Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hij is toch voetballend wel beter geworden dan vorig seizoen? Maar het kan zeker n?g beter.

Als je de eerste 10 pagina's van dit topic leest, zou je niet verwachten dat het gevoel nu zo gedraaid is. Of is het verwachtingspatroon (onrealistisch?) veranderd?

Citaat van: oost op januari 21, 2025, 10:07:03
Wat is dit een ongelooflijk goede keeper.
Bizot was voetballend iets beter dan hem, Maar los daar van denk ik dat hij de beste keeper is die ik in het cambuur shirt heb gezien _O_
Citaat van: Destroyer op januari 20, 2025, 22:17:20
Beste keeper KKD, zijn we ben ik bang kwijt na dit seizoen
Citaat van: sunderland op januari 20, 2025, 22:12:20
Niet normaal hoe goed hij is
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 10:35:21
Hij is toch voetballend wel beter geworden dan vorig seizoen? Maar het kan zeker n?g beter.

Als je de eerste 10 pagina's van dit topic leest, zou je niet verwachten dat het gevoel nu zo gedraaid is. Of is het verwachtingspatroon (onrealistisch?) veranderd?
Als hier een jonge talentvolle speler even een mindere periode kent of een keer een fout maakt, kun je er op rekenen dat deze door een aantal "kenners" direct wordt afgefakkeld. Zolang het budget niet toestaat " wereld toppers" aan te trekken die foutloos spelen,  moeten we het doen met spelers die nog niet gearriveerd zijn, maar waar de club wel bij een transfer flink kan cashen.

Arno A

Staat nu een reportage met hem op Omrop Frysl?n. Hij wil graag blijven.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 10:35:21

vond hem eerste half jaar tot Eindhoven ook niet normaal goed

Vlampiep

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 12:43:47
vond hem eerste half jaar tot Eindhoven ook niet normaal goed
Hoeft ook niet, als de TS hem maar volxoende vindt. w:)

Huizen

Citaat van: Arno A op april 06, 2026, 12:09:19
Staat nu een reportage met hem op Omrop Frysl?n. Hij wil graag blijven.

Goed nieuws. Geweldige keeper die gewoon minder ballen moet krijgen door teveel terugspeel ballen. Benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen  |:)

AL

Goede keeper. Alleen voetballend en vooral zijn trap erg zwak.
Helaas heeft hij daar geen stappen in gemaakt tot nu toe.

PePe

1e helft seizoen steeds goed,  zakt 2e helft seizoen altijd iets weg.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op april 06, 2026, 15:09:47
Alleen voetballend en vooral zijn trap erg zwak.
Helaas heeft hij daar geen stappen in gemaakt tot nu toe.

Was prima vandaag toch? Echt wel veel beter geworden tov vorig seizoen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:00:02
Was prima vandaag toch? Echt wel veel beter geworden tov vorig seizoen.
Onze keeper is wat mij betreft best in staat om zich te meten met de andere keepers in de eredivisie.

Specuveter

Alleen nog wat ??n zijn uittrappen doen!

rody rules

Gaat vandaag wel voor de 4e week op rij in de fout he..

Roda jong az vvv en vandaag ook niet lekker.

Maar hij krijgt ook elke keer weinig te doen dat zal volgend seizoen anders zijn. Van mij krijgt ie voordeel van de twijfel

mark1989

Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
.....

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

....

Het benoemen van fouten de hij maakt als keeper is prima. Hij maakt in verschillende wedstrijden wel fouten en verkeerde keuzes. En er is nog genoeg te verbeteren.
We hebben het wel over Cambuur. En niet elke keeper die beter is is zomaar haalbaar. Als je een meer ervarener keeper wil halen kost dat geldt, dat niet geinvesteerd kan worden op andere posities. Dan hoor ik namen als Raatsie ofzo. Als zo'n keeper al haalbaar is en dan 1 of 2 procent beter is. Gaat dat echt het verschil niet maken. Ik vind dat we deze keeper de kans moeten geven om zich verder te ontwikkelen. En ik denk dat hij dat kan. En ik vind veel keepers in de eredivisie niet veel beter. Er worden wekelijks fouten gemaakt bij andere clubs.
Van osch vond ik een dramatisch slechte keeper met nul potentie. En als er dan kritiek is is dat terecht. Maar jansen laat zien dat technisch voldoende bagage heeft om door te groeien.

Zuid1991

Citaat van: mark1989 op april 07, 2026, 20:10:16
Het benoemen van fouten de hij maakt als keeper is prima. Hij maakt in verschillende wedstrijden wel fouten en verkeerde keuzes. En er is nog genoeg te verbeteren.
We hebben het wel over Cambuur. En niet elke keeper die beter is is zomaar haalbaar. Als je een meer ervarener keeper wil halen kost dat geldt, dat niet geinvesteerd kan worden op andere posities. Dan hoor ik namen als Raatsie ofzo. Als zo'n keeper al haalbaar is en dan 1 of 2 procent beter is. Gaat dat echt het verschil niet maken. Ik vind dat we deze keeper de kans moeten geven om zich verder te ontwikkelen. En ik denk dat hij dat kan. En ik vind veel keepers in de eredivisie niet veel beter. Er worden wekelijks fouten gemaakt bij andere clubs.
Van osch vond ik een dramatisch slechte keeper met nul potentie. En als er dan kritiek is is dat terecht. Maar jansen laat zien dat technisch voldoende bagage heeft om door te groeien.
Het gaat niet om de discussie of andere keepers in de eredivisie beter of slechter zijn dan Jansen. Het gaat om zijn eigen ontwikkeling. Daar zie ik te weinig progressie om te verwachten dat hij zich volgend seizoen beter staande houdt op eredivisie niveau.

Hij is goed in de reflex met de voeten maar technisch met de handen matig en voetballend vind ik hem ook beperkt, en daar zie ik weinig tot geen verbetering in. Zeker met het oog op volgend seizoen, waarin hij waarschijnlijk vaker onder druk komt te staan in kleinere ruimtes, kan dat problemen opleveren.

Of andere keepers minder zijn dan Jansen, staat daar los van en is in mijn ogen niet relevant.
Hoop dat ik het mis ga hebben maar ik ben bang dat het veel kostbare punten gaat kosten.

PePe

Is de keepertrainer niet verantwoordelijk voor de keepers? Ik vind dat hij moet zorgen dat er ook het komende seizoen een keeper moet staan, die de eredivisie aan kan. Als hij denkt dat dit met Jansen kan, dan moeten we hierop vertrouwen. Anders moet ie zorgen voor een betere.