Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 04, 2026, 01:26:25
Ons keepert mankeert niks aan. Is jong mag hij fouten maken?
Hier op dit forum niet nee.
Zijn vele andere posities waar we ons meer druk om zouden maken.
Maar idee.... pak Jurjus van Groningen en spits Emmen... (ook Groningen)
Maar deze keepert is niks mis mee
Doe m weg en een ander plukt.

Mee eens, dom praat van een aantal een mensen hier op het forum. Elke keeper laat wel eens een bal door.
We hebben een hele goede keeper voor Cambuur begrippen. Ook voor in de eredivisie.

oost

Als je hem moet beoordelen op hoge ballen of reflexen is het een hele aardige keeper voor onze club.
Echter willen ze bij Cambuur vanuit achterin opbouwen en verzorgde voetbal spelen.
Laat dan nou net de achilleshiel van hem zijn. Dan zou ik het niet heel raar vinden om hem te laten vertrekken Als er een club voor hem komt.

Ps hij is wel een fenomeen in de lucht heb zolang ik bij cambuur zit nog nooit zo rustig op mijn stoel geztrne bij tegen corner hij plukt alle ballen |:)

Bankzitter

Jansen is heel veel situaties voor waarmee hij voorkomt dat er een kans voor de tegenstander ontstaat. Dat is minder spectaculair dan een redding maar voorkomt veel
goals.

sunderland

#288
Citaat van: mark1989 op april 05, 2026, 09:26:35
Mee eens, dom praat van een aantal een mensen hier op het forum. Elke keeper laat wel eens een bal door.
We hebben een hele goede keeper voor Cambuur begrippen. Ook voor in de eredivisie.
vind van niet. Als je de laatste 15 tegendoelpunten tegen ziet dan zijn er 8 bij die door hem zelf komen. 1 e goal vvv ook, hij heeft hem maar hij moet die bal verder naar buiten stompen.
Hij is niet slecht, zeker niet maar moet echt beter. ( valt mij overigens op dat hij voor 2 e seizoen na de winterstop minder is)

mark1989

Citaat van: sunderland op april 05, 2026, 11:15:11
vind van niet. Als je de laatste 15 tegendoelpunten tegen ziet dan zijn er 8 bij die door hem zelf komen. 1 e goal vvv ook, hij heeft hem maar hij moet die bal verder naar buiten stompen.
Hij is niet slecht, zeker niet maar moet echt beter. ( valt mij overigens op dat hij voor 2 e seizoen na de winterstop minder is)

De meeste goals komen door verkeerde positionering van de defensie en middenveld. Een aantal ballen had hij kunnen stoppen, maar waren geen fouten. Hij maakte een aantal keer een verkeerde keuze, maar dat hoort erbij.
Er zijn ook heel veel reddingen over het hele seizoen in wedstrijden, waarin hij ballen pakt die veel keepers niet hadden gepakt.
Er is geen keeper die geen fouten maakt. Dus ik vind het een beetje zinloze discussie.
Door alleen naar de tegendoelpunten te kijken, laat je zien, dat je geen verstand hebt van hoe je een keeper moet beoordelen.
Gelukkig hebben de mensen bij Cambuur daar wel kijk op. Jansen is een hele goede keeper en heeft veel talent om door te groeien naar de top.
We mogen blij zijn dat hij hier speelt. Ik heb hem 10x liever dan veel andere keepers in de eredivisie.

Oud Cambuur

Citaat van: mark1989 op april 05, 2026, 11:23:31
De meeste goals komen door verkeerde positionering van de defensie en middenveld. Een aantal ballen had hij kunnen stoppen, maar waren geen fouten. Hij maakte een aantal keer een verkeerde keuze, maar dat hoort erbij.
Er zijn ook heel veel reddingen over het hele seizoen in wedstrijden, waarin hij ballen pakt die veel keepers niet hadden gepakt.
Er is geen keeper die geen fouten maakt. Dus ik vind het een beetje zinloze discussie.
Door alleen naar de tegendoelpunten te kijken, laat je zien, dat je geen verstand hebt van hoe je een keeper moet beoordelen.
Gelukkig hebben de mensen bij Cambuur daar wel kijk op. Jansen is een hele goede keeper en heeft veel talent om door te groeien naar de top.
We mogen blij zijn dat hij hier speelt. Ik heb hem 10x liever dan veel andere keepers in de eredivisie.
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf

Holwerd voor Cambuur

#291
Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf

Edit:
Nodeloos vervelende post weer. En ik ga er in mee.... Niet doen Holwerd
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mark1989

Citaat van: Oud Cambuur op april 05, 2026, 11:35:52
Dus wij hebben allemaal geen verstand van voetbal in jou ogen en mogen geen andere mening hebben, applaus voor jezelf

Een aantal niet inderdaad en dan heeft een mening geven weinig toegevoegde waarde. Stel dan een vraag of verdiep je er eerst in.
We zijn dit jaar 2e geworden met de minste goals tegen op Willem II en ADO na. En beschikken over de meest talentvolle keeper van de KKD.

Dus niet applaus voor mij, maar applaus voor Cambuur en onze keeper die vrij jong is, maar zich heel goed staande houd.

Zuid1991

#293
Citaat van: mark1989 op april 05, 2026, 11:42:20
Een aantal niet inderdaad en dan heeft een mening geven weinig toegevoegde waarde. Stel dan een vraag of verdiep je er eerst in.
We zijn dit jaar 2e geworden met de minste goals tegen op Willem II en ADO na. En beschikken over de meest talentvolle keeper van de KKD.

Dus niet applaus voor mij, maar applaus voor Cambuur en onze keeper die vrij jong is, maar zich heel goed staande houd.

Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.

Destroyer

Ieder zijn mening, maar denk dat Thijs gewoon eerst keeper. Wordt volgend seizoen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

_O_

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.

Jandehulk

Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.
Helemaal gelijk in..we hebben niet zo'n beste keeper en er moet echt een goeie keeper staan die zekerheid uitstraald en rust aan de bal heeft.

Derkx R.H.

Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..
en wat zeggen we dan strikje er omheen  :y

Jespergames

Mocht Jansen vertrekken dan maar Raatsie halen