Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Na Virginia en van Osch is Jansen toch prima.
Er moeten dingen nog beter. Dat geldt voor iedere speler.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf
applaus. Ook niet even verder denken dat als je een blunder maakt (zoals tegen
Roda) dat dat op het hele team slaat. Zeg niet dat ie weg moet maar beoordeel zoals het is. In de lucht uitstekend maar schoten of simpele ballen is niet best

Oud Cambuur

als het klopt wat Derkx zegt dat er interesse voor hem is moet je zoiezo op zoek naar een andere Keeper en zou mij niet verbazen dat het een buitenlander wordt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..

D?t is raar!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2026, 15:12:30
D?t is raar!
Dat vinden de mensen hier wel vaker, terwijl ze er later achterkomen dat het niet raar was... ;)

Specuveter

Mocht hij wel vertrekken dan zou ik Hidde Jurjus van Groningen halen.

sunderland

Citaat van: Specuveter op april 05, 2026, 16:37:35
Mocht hij wel vertrekken dan zou ik Hidde Jurjus van Groningen halen.
Raatsie halen

Holwerd voor Cambuur

Die heeft ons toch al eens afgezegd om voor Excelsior te kiezen? Of was het andersom?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..

Okay, de zou de volgende dan dus kunnen zijn. Ben wel benieuwd wat hij dan waard is!

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..
hij zegt zelf duidelijk dat hij wil blijven

Trainert!

Citaat van: Specuveter op april 05, 2026, 16:37:35
Mocht hij wel vertrekken dan zou ik Hidde Jurjus van Groningen halen.


Die kan er al helemaal niks van. Alle vertrouwen in ons scoutingsapparaat.
Wat betreft Jansen: Strikje erom, en cashen zolang het nog kan. Is veel te onzeker in de goal

NRG

Kan me niet voorstellen dat hij vertrekt. In potentie een goede keeper. Moet alleen stabieler worden. En zijn voetballend vermogen moet omhoog. Denk niet dat momenteel de prioriteiten liggen op het aantrekken van een nieuwe keeper.

sunderland

Citaat van: NRG op april 06, 2026, 09:42:17
Kan me niet voorstellen dat hij vertrekt. In potentie een goede keeper. Moet alleen stabieler worden. En zijn voetballend vermogen moet omhoog. Denk niet dat momenteel de prioriteiten liggen op het aantrekken van een nieuwe keeper.
in een heel interview met omrop zegt ie dat hij wil blijven. Wat jij benoemd was bij Feyenoord al zijn probleem. Hij was net zo goed als Bijlow maar onzeker aan de bal. Dat is ie nog steeds en dat heeft volgens mij ook met de persoon zelf te maken. Het is niet echt iemand die vooraan staat. Geeft niet je bent zoals je bent

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op april 06, 2026, 09:42:17
Kan me niet voorstellen dat hij vertrekt. In potentie een goede keeper. Moet alleen stabieler worden. En zijn voetballend vermogen moet omhoog. Denk niet dat momenteel de prioriteiten liggen op het aantrekken van een nieuwe keeper.
O.a. dit dus. Clubs kopen tegenwoordig op basis van potentie, dat heb je het afgelopen jaar/jaren wel gezien met de verkochte spelers van Cambuur.

Bankzitter

Hij is onzeker aan de bal, maar wel heel zeker bij uitkomen, bij corners, bij 1-op-1 ect.
Als je allesbij elkaar neemt, is hij goed genoeg en kun je beter je beperkte budget in andere posities steken.