Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
vrijdsg gewoon weer een paar ballen door de midden naar de tegenstander en die
wirden dan gevaaerlijk maar ik zal wel te negatief zijn

Eens. Je bent realistisch.

James

Meevoetballend erg zwak. En dan vooral het wegwerken van de ballen als er ook maar een beetje druk wordt gezet. Gaat komend seizoen vast een paar keer fout. Hopen dat het niet de wedstrijd kost. Voor Cambuur verder een meer dan prima keeper behalve dan dit onderdeel. Of hier moet nog meer op getraind worden door Thijs zelf, er moet een andere oplossing bedacht worden zodat Thijs minder in de problemen komt of je neemt het voor lief.

michello

Exact de reden dat Feyenoord hem liet gaan. Voorlopig geen verbetering te zien op dat vlak.

sunderland

Citaat van: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
vrijdsg gewoon weer een paar ballen door de midden naar de tegenstander en die
wirden dan gevaaerlijk maar ik zal wel te negatief zijn
uittrappen is wat anders dan een bal vanaf de grond trappen.
Vanaf de grond eens, dat is niet best. Een vallende bal op van de Sande zie ik nooit .

sunderland

Citaat van: michello op april 20, 2026, 13:33:34
Exact de reden dat Feyenoord hem liet gaan. Voorlopig geen verbetering te zien op dat vlak.
het lijkt wel of de ballen soms heet zijn. Simpele vang ballen zo voor de voeten van de tegenstander. Op voorzetten is ie dan weer meer als goed. Die wint ie allemaal en corners ook

mark1989

Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op april 20, 2026, 13:13:29
maar ik zal wel te negatief zijn

Eens. Je bent te negatief.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sjaak

Citaat van: mark1989 op april 20, 2026, 18:03:50
Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.

Wat meer ambitie graag!

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: mark1989 op april 20, 2026, 18:03:50
Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.

daar gaat het mij niet om gewoon kijken wat beter kan en moet net als bij galvez
bijvoorbeeld aan de bal meestal goed maar verdedigend heeft ie het nu al zwaar
genoeg dus ja kan ie dan de ere divisie aan?

mark1989

#355
Citaat van: denistel op april 21, 2026, 17:45:34
daar gaat het mij niet om gewoon kijken wat beter kan en moet net als bij galvez
bijvoorbeeld aan de bal meestal goed maar verdedigend heeft ie het nu al zwaar
genoeg dus ja kan ie dan de ere divisie aan?

Je bekijkt veelal zaken te negatief. Maar vooral ook erg onrealistisch.
Spelers al Galvez en ook Jansen zijn voor Cambuur hele goede spelers. Die de meeste KKD clubs niet hebben. Dat betekent niet dat ze op alle vlakken uitstekend zijn, want dan hadden ze niet bij Cambuur gespeeld. Daarbij zijn het talenten die ook nog beter kunnen worden. Daar hoort bij dat ze soms fouten en blunders maken. Dat zullen we moeten accepteren. Anders moet je allemaal ervaren spelers halen dan heb je misschien meer kans om het 1e jaar te handhaven, maar dan groei je als club nooit en blijft Cambuur altijd heen en weer bewegen tussen ere en eerste. Dus het is zaak om risico's te nemen met talenten. En dat zal zeker bij een aantal verkeerd gaan uitpakken. Maar dat is een ingecalculeerd risico. Want de winst zit in dat je toch 1 of 2 per jaar goed verkopen.

De vraag of Galvez de eredivsie aan kan? Is niet zo relevant. Een betere vraag zou zijn of Cambuur in staat is een betere speler op die positie te halen die meer talent heeft en gekocht kan worden. Pas als het antwoord ja is dan kun je daar op handelen. Dan zullen ze het niet nalaten.
Zelfde geldt voor Jansen. Voor Cambuur is het niet mogelijk om alle posities te verbeteren. Dus er moeten keuzes gemaakt worden. En de prio ligt niet op deze posities.



Galdiano

Amen!   _O_
Spijker op z'n kop.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: mark1989 op april 21, 2026, 22:36:39
Je bekijkt veelal zaken te negatief. Maar vooral ook erg onrealistisch.
Spelers al Galvez en ook Jansen zijn voor Cambuur hele goede spelers. Die de meeste KKD clubs niet hebben. Dat betekent niet dat ze op alle vlakken uitstekend zijn, want dan hadden ze niet bij Cambuur gespeeld. Daarbij zijn het talenten die ook nog beter kunnen worden. Daar hoort bij dat ze soms fouten en blunders maken. Dat zullen we moeten accepteren. Anders moet je allemaal ervaren spelers halen dan heb je misschien meer kans om het 1e jaar te handhaven, maar dan groei je als club nooit en blijft Cambuur altijd heen en weer bewegen tussen ere en eerste. Dus het is zaak om risico's te nemen met talenten. En dat zal zeker bij een aantal verkeerd gaan uitpakken. Maar dat is een ingecalculeerd risico. Want de winst zit in dat je toch 1 of 2 per jaar goed verkopen.

De vraag of Galvez de eredivsie aan kan? Is niet zo relevant. Een betere vraag zou zijn of Cambuur in staat is een betere speler op die positie te halen die meer talent heeft en gekocht kan worden. Pas als het antwoord ja is dan kun je daar op handelen. Dan zullen ze het niet nalaten.
Zelfde geldt voor Jansen. Voor Cambuur is het niet mogelijk om alle posities te verbeteren. Dus er moeten keuzes gemaakt worden. En de prio ligt niet op deze posities.

Ik kan je verhaal goed volgen hoor we kunnen ook niet alles zo maar halen en spelers
kunnem beter worden en we moeten idd geld verdienen.maar we zullen toch ook zeker
4  spelers met routine moeten hebben wil je er niet meteen uitvliegen en dat willen we niet
toch in dit stadion moeten we door groeien.
ja en of je betere spelers kan vinden? Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie?? je mag het negatief noemen ik vind dat niet maar we gaan
het zien.

Gasgeve

Citaat van: denistel op april 23, 2026, 23:24:38
Ik kan je verhaal goed volgen hoor we kunnen ook niet alles zo maar halen en spelers
kunnem beter worden en we moeten idd geld verdienen.maar we zullen toch ook zeker
4  spelers met routine moeten hebben wil je er niet meteen uitvliegen en dat willen we niet
toch in dit stadion moeten we door groeien.
ja en of je betere spelers kan vinden? Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie?? je mag het negatief noemen ik vind dat niet maar we gaan
het zien.
4 spelers met routine is niet per se de sleutel tot handhaving. Zie verschil Nac en Telstar. Nac haalt 3/4 routiniers en Telstar doet het met maar 1 ervaren eredivisie speler in de basis.

Galdiano

Citaat van: denistel op april 23, 2026, 23:24:38
Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie??

Ze gaan daar echt nog wel versterking voor halen. 2 volwaardige buitens per kant.
Kvam mag zich dan komende seizoen laten zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets