zit op de bank.
Bedoel je van Persie?  :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op november 29, 2024, 18:40:34
Citaat van: anderszchristian op november 29, 2024, 18:36:27
Bedoel je van Persie?  :_schater
:_schater :_schater die van Dord.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Yellow Army op november 30, 2024, 13:21:41
Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 10:55:10
hoorde dat ze een eigen vermogen van 20 miljoen.
En gaan ze nog bedelen bij externe investeerders  :_schater

Met een eigen vermogen in stenen of andere vaste activa kun je geen brood van betalen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op januari 20, 2025, 22:03:35
Wat ben jij een topper!!
Kan zijn contract ook open worden gebroken?? _O_
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op januari 20, 2025, 22:06:13
Citaat van: Specuveter op januari 20, 2025, 22:03:35
Wat ben jij een topper!!
Kan zijn contract ook open worden gebroken?? _O_
klopt open breken anders gaat hij voor een appel en ei weg?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op januari 20, 2025, 22:07:06
Hij heeft al meer dan 12 punten gepakt. Ongelofelijk wat een reddingen weer vandaag. Vooral die bal die hij net nog aantikte waardoor hij naast ging. ( en die lui geen corner kregen)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 20, 2025, 22:10:07
Citaat van: michello op januari 20, 2025, 22:07:06
Vooral die bal die hij net nog aantikte waardoor hij naast ging. ( en die lui geen corner kregen)
dat is inderdaad heel erg effectief  :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op januari 20, 2025, 22:12:20
Niet normaal hoe goed hij is
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op januari 20, 2025, 22:17:20
Beste keeper KKD, zijn we ben ik bang kwijt na dit seizoen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: hobbes op januari 20, 2025, 22:17:52
Citaat van: sunderland op november 29, 2024, 18:30:17
wat een gelul. Extern zeggen ze want wij weten dat ze geen geld hebben. En als ze 2 miljoen neerleggen dan is het oke. 2 jaar en optie dus dat moeten we vragen. Heb wel begrepen dat er buitenlandse interesse is en die betalen sowieso meer. Van Persie heeft Noppert kapot gemaakt en ik weet zeker dat Henk in 3 weken  hem weer op de rit zou hebben.

Maar Noppert ging toch miljoenen opleveren? :p
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 20, 2025, 22:22:34
Citaat van: Destroyer op januari 20, 2025, 22:17:20
Beste keeper KKD, zijn we ben ik bang kwijt na dit seizoen

Als hij zo nodig naar de ere moet, dan wij ook maar.... kan ie lekker blijven
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: AL op januari 20, 2025, 22:32:53
Aardig keepertje :devil
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Yellow Army op januari 20, 2025, 22:34:41
Wat. Een. Keeper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op januari 20, 2025, 22:44:50
Het zou mij echt niets verbazen als diverse clubs zich alsnog gaan melden.
Waaronder die smerige stinkboeren.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op januari 21, 2025, 08:57:26
Dit gaat natuurlijk erg opvallen bij andere clubs dat wij zo'n topper op goal hebben staan.
Zijn er op dit moment clubs met een keepersprobleem?
Ja ....die boeren
Maar die kunnen hem niet betalen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Voorstopper op januari 21, 2025, 09:00:06
Citaat van: Specuveter op januari 21, 2025, 08:57:26
Dit gaat natuurlijk erg opvallen bij andere clubs dat wij zo'n topper op goal hebben staan.
Zijn er op dit moment clubs met een keepersprobleem?
Ja ....die boeren
Maar die kunnen hem niet betalen.
Denk dat er menig Eredivisie club jaloers is op onze keeper. Enige manier om hem te houden deze zomer is promoveren.....Thijs speelt volgend seizoen Ere daar ben ik bijna wel van overtuigd
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2025, 09:03:18
Citaat van: Specuveter op januari 21, 2025, 08:57:26
Dit gaat natuurlijk erg opvallen bij andere clubs dat wij zo'n topper op goal hebben staan.
Zijn er op dit moment clubs met een keepersprobleem?
Ja ....die boeren
Maar die kunnen hem niet betalen.
dan zal Noppert eerst moeten vertrekken?.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op januari 21, 2025, 10:07:03
Wat is dit een ongelooflijk goede keeper.
Bizot was voetballend iets beter dan hem, Maar los daar van denk ik dat hij de beste keeper is die ik in het cambuur shirt heb gezien _O_

Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Huizen op januari 21, 2025, 10:15:38
En wat een bescheiden, rustige jongen. Lekker blijven Thijs, topper!!  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: janou op januari 21, 2025, 10:40:48
Citaat van: oost op januari 21, 2025, 10:07:03
Wat is dit een ongelooflijk goede keeper.
Bizot was voetballend iets beter dan hem, Maar los daar van denk ik dat hij de beste keeper is die ik in het cambuur shirt heb gezien _O_

100% mee eens. Voetballend vind ik m niet heel goed, maar de rest is echt werkelijk subliem voor een Cambuur keeper. Sonny was voetballend een stukje beter, maar qua ballen tegenhouden en in de lucht is Jansen echt een klasse beter nog.

Alhoewel t ook snel kan omslaan bij een keeper he. Ik weet dat Jay Gorter ook zo'n seizoen had bij Eagles, dat was ook ongelofelijk maar die red het ook niet bij Ajax.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Andy King op januari 21, 2025, 11:03:42
Citaat van: Noordcambuur op januari 21, 2025, 09:03:18
dan zal Noppert eerst moeten vertrekken?.

Mocht Jansen vertrekken, Noppert halen?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op januari 21, 2025, 11:08:36
Citaat van: Andy King op januari 21, 2025, 11:03:42
Mocht Jansen vertrekken, Noppert halen?
Ga jij je mond even spoelen...
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2025, 11:31:31
Citaat van: Andy King op januari 21, 2025, 11:03:42
Mocht Jansen vertrekken, Noppert halen?
nee nooit doen ?.die kan er niks van.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op januari 21, 2025, 11:33:55
Citaat van: Galdiano op januari 20, 2025, 22:44:50
Het zou mij echt niets verbazen als diverse clubs zich alsnog gaan melden.
Waaronder die smerige stinkboeren.

Je moet wel willen werken in een strontlucht.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: zeewolde op januari 21, 2025, 11:40:25
Citaat van: Andy King op januari 21, 2025, 11:03:42
Mocht Jansen vertrekken, Noppert halen?
Bij de laatste thuiswedstrijd die we tegen DKV speelden is hij de tribune afgejaagd op west.
Die zal vast niet meer willen.

En hoeft wat mij betrefr ook niet meer.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op januari 21, 2025, 15:07:20
Citaat van: zeewolde op januari 21, 2025, 11:40:25
Bij de laatste thuiswedstrijd die we tegen DKV speelden is hij de tribune afgejaagd op west.
Die zal vast niet meer willen.

En hoeft wat mij betrefr ook niet meer.

Wat een onzin verhaal zat vlak voor ons op West daar heeft hij tot het einde gezeten. Maar hoeft van mij niet is een slechte keeper veels teveel gehypet.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op januari 21, 2025, 15:40:39
Citaat van: oost op januari 21, 2025, 10:07:03
Wat is dit een ongelooflijk goede keeper.
Bizot was voetballend iets beter dan hem, Maar los daar van denk ik dat hij de beste keeper is die ik in het cambuur shirt heb gezien _O_
Maar De Munk, Van Heeswijk, Grim, Stevens, N?sman waren ook niet misselijk hoor.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op januari 21, 2025, 15:41:02
De Ron ook een prima keeper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op januari 22, 2025, 21:02:24
Wie vinden jullie beter, Yannick van Oss of Thijs Jansen?
8P 8P 8P

En we komen er niet meer op terug.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:56:44
Kop omhoog jongen, bist een topper.  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: AL op januari 24, 2025, 22:58:16
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:56:44
Kop omhoog jongen, bist een topper.  |:)

Zo is dat!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op januari 24, 2025, 23:01:00
Maar even toezingen vrijdag.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: okkele op januari 24, 2025, 23:42:04
Citaat van: mark1989 op januari 22, 2025, 21:02:24
Wie vinden jullie beter, Yannick van Oss of Thijs Jansen?
8P 8P 8P

En we komen er niet meer op terug.
virginia
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op januari 24, 2025, 23:51:01
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:56:44
Kop omhoog jongen, bist een topper.  |:)

Zo is het al veel punten gered dit seizoen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Harry L. op januari 25, 2025, 07:30:03
Rug recht, kin omhoog jonge. Beste aanwinst dit seizoen, met een middelmatige
Keeper hadden we niet op een playoff plek gestaan.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op januari 25, 2025, 10:06:24
Hij heeft ons sws al 10 tot 15 punten opgeleverd  :thumbsup

Gisteren kosten hij 1 of meer punten, dat is het leven van een keeper :proost
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Yellow Army op januari 25, 2025, 15:04:20
Rustig blieve kerel, eerste fout(en) sinds hij hier is.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: anderszchristian op januari 28, 2025, 11:58:19
Net Hertenkamp geluisterd, vrijdag volle bak vocale steun voor deze jongen  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: fred op januari 28, 2025, 12:25:34
Citaat van: anderszchristian op januari 28, 2025, 11:58:19
Net Hertenkamp geluisterd, vrijdag volle bak vocale steun voor deze jongen  |:)

:0= TA-TA-TA-DA  THIJSSIE JANSEN  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Benniepos op januari 30, 2025, 18:28:10
Toezingen hoort hij via de TV dan. Hij is ziek.....Daan Reiziger staat morgenavond op doel
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: NRG op januari 30, 2025, 19:14:51
Citaat van: Benniepos op januari 30, 2025, 18:28:10
Toezingen hoort hij via de TV dan. Hij is ziek.....Daan Reiziger staat morgenavond op doel

Tja.. Half Nederland is ziek. Dan Daan maar toezingen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: SCC op februari 11, 2025, 10:37:42
Wat fijn om zo'n betrouwbare keeper te hebben. Een rustpunt.

Hopelijk gaan ze werken aan zijn (uit)trap. Als die strakker wordt en 15mtr verder komt, dan heeft hij alle facetten die een goede keeper moet hebben.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op februari 11, 2025, 10:43:25
Citaat van: SCC op februari 11, 2025, 10:37:42
Wat fijn om zo'n betrouwbare keeper te hebben. Een rustpunt.

Hopelijk gaan ze werken aan zijn (uit)trap. Als die strakker wordt en 15mtr verder komt, dan heeft hij alle facetten die een goede keeper moet hebben.

Doe maar niet, dan weten we zeker dat die in de zomer weg is :devil
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Arno A op maart 11, 2025, 10:43:24
Klasse man; al 14 x de nul gehouden. Alleen nog Grim en Stevens in te halen ( beide 16 x)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oebieman op maart 11, 2025, 10:48:16
Citaat van: Arno A op maart 11, 2025, 10:43:24
Klasse man; al 14 x de nul gehouden. Alleen nog Grim en Stevens in te halen ( beide 16 x)

Heeft stevens niet 15? Pieter bos 1 dat seizoen?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Benniepos op maart 11, 2025, 10:50:19
Een keeper die al vele punten voor ons heeft gepakt.  :0= Maar houd AUB op met dat korte gepingel achterin. Hoef je zaterdag niet te doen met Muhren en Veerman. Veeg dat ding naar voren
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op maart 11, 2025, 10:55:40
Meevoetballen blijft een aandachtspunt, maar als hij dat ook goed had beheerst was hij 1e doelman van Feyenoord nu.. Record voor het grijpen!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Yellow Army op maart 11, 2025, 10:59:20
Citaat van: Oebieman op maart 11, 2025, 10:48:16
Heeft stevens niet 15? Pieter bos 1 dat seizoen?

Klopt, in 20/21
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2025, 11:08:21
Citaat van: michello op maart 11, 2025, 10:55:40
Meevoetballen blijft een aandachtspunt, maar als hij dat ook goed had beheerst was hij 1e doelman van Feyenoord nu.. Record voor het grijpen!
maar ook zijn trappen naar voren zijn zeker aandachtspunt komt nauwelijks over de middellijn.
Die keeper van Dordrecht heeft een hele fijne trap?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op maart 11, 2025, 11:40:44
Is sowieso een best keepertje!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op maart 11, 2025, 11:59:14
Citaat van: Benniepos op maart 11, 2025, 10:50:19
Een keeper die al vele punten voor ons heeft gepakt.  :0= Maar houd AUB op met dat korte gepingel achterin. Hoef je zaterdag niet te doen met Muhren en Veerman. Veeg dat ding naar voren
hij en van Mullem dan houd ik mijn hart vast. We zaten zo goed in de weds en dan begint vooral van Mullem te kloten met steeds terug te spelen en ook paar x te langzaam. Was rond de 60 ste minuut. Gelukkig pakten we het daarna weer op. Heeft gewoon geen zin en koste ons in Eindhoven de kop.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op maart 11, 2025, 12:14:22
Citaat van: Benniepos op maart 11, 2025, 10:50:19
Een keeper die al vele punten voor ons heeft gepakt.  :0= Maar houd AUB op met dat korte gepingel achterin. Hoef je zaterdag niet te doen met Muhren en Veerman. Veeg dat ding naar voren


Precies! hij neemt de bal ook vrij beroerd aan. Gaat nog een keer mis.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 28, 2025, 23:00:05
Hij blijft nog wel ff bij Cambuur  :y
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op maart 29, 2025, 08:02:45
Was niet zijn beste wedstrijd gisteren.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op maart 29, 2025, 08:03:40
Prima jonge keeper, kan nog enorm groeien.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2025, 08:46:01
Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 23:00:05
Hij blijft nog wel ff bij Cambuur  :y
Mooi  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: YellowBlue op maart 29, 2025, 11:30:31
Zag er 2 keer slecht uit bij de tegengoals, maar pakt ook weer een paar knap. Grillige wedstrijd.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 19:25:38
Wat is er met Jansen aan de hand ik vind hem heel onzeker de laatste wedstrijden.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Poetser op april 13, 2025, 19:37:55
Is jong. Nog grillig, maar nog steeds voor ons een topkeeper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 21:10:45
ophouden met dat constant terug spelen op hem ,
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2025, 21:20:49
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 19:25:38
Wat is er met Jansen aan de hand ik vind hem heel onzeker de laatste wedstrijden.
Dat zou ik ook worden met de verdediging die er vandaag stond. Mercera haalde de dikke voldoende, maar de anderen waren niet bij de les. Nieling is wat mij betreft wel wat een overgewaardeerde centrale verdediger, maar kan hopelijk nog stapjes maken.

Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2025, 21:37:42
Citaat van: denistel op april 13, 2025, 21:10:45
ophouden met dat constant terug spelen op hem ,
klopt elke keer gaat het net goed.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 13, 2025, 22:27:16
Citaat van: Vlampiep op april 13, 2025, 21:20:49
Dat zou ik ook worden met de verdediging die er vandaag stond. Mercera haalde de dikke voldoende, maar de anderen waren niet bij de les. Nieling is wat mij betreft wel wat een overgewaardeerde centrale verdediger, maar kan hopelijk nog stapjes maken.

die nieling man man weer talloze ballen die nergens terecht komen dat
zal veel beter moeten en v mullem het zelfde.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: V-man op april 13, 2025, 23:20:33
Nieling geschorst tegen Helmond.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: V-man op april 13, 2025, 23:24:07
Thijs Jansen niks aan de hand. Gozert is nog jong en SCC is denk ik wel een opmaat voor hem voor een mooie carri?re.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 13, 2025, 23:34:50
Citaat van: V-man op april 13, 2025, 23:24:07
Thijs Jansen niks aan de hand. Gozert is nog jong en SCC is denk ik wel een opmaat voor hem voor een mooie carri?re.

Tuurlijk juh, weer drama om niks. Halverwege het seizoen een fout welke misschien nog wat in het koppie zit, maar komt wel goed.

Hem toezingen zoals even gebeurde, d?t doet zo'n jongen goed |:) |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 14, 2025, 10:20:56
Citaat van: denistel op april 13, 2025, 22:27:16
die nieling man man weer talloze ballen die nergens terecht komen dat
zal veel beter moeten en v mullem het zelfde.
van Mullem verreweg de slechtste op het veld. Je zult zo iemand maar voor je hebben als keeper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Andy King op april 14, 2025, 11:43:53
Citaat van: sunderland op april 14, 2025, 10:20:56
van Mullem verreweg de slechtste op het veld. Je zult zo iemand maar voor je hebben als keeper.

Ja, doorselecteren...
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: papier op april 14, 2025, 11:51:11
Citaat van: sunderland op april 14, 2025, 10:20:56
van Mullem verreweg de slechtste op het veld. Je zult zo iemand maar voor je hebben als keeper.

Speelde net zo goed of slecht als Nieling.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op april 14, 2025, 12:28:51
Nu we spelen voor de prijzen, komt er misschien wat druk bij? (2e of play-off's)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Arno A op april 20, 2025, 15:52:12
Blij met onze keeper . E?n van de besten in de kkd . Al erg goed op jonge leeftijd. Blijft ie wel?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Jandehulk op april 20, 2025, 18:24:54
 Ik  vind het helemaal niet zo'n bijzondere  keeper..

Op de lijn is hij wel ok , maar uittrappen en mee voetballend erg zwak, zenuwachtig en onzeker..
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bob Paisley op april 20, 2025, 18:40:31
Als hij dat ook nog beheerste dan was hij geen keeper bij ons
Voor ons is het een top keeper
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2025, 18:44:13
Citaat van: Arno A op april 20, 2025, 15:52:12
Blij met onze keeper . E?n van de besten in de kkd . Al erg goed op jonge leeftijd. Blijft ie wel?
dat hij fouten blijft maken dan blijft hij wel  ;)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Arno A op mei 05, 2025, 17:16:00
De nul gehouden; wie wint er?

1   Calvin Raatsie   

   14
2   Thijs Jansen   

   14
3   Ronald Koeman   

   14
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 00:11:52
Doet een cruciaal stapje naar voren bij de voorzet waardoor de speler van DB de bal er overheen kan koppen.

Laat het ook afweten als het er om spant.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op mei 17, 2025, 10:53:46
Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 00:11:52
Doet een cruciaal stapje naar voren bij de voorzet waardoor de speler van DB de bal er overheen kan koppen.

Laat het ook afweten als het er om spant.
Vergeten hoeveel punten hij voor ons heeft gepakt dit seizoen?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op mei 17, 2025, 11:09:27
Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 10:53:46
Vergeten hoeveel punten hij voor ons heeft gepakt dit seizoen?

Dat heeft hij zeker, maar daar wordt niets over gezegd hoor. Ik denk niet dat hij gisteren een fout maakte, maar in de uitwedstrijd zeker wel. Dat mag toch wel gezegd worden ?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Inferno-058 op juli 06, 2025, 12:10:14
Niet zo'n beste pot gister
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op juli 06, 2025, 14:18:46
Citaat van: Inferno-058 op juli 06, 2025, 12:10:14
Niet zo'n beste pot gister

De gewenste achterhoede ontbrak.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Jandehulk op juli 06, 2025, 14:21:47
Citaat van: Inferno-058 op juli 06, 2025, 12:10:14
Niet zo'n beste pot gister
hij was weer verschrikkelijk....vind het op de lijn een redelijke keeper, verder zeer beperkt allemaal.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op augustus 26, 2025, 08:29:23
Wat stond hij gisteren en afgelopen weken weer heerlijk te keepen. Hij zorgde hoogstpersoonlijk voor de drie punten gisteren  :thumbsup |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 08:35:47
Citaat van: oost op augustus 26, 2025, 08:29:23
Wat stond hij gisteren en afgelopen weken weer heerlijk te keepen. Hij zorgde hoogstpersoonlijk voor de drie punten gisteren  :thumbsup |:)

JA, prachtig. En er zijn dit seizoen duidelijk afspraken gemaakt dat hij de bal wat eerder gewoon weg schiet. Dat scheelt veel.

Top gisteren
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 08:41:34
Klopt heeft goede pot gespeeld moet zeker blijven?.. :y
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op augustus 26, 2025, 09:03:21
Zijn er nog grote clubs die op zoek zijn  naar een goede keeper?
Het is nog geen twee September
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:26:04
Eigenlijk moet je het voor zijn en het contract opwaarderen. Dat zou ook verdiend zijn.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Voorstopper op augustus 26, 2025, 09:51:24
Citaat van: Specuveter op augustus 26, 2025, 09:03:21
Zijn er nog grote clubs die op zoek zijn  naar een goede keeper?
Het is nog geen twee September

Ik denk dat ze 30 kilometer verderop nog wel een goede keeper kunnen gebruiken.... :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op augustus 26, 2025, 09:53:00
Hopelijk houdt hij dit niveau vast, dan kunnen we weer een mooie klapper maken!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op augustus 26, 2025, 10:42:17
Citaat van: Voorstopper op augustus 26, 2025, 09:51:24
Ik denk dat ze 30 kilometer verderop nog wel een goede keeper kunnen gebruiken.... :_schater
Nordin Bakker staat daar binnenkort op goal
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Gasgeve op augustus 26, 2025, 11:19:05
Geweldig gekeept. Toch blijf ik zenuwachtig als die aan de bal komt. Anders zat die nooit bij ons, dat snap ik ook. Maar het lijkt mij toch te trainen en hij is daar nog niet heel veel beter in geworden.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Voorstopper op augustus 26, 2025, 13:15:13
Een moderne keeper wordt steeds vaker beoordeeld op zijn meevoetballende kwaliteiten: hoe goed hij inspeelt, hoe hij mee opbouwt en hoe comfortabel hij onder druk de bal rondtikt. Dat klinkt mooi, maar we dreigen daarmee voorbij te gaan aan de essentie van het keepersvak: het stoppen van ballen en het voorkomen van doelpunten. En dat is wat onze keeper prima doet.

Meevoetballen is zeker een nuttige vaardigheid: het kan de opbouw versnellen en druk verminderen. Maar het blijft een ondersteunende kwaliteit. Een keeper die geweldig kan meevoetballen maar slecht ballen stopt, is uiteindelijk een zwakte. Andersom: een keeper die fenomenaal ballen stopt maar minder meedoet in de opbouw, blijft van onschatbare waarde.

De grootste keepers zoals Lev Yashin, Gianluigi Buffon, Iker Casillas, Edwin van der Sar, werden niet legendarisch door hun passing, maar door hun reflexen, reddingen en het vermogen onmogelijke ballen te pakken. Zelfs in het moderne voetbal zie je dat clubs keepers vaak selecteren op betrouwbaarheid in het doel, en dat meevoetballen pas daarna meeweegt.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 14:05:44
Citaat van: Gasgeve op augustus 26, 2025, 11:19:05
Geweldig gekeept. Toch blijf ik zenuwachtig als die aan de bal komt. Anders zat die nooit bij ons, dat snap ik ook. Maar het lijkt mij toch te trainen en hij is daar nog niet heel veel beter in geworden.
ik vind juist dat dat voor uit gaat met de nieuwe keeperstrainer. Hoe hij gisteren keepte en lange ballen weg legde was gewoon top.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op september 27, 2025, 08:28:10
Wanneer gaat Jansen weer wat ballen pakken?
ik vond gisteren niet goed.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: papier op september 27, 2025, 09:02:35
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2025, 08:28:10
Wanneer gaat Jansen weer wat ballen pakken?
ik vond gisteren niet goed.

Grabbelt op de juiste momenten. Piekt op de juiste momenten. Topper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: YellowBlue op september 27, 2025, 11:48:44
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2025, 08:28:10
Wanneer gaat Jansen weer wat ballen pakken?
ik vond gisteren niet goed.
deed het prima,1 slechte inspeelpass, maar pakt ook een paar prima ballen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Harry L. op september 27, 2025, 18:59:48
Citaat van: YellowBlue op september 27, 2025, 11:48:44
  deed het prima,1 slechte inspeelpass, maar pakt ook een paar prima ballen.



Prima keeper, vond hem alleen niet vrij uitgaan bij die bal die onder hem door ging. Had gewoon op de lijn moeten blijven.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Stiens op november 21, 2025, 23:06:09
Geweldige pot gekeept! 2 of 3 prachtige reflexen van ?m gezien  |:) |:) |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Inferno-058 op december 06, 2025, 14:24:59
Maakt wederom een onzekere indruk. Tegengoal was absoluut houdbaar. Doeltrappen blijven ondermaats.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op december 06, 2025, 15:04:17
keepend prima maar die uittrappen oh oh je houdt je hart soms vast man.
je kan er toch op trainen gewoon elke dag 100 ballen weg rammen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2025, 15:11:17
prachtige redding met de voet op die 1 op 1 situatie
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: EdsjeSCC op december 06, 2025, 15:39:17
Citaat van: denistel op december 06, 2025, 15:04:17
keepend prima maar die uittrappen oh oh je houdt je hart soms vast man.
je kan er toch op trainen gewoon elke dag 100 ballen weg rammen.

Dat zullen ze toch vast ook wel doen, zijn daar toch ook niet gek? Soms kan iemand gewoon iets niet en zal er nooit goed in worden
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Eewal op december 06, 2025, 15:48:55
Citaat van: Inferno-058 op december 06, 2025, 14:24:59
Maakt wederom een onzekere indruk. Tegengoal was absoluut houdbaar. Doeltrappen blijven ondermaats.
voor ons een prima keeper. hij kreeg een paar rare schoten te verwerken laag bij de grond en met stuit, dat deed hij prima.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op december 06, 2025, 16:09:25
Voetballend is deze keeper echt niveau 6e klasse echt niet normaal.
Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet te trainen is. Bal uitrappen met wat kracht of straks in de voeten.
Voor de rest gewoon redelijke goede keeper maar veel meer ook niet
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op december 06, 2025, 16:41:07
Thijs is wat mij betreft een speler die voor ons punten pakt, maar beperking heeft in zijn uittrappen.
Diemers zijn corners zijn 99% zwaar onder de maat, maar weer in andere situaties bepalend.
Je zou zeggen waarom krijgt dit niet meer proiteit in trainingen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op december 06, 2025, 16:43:48
Citaat van: oost op december 06, 2025, 16:09:25
Voetballend is deze keeper echt niveau 6e klasse echt niet normaal.
Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet te trainen is. Bal uitrappen met wat kracht of straks in de voeten.
Voor de rest gewoon redelijke goede keeper maar veel meer ook niet
Hoe zo redelijke keeper  8P
Hij weet in veel wedstrijden voor ons de punten te pakken en is ??n van de beste keepers van de KKD.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 16:44:51
Wij spelen enorm vaak terug, dus hij krijgt ook extra veel te verwerken. Dan zal het natuurlijk vaker fout gaan.
Je ziet ook dat tegenstanders hem vaak vanaf rechts opjagen zodat hij met zijn mindere linker moet schieten.

Als dit het enige probleem is, ga ik niet zeuren in ieder geval. Topkeeper voor ons.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op december 06, 2025, 17:50:14
Hij laat het soms makkelijk lijken maar hij anticipeert heel goed. Reflexen ook fantastisch.
Topkeeper voor ons.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: KlinkHamer op december 06, 2025, 18:09:03
we hebben een keeper op de goal  _O_
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op december 07, 2025, 08:28:14
We moeten blij zijn met Jansen kijk eens naar die keepers van Dkv  :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op januari 17, 2026, 11:19:42
 w:)Wil even onze keeper een dikke pluim geven wat heeft hij goed gekeept  :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op januari 17, 2026, 16:07:52
Thijs is de baas in de 16!!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Poetser op maart 20, 2026, 22:48:55
Misschien maar naar Top Oss volgend jaar.

Hele matige keeper. Wordt steeds slechter lijkt het wel.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op maart 20, 2026, 22:51:52
Het zit weer ff tegen en iedereen is drama  :O
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:54:35
Ik ben het niet vaak met Poetser eens maar wat is Thijs slecht geen bal gepakt.
Komt zwaar tekort.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Huizen op maart 20, 2026, 22:56:41
Citaat van: Destroyer op maart 20, 2026, 22:51:52
Het zit weer ff tegen en iedereen is drama  :O

Echt dit. Ongelooflijk om te lezen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bernardo op maart 20, 2026, 23:02:46
Wat deed hij bij de 2e goal, kon de bal zo pakken.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bens op maart 20, 2026, 23:04:52
Jansen was vanavond niet best, misschien met een andere keeper naar de eredivisie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: zeewolde op maart 20, 2026, 23:06:31
Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 23:02:46
Wat deed hij bij de 2e goal, kon de bal zo pakken.

Die goal waar Galvez nergens te bekennen was?
Sjostrand te laat en Amofa geen rugdekking gaf?
Die tegengoal?

Lag dat echt alleen aan Jansen?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bernardo op maart 20, 2026, 23:07:26
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2026, 23:06:31
Die goal waar Galvez nergens te bekennen was?
Sjostrand te laat en Amofa geen rugdekking gaf?
Die tegengoal?

Lag dat echt alleen aan Jansen?

Ja.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 23:07:46
Citaat van: Bens op maart 20, 2026, 23:04:52
Jansen was vanavond niet best, misschien met een andere keeper naar de eredivisie.
klopt  :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: zeewolde op maart 20, 2026, 23:08:27
Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 23:07:26
Ja.

Dan snap je het dus niet
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:08:57
Citaat van: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:54:35
Ik ben het niet vaak met Poetser eens maar wat is Thijs slecht geen bal gepakt.
Komt zwaar tekort.
Daar weet jij alles van natuurlijk.....
Citaat van: Destroyer op maart 20, 2026, 22:51:52

Het zit weer ff tegen en iedereen is drama  :O
Niet normaal ze komen weer hun grotten vandaan om te roeptoeteren,iets positiefs krijgen ze niet uit hun strot alleen maar negatieve dingen kunnen benoemen...dat gaat volgend seizoen nog wat worden als Cambuur een paar wedstrijden op rij gaat verliezen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 23:11:04
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:08:57
Daar weet jij alles van natuurlijk.....Niet normaal ze komen weer hun grotten vandaan om te roeptoeteren,iets positiefs krijgen ze niet uit hun strot alleen maar negatieve dingen kunnen benoemen...dat gaat volgend seizoen nog wat worden als Cambuur een paar wedstrijden op rij gaat verliezen.
we zullen het meemaken Derkx  :zweep
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:15:16
Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 23:02:46
Wat deed hij bij de 2e goal, kon de bal zo pakken.
Dan nam hij en te groot risico om de man ook mee te nemen en rood te pakken, en dat hij er aan voorbij kwam was ook met mazzel net als het afronden. Galvez(weer) en Sjostrand verantwoordelijk voor het doelpunt...
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:17:41
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:15:16
Dan nam hij en te groot risico om de man ook mee te nemen en rood te pakken, en dat hij er aan voorbij kwam was ook met mazzel net als het afronden. Galvez(weer) en Sjostrand verantwoordelijk voor het doelpunt...
Lang verhaal maar Jansen timed gewoon slecht en dat is inzicht.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 23:19:03
Citaat van: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:17:41
Lang verhaal maar Jansen timed gewoon slecht en dat is inzicht.
en dat heeft hij niet :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2026, 23:21:26
Prima keepert voor ons. Er zijn wel andere spelers die minder toevoegen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:25:37
Citaat van: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:17:41
Lang verhaal maar Jansen timed gewoon slecht en dat is inzicht.
Zag net de samenvatting Jansen wordt in de steek gelaten door Galvez en vooral Sjostrand en de speler van AZ passeert Jansen knap met een hele mooie voetbeweging maar mag uit die hoek nooit meer scoren.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:30:10
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:25:37
Zag net de samenvatting Jansen wordt in de steek gelaten door Galvez en vooral Sjostrand en de speler van AZ passeert Jansen knap met een hele mooie voetbeweging maar mag uit die hoek nooit meer scoren.

Ik hoef de samenvatting niet te zien. Ik had het gelijk gezien,
Het gaat om timing en inzicht en dat was knap waardeloos van Jansen.
Als hij zgn in de steek wordt gelaten door Galvez moet hij niet die keuze maken wat hij deed. En dat is inzicht.
Hij had daar NOOIT moeten uitkomen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:30:45
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2026, 23:21:26
Prima keepert voor ons. Er zijn wel andere spelers die minder toevoegen.
Inderdaad, niet foutloos maar dat is geen 1 keeper voor ons budget..
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:39:36
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:30:45
Inderdaad, niet foutloos maar dat is geen 1 keeper voor ons budget..
Ik zie helaas geen progressie.
En dat baart mij zorgen in de eredivisie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:41:11
Citaat van: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:30:10
Ik hoef de samenvatting niet te zien. Ik had het gelijk gezien,
Het gaat om timing en inzicht en dat was knap waardeloos van Jansen.
Als hij zgn in de steek wordt gelaten door Galvez moet hij niet die keuze maken wat hij deed. En dat is inzicht.
Wat ik bedoelde dat Jansen in die positie is gekomen doordat Galvez veel te laat was met terug verdedigen en Sjostrand z'n man liet lopen, maar goed ieder zijn mening. Vind het jammer dat Jansen meteen wordt afgeschreven. Ik vind Galvez de laatste wedstrijden verdedigend te veel steken laat vallen vandaag bij de eerste en tweede tegengoal en ook tegen Roda loopt hij uit positie en Breij ongestoord binnen kan werken.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:49:11
Citaat van: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:39:36
Ik zie helaas geen progressie.
En dat baart mij zorgen in de eredivisie.
Op de keeper van ADO na de minst gepasseerde keeper van de KKD en ook de clean sheets staat hij 2e... maar goed ik vind het een prima keeper voor ons en dat jij geen progressie ziet wil niet zeggen dat hij geen progressie maakt.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:53:39
Vind hem voor de KKd prima maar heb mijn twijfels over dat hij de Eredivisie aankan het is geen Stevens
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 21, 2026, 00:00:54
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:41:11
Wat ik bedoelde dat Jansen in die positie is gekomen doordat Galvez veel te laat was met terug verdedigen en Sjostrand z'n man liet lopen, maar goed ieder zijn mening. Vind het jammer dat Jansen meteen wordt afgeschreven. Ik vind Galvez de laatste wedstrijden verdedigend te veel steken laat vallen vandaag bij de eerste en tweede tegengoal en ook tegen Roda loopt hij uit positie en Breij ongestoord binnen kan werken.
Eens wbt Galvez. Die is verdedigend heel matig de laatste wedstrijden.
Jansen pakt bij tijd en wijlen ballen maar er komt veel meer bij kijken op eredivisie nivo en daarin heb ik helaas grote twijfels of hij geschikt is.
Ik vindt die 1-2 echt heel slecht ingeschat.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 21, 2026, 00:03:40
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:49:11
Op de keeper van ADO na de minst gepasseerde keeper van de KKD en ook de clean sheets staat hij 2e... maar goed ik vind het een prima keeper voor ons en dat jij geen progressie ziet wil niet zeggen dat hij geen progressie maakt.

2e staan met de minste tegengoals zegt niet zoveel of een keeper goed is of progressie maakt.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 00:15:53
Ik vind hem voetballend v??l zekerder geworden. Dus daar zit zeker wel progressie.
Voor de rest heb ik van keepen weinig verstand ;)

Een keeper die geen fouten maakt bestaat niet. Ik blijf er bij dat hij voor ons een prima doelman is  :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op maart 21, 2026, 00:43:07
Wat een onrust bij een terugspeelbal. De hele lichaamshouding, hij beeft erover alsof zijn lichaam onder hoogspanning staat
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:44:52
Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 00:00:54
Eens wbt Galvez. Die is verdedigend heel matig de laatste wedstrijden.
Jansen pakt bij tijd en wijlen ballen maar er komt veel meer bij kijken op eredivisie nivo en daarin heb ik helaas grote twijfels of hij geschikt is.
Ik vindt die 1-2 echt heel slecht ingeschat. jaar
Hij zal zelf ook niet tevreden zijn. Om hem af te schrijven vind ik veel te vroeg, mede omdat hij nog een contract heeft en hij redelijk constant is en over het algemeen geen gekke dingen doet. Maar mocht hij het niet redden in de eredivisie dan onze 2e keeper(Meijster 21 jaar) of 3e keeper(Kalisvaart 19 jaar) er in wat ik goede keepers vind en voetballen veel beter zijn dan Jansen...

Maar welke keeper zou jij graag zien in plaats van Jansen en mag dat dan ten koste gaan van een nieuwe spits?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Harry L. op maart 21, 2026, 09:36:27
Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:15:16
Dan nam hij en te groot risico om de man ook mee te nemen en rood te pakken, en dat hij er aan voorbij kwam was ook met mazzel net als het afronden. Galvez(weer) en Sjostrand verantwoordelijk voor het doelpunt...

Natuurlijk niet, die moet je gewoon pakken
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 21, 2026, 09:53:32
Citaat van: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:44:52
Hij zal zelf ook niet tevreden zijn. Om hem af te schrijven vind ik veel te vroeg, mede omdat hij nog een contract heeft en hij redelijk constant is en over het algemeen geen gekke dingen doet. Maar mocht hij het niet redden in de eredivisie dan onze 2e keeper(Meijster 21 jaar) of 3e keeper(Kalisvaart 19 jaar) er in wat ik goede keepers vind en voetballen veel beter zijn dan Jansen...

Maar welke keeper zou jij graag zien in plaats van Jansen en mag dat dan ten koste gaan van een nieuwe spits?
Ik denk dat Cambuur geen andere keeper haalt om de reden die jij benoemt maar dat wordt imo wel de valkuil in de eredivisie voor Cambuur.
Jansen is niet goed genoeg, voetballend slecht (komt ook door zijn lichaamshouding bij aannemen van bal), niet klemvast en zijn matige inzicht.
Ben bang dat dit (nog) meer afgestraft wordt in eredivisie.
Een van gassel van Excelsior vindt ik bijvoorbeeld beter.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: papier op maart 21, 2026, 10:01:01
Prima keeper voor ons. En wordt ook wel wat beter, is nog vijf jaar jonger dan Van Gassel.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op maart 21, 2026, 10:06:00
De enige twijfel heb ik bij het mentale stukje... hoe gaat het na een paar nederlagen of een foutje als de druk hoog wordt?
Keepen kan hij wel.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 21, 2026, 10:10:37
Citaat van: papier op maart 21, 2026, 10:01:01
Prima keeper voor ons. En wordt ook wel wat beter, is nog vijf jaar jonger dan Van Gassel.
Als bvo zou ik niet zo kritisch zijn op de leeftijd van een keeper als deze 5 jaar ouder is dan Jansen.
-een wat oudere keeper met ervaring in rechterrijtje eredivisie die beter de punten beheerst die ik aangaf dan Jansen, zal meer invloed-dus meer punten opleveren.

We gaan het zien maar ik vrees echt dat hij negatief bepalend zal zijn in de eredivisie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: papier op maart 21, 2026, 10:22:33
Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 10:10:37
Als bvo zou ik niet zo kritisch zijn op de leeftijd van een keeper als deze 5 jaar ouder is dan Jansen.
-een wat oudere keeper met ervaring in rechterrijtje eredivisie die beter de punten beheerst die ik aangaf dan Jansen, zal meer invloed-dus meer punten opleveren.

We gaan het zien maar ik vrees echt dat hij negatief bepalend zal zijn in de eredivisie.

De vorige periode in de eredivisie zagen we Joao Virginia, Ruiter en Van Osch. We kunnen prima met Janssen aan de aftrap verschijnen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op maart 21, 2026, 10:55:06
Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 10:10:37
Als bvo zou ik niet zo kritisch zijn op de leeftijd van een keeper als deze 5 jaar ouder is dan Jansen.
-een wat oudere keeper met ervaring in rechterrijtje eredivisie die beter de punten beheerst die ik aangaf dan Jansen, zal meer invloed-dus meer punten opleveren.

We gaan het zien maar ik vrees echt dat hij negatief bepalend zal zijn in de eredivisie.

Dat denk ik niet. Janssen is voor ons een hele goede keeper. Ik vergelijking met andere eredivisie clubs vind ik hem beter dan bij sommige andere.
Een keeper maakt altijd wel fouten. Hij heeft in heel veel wedstrijden moeilijke ballen eruit gehaald, waarbij ook sommige ballen die niet iedereen pakt. Vorige wedstrijd thuis nog.
Gewoon vertrouwen houden. En het is ook nog een jongen die alleen maar beter wordt.

Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Huizen op maart 21, 2026, 11:11:19
Vol vertrouwen in Jansen! En ook met Meijster hebben we volgens mij een prima 2e keep. Op naar de eredivisie met Thijs  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 21, 2026, 11:32:05
Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 10:55:06
Dat denk ik niet. Janssen is voor ons een hele goede keeper. Ik vergelijking met andere eredivisie clubs vind ik hem beter dan bij sommige andere.
Een keeper maakt altijd wel fouten. Hij heeft in heel veel wedstrijden moeilijke ballen eruit gehaald, waarbij ook sommige ballen die niet iedereen pakt. Vorige wedstrijd thuis nog.
Gewoon vertrouwen houden. En het is ook nog een jongen die alleen maar beter wordt.

Hoop dat jullie gelijk hebben.
Maar mijn mening weet je inmiddels.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Poetser op maart 21, 2026, 11:53:44
Hij is zo onzeker. Heeft goede reflexen, maar zijn onzekerheid en zeer matig voetballend vermogen gaan ons volgend jaar zeker punten kosten.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op maart 21, 2026, 12:27:02
Hij hoeft ook niet onzeker te zijn, niemand verwacht dat hij nooit een fout maakt.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Jandehulk op maart 21, 2026, 13:39:42
Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 11:32:05
Hoop dat jullie gelijk hebben.
Maar mijn mening weet je inmiddels.

Mijn mening is idem..ik heb totaal geen vertrouwen in deze keeper en hopelijk komt er een eredivisie waardige keeper bij.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Jandehulk op maart 21, 2026, 13:40:04
Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 11:53:44
Hij is zo onzeker. Heeft goede reflexen, maar zijn onzekerheid en zeer matig voetballend vermogen gaan ons volgend jaar zeker punten kosten.
absoluut waar
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:01:58
We zullen het meemaken maar ik heb mijn grote twijfels bij Thijs.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2026, 14:48:37
Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:01:58
We zullen het meemaken maar ik heb mijn grote twijfels bij Thijs.
Zo heb ik mijn twijfels bij een groot deel van de selectie en niet alleen onze doelman.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op maart 21, 2026, 15:17:51
Een groot deel van de selectie zal geen basis staan volgend jaar.
Alleen Amofa en Diemers zijn zekerheidjes (als Diemers verlengt)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op maart 21, 2026, 15:30:24
Citaat van: Bankzitter op maart 21, 2026, 15:17:51
Een groot deel van de selectie zal geen basis staan volgend jaar.
Alleen Amofa en Diemers zijn zekerheidjes (als Diemers verlengt)

Voorlopig staan Baouf en sjostrand ook nog onder contract
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 17:18:59
Citaat van: Lore op maart 21, 2026, 15:30:24
Voorlopig staan Baouf en sjostrand ook nog onder contract
die gaan voor de hoofdprijs weg. w:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 17:19:16
Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2026, 14:48:37
Zo heb ik mijn twijfels bij een groot deel van de selectie en niet alleen onze doelman.
klopt helemaal.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Scc0511 op maart 21, 2026, 17:30:20
Zou die van Willem 2 hier wel willen zien komend seizoen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op maart 21, 2026, 17:48:32
Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 17:18:59
die gaan voor de hoofdprijs weg. w:)

Prachtig! !!!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op maart 21, 2026, 18:00:57
Sentiment golft wel snel op en neer hier. We verliezen 1 wedstijd thuis na meer dan een jaar. En de derde nederlaag in het hele seizoen. En de keeper is niet goed genoeg en de selectie te slecht.
Cambuur heeft na ADO de minste goals tegen. Dus de statistieken spreken jullie twijfels totaal tegen. En daarbij met wat ik zie op het veld is het gewoon een hele goede keeper. Die ook nog veel stappen kan maken. Dat past ook bij Cambuur. We kunnen geen spelers halen die er al helemaal zijn. Dat is ook de kracht van de club om te kunnen groeien. Je moet juist risico nemen met spelers waar je niet helemaal zeker van bent of ze de stap kunnen zetten.

Het beleid van Cambuur is daar ook op gericht. En mocht het zo zijn dan enkele spelers de stap niet zetten. dan moet je dan handelen. Niet vooraf. Janssen heeft dit seizoen uitstekend gekeept. In moeilijke wedstrijden cruciale reddingen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Scc0511 op maart 21, 2026, 18:15:38
Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 18:00:57
Sentiment golft wel snel op en neer hier. We verliezen 1 wedstijd thuis na meer dan een jaar. En de derde nederlaag in het hele seizoen. En de keeper is niet goed genoeg en de selectie te slecht.
Cambuur heeft na ADO de minste goals tegen. Dus de statistieken spreken jullie twijfels totaal tegen. En daarbij met wat ik zie op het veld is het gewoon een hele goede keeper. Die ook nog veel stappen kan maken. Dat past ook bij Cambuur. We kunnen geen spelers halen die er al helemaal zijn. Dat is ook de kracht van de club om te kunnen groeien. Je moet juist risico nemen met spelers waar je niet helemaal zeker van bent of ze de stap kunnen zetten.

Het beleid van Cambuur is daar ook op gericht. En mocht het zo zijn dan enkele spelers de stap niet zetten. dan moet je dan handelen. Niet vooraf. Janssen heeft dit seizoen uitstekend gekeept. In moeilijke wedstrijden cruciale reddingen.

Is een prima keeper hoor.  Maar hou mijn hart altijd vast als hij de bal in de voeten krijgt. Net bambi op glad ijs. Qua reddingen niks over te klagen!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: AL op maart 21, 2026, 19:09:17
Voetballend echt een drama. Voor de rest prima keeper, maar dit is wel zijn plafond denk ik.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op maart 21, 2026, 19:20:22
Citaat van: AL op maart 21, 2026, 19:09:17
Voetballend echt een drama. Voor de rest prima keeper, maar dit is wel zijn plafond denk ik.
gister slecht en tegen Roda ook een blunder. Een goede keeper pakt in de eredivisie minimaal 7 punten per seizoen. Ben benieuwd
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op maart 21, 2026, 21:02:54
Citaat van: sunderland op maart 21, 2026, 19:20:22
gister slecht en tegen Roda ook een blunder. Een goede keeper pakt in de eredivisie minimaal 7 punten per seizoen. Ben benieuwd

Een keeper pakt nooit een punt. Dat doe je altijd met het hele team.
Maar ik snap wat je bedoelt. Het is wel een erg simpele redenering. Het is ten eerste al heel lastig om te beoordelen wanneer een keeper een punt pakt. Laat staan dat je dat kan vergelijken met andere keepers.
Keepers worden beoordeelt op bepaalde aspecten zoals reactie snelheid, positionering, reach etc. En als ik onze keeper dan vergelijk met een aantal keepers uit de eredivisie komt hij daar prima uit.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Sonnema op maart 23, 2026, 12:18:18
Voor hem zal het goed zijn dat er een keeper achter hem zit die een concurrent van hem is. Dat zit er nu niet, dus komt hij elke keer weg met de foutjes die hij maakt. Hij oogt mij zenuwachtig
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Voorstopper op maart 23, 2026, 12:39:28
Citaat van: Sonnema op maart 23, 2026, 12:18:18
Voor hem zal het goed zijn dat er een keeper achter hem zit die een concurrent van hem is. Dat zit er nu niet, dus komt hij elke keer weg met de foutjes die hij maakt. Hij oogt mij zenuwachtig

Hij keept over het algemeen gewoon goed, laten we dat ook niet vergeten. Hij pakt z?n punten en is echt geen slechte keeper. Dat het voetballend soms beter kan, daar ben ik het wel mee eens, maar dat geldt voor meer keepers in de eredivisie en KKD.

Alleen bij een paar foutjes meteen roepen dat hij vervangen moet worden, daar maak je het alleen maar erger mee. Dan cre?er je juist onzekerheid en krijg je precies wat je niet wilt: een keeper die nog zenuwachtiger wordt en fouten gaat stapelen. Dat is vragen om angsthazerij onder de lat.

Kijk maar naar het keeperdrama bij DKV een tijdje terug. Daar werd ook constant gewisseld en getwijfeld, en uiteindelijk werd niemand daar beter van. Continu druk en onzekerheid helpt geen enkele keeper.

Een beetje gezonde concurrentie is prima, maar je moet ook vertrouwen blijven geven. Dat is voor een keeper misschien nog wel belangrijker dan voor elke andere positie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Sonnema op maart 23, 2026, 12:49:17
Zeg niet dat hij gelijk moet worden vervangen, een gedegen concurrent maakt je sterker en leer je van. Zal nu wel stappen moeten maken
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Gasgeve op maart 23, 2026, 13:45:44
Citaat van: Sonnema op maart 23, 2026, 12:49:17
Zeg niet dat hij gelijk moet worden vervangen, een gedegen concurrent maakt je sterker en leer je van. Zal nu wel stappen moeten maken
Of word je onzekerder van en ga je nog slechter keepen. Kan beide kanten op.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op maart 23, 2026, 14:39:17
Ik hoop dat Thijs morgen een wereld pot keept, dan kunnen alle teksten van de laatste dagen de prullenbak in.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: DK op maart 23, 2026, 15:37:29
Penalties mag ie ook nog wel eens op oefenen... hij ligt veel te snel al in de hoek...  naast het meevoetballen, verder prima keeper voor ons. maar vond m vorig seizoen wel beter.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op maart 23, 2026, 15:40:10
Citaat van: Sonnema op maart 23, 2026, 12:49:17
Zeg niet dat hij gelijk moet worden vervangen, een gedegen concurrent maakt je sterker en leer je van. Zal nu wel stappen moeten maken

Daar geloof ik niet in. Een keeper heeft vooral vertrouwen nodig. Concurrentie maakt hem niet beter.
Iedereen heeft kunnen zien wat er gebeurt als er veel concurrentie is tussen keepers. Bij DKV hebben ze een jaar lang gezeik gehad met keepers.

Een keeper moet je gewoon laten staan. Elke keeper maakt weleens een fout en soms een periode wat minder. Wat veel mensen vergeten is dat je ook gewoon geluk moet hebben als keeper. Soms krijg je in een wedstrijd een paar ballen die je kunt pakken, maar wel een goede redding lijken. Dan zegt iedereen geweldig gekeept. En soms heb je een wedstrijd waar je maar 2 ballen krijgt die heel ongelukkig vallen. En dat zegt iedereen wat was die keeper slecht.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op maart 23, 2026, 17:47:37
Citaat van: DK op maart 23, 2026, 15:37:29
Penalties mag ie ook nog wel eens op oefenen... hij ligt veel te snel al in de hoek...  naast het meevoetballen, verder prima keeper voor ons. maar vond m vorig seizoen wel beter.

Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op maart 23, 2026, 18:12:57
Citaat van: DK op maart 23, 2026, 15:37:29
Penalties mag ie ook nog wel eens op oefenen... hij ligt veel te snel al in de hoek...  naast het meevoetballen, verder prima keeper voor ons. maar vond m vorig seizoen wel beter.
deze had hij echt gehad!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op maart 23, 2026, 18:13:33
Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 17:47:37
Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.
eerste half jaar zeker, tot Eindhoven
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op maart 23, 2026, 18:31:25
Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 14:39:17
Ik hoop dat Thijs morgen een wereld pot keept, dan kunnen alle teksten van de laatste dagen de prullenbak in.
Ik hoop het ook.
Maar ik blijf wel bij mijn mening.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op maart 23, 2026, 18:31:51
Fantastische lijn keeper en geweldige in hoge ballen.
Maar tegenwoordig wordt er meer van keepers gevraagd.
Voetballende is hij echt een drama.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: DK op maart 23, 2026, 18:32:59
Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 17:47:37
Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.

Absoluut!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 23, 2026, 18:50:03
Paar mindere potjes, kan gebeuren... Hoe vaak heeft hij ons al wel niet gered dit seizoen.... Hij kan prima mee naar de eredivisie.  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op maart 23, 2026, 18:56:32
Het vreemde is... zijn stijl is niet bangig. Hij is heel pro-actief... durft altijd uit te komen. Hij voorkomt veel kansen door alert te reageren op situaties in het veld waardoor zijn ingrepen eenvoudig lijken. Dat doet hij uitstekend.

Dat is heel anders dan zijn uitstraling die wat timide en soms bangig is. Misschien  lijkt dat ook alleen maar zo.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op maart 23, 2026, 19:33:14
Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2026, 18:56:32
Het vreemde is... zijn stijl is niet bangig. Hij is heel pro-actief... durft altijd uit te komen. Hij voorkomt veel kansen door alert te reageren op situaties in het veld waardoor zijn ingrepen eenvoudig lijken. Dat doet hij uitstekend.

Dat is heel anders dan zijn uitstraling die wat timide en soms bangig is. Misschien  lijkt dat ook alleen maar zo.

Precies en als keeper moet je soms in een fractie een keuze maken. Ik vond de keuze die hij maakte bij de goal van AZ waarbij hij omspeelt werd wel logisch. Hij koos ervoor om de hoek heel klein te maken ipv te tackelen met als kans op een penalty. Dat AZ daaruit scoorde is ook gewoon pech. Kans was groot dat die er niet in gaan zou gaan. Het is dan ook geen fout, maar de keuze pakt verkeerd uit.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bens op april 03, 2026, 20:58:40
De laatste tijd keept Jansen niet geweldig, moet je met hem wel de eredivisie in?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op april 03, 2026, 21:01:19
Nee
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op april 03, 2026, 21:03:13
Hopen dat er een club voor hem komt. Dan een strik erom.
Voetballend zo zwak, en niet meer de Jansen als aan het begin en vorig seizoen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bernardo op april 03, 2026, 21:05:11
Citaat van: Bens op april 03, 2026, 20:58:40
De laatste tijd keept Jansen niet geweldig, moet je met hem wel de eredivisie in?

Nee
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 21:05:41
Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 21:03:13
Hopen dat er een club voor hem komt.

Dat mag altijd, want geld.

Maar ik blijf overtuigd dat we prima met hem de Ere in kunnen :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op april 03, 2026, 21:08:48
Als 2de keeper neem ik aan
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 21:22:36
Prima keepertje man.

Toegegeven, ik kijk weinig Eredivisie. Maar hij is toch niet minder dan die van Volendam (van Oevelen); Heracles (de Keijzer); NAC (Bjelica); Zwolle (Schendelaar); dkv (alle 3); Telstar (Koeman); Excelsior (Raatsie) ?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bens op april 03, 2026, 21:33:21
Weer een blunder van Jansen door de bal in de handen te pakken na een terug speelbal.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 21:45:49
Blunder Baouf. Strik erom  :zweep
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op april 03, 2026, 21:49:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 21:45:49
Blunder Baouf. Strik erom  :zweep
jaaa strik erom 6 miljoen  :thumbsup
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 21:49:50
Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2026, 21:49:06
jaaa strik erom 6 miljoen  :thumbsup

7 met Jansen erbij?  :devil
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op april 03, 2026, 21:50:43
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 21:49:50
7 met Jansen erbij?  :devil
7 euro?. :_schater
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op april 03, 2026, 22:00:23
Ik heb vandaag weer gezien wat mijn gevoel versterkt heeft.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Arno A op april 03, 2026, 22:04:07
Was niet eens de slechtste bij ons,  want dat was ( helaas) Baouf
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op april 03, 2026, 22:06:30
Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 21:03:13
Hopen dat er een club voor hem komt. Dan een strik erom.
Voetballend zo zwak, en niet meer de Jansen als aan het begin en vorig seizoen

Begin er wel steeds meer ook over te denken. Maar aan de andere kant, we weten ook dat hij het wel kan. Laatste weken wel erg matig.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op april 03, 2026, 22:07:31
Citaat van: Arno A op april 03, 2026, 22:04:07
Was niet eens de slechtste bij ons,  want dat was ( helaas) Baouf

Ja, maar buiten dat om collectief falen. Punt.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Josli op april 03, 2026, 22:14:55
Tuurlijk. Slaat nergens op om Jansen er nu uit te pikken. Dan hoeft Diemers ook niet mee de eredivisie in en zo weet ik er nog wel een paar.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op april 03, 2026, 22:18:49
Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:14:55
Tuurlijk. Slaat nergens op om Jansen er nu uit te pikken. Dan hoeft Diemers ook niet mee de eredivisie in en zo weet ik er nog wel een paar.

Jansen laat het toch echt wel te  vaak afweten de laatste weken.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op april 03, 2026, 22:22:09
Ieder zijn mening komt in mijn ogen zwaar tekort voor de eredivisie 
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op april 03, 2026, 22:26:06
Drank en 5 dagen vrij maakt meer kapot dan je lief is.
Maar Thijs staat er komend seizoen weer.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Josli op april 03, 2026, 22:56:32
Citaat van: Oud Cambuur op april 03, 2026, 22:22:09
Ieder zijn mening komt in mijn ogen zwaar tekort voor de eredivisie

Tja. Wie zal het zeggen. Dat dacht iedereen ook van Koeman. Ik zit meer in over andere posities.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2026, 23:04:25
Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:56:32
Ik zit meer in over andere posities.

Juist.
Als iemand Jansen wil kopen, dikke prima. Maar anders nodig investeren in (heel veel) andere posities!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 04, 2026, 01:26:25
Ons keepert mankeert niks aan. Is jong mag hij fouten maken?
Hier op dit forum niet nee.
Zijn vele andere posities waar we ons meer druk om zouden maken.
Maar idee.... pak Jurjus van Groningen en spits Emmen... (ook Groningen)
Maar deze keepert is niks mis mee
Doe m weg en een ander plukt.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Inferno-058 op april 04, 2026, 01:46:13
Citaat van: PePe op april 03, 2026, 22:26:06
Drank en 5 dagen vrij maakt meer kapot dan je lief is.
Maar Thijs staat er komend seizoen weer.
Gewoon dom om uitbundig te gaan zuipen. Dat doe je maar als het seizoen voorbij is
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: NRG op april 05, 2026, 09:04:20
Citaat van: Inferno-058 op april 04, 2026, 01:46:13
Gewoon dom om uitbundig te gaan zuipen. Dat doe je maar als het seizoen voorbij is


Daar ligt het natuurlijk niet aan. Die jongens hebben de nacht na de promotie terecht een feestje gevierd, waarbij een aantal flink wat alcohol zal hebben genuttigd. Daar heb je 5 dagen later echt geen last meer van.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 05, 2026, 09:26:35
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 04, 2026, 01:26:25
Ons keepert mankeert niks aan. Is jong mag hij fouten maken?
Hier op dit forum niet nee.
Zijn vele andere posities waar we ons meer druk om zouden maken.
Maar idee.... pak Jurjus van Groningen en spits Emmen... (ook Groningen)
Maar deze keepert is niks mis mee
Doe m weg en een ander plukt.

Mee eens, dom praat van een aantal een mensen hier op het forum. Elke keeper laat wel eens een bal door.
We hebben een hele goede keeper voor Cambuur begrippen. Ook voor in de eredivisie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: oost op april 05, 2026, 10:02:32
Als je hem moet beoordelen op hoge ballen of reflexen is het een hele aardige keeper voor onze club.
Echter willen ze bij Cambuur vanuit achterin opbouwen en verzorgde voetbal spelen.
Laat dan nou net de achilleshiel van hem zijn. Dan zou ik het niet heel raar vinden om hem te laten vertrekken Als er een club voor hem komt.

Ps hij is wel een fenomeen in de lucht heb zolang ik bij cambuur zit nog nooit zo rustig op mijn stoel geztrne bij tegen corner hij plukt alle ballen |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op april 05, 2026, 10:44:51
Jansen is heel veel situaties voor waarmee hij voorkomt dat er een kans voor de tegenstander ontstaat. Dat is minder spectaculair dan een redding maar voorkomt veel
goals.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 05, 2026, 11:15:11
Citaat van: mark1989 op april 05, 2026, 09:26:35
Mee eens, dom praat van een aantal een mensen hier op het forum. Elke keeper laat wel eens een bal door.
We hebben een hele goede keeper voor Cambuur begrippen. Ook voor in de eredivisie.
vind van niet. Als je de laatste 15 tegendoelpunten tegen ziet dan zijn er 8 bij die door hem zelf komen. 1 e goal vvv ook, hij heeft hem maar hij moet die bal verder naar buiten stompen.
Hij is niet slecht, zeker niet maar moet echt beter. ( valt mij overigens op dat hij voor 2 e seizoen na de winterstop minder is)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 05, 2026, 11:23:31
Citaat van: sunderland op april 05, 2026, 11:15:11
vind van niet. Als je de laatste 15 tegendoelpunten tegen ziet dan zijn er 8 bij die door hem zelf komen. 1 e goal vvv ook, hij heeft hem maar hij moet die bal verder naar buiten stompen.
Hij is niet slecht, zeker niet maar moet echt beter. ( valt mij overigens op dat hij voor 2 e seizoen na de winterstop minder is)

De meeste goals komen door verkeerde positionering van de defensie en middenveld. Een aantal ballen had hij kunnen stoppen, maar waren geen fouten. Hij maakte een aantal keer een verkeerde keuze, maar dat hoort erbij.
Er zijn ook heel veel reddingen over het hele seizoen in wedstrijden, waarin hij ballen pakt die veel keepers niet hadden gepakt.
Er is geen keeper die geen fouten maakt. Dus ik vind het een beetje zinloze discussie.
Door alleen naar de tegendoelpunten te kijken, laat je zien, dat je geen verstand hebt van hoe je een keeper moet beoordelen.
Gelukkig hebben de mensen bij Cambuur daar wel kijk op. Jansen is een hele goede keeper en heeft veel talent om door te groeien naar de top.
We mogen blij zijn dat hij hier speelt. Ik heb hem 10x liever dan veel andere keepers in de eredivisie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Citaat van: mark1989 op april 05, 2026, 11:23:31
De meeste goals komen door verkeerde positionering van de defensie en middenveld. Een aantal ballen had hij kunnen stoppen, maar waren geen fouten. Hij maakte een aantal keer een verkeerde keuze, maar dat hoort erbij.
Er zijn ook heel veel reddingen over het hele seizoen in wedstrijden, waarin hij ballen pakt die veel keepers niet hadden gepakt.
Er is geen keeper die geen fouten maakt. Dus ik vind het een beetje zinloze discussie.
Door alleen naar de tegendoelpunten te kijken, laat je zien, dat je geen verstand hebt van hoe je een keeper moet beoordelen.
Gelukkig hebben de mensen bij Cambuur daar wel kijk op. Jansen is een hele goede keeper en heeft veel talent om door te groeien naar de top.
We mogen blij zijn dat hij hier speelt. Ik heb hem 10x liever dan veel andere keepers in de eredivisie.
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 11:38:45
Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf

Edit:
Nodeloos vervelende post weer. En ik ga er in mee.... Niet doen Holwerd
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 05, 2026, 11:42:20
Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf

Een aantal niet inderdaad en dan heeft een mening geven weinig toegevoegde waarde. Stel dan een vraag of verdiep je er eerst in.
We zijn dit jaar 2e geworden met de minste goals tegen op Willem II en ADO na. En beschikken over de meest talentvolle keeper van de KKD.

Dus niet applaus voor mij, maar applaus voor Cambuur en onze keeper die vrij jong is, maar zich heel goed staande houd.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
Citaat van: mark1989 op april 05, 2026, 11:42:20
Een aantal niet inderdaad en dan heeft een mening geven weinig toegevoegde waarde. Stel dan een vraag of verdiep je er eerst in.
We zijn dit jaar 2e geworden met de minste goals tegen op Willem II en ADO na. En beschikken over de meest talentvolle keeper van de KKD.

Dus niet applaus voor mij, maar applaus voor Cambuur en onze keeper die vrij jong is, maar zich heel goed staande houd.

Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Destroyer op april 05, 2026, 12:44:01
Ieder zijn mening, maar denk dat Thijs gewoon eerst keeper. Wordt volgend seizoen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Sonnema op april 05, 2026, 13:07:56
Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

_O_

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Jandehulk op april 05, 2026, 13:08:49
Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.
Helemaal gelijk in..we hebben niet zo'n beste keeper en er moet echt een goeie keeper staan die zekerheid uitstraald en rust aan de bal heeft.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Noordcambuur op april 05, 2026, 13:37:03
Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..
en wat zeggen we dan strikje er omheen  :y
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Jespergames op april 05, 2026, 13:56:18
Mocht Jansen vertrekken dan maar Raatsie halen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Johan-12 op april 05, 2026, 14:16:42
Na Virginia en van Osch is Jansen toch prima.
Er moeten dingen nog beter. Dat geldt voor iedere speler.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 05, 2026, 14:35:28
Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf
applaus. Ook niet even verder denken dat als je een blunder maakt (zoals tegen
Roda) dat dat op het hele team slaat. Zeg niet dat ie weg moet maar beoordeel zoals het is. In de lucht uitstekend maar schoten of simpele ballen is niet best
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op april 05, 2026, 14:46:10
als het klopt wat Derkx zegt dat er interesse voor hem is moet je zoiezo op zoek naar een andere Keeper en zou mij niet verbazen dat het een buitenlander wordt
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 15:12:30
Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..

D?t is raar!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op april 05, 2026, 16:15:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 15:12:30
D?t is raar!
Dat vinden de mensen hier wel vaker, terwijl ze er later achterkomen dat het niet raar was... ;)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op april 05, 2026, 16:37:35
Mocht hij wel vertrekken dan zou ik Hidde Jurjus van Groningen halen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 05, 2026, 20:38:20
Citaat van: Specuveter op april 05, 2026, 16:37:35
Mocht hij wel vertrekken dan zou ik Hidde Jurjus van Groningen halen.
Raatsie halen
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 20:40:15
Die heeft ons toch al eens afgezegd om voor Excelsior te kiezen? Of was het andersom?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op april 05, 2026, 23:11:15
Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..

Okay, de zou de volgende dan dus kunnen zijn. Ben wel benieuwd wat hij dan waard is!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 06, 2026, 09:37:31
Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..
hij zegt zelf duidelijk dat hij wil blijven
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Trainert! op april 06, 2026, 09:39:42
Citaat van: Specuveter op april 05, 2026, 16:37:35
Mocht hij wel vertrekken dan zou ik Hidde Jurjus van Groningen halen.


Die kan er al helemaal niks van. Alle vertrouwen in ons scoutingsapparaat.
Wat betreft Jansen: Strikje erom, en cashen zolang het nog kan. Is veel te onzeker in de goal
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: NRG op april 06, 2026, 09:42:17
Kan me niet voorstellen dat hij vertrekt. In potentie een goede keeper. Moet alleen stabieler worden. En zijn voetballend vermogen moet omhoog. Denk niet dat momenteel de prioriteiten liggen op het aantrekken van een nieuwe keeper.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 06, 2026, 09:48:07
Citaat van: NRG op april 06, 2026, 09:42:17
Kan me niet voorstellen dat hij vertrekt. In potentie een goede keeper. Moet alleen stabieler worden. En zijn voetballend vermogen moet omhoog. Denk niet dat momenteel de prioriteiten liggen op het aantrekken van een nieuwe keeper.
in een heel interview met omrop zegt ie dat hij wil blijven. Wat jij benoemd was bij Feyenoord al zijn probleem. Hij was net zo goed als Bijlow maar onzeker aan de bal. Dat is ie nog steeds en dat heeft volgens mij ook met de persoon zelf te maken. Het is niet echt iemand die vooraan staat. Geeft niet je bent zoals je bent
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op april 06, 2026, 09:48:12
Citaat van: NRG op april 06, 2026, 09:42:17
Kan me niet voorstellen dat hij vertrekt. In potentie een goede keeper. Moet alleen stabieler worden. En zijn voetballend vermogen moet omhoog. Denk niet dat momenteel de prioriteiten liggen op het aantrekken van een nieuwe keeper.
O.a. dit dus. Clubs kopen tegenwoordig op basis van potentie, dat heb je het afgelopen jaar/jaren wel gezien met de verkochte spelers van Cambuur.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op april 06, 2026, 10:25:35
Hij is onzeker aan de bal, maar wel heel zeker bij uitkomen, bij corners, bij 1-op-1 ect.
Als je allesbij elkaar neemt, is hij goed genoeg en kun je beter je beperkte budget in andere posities steken.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 10:35:21
Hij is toch voetballend wel beter geworden dan vorig seizoen? Maar het kan zeker n?g beter.

Als je de eerste 10 pagina's van dit topic leest, zou je niet verwachten dat het gevoel nu zo gedraaid is. Of is het verwachtingspatroon (onrealistisch?) veranderd?

Citaat van: oost op januari 21, 2025, 10:07:03
Wat is dit een ongelooflijk goede keeper.
Bizot was voetballend iets beter dan hem, Maar los daar van denk ik dat hij de beste keeper is die ik in het cambuur shirt heb gezien _O_
Citaat van: Destroyer op januari 20, 2025, 22:17:20
Beste keeper KKD, zijn we ben ik bang kwijt na dit seizoen
Citaat van: sunderland op januari 20, 2025, 22:12:20
Niet normaal hoe goed hij is
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op april 06, 2026, 12:08:48
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 10:35:21
Hij is toch voetballend wel beter geworden dan vorig seizoen? Maar het kan zeker n?g beter.

Als je de eerste 10 pagina's van dit topic leest, zou je niet verwachten dat het gevoel nu zo gedraaid is. Of is het verwachtingspatroon (onrealistisch?) veranderd?
Als hier een jonge talentvolle speler even een mindere periode kent of een keer een fout maakt, kun je er op rekenen dat deze door een aantal "kenners" direct wordt afgefakkeld. Zolang het budget niet toestaat " wereld toppers" aan te trekken die foutloos spelen,  moeten we het doen met spelers die nog niet gearriveerd zijn, maar waar de club wel bij een transfer flink kan cashen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Arno A op april 06, 2026, 12:09:19
Staat nu een reportage met hem op Omrop Frysl?n. Hij wil graag blijven.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 06, 2026, 12:43:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 10:35:21
Hij is toch voetballend wel beter geworden dan vorig seizoen? Maar het kan zeker n?g beter.

Als je de eerste 10 pagina's van dit topic leest, zou je niet verwachten dat het gevoel nu zo gedraaid is. Of is het verwachtingspatroon (onrealistisch?) veranderd?
vond hem eerste half jaar tot Eindhoven ook niet normaal goed
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op april 06, 2026, 13:52:44
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 12:43:47
vond hem eerste half jaar tot Eindhoven ook niet normaal goed
Hoeft ook niet, als de TS hem maar volxoende vindt. w:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Huizen op april 06, 2026, 14:59:54
Citaat van: Arno A op april 06, 2026, 12:09:19
Staat nu een reportage met hem op Omrop Frysl?n. Hij wil graag blijven.

Goed nieuws. Geweldige keeper die gewoon minder ballen moet krijgen door teveel terugspeel ballen. Benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen  |:)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: AL op april 06, 2026, 15:09:47
Goede keeper. Alleen voetballend en vooral zijn trap erg zwak.
Helaas heeft hij daar geen stappen in gemaakt tot nu toe.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op april 06, 2026, 16:29:49
1e helft seizoen steeds goed,  zakt 2e helft seizoen altijd iets weg.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:00:02
Citaat van: AL op april 06, 2026, 15:09:47
Alleen voetballend en vooral zijn trap erg zwak.
Helaas heeft hij daar geen stappen in gemaakt tot nu toe.

Was prima vandaag toch? Echt wel veel beter geworden tov vorig seizoen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Vlampiep op april 06, 2026, 20:53:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:00:02
Was prima vandaag toch? Echt wel veel beter geworden tov vorig seizoen.
Onze keeper is wat mij betreft best in staat om zich te meten met de andere keepers in de eredivisie.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Specuveter op april 06, 2026, 21:16:01
Alleen nog wat ??n zijn uittrappen doen!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: rody rules op april 06, 2026, 23:26:58
Gaat vandaag wel voor de 4e week op rij in de fout he..

Roda jong az vvv en vandaag ook niet lekker.

Maar hij krijgt ook elke keer weinig te doen dat zal volgend seizoen anders zijn. Van mij krijgt ie voordeel van de twijfel
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 07, 2026, 20:10:16
Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
.....

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

....

Het benoemen van fouten de hij maakt als keeper is prima. Hij maakt in verschillende wedstrijden wel fouten en verkeerde keuzes. En er is nog genoeg te verbeteren.
We hebben het wel over Cambuur. En niet elke keeper die beter is is zomaar haalbaar. Als je een meer ervarener keeper wil halen kost dat geldt, dat niet geinvesteerd kan worden op andere posities. Dan hoor ik namen als Raatsie ofzo. Als zo'n keeper al haalbaar is en dan 1 of 2 procent beter is. Gaat dat echt het verschil niet maken. Ik vind dat we deze keeper de kans moeten geven om zich verder te ontwikkelen. En ik denk dat hij dat kan. En ik vind veel keepers in de eredivisie niet veel beter. Er worden wekelijks fouten gemaakt bij andere clubs.
Van osch vond ik een dramatisch slechte keeper met nul potentie. En als er dan kritiek is is dat terecht. Maar jansen laat zien dat technisch voldoende bagage heeft om door te groeien.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op april 07, 2026, 21:11:46
Citaat van: mark1989 op april 07, 2026, 20:10:16
Het benoemen van fouten de hij maakt als keeper is prima. Hij maakt in verschillende wedstrijden wel fouten en verkeerde keuzes. En er is nog genoeg te verbeteren.
We hebben het wel over Cambuur. En niet elke keeper die beter is is zomaar haalbaar. Als je een meer ervarener keeper wil halen kost dat geldt, dat niet geinvesteerd kan worden op andere posities. Dan hoor ik namen als Raatsie ofzo. Als zo'n keeper al haalbaar is en dan 1 of 2 procent beter is. Gaat dat echt het verschil niet maken. Ik vind dat we deze keeper de kans moeten geven om zich verder te ontwikkelen. En ik denk dat hij dat kan. En ik vind veel keepers in de eredivisie niet veel beter. Er worden wekelijks fouten gemaakt bij andere clubs.
Van osch vond ik een dramatisch slechte keeper met nul potentie. En als er dan kritiek is is dat terecht. Maar jansen laat zien dat technisch voldoende bagage heeft om door te groeien.
Het gaat niet om de discussie of andere keepers in de eredivisie beter of slechter zijn dan Jansen. Het gaat om zijn eigen ontwikkeling. Daar zie ik te weinig progressie om te verwachten dat hij zich volgend seizoen beter staande houdt op eredivisie niveau.

Hij is goed in de reflex met de voeten maar technisch met de handen matig en voetballend vind ik hem ook beperkt, en daar zie ik weinig tot geen verbetering in. Zeker met het oog op volgend seizoen, waarin hij waarschijnlijk vaker onder druk komt te staan in kleinere ruimtes, kan dat problemen opleveren.

Of andere keepers minder zijn dan Jansen, staat daar los van en is in mijn ogen niet relevant.
Hoop dat ik het mis ga hebben maar ik ben bang dat het veel kostbare punten gaat kosten.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: PePe op april 07, 2026, 21:36:29
Is de keepertrainer niet verantwoordelijk voor de keepers? Ik vind dat hij moet zorgen dat er ook het komende seizoen een keeper moet staan, die de eredivisie aan kan. Als hij denkt dat dit met Jansen kan, dan moeten we hierop vertrouwen. Anders moet ie zorgen voor een betere.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 07, 2026, 21:45:18
Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2026, 21:11:46
Het gaat niet om de discussie of andere keepers in de eredivisie beter of slechter zijn dan Jansen. Het gaat om zijn eigen ontwikkeling. Daar zie ik te weinig progressie om te verwachten dat hij zich volgend seizoen beter staande houdt op eredivisie niveau.

Hij is goed in de reflex met de voeten maar technisch met de handen matig en voetballend vind ik hem ook beperkt, en daar zie ik weinig tot geen verbetering in. Zeker met het oog op volgend seizoen, waarin hij waarschijnlijk vaker onder druk komt te staan in kleinere ruimtes, kan dat problemen opleveren.

Of andere keepers minder zijn dan Jansen, staat daar los van en is in mijn ogen niet relevant.
Hoop dat ik het mis ga hebben maar ik ben bang dat het veel kostbare punten gaat kosten.

Het is wel relevant of andere keepers beter zijn en ook of je als Cambuur in staat bent om een betere keeper te halen. En mijn mening is dat dat niet realistisch is voor Cambuur nu. Keepers die beter zouden zijn dan Jansen liggen meestal bij clubs vast en dus moet je een transfersom betalen. En daarbij kom je uit bij keepers die ouder zijn en misschien wel beter of stabieler, maar daarentegen ook minder tot geen transferwaarde hebben.

Daarbij vind ik dat ook al haal je een andere keeper, dat is geen garantie dat ie dan ook hier beter is dan Jansen. Cambuur moet gewoon risico's nemen met spelers en keepers. En ja het kan ook wel eens mislukken of dat een speler zich minder goed ontwikkeld. maar dat hoort erbij.


Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op april 08, 2026, 09:04:28
Citaat van: mark1989 op april 07, 2026, 21:45:18
Het is wel relevant of andere keepers beter zijn en ook of je als Cambuur in staat bent om een betere keeper te halen. En mijn mening is dat dat niet realistisch is voor Cambuur nu. Keepers die beter zouden zijn dan Jansen liggen meestal bij clubs vast en dus moet je een transfersom betalen. En daarbij kom je uit bij keepers die ouder zijn en misschien wel beter of stabieler, maar daarentegen ook minder tot geen transferwaarde hebben.

Daarbij vind ik dat ook al haal je een andere keeper, dat is geen garantie dat ie dan ook hier beter is dan Jansen. Cambuur moet gewoon risico's nemen met spelers en keepers. En ja het kan ook wel eens mislukken of dat een speler zich minder goed ontwikkeld. maar dat hoort erbij.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik las dat er belangstelling voor hem is. Als er een goed bod komt, moet je serieus overwegen om hem te verkopen. Zeker als je twijfelt over zijn ontwikkeling en plafond.

Daarbij heb ik er vertrouwen in dat je met goede scouting een keeper kunt vinden die minstens hetzelfde niveau haalt, of zelfs beter is. Kijk maar eens naar de go ahead eagles. Die doen dat al jaren goed.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op april 08, 2026, 09:17:35
Citaat van: Zuid1991 op april 08, 2026, 09:04:28
Ik ben het daar niet mee eens. Ik las dat er belangstelling voor hem is. Als er een goed bod komt, moet je serieus overwegen om hem te verkopen. Zeker als je twijfelt over zijn ontwikkeling en plafond.

Daarbij heb ik er vertrouwen in dat je met goede scouting een keeper kunt vinden die minstens hetzelfde niveau haalt, of zelfs beter is. Kijk maar eens naar de go ahead eagles. Die doen dat al jaren goed.
Dit gebeurt alleen hier en een paar supporters elders, binnen Cambuur twijfelt niemand. Maar bij interesse(die er is) gaat hij wel weg niet omdat het moet maar omdat het kan....
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op april 10, 2026, 22:05:39
Prima gespeeld vandaag
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bens op april 10, 2026, 22:13:37
Citaat van: Lore op april 10, 2026, 22:05:39
Prima gespeeld vandaag
Een van de betere Cambuurspelers vandaag.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2026, 22:14:40
Maar die ene uittrap kwam niet aan ;(
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2026, 22:15:49
Citaat van: Derkx R.H. op april 08, 2026, 09:17:35
Dit gebeurt alleen hier en een paar supporters elders, binnen Cambuur twijfelt niemand. Maar bij interesse(die er is) gaat hij wel weg niet omdat het moet maar omdat het kan....

Stade Brest die de nieuwe Bizot zoekt?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bernardo op april 10, 2026, 22:18:16
Prima wedstrijd.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Oud Cambuur op april 10, 2026, 22:26:52
Was heel kritisch de laatste wedstrijden over hem maar vandaag heeft hij prima gekeept
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 19, 2026, 10:43:52
ja en vrjdag was het weer niet overtuigend vond ik.vooral de uittrappen
ook weer waar ze soms belanden ik snap het niet krijgt ze amper
30 meter weg, op de lijn een goede keeper rest valt nog veel te
verbeteren.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op april 19, 2026, 11:26:19
Niet alleen op de lijn maar in de hele 16 heerst hij. Maar het moet en kan nog veel beter.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lore op april 19, 2026, 11:36:11
Citaat van: denistel op april 19, 2026, 10:43:52
ja en vrjdag was het weer niet overtuigend vond ik.vooral de uitrappen
ook weer waar ze soms belanden ik snap het niet krijgt ze amper
30 meter weg, op de lijn een goede keeper rest valt nog veel te
verbeteren.

Tsjah, meevoetballen kan hij niet. Maar verder is hij echt een hele goede keeper toch? De vraag is of Cambuur het wil accepteren dat het voetballen het gewoon niet wordt. En zeker in de eredivisie zou ik dat gewoon accepteren. Hij krijgt nog meer ballen op goal en daar is hij juist heel sterk.

Als hij ook kon meevoetballen was hij zeker niet mee gegaan naar de eredivisie, want dan was hij allang weggekocht.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Lowieke op april 19, 2026, 13:24:55
Citaat van: denistel op april 19, 2026, 10:43:52
ja en vrjdag was het weer niet overtuigend vond ik.vooral de uitrappen
ook weer waar ze soms belanden ik snap het niet krijgt ze amper
30 meter weg, op de lijn een goede keeper rest valt nog veel te
verbeteren.
Vind de uittrappen juist een stuk beter worden de laatste tijd. Goed, onder druk draait er wel eens eentje van zijn voet en schiet over de zijlijn, maar hij neemt de uitrappen nu lager, zodat v.d. Sande ze niet allemaal op het hoofd krijgt maar ook kan aannemen of met de borst verder spelen. Heb het idee dat daar bewust op is geoefend.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2026, 14:05:47
Citaat van: Lowieke op april 19, 2026, 13:24:55
Vind de uittrappen juist een stuk beter worden de laatste tijd.

Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2026, 14:05:47
Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was.

vrijdsg gewoon weer een paar ballen door de midden naar de tegenstander en die
wirden dan gevaaerlijk maar ik zal wel te negatief zijn
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Zuid1991 op april 20, 2026, 13:22:28
Citaat van: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
vrijdsg gewoon weer een paar ballen door de midden naar de tegenstander en die
wirden dan gevaaerlijk maar ik zal wel te negatief zijn

Eens. Je bent realistisch.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: James op april 20, 2026, 13:30:38
Meevoetballend erg zwak. En dan vooral het wegwerken van de ballen als er ook maar een beetje druk wordt gezet. Gaat komend seizoen vast een paar keer fout. Hopen dat het niet de wedstrijd kost. Voor Cambuur verder een meer dan prima keeper behalve dan dit onderdeel. Of hier moet nog meer op getraind worden door Thijs zelf, er moet een andere oplossing bedacht worden zodat Thijs minder in de problemen komt of je neemt het voor lief.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: michello op april 20, 2026, 13:33:34
Exact de reden dat Feyenoord hem liet gaan. Voorlopig geen verbetering te zien op dat vlak.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 20, 2026, 13:35:06
Citaat van: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
vrijdsg gewoon weer een paar ballen door de midden naar de tegenstander en die
wirden dan gevaaerlijk maar ik zal wel te negatief zijn
uittrappen is wat anders dan een bal vanaf de grond trappen.
Vanaf de grond eens, dat is niet best. Een vallende bal op van de Sande zie ik nooit .
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sunderland op april 20, 2026, 13:37:47
Citaat van: michello op april 20, 2026, 13:33:34
Exact de reden dat Feyenoord hem liet gaan. Voorlopig geen verbetering te zien op dat vlak.
het lijkt wel of de ballen soms heet zijn. Simpele vang ballen zo voor de voeten van de tegenstander. Op voorzetten is ie dan weer meer als goed. Die wint ie allemaal en corners ook
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 20, 2026, 18:03:50
Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2026, 18:21:19
Citaat van: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
maar ik zal wel te negatief zijn

Eens. Je bent te negatief.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: sjaak op april 20, 2026, 18:44:02
Citaat van: mark1989 op april 20, 2026, 18:03:50
Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.

Wat meer ambitie graag!
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2026, 18:52:05
Citaat van: sjaak op april 20, 2026, 18:44:02
Wat meer ambitie graag!

Ik wilde zeggen Neuer.
Maar ja, die prutser maakt ook fouten..
https://www.hln.be/video/productie/real-madrid-al-na-37-seconden-op-voorsprong-na-blunder-neuer-11990049 (https://www.hln.be/video/productie/real-madrid-al-na-37-seconden-op-voorsprong-na-blunder-neuer-11990049)
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 21, 2026, 17:45:34
Citaat van: mark1989 op april 20, 2026, 18:03:50
Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.

daar gaat het mij niet om gewoon kijken wat beter kan en moet net als bij galvez
bijvoorbeeld aan de bal meestal goed maar verdedigend heeft ie het nu al zwaar
genoeg dus ja kan ie dan de ere divisie aan?
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: mark1989 op april 21, 2026, 22:36:39
Citaat van: denistel op april 21, 2026, 17:45:34
daar gaat het mij niet om gewoon kijken wat beter kan en moet net als bij galvez
bijvoorbeeld aan de bal meestal goed maar verdedigend heeft ie het nu al zwaar
genoeg dus ja kan ie dan de ere divisie aan?

Je bekijkt veelal zaken te negatief. Maar vooral ook erg onrealistisch.
Spelers al Galvez en ook Jansen zijn voor Cambuur hele goede spelers. Die de meeste KKD clubs niet hebben. Dat betekent niet dat ze op alle vlakken uitstekend zijn, want dan hadden ze niet bij Cambuur gespeeld. Daarbij zijn het talenten die ook nog beter kunnen worden. Daar hoort bij dat ze soms fouten en blunders maken. Dat zullen we moeten accepteren. Anders moet je allemaal ervaren spelers halen dan heb je misschien meer kans om het 1e jaar te handhaven, maar dan groei je als club nooit en blijft Cambuur altijd heen en weer bewegen tussen ere en eerste. Dus het is zaak om risico's te nemen met talenten. En dat zal zeker bij een aantal verkeerd gaan uitpakken. Maar dat is een ingecalculeerd risico. Want de winst zit in dat je toch 1 of 2 per jaar goed verkopen.

De vraag of Galvez de eredivsie aan kan? Is niet zo relevant. Een betere vraag zou zijn of Cambuur in staat is een betere speler op die positie te halen die meer talent heeft en gekocht kan worden. Pas als het antwoord ja is dan kun je daar op handelen. Dan zullen ze het niet nalaten.
Zelfde geldt voor Jansen. Voor Cambuur is het niet mogelijk om alle posities te verbeteren. Dus er moeten keuzes gemaakt worden. En de prio ligt niet op deze posities.


Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op april 22, 2026, 07:50:21
Amen!   _O_
Spijker op z'n kop.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 23, 2026, 23:24:38
Citaat van: mark1989 op april 21, 2026, 22:36:39
Je bekijkt veelal zaken te negatief. Maar vooral ook erg onrealistisch.
Spelers al Galvez en ook Jansen zijn voor Cambuur hele goede spelers. Die de meeste KKD clubs niet hebben. Dat betekent niet dat ze op alle vlakken uitstekend zijn, want dan hadden ze niet bij Cambuur gespeeld. Daarbij zijn het talenten die ook nog beter kunnen worden. Daar hoort bij dat ze soms fouten en blunders maken. Dat zullen we moeten accepteren. Anders moet je allemaal ervaren spelers halen dan heb je misschien meer kans om het 1e jaar te handhaven, maar dan groei je als club nooit en blijft Cambuur altijd heen en weer bewegen tussen ere en eerste. Dus het is zaak om risico's te nemen met talenten. En dat zal zeker bij een aantal verkeerd gaan uitpakken. Maar dat is een ingecalculeerd risico. Want de winst zit in dat je toch 1 of 2 per jaar goed verkopen.

De vraag of Galvez de eredivsie aan kan? Is niet zo relevant. Een betere vraag zou zijn of Cambuur in staat is een betere speler op die positie te halen die meer talent heeft en gekocht kan worden. Pas als het antwoord ja is dan kun je daar op handelen. Dan zullen ze het niet nalaten.
Zelfde geldt voor Jansen. Voor Cambuur is het niet mogelijk om alle posities te verbeteren. Dus er moeten keuzes gemaakt worden. En de prio ligt niet op deze posities.

Ik kan je verhaal goed volgen hoor we kunnen ook niet alles zo maar halen en spelers
kunnem beter worden en we moeten idd geld verdienen.maar we zullen toch ook zeker
4  spelers met routine moeten hebben wil je er niet meteen uitvliegen en dat willen we niet
toch in dit stadion moeten we door groeien.
ja en of je betere spelers kan vinden? Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie?? je mag het negatief noemen ik vind dat niet maar we gaan
het zien.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Gasgeve op april 24, 2026, 08:35:13
Citaat van: denistel op april 23, 2026, 23:24:38
Ik kan je verhaal goed volgen hoor we kunnen ook niet alles zo maar halen en spelers
kunnem beter worden en we moeten idd geld verdienen.maar we zullen toch ook zeker
4  spelers met routine moeten hebben wil je er niet meteen uitvliegen en dat willen we niet
toch in dit stadion moeten we door groeien.
ja en of je betere spelers kan vinden? Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie?? je mag het negatief noemen ik vind dat niet maar we gaan
het zien.
4 spelers met routine is niet per se de sleutel tot handhaving. Zie verschil Nac en Telstar. Nac haalt 3/4 routiniers en Telstar doet het met maar 1 ervaren eredivisie speler in de basis.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Galdiano op april 24, 2026, 09:15:12
Citaat van: denistel op april 23, 2026, 23:24:38
Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie??

Ze gaan daar echt nog wel versterking voor halen. 2 volwaardige buitens per kant.
Kvam mag zich dan komende seizoen laten zien.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Bankzitter op april 24, 2026, 09:39:24
Spelen we nog wel met buitenspelers onder Plat?
Ik weet het echt niet, ben wel heel benieuwd.
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: denistel op april 24, 2026, 11:05:58
Citaat van: Gasgeve op april 24, 2026, 08:35:13
4 spelers met routine is niet per se de sleutel tot handhaving. Zie verschil Nac en Telstar. Nac haalt 3/4 routiniers en Telstar doet het met maar 1 ervaren eredivisie speler in de basis.

due hebben wel een trainer die erg veel uit die spelersgroep haalt das ook een verschil
en de druk bij nac is vele malen hoger lijkt mij
Titel: Re: Thijs Jansen
Bericht door: Derkx R.H. op april 24, 2026, 11:18:51
Citaat van: Bankzitter op april 24, 2026, 09:39:24
Spelen we nog wel met buitenspelers onder Plat?
Ik weet het echt niet, ben wel heel benieuwd.
Meer met wingbacks verwacht ik, 3-4-2-1 is wat ik verwacht.